Skoči na vsebino

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)


Borutt

Priporočene objave

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Se pravi, z enih zimskih si potegnu 100000km, in so po mrzlem in mokrem se zmer super drzale?

 

Letne in zimske mam Conti ;) ... držijo super .. Letne so Conti Sport Contact 6 .. zimske so pa winter 930 .. neki tazga

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, maus said:

Letne in zimske mam Conti ;) ... držijo super .. Letne so Conti Sport Contact 6 .. zimske so pa winter 930 .. neki tazga

 

Po treh letih in 100000km? :eek: majkemi. Naslednji komplet za avto bo continental. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vabilo - DAN ODPRTIH VRAT NADZORNEGA CENTRA

DARS d.d. tako z gradnjo, kot z upravljanjem in vzdrževanjem avtocest in hitrih cest povezuje Slovenijo in tako omogoča uporabnikom varno in udobno mobilnost. Pri tem sprejemamo in izvajamo različne ukrepe za zagotavljanje varnosti in čim večje pretočnosti avtocestnega omrežja. Poseben poudarek namenjamo ozaveščanju uporabnikov in širše javnosti o varni in strpni vožnji ter pravočasnemu in rednemu obveščanju o stanju v prometu.

 

Bistveno vlogo pri tem imajo nadzorni  centri, ki 24/7/365 bdijo nad potekom prometa na avtocestah in hitrih cestah in upravljajo s prometom na način vzpostavljanja čim večje varnosti in seveda pretočnosti.

 

Kako to delo opravljajo nadzorniki prometa, s katerimi orodji, kako sporočila pridejo do nas, uporabnikov in še na druga zanimiva vprašanja z vaše strani bo na dnevu odprtih vrat pojasnil g. Boštjan Smrdelj, vodja Regionalnega nadzornega centra Ljubljana.

 

Dan odprtih vrat bo potekal:

 

v soboto, 16. novembra 2019, ob 10. uri,

v RNC Ljubljana, DARS d.d., Dragomelj 116, 1230 Domžale.

 

 

Prosimo, da se skupine nad 10 udeležencev najavite sodelavki Janji Pavlin preko elektronskega naslova janja.pavlin@dars.si ali preko telefonske številke 051 613 230. 

 

 

Sistem za nadzor in vodenje prometa na avtocestah poteka na štirih nivojih:

 

1.       Na najvišjem nivoju je glavni nadzorni center (GNC), ki v sistemu vrši predvsem nadzorno funkcijo nad delovanjem celotnega sistema na avtocestni mreži v državi ter komunikacijo z Glavnimi nadzornimi centri sosednjih držav.

2.       Na drugem nivoju se nahajajo regionalni nadzorni centri (RNC), ki vršijo nadzor in ukrepe vodenja prometa na izbranih avtocestnih odsekih oziroma na regionalnih podsistemih. Preko glavnega in regionalnih centrov je sistem povezan z drugimi organizacijami in sistemi v RS in v sosednjih državah.

3.       Na tretjem nivoju so lokalne postaje, ki krmilijo zunanje podsisteme in lahko izvajajo nekatere avtomatske ukrepe vodenja prometa.

4.       Na najnižjem nivoju se nahajajo zunanji podsistemi, ki omogočajo zbiranje podatkov vzdolž avtocestnih odsekov in informiranje oziroma vodenje uporabnikov avtocest.

 

S sistemi za nadzor in vodenje prometa na avtocestah zasledujemo naslednje cilje:

 

·         ustrezno vodenje prometa omogoča večjo izkoriščenost kapacitete avtocestnega odseka v potencialno nevarnih situacijah na cesti,

·         ob upoštevanju ukrepov vodenja prometa in prilagoditvi načina vožnje trenutnim razmeram na cesti, se zmanjša možnost nastanka prometnih nesreč

·         uporabniki avtocest na podlagi informacij o trenutnem stanju na cesti lažje načrtujejo potovanje in izberejo optimalno pot

·         ukrepi vodenja prometa posredno vplivajo na zmanjšanje negativnih vplivov na okolje (manj zastojev – manjša emisija izpušnih plinov, manj prometnih nesreč – manjša možnost razlitja strupenih snovi …).

