Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

1 minute ago, siks said:

a redne servise tudi pri njih delaš? izkušnje? cene?

Motor sem kupil rabljen izven garancije in vse kar se da delam sam. Pred novim letom sem med drugim tudi preventivno menjal dročnike in korigiral razmak ventilov. Tako vsaj vem kako je narejeno in koga krivit če ni dobro.

Drugače pa bi vozil tja na redni servis če bi imel motor z garancijo, pa četudi iz LJ. Vse kar imajo v KTM skladišču na zalogi dobijo v max. 3 dneh, kar verjetno v Slo tudi ni tako hitro. Če bo pa treba kaj drugega bom pa peljal v Rok Bagoroš Moto Garaža.

4 minutes ago, Nightmare said:

Meni je motor na trenutke ugašal tudi prej ko je bil kat še na svojem mestu. Sicr je za to lahko kriv tudi odstranjen db killer na Akrapotu ampak se mi ni dalo testirat z in brez.

Ne opazim pa z odstranitvijo kata, da bi bil motor kaj bolj nemiren. Sam na vse predelave vseeno računam, da se bo iz motorja potegnilo še kakšnega konja več.

 

 

Lp, Samo

Za vse kaj spremeniš na motorju glede izpuha ali zračnega filtra moraš narediti 15min reset, da se vbrizg prilagodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v Sloveniji se kose dobi dokaj hitro...zadeve šepajo bolj na drugih področjih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Frenk 67 pravi:

Jaz sem se pogovarjal s kolegom iz Avstrije, ki ima dva KTM-a, skupaj ima 9 motorjev, pravi da ni še nobenega nikol prodal. No, on pravi, da s KTMom ni imel nikoli problemov, ne glede garancije ne glede servisa. 

pred 12 urami, Frenk 67 pravi:

 

Pridružujem se mnenju Frenkovega kolega iz Avstrije. Imel sem že kar nekaj KTM-ov in nobenega nisem prodal zaradi slabega servisa ali problemov z garancijo. Celo nasprotno: s servisom KTM-a sem, kot sem že velikokrat zapisal na forumu, zelo zadovoljen. Z reševanjem popravil v garanciji sem zadovoljen nekoliko manj, pa smo kljub temu vse rešili... 

Servis KTM v Mariboru ima še kako dobro konkurenco (začenši 30 km na severu), pa mi ne pade niti na pamet, da bi moped servisiral kje drugje...

P.s.: Sicer pa sploh ne vidim problema. Na tržišču je toliko možnosti, da lahko prav vsakdo izbere motor (s servisom in vsem kaj spada zraven), ki mu ustreza. Kot Nemov znanec iz Berlina, ki s KTM pač ni bil zadovoljen in ga je prodal. Ker fantastične v postelji in še boljše kuharice pač vsakdo ne najde... Moj KTM 1290 SA je fantastičen v postelji, kulinarika pa me na vožnjah ne zanima...

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Dark pravi:

Ker fantastične v postelji in še boljše kuharice pač vsakdo ne najde... Moj KTM 1290 SA je fantastičen v postelji, kulinarika pa me na vožnjah ne zanima...

je rekel in pograbil naslednjega :cool:

1CP1y4.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, skalar36 pravi:

Zapis o KTM-u sem prebral. Sicer ne razumem vsega, sem že ta generacija, ki ni imela srbohrvaščine.

Zasledil sem pa to, da mu je KTM Woblal ko je imel kovčke gor. V neki drugi temi sem tudi zasledil, da je tudi KTM 1290 nekomu woblal. Versys 1000 tudi. Nočem provocirat, ampak kaj je skupnega tem motorjem, ki woblajo Super moto drža. Pokončno se sedi, ter prednje vilice so dolge. Stari supermoti so bili ponavadi do 660 ccm. Hitrosti do 170, zato verjetno niso niti mogli woblati. Če sedaj razmišljam na glas, u bistvu ne morem kupiti motorja, na katerem bi sedel pokončno in bi imel cirka 1000 ccm, ki mi nebi woblal, pri večjih hitrostih. Razen redkih izjem.

Ne vem, kam bi dal ta zapis. Pa naj se moderator odloči pa prestavi.

