Skoči na vsebino

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)


Borutt

Priporočene objave

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

to je isto kot če bi te vprašal, kaj je bilo prej smrt al hitrost..smrt je dokaz samo in edino nečesa, da je življenje nevarno.

evo povem vam.

V vojski so nas učili, da skok s padalom, sploh ni nevaren. Nevaren je pristanek. V zraku še nihče ni umrl :D

 

Če ti skok s padalom ne uspe prvič, potem to ni šport zate :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, motozajebant pravi:

Definitivno hitrost. Tukaj ni dvoma. Ampak hitrost sama po sebi ne ubija. :) ker če bi, bi bili dirkači v motogp že zdavnaj vsi mrtvi. Ubije te tisto, kar nastane kot posedica previsoke hitrosti-ali pač ne.

drugače vem kaj misliš in se popolnoma strinjam s teboj.

dej, povej kolk mamo lufta :P

Previsoka hitrost glede na? 
 

Vi ste dvignili limit, mi smo ga spustili :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Previsoka hitrost glede na? 
 

Vi ste dvignili limit, mi smo ga spustili :naughty:

To je pa drug relativen pojem, tako kot neprilagojena hitrost :)

kdo ga je dvignu? :twak:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motozajebant pravi:

Če ti skok s padalom ne uspe prvič, potem to ni šport zate :lol1:

to pa res, edino, ena tolažba ostaja:

če časovnik zamudi, če se gurtna strga, če pozabiš povleči glavno padalo, če potegneš rezervo in se ta zamota z glavnim padalom, je še vedno ena možnost:

Vozilo PP je parkirano na pristajališču :P Stari, bolj zihr kot vožnja skozi Šentvidski predor :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

to pa res, edino, ena tolažba ostaja:

če časovnik zamudi, če se gurtna strga, če pozabiš povleči glavno padalo, če potegneš rezervo in se ta zamota z glavnim padalom, je še vedno ena možnost:

Vozilo PP je parkirano na pristajališču :P Stari, bolj zihr kot vožnja skozi Šentvidski predor :D

 

Tih bod, zdej grem čez šentviški predor ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motozajebant pravi:

Tih bod, zdej grem čez šentviški predor ?

80 je omejitev :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motozajebant pravi:

Bom probu se držat omejitev ?

je ratalu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

je ratalu?

Živ in zdrav sem ? 91kmh po tempomatu-5kmh tolerancije... kolk sem dolžan in kam nakažem? ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motozajebant pravi:

Živ in zdrav sem ? 91kmh po tempomatu-5kmh tolerancije... kolk sem dolžan in kam nakažem? ??

nakaž našim....sklic: ušlo mi je :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, motozajebant pravi:

Živ in zdrav sem ? 91kmh po tempomatu-5kmh tolerancije... kolk sem dolžan in kam nakažem? ??

Daj jurja kr meni pa bom poskrbel da pride v prave rok oziroma žep :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Zivnorc pravi:

... + tipkanje po mobitelu med vožnjo... Ste pozabil

 

Jaz nisem vozil medtem ko sem tipkal malo prej ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎12‎. ‎11‎. ‎2019 ob 10:50, Tedybear pravi:

A lohk še jes, a lohk še jez....

Absolutno je prav, da sta policista šla v pregon. Če ne bi šla, je to signal "tistim", da tako početje ni nujno sankcionirano.

Ogrožanje ostalih udeležencev zaradi pregona.....tveganje je vsekakor manjše, kot dopuščati, da imajo tipi, kot ta v cliu, na cestah še naprej svojo veselico.

Tako nekako kot Šentviški predor.....vsi vemo, da je omejitev 80 in da je hitreje prepovedano...ker vemo, da sankcij (več ali manj ) ni, pač vsi vozimo 80+, nekateri pa krepko čez 100.

Ampak...če bi takoj na izhodu policija sankcionirala, iz prometa za vsaj eno leto izločila vse, ki grejo 100+, itd.....bi bilo drugače.

Res si dal primerjavo:

Šentviški predor je bil konstruiran in je narejen za 100 km/h. zaradi odpadlega proti-požarnega ometa v galeriji so zmanjšali omejitev na 80 km/h. Torej je popolnoma varno voziti 100 km/h radar (ko ga plavci postavijo) je namenjen le polnjenju blagajne oz. nadzoru upoštevanja CP.

 Meri hitrost pa ista policija, ki bi morala razkriti zakaj je omet odpadel (in ogrozil VARNOST udeležencev cestnega prometa) in kdo je kriv.   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Kaldu pravi:

 Meri hitrost pa ista policija, ki bi morala razkriti zakaj je omet odpadel (in ogrozil VARNOST udeležencev cestnega prometa) in kdo je kriv.   

Tisti omet je odpadel v času, ko so po Sloveniji še harali pravi, plavi Zidarji. Za onega sjebati je bilo treba kar malo več angažmaja kot ga Policija premore.