 

Kateri procesi vodenja prometa se odvijajo v ozadju?

 

·         V sistemu neprekinjeno poteka zbiranje in obdelava prometnih in vremenskih podatkov ter podatkov o pojavu izrednih dogodkov na cesti in sicer preko merilnikov za zbiranje prometnih podatkov, cestno-vremenskih postaj in drugih virov. Poleg teh podatkov se v sistemu zbirajo tudi druge vrste podatkov (obratovalni in sistemski podatki, konfiguracijski in sistemski parametri, informacije drugih organizacij in sistemov). Zbiranje podatkov iz sistema FCD (plavajoči podatki vozil), npr. prek aplikacije za pametne telefone ali naprav za sledenje npr. vozil infrastrukturnih operaterjev ali ostalih vozil niso predmet te smernice. 

 

·         Na podlagi primerjave zbranih podatkov o trenutnem stanju na cesti in mejnih vrednosti različnih količin v sistemu neprekinjeno poteka nadzor nad trenutnim stanjem na cesti.

 

·         Nadzor nad delovanjem sistema: poteka neprekinjeno in sicer na podlagi obratovalnih in sistemskih podatkov.

 

·         Vodenje prometa in informiranje uporabnikov avtocest: ukrepi vodenja prometa in informiranja uporabnikov avtocest se izvajajo v potencialno nevarnih situacijah na cesti, ki nastopijo ob prekoračenju mejnih vrednosti in ogrožajo prometno varnost. Potencialno nevarne situacije na cesti se v sistemu delijo v tri skupine: potencialno nevarne prometne situacije, potencialno nevarne vremenske situacije, napovedani in nenapovedani izredni dogodki na cesti. Sistem mora omogočati avtomatsko izvajanje ukrepov vodenja prometa in informiranja uporabnikov avtocest v potencialno nevarnih vremenskih in prometnih situacijah na cesti, v primeru pojava izrednega dogodka na cesti in ob izvajanju izrednih dejavnosti zaradi vremenskih razmer pa mora biti mogoč ročni zagon ustreznih ukrepov.

 

Več: https://www.dars.si/Upravljanje_s_prometom.

evo .. koga zanima kaj v zvezi s tem ... je zanimivo .. sem bil tam večkrat in ti malo odpre oči ;) 

tako da se ne bo na pamet govorilo :P 

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Po treh letih in 100000km? :eek: majkemi. Naslednji komplet za avto bo continental. 

no ja .. ne vem, če ti tok zdržijo ... ampak ... res delajo ... pa tut med najdražjimi niso ... 

jaz v celem letu naredim med 4000-6000 km ... malo več pozimi z zimskimi gumami :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, motozajebant pravi:

lej, nevem kaj si ti slišal... lahko da gre, nevem... nimam namena sprobavat... samo povem, kaj se da... je pa skrajno neumno in fukjeno....

res je fukjeno .. ampak jaz vem, da gre ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, motozajebant pravi:

Severna obvoznica, od bežigrada proti MB ali ZG... v obe pentlji gre 200kmh.... vendar pozor! Ni prijetno sedeti v avtu takrat.... izkusil samo 1x in nikoli več.....

A je šlo skoz tolk? Eno je tja not prikurit 200 km/h, drugo je dejansko skoz on precej ozek ovinek držat 200 km/h. Verjamem pa da gre... gre marsikaj. Dokler se enkrat ne preceniš.

Meni osebno grejo na tisti pentlji proti MB na k**** dilatacije. Na mokrem občutno prestavi kolesa ko zapelješ prek. Če imaš na avtu slabe gume je to komot dovolj da začne drseti. Pol pa je sam od voznika odvisno kaj bo. V večini primerov nekaj takega, kot na posnetku.