Meni je woblal enkrat, ko sem zasledoval kmeta na avtocesti pri 180 kmh. Slutim, da je imel kmet nekaj pri tem, ker mi prej ni woblal niti pri 230 kmh. :huh:

Resno, takrat mi je woblal pri 180 brez stranskih kovčkov (samo topcase), nekaj mesecev prej pa mi ni pri 230 kmh, dva na motorju, s stranskimi kovčki. Ne vem, ali je stvar v gumah, kovčkih, prednji feltni, ki sem jo potem menjal,  ali kaj. Po menjavi prednje feltne mi je še woblal, vendar manj in pri nekaj višji hitrosti, okoli 200 kmh. Takrat sem zasledoval Nema, mogoče pa ne mara zasledovalne vožnje.  Najprej bom zamenjal gume, ki so bolj pri koncu in videl kako bo potem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Woblanje sem jaz izkusil na dva načina. 

1) pri nizki hitrosti, recimo okrog 70 km/h, sem spustil balanco in si zapel trak čelade. Iznenada, ko je hitrost padla na cca 60 km/h, je balanca začela nenadoma zelo močno opletati levo-desno. Neprijetna izkušnja, ker sem bil nepripravljen na ta pojav. Kasneje sem preizkušal tako, da sem roke samo dvignil z balance in ugotavljal kako je potrebno reagirati: samo rahel dotik enega prsta je opletanje ustavil. V precejšnji meri sem opletanje zadušil s tem, da sem na vsak konec balance namontiral uteži (450 g na vsako stran).

2) pri večji hitrosti, nad 150 km/h je motor začel sinusoidno nihati v smeri vožnje. S povečevanjem hitrosti se je amplituda večala. Pomagalo je zmanjšanje htrosti, da se je nihanje umirilo. Zanimivo pa je, da je ob enaki obremenitvi in razporeditivi teže (v istem dnevu), nihanje nastopilo pri različnih hitrostih, enkrat pri 150 km/h, drugič pri recimo 190+ km/h in povsod vmes. Pojav sem si razlagal z vetrovnimi razmerami, drugega ni moglo biti (avtocesta Zadar - Split, hitrost vetra zmerna...).  

Obstaja veliko člankov o wobblingu, na enega kaže povezava:

http://ridermagazine.com/2009/11/17/motorcycle-weaves-and-wobbles-how-to-avoid-them-and-deal-with-them/

Avtor loči med nihanjem prednjega dela motorja (wobble) in opletanjem zadnjega dela motorja (Weave) in navaja nekaj ukrepov kako zadušiti enega in drugega.

Prav tako je na youtube veliko posnetkov woblanja, vidi se, da se to pojavlja pri različnih motorjih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scotts Ohlins Steering Damper. 690 enduro je s terenskimi gumami woblal že pri 130km/h. Stabilizator tudi za to zelo pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za svoj motor lahko rečem, da ne wobla zmeraj. Zakaj, ne vem. Enkrat sva s Kmet2 vozila po ac 200+ ni woblal nič. Drugič že pri 170 km\h. Je pa točno tako kot je naoisal nemo, preneha  če malo zmanjšaš hitrost. Mogoče na to upliva tudi drža na motorju. Bom poskusil z utežmi na belanci najprej.

Edini razlog, zaradi katerega bi trenutno zamenjal motor je tole moteče W. Fer od vas je, da poveste, da se tudi vam to dogaja. Sedaj vidim, da bi to odpravil edino z drugim segmentom motorizma. Da zaenkrat nimam razloga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V članku, na katerega sem dal link, je lepo napisano, da morajo biti vsi sklopi motorja (predvsem okvirja) brezhibni in uglašeni. Pomenljiv je stavek: there is no “good enough”

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, franc said:

Kako na "trdo" pa ga moraš nastaviti?

Za vožnjo po cesti lahko "normalno" (ne tisto blaženje za hitre sunke) trdoto nastaviš do konca in ne ovira vožnje. Drugače vozim eno leto s tovarniško priporočenimi nastavitvami. Edino če sem na res tehničnem offroad terenu zmanjšam trdoto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, nemo pravi:

1) pri nizki hitrosti, recimo okrog 70 km/h, sem spustil balanco in si zapel trak čelade. Iznenada, ko je hitrost padla na cca 60 km/h, je balanca začela nenadoma zelo močno opletati levo-desno. Neprijetna izkušnja, ker sem bil nepripravljen na ta pojav. Kasneje sem preizkušal tako, da sem roke samo dvignil z balance in ugotavljal kako je potrebno reagirati: samo rahel dotik enega prsta je opletanje ustavil. V precejšnji meri sem opletanje zadušil s tem, da sem na vsak konec balance namontiral uteži (450 g na vsako stran).

To sploh ni redek pojav. Meni je CB-jka pri cca 50 km/h na isti način opletala če sem spustil balanco. Ko sem menjal gume (iz Dunlop Q2 na Conti RA2 Evo) se je to nehalo. Prej ni bilo šanse, da sem malo pretegnil roke pri vožnji skozi kako naselje... pol pa nikol več imel tega problema. 