Je pol DARS to razčiščeval s SCT. Ne vem pa kako in ali sploh so iskali kazensko odgovornost za odpadanje prometa. https://www.dnevnik.si/1042284444

 

Bom še tole dodal - https://sl.wikipedia.org/wiki/Predor_Šentvid

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Radar v Šentviškem predoru je dostikrat postavljen točno na izhodu predora v smeri KR proti PO ... prav tako v Golovcu na izhodu v smeri iz MB proti PO-NM

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men neki ni jasno, pa saj mogoče bo zelo smešno tole zdaj... ampak, zakaj se omejitev v predorih omejuje? Voziš enako kot po AC... tam maš ob strani odbojne ograje, v tunelu pa beton... in to je to...

 

a l obstaja kakšna druga razlaga? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, motozajebant pravi:

Men neki ni jasno, pa saj mogoče bo zelo smešno tole zdaj... ampak, zakaj se omejitev v predorih omejuje? Voziš enako kot po AC... tam maš ob strani odbojne ograje, v tunelu pa beton... in to je to...

 

a l obstaja kakšna druga razlaga? :) 

po moji laični razlagi zato, ker če pride do karambola in vžiga vozil je reševanje zelo težko in nevarno, tako za reševalce kot za udeležence ...

take omejitve sem zaznal tudi v drugih predorih po Evropi in ni slovenska iznajdba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

po moji laični razlagi zato, ker če pride do karambola in vžiga vozil je reševanje zelo težko in nevarno, tako za reševalce kot za udeležence ...

take omejitve sem zaznal tudi v drugih predorih po Evropi in ni slovenska iznajdba

oboldanega dela ne razumem lih v povezavi z omejitvijo hitrosti?

ne, sej nisem reku da je slovenska iznajdba...pač, spomnu sem se tega in vprašal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, motozajebant pravi:

oboldanega dela ne razumem lih v povezavi z omejitvijo hitrosti?

ne, sej nisem reku da je slovenska iznajdba...pač, spomnu sem se tega in vprašal :)

bolj počas, bolj previdno manj karabolov .. bolj preprosto ne znam povedat :P 

pa tudi naleti so manj verjetni ... ko pride do zastoja se tudi prižge rdeča luč, in nihče ne bi smel več not zapeljat, ampak, ogromno ljudi ne ve, zakaj je na vsakem vhodu v tunel, semafor ... ;) 

iz ene razlage, ki se uči na CCP je:

Pred in v predoru je hitrost omejena zaradi svetlobne spremembe in občutka utesnjenosti.

vir: http://www.tecajcpp.com/cpp/predori.php

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, maus pravi:

bolj počas, bolj previdno manj karabolov .. bolj preprosto ne znam povedat :P 

pa tudi naleti so manj verjetni ... ko pride do zastoja se tudi prižge rdeča luč, in nihče ne bi smel več not zapeljat, ampak, ogromno ljudi ne ve, zakaj je na vsakem vhodu v tunel, semafor ... ;) 

iz ene razlage, ki se uči na CCP je:

Pred in v predoru je hitrost omejena zaradi svetlobne spremembe in občutka utesnjenosti.

vir: http://www.tecajcpp.com/cpp/predori.php

 

Ok, ta oboldan del mi je jasen in dajva rečt da kupim razlago :) 

kar se pa hitrosti tiče, pa je ne kupim :P Namreč do naleta lahko tudi na obični AC pride... edino je res, da tam je možnost umika na odstavni pas, v tunelu pač ne...

kokrkoli, skozi Šentviški 91kmh po tempomatu, brez nervoze, brez ometa, vse lepo in prav :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, motozajebant pravi:

Ok, ta oboldan del mi je jasen in dajva rečt da kupim razlago :) 

kar se pa hitrosti tiče, pa je ne kupim :P Namreč do naleta lahko tudi na obični AC pride... edino je res, da tam je možnost umika na odstavni pas, v tunelu pač ne...

kokrkoli, skozi Šentviški 91kmh po tempomatu, brez nervoze, brez ometa, vse lepo in prav :)

super .. kaj naj ti rečem .. veseu sem zate, da si spelu z 91 km/h

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

super .. kaj naj ti rečem .. veseu sem zate, da si spelu z 91 km/h

 

Zadnje čase si nekam našpičen... pejt mal v temo dingl dongl ?

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, motozajebant pravi:

Zadnje čase si nekam našpičen... pejt mal v temo dingl dongl ?

ne res sem veseu zate, da si najdu izhod iz predora ... :lol1: 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, maus pravi:

bolj počas, bolj previdno manj karabolov .. bolj preprosto ne znam povedat :P 

pa tudi naleti so manj verjetni ... ko pride do zastoja se tudi prižge rdeča luč, in nihče ne bi smel več not zapeljat, ampak, ogromno ljudi ne ve, zakaj je na vsakem vhodu v tunel, semafor ... ;) 

iz ene razlage, ki se uči na CCP je:

Pred in v predoru je hitrost omejena zaradi svetlobne spremembe in občutka utesnjenosti.

vir: http://www.tecajcpp.com/cpp/predori.php

 

pa si ti prepričan, da so karamboli v predorih zaradi hitrosti? Al so zarad neumnosti..samprašamnesejezittakoj :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!