 

pred eno uro, Zivnorc pravi:

Drsi ta ovinek. "Čutiš na volanu" že pri 80 na uro v takih razmerah. 100 se verjetno še da speljati, kaj več pa verjetno ne, sploh, če imaš kake "čunga -lunga " gume. Videl že mnogo "zasukanih" avtomobilov v tej ograji. ... kot sem že rekel, včeraj dva... ravno, ko so odstranili BMWja... se je zgodilo potem še to s kamionom.

V to smer ga ne poznam kaj dosti. Si pa lahko mislim da je zahrbten že zaradi spusta. Če gre kaj narobe je še tolko težje obdržat kontrolo...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sami diujaki tule :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, maus pravi:

res je fukjeno .. ampak jaz vem, da gre ;) 

Vesel sem zate, da veš, da gre :lol1:

pred 12 minutami, jskrablin pravi:

A je šlo skoz tolk? Eno je tja not prikurit 200 km/h, drugo je dejansko skoz on precej ozek ovinek držat 200 km/h. Verjamem pa da gre... gre marsikaj. Dokler se enkrat ne preceniš.

Meni osebno grejo na tisti pentlji proti MB na k**** dilatacije. Na mokrem občutno prestavi kolesa ko zapelješ prek. Če imaš na avtu slabe gume je to komot dovolj da začne drseti. Pol pa je sam od voznika odvisno kaj bo. V večini primerov nekaj takega, kot na posnetku.

 

V to smer ga ne poznam kaj dosti. Si pa lahko mislim da je zahrbten že zaradi spusta. Če gre kaj narobe je še tolko težje obdržat kontrolo...

skoz tolk ja.... glede dilatacij, se popolnoma strinjam... že na suhem če si prehiter, malo prestavi....

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, Kugelschreiber said:

Po treh letih in 100000km? :eek: majkemi. Naslednji komplet za avto bo continental. 

Ina conti t930.. vrhunska zimska guma. 
Jaz imam trenutno Falken nekaj.. vec kot super. Gume menjam po potrebi - redka drzi vec kot eno sezono zime/poletja. Res pa je da poleti naredim veliko manj kilometrov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, jskrablin pravi:

V to smer ga ne poznam kaj dosti. Si pa lahko mislim da je zahrbten že zaradi spusta. Če gre kaj narobe je še tolko težje obdržat kontrolo...

...v bistvu se tu ne spušča...ampak dviga v tej smeri vožnje.

..pa še to...., to je viadukt, pozimi se beton tu hitro podhladi, ker ni toplote zemlje pod cesto in tu ( kot na ostalih viaduktih...mostovih) nastane hitro poledica. Itak da posipajo, kot nori po viaduktih....

P.S.

..vem, da to večina ve, ampak sem tole napisal mogoče za kakega "nevedneža", zakaj pride prej do poledice na viaduktih in mostovih, kot na cesti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo že pri drsečem asfaltu:

...sicer ne paše v to temo, pa ne vem, kje drugje bi pokomentiral naslednjo stvar.

namreč, ko se asfalt preveč obrabi... zagladi in postane drseč, ga s stroji rezkajo, da je spet grob. Nastanejo tiste vzdolžne raze, po katerih je neprijetno vozit...sploh z motorjem.

Verjamem, da je to najcenejši način hrapanja asfalta...ampak a ne bi bilo mogoče tak asfalt nahrapati z grobim peskanjem, recimo? ...ali "pikiranjem" z iglami?

... to se pravi, zanima me, ali obstajajo po svetu kake "mašinerije", ki je podobna kot "rezkalnik", le da ima na sebi velik kompresor, zalogovnik za grobi korund, sesalnik tega korunda in prahu ostankov asfalta....in sejalnik tega korunda, da ga ponovno uporabi....itd...skratka mobilna mašina, "vse v enem", kot sem naštel.

...zakaj?

