Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Tex
      Čist ql za morebitno kasnejše razjasnjevanje morebitnih neprijetnih situacij. Montiraš 1x in pozabiš ..  So te na carini opalili ali pa je uspelo prit čez brez kontrole?
    • mladench
      No saj, to je pa tisto, kako smo si ljudje različni in z različnimi težavami  Podobne vaje sem tudi jaz delal od začetka pa potem nadaljeval na fitnesu in večal kilažo. različne vrste squat, leg extension, leg curl za zadnjo ložo, izpadni koraki s ketelbeli...
    • RobiRoberto
      Google my the best friend ...         Napolenov most nad Sočo pri Kobaridu sem že prevozil s kolesom, ko sem se do Koboarida od Tolmina naprej pripeljal po "stranski cesti", vzporedni z "glavno cesto", Napoleonov most nad Nadižo, pa je verjetno še malo naprej od Starega sela, kjer sem jaz zavil "v grič" ...  
    • Nja
      mladench, ne ne, nobenega vrača ali koga kamor bi zapravila denar. Niti nobene čudežne žavbe ker sem zmetala denar za arniko, akupres,  msm, vražji krempelj, omega tri, magnezij, hladilno, grelno žavbo. šla do fizioterapevta na UZ in magnet terapije, samo učinka ni bilo.   Iščem še dodatne ideje na kak način okrepit mišice, kake dodatne vaje. Predvsem to.  Osebnega trenerja ipd si pa ne morem privoščit. Kar lahko naredim sama, pogledam filmčke, navodila in to je to. 2x sem osebno zdravnico prosilo za fizioterapevta in 1x kirurga, pa ni efekta, tako da se več ne grem. Sama pa ne bom plačevala in se vozila za "mogoče bo pomagal, mogoče pa ne".   Poznam sicer eno športno trenerko, splošna priprava, obvlada, rešuje tudi težavezaradi bolečin, nesorazmerij mišic. Ceno ima pa ubibože, not in my budged, ki je zdej na "save mode" dokler ne najdem druge službe. Se pa zavedam, da je moj problem tudi to, da ne maram bolečine oz. me je strah, da si bom pridelala s tem, ko do bolečine vadim še večjo škodo.  trenutno počnem tole https://www.healthline.com/health/exercises-for-knee-pain#other-types-of-exercise + izpadni korak, plank, in most na ramenih.  imam še trak za vadbo, pa 0.75 kg uteži, obroček za roke (10 različnih vaj za DeQuarvein's syndrome) + po potrebi v hudi sili si nalepim kinesio in pustim par dni ( e to me je pa terapevtka naučila kako si polepim roko in koleno!)  občasno si vmasiram Voltaren (pač po navodilih, v nedogled ne smem).  Brufena ne jem več. Imam pa za vsak slučaj Nalgesin, tist na recept, če bi bla hujš kriza itak vsak mesec pojem 1-3 navadnih Nalgesinov zaradi ženskega prekletstva. Hudič je tudi v starejših poškodbah, kot pri tebi. In sama opažam, da odkar sem ene 3-4 leta nazaj zletela po stopnicah ni več isto. Je ta živec-išias bolj občutljiv in hrbet v splošnem. Nisem šla nič slikat, čeprav je trajalo 2 meseca, da je bolečina v predelu išiasa popustila (vsepovsod drugod je prenehala prej).
    • RobiRoberto
      Moje "nadnaravne sposobnost":   fotoaparat   +   program za urejanje fotografij GIMP 2  +  IDEJA ...   In takoj sedaj seveda moja današnja dopoldanska    /  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!