...sem strojnik po duši in izobrazbi......in ne morem iz svoje kože... kar naprej mi hodijo po glavi kake mašine... kako so narejene... kako delujejo.... pač zanimajo me take zadeve....in me zanima, če to obstaja...ali pa imam samo pač preveliko domišljijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Zivnorc pravi:

Ko smo že pri drsečem asfaltu:

obstajajo freze za asfalt, ki sfrezajo in za sabo polagajo asfalt .. najboljša firma za to je Wirtgen ... če ga kupimo, bo izpadlo, da je nekomu prirejen razpis ... in ni poceni ... zdj bodo eni rekli .. pa kaj pol če ni poceni .. to rabimo in če je od Wirtgena najboljši, ga pač rabimo :D

p.s.

včasih .. pred 25 leti smo ga imeli (soudeležba ker si ga je lastilo več cestnih podjetij) ... potem je pa kar zginil :P 

če te še kaj zanima .. sem na voljo :D 

 

da boš še boljše volje, ti dam link:

https://www.wirtgen.de/de/

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ja... štekam... to je rezkalnik, ki rezka poškodovan asfalt in obenem polaga novega....

.... mene firbec matra samo za "hrapanje", kot ga nekje samo porezkajo, da je bolj hrapav.

 

Težava pri naših asfaltih je v nepravem pesku - polnilu. Pesek je večinoma (vsaj stari asfalti) apnenčast, ki pa vemo, da ni preveč trd...niti drugače obstojen. ....zato se sčasoma "zaglanca"...

...a štekaš?..   :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Zivnorc pravi:

..ja... štekam... to je rezkalnik, ki rezka poškodovan asfalt in obenem polaga novega....

.... mene firbec matra samo za "hrapanje", kot ga nekje samo porezkajo, da je bolj hrapav.

 

Težava pri naših asfaltih je v nepravem pesku - polnilu. Pesek je večinoma (vsaj stari asfalti) apnenčast, ki pa vemo, da ni preveč trd...niti drugače obstojen. ....zato se sčasoma "zaglanca"...

...a štekaš?..   :P 

ta stroj lahko tudi hrapavi .. a nisi prebral na njihovi spletni strani .. rezka, hrapavi, polaga, pere, lika, pomiva .. sve ...  štekaš :P 

štekam.. ko bodo iskali strokovnjake za vsebino asfalta ... bom tebe predlagu, ker poznaš pravo mešanico polnila ... pol, ko jim boš ti pojasnil, bodo še oni štekali .. štekaš :P 

  • Šokiran 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Maš prav, res je...se dobro spomnim nekega MMSa števca mal bolj športne Fieste na relaciji Wajdušna-Postojna...mislim, da je 200km/h pisalo..moram prav poiskat, da preverim :P

Evo, spet sem eno neumnost zapisal.

Saj v zvezi omejitve v predoru ti je že zdavnaj zmanjkalo argumentov, kateri pri tebi niso nikoli argumenti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Saj v zvezi omejitve v predoru ti je že zdavnaj zmanjkalo argumentov, kateri pri tebi niso nikoli argumenti. 

a omejitve so samo v predorih? samprašam :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

a omejitve so samo v predorih? samprašam :jezik:

v predorih in v glavah .. brez omejitev .. svi goli pa šta ko voli :P

omejitev je veiko vrst .. kero vrsto omejitev si ti mislil ... težo, širino, višino, dolžino... .. samvprašamneserazpizdit :P 

Popravljeno . Popravil maus
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Borutt pravi:

 Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 

v tem, da je kazen za telefon in varnostni pas enaka

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, maus pravi:

v predorih in v glavah .. brez omejitev .. svi goli pa šta ko voli :P

omejitev je veiko vrst .. kero vrsto omejitev si ti mislil ... težo, širino, višino, dolžino... .. samvprašamneserazpizdit :P 

najbolj me skrbijo take omejitve, ki vplivajo na čustwa :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, jskrablin pravi:

@ligenjček - pridi pa zvozi pentljo iz Lj obvoznice na štajersko AC pri 200 km/h. Al pa taisto, s katere je on nesrečni kamionar odletel. Pogoj je edino relativno povprečen avto, ki spravi skup 200 km/h.

Do prometnih nesreč prihaja zaradi neupoštevanja pravil. Bi si upal trditi da je izredno malo nesreč, pri katerih so vsi storili vse prav, pa je prišlo do sranja zaradi nekega popolnoma objektivnega zunanjega faktorja.

Ovi avto na posnetku se ni peljal 60km/h. Niti 80 km/h. Da takole s smeri zbiješ vozilo, ki je nekajkrat težje od tvojega, se je treba kr malo potruditi. Pa tudi razmere niso bile zelo slabe, dežja je že par dni dovolj, morebitna umazanija je že zdavnaj oprana s ceste. Če pa tja not vletiš ko da je suho in sredi poletja, so pa hitro težave.

Btw, razlika med max hitrostjo večine kamionov na AC in teboj pri 200 km/h je tam nekje med 100 - 110 km/h. To je veliko. Po prazni AC gre tud 300 (dokler te kaka zjebana dilatacija na viaduktu ne izstreli v zrak), po AC z ostalim prometom je 200 km/h izzivanje usode. Slej ko prej te nekdo bo spregledal in ne bo prostora za reagirat. Spektakularen rezultat je garantiran. Pa tudi kolker so do sedaj delali simulacij ti vožnja, ki je bistveno hitrejša od ostalega prometa ne prinese kaj veliko časovne prednosti. Kar je logično, prav dosti hitreje od povprečja ostalih na malo bolj zasedeni cesti pač ne gre. 

ob idealnih pogojih sem napisal, kar pomeni prazna cesta+lepo vreme in kot sem napisal, se je treba prilagoditi razmeram in svojim sposobnostim.

Točno tako, bistveno hitreje kot gre večina pač ne gre, časovno ne pridobiš dosti, ker pridobivaš 5 min, potem pa se 15 min voziš v koloni na levem pasu, sicer je desni skoraj prazen ampak po desni se ne prehiteva, ampak na desno slovenjcelni pač ne gremo pa čeprav je za nami kolona ;) če ne bi bilo omejitve, bi se celotna karavana premikala hitreje, pretočnost bi bila večja, posledično manj kolon, takrat pa bi pridobil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, ligenjček pravi:

v tem, da je kazen za telefon in varnostni pas enaka

In za še marsikaj drugega je kazen enaka. 
Ostalo si namerno izpustil? Glede pravil in karambolov in 200 in ni problema. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Borutt pravi:

In za še marsikaj drugega je kazen enaka. 
Ostalo si namerno izpustil? Glede pravil in karambolov in 200 in ni problema. 

no, in v tem primeru, se ti zdi, da z neuporabo pasu koga ogrožam?

Ja, ostalo sem namerno izpustil, ker je bilo o teh m/s že dovolj tem zasmetenih.

Kar pa se tiče prometnih nesreč pri upoštevanju pravil, lahko iz lastnih izkušenj povem (kot sopotnik) sem bil prisoten v prometni nesreči, pri kateri je šofer upošteval vsa pravila in predpise, pa je brkljal po radiu in je, ker ni bil pozoren na cesto povzročil nesrečo. Take kalibre videvam vsak dan, ampak v večini primerov se hvalabogu rešijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

Težava pri naših asfaltih je v nepravem pesku - polnilu. Pesek je večinoma (vsaj stari asfalti) apnenčast, ki pa vemo, da ni preveč trd...niti drugače obstojen. ....zato se sčasoma "zaglanca"...

...a štekaš?..   :P 

Yp, eruptivca začet uporabljat, na Pohorju ga je polno ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a sploh veste, zakaj so teli rondoji narejeni .. to je mednarodno združenje rondojev in izgradenj avtocest ugotovila že davno, vendar vam laikom to ne gre v glavo ... evo .. spodaj bom dal dokaz, da je to narejeno le zaradi vas, motoristov

Fotografija osebe MOTO DA STRADA. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole res zgleda debilno, ampak je zaradi višinske razlike.

"Obsedenost" z rondoji za vsako ceno (sploh kakšnimi "mikro" ) gre pa tudi meni na živce.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!