 

pred eno uro, nemo pravi:

2) pri večji hitrosti, nad 150 km/h je motor začel sinusoidno nihati v smeri vožnje. S povečevanjem hitrosti se je amplituda večala. Pomagalo je zmanjšanje htrosti, da se je nihanje umirilo. Zanimivo pa je, da je ob enaki obremenitvi in razporeditivi teže (v istem dnevu), nihanje nastopilo pri različnih hitrostih, enkrat pri 150 km/h, drugič pri recimo 190+ km/h in povsod vmes. Pojav sem si razlagal z vetrovnimi razmerami, drugega ni moglo biti (avtocesta Zadar - Split, hitrost vetra zmerna...).  

Tole sem že lepil, pa bom še enkrat. Video razloži vzroke za oba pojava. Ja, je precej star. Danes so konstrukcije in materiali svetlobna leta naprej. Fizika pa je še vedno ista. Vsak moped lahko wobla. Konstrukcijsko manj togi woblajo prej. 690 je labav, na offroad gumah malo bolj. EXC je strašljivo labav pri 100 km/h+. CB-jka... mi je parkrat nežno zanihala (komaj opazno) ko sem na avtocesti padel mimo kaminov, precej preko legalne omejitve. Glede na to, da si na nakedu pri višji hitrosti zelo na keslu, verjetno to pomaga pri stabilnosti sprednjega dela. Pa konkretno je CB 1300 zelo 'obešena' na sprednje kolo - težko rečeš da je spredaj 'lahka'. Kolker sem se vozil, sem sprednjo gumo znucal prej ko zadnjo. In glede na video spodaj, to igra vlogo. Aerodinamike pa premore manj, ko kak cigl. Kot vedno, YMMV.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tresenje pri nizki hitrosti ni woblanje, je posledica, ali preobremenitve zadnjega dela (več teže kovčki) ali obrabe prve gume...to ni nič posebnega. Ponavadi se pojavi pri določeni hitrosti, ko vse skupaj pade v resonanco. Dovolj je, da daš roke na krmilo in zadeva je odpravljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že razmišljal, da bi bilo potrebno natančneje določiti izraz Wobbling. Na primer, avtor članka, na katerega sem nekaj postov nazaj podal link, loči med nihanjem prednjega dela motorja (wobble) in opletanjem zadnjega dela motorja (Weave). 

Tudi jaz mislim, da je nihanje balance pri majhni hitrosti nekaj drugega kot (Weave razumem kot pletenje/opletanje) opletanje motorja pri višji hitrosti. 

Nihanje balance se ne pojavlja pri vseh motorjih! Opletanje pa, zgleda, da da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume imajo pri tem hudo veliko vlogo. Moj GSA je bil vedno stabilen kot tank. Pri vseh hitrostih, ki jih zmore, s kovčki ali brez. Preizkusil sem precej različnih gum, vedno brez težav. Nato pa sem nataknil TKC70... Sem mislil, da je kaj narobe s točno tistim kompletom. Sem kupil še en par pa je rezultat isti. Če imam namontirane kovčke, se mu pri 150-160km/h začne dogajati... K sreči šele takrat, ker se mi le redko tako mudi in še takrat sem običajno brez kovčkov.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, nemo said:

Sem že razmišljal, da bi bilo potrebno natančneje določiti izraz Wobbling. Na primer, avtor članka, na katerega sem nekaj postov nazaj podal link, loči med nihanjem prednjega dela motorja (wobble) in opletanjem zadnjega dela motorja (Weave). 

Tudi jaz mislim, da je nihanje balance pri majhni hitrosti nekaj drugega kot (Weave razumem kot pletenje/opletanje) opletanje motorja pri višji hitrosti. 

Nihanje balance se ne pojavlja pri vseh motorjih! Opletanje pa, zgleda, da da.

nihanje/tresenje/opletanje balance pri nizkih hitrostih (med recimo 50 in 70) je "shimmy" efekt in je ponavadi posledica stanja prednje gume .. menjaš gumo in je vse ok .. prvovgrajena d222 mi je proti koncu tako delala, da nisem več upal spustit balanco niti za trenutek, da bi si rokavico popravil, prvih cca 3k shimmyja ni bilo .. ampak opletalo je samo med 50 in 70 kmh .. z mitasko recimo nobenih problemov pa je že blizu konca .. pojavlja pa se samo če spustiš balanco, če se je samo dotakneš se vse umiri .. woblanja se ne rešiš tako enostavno in je veliko nevarnejša zadeva ..

Popravljeno . Popravil Tex
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Joker said:

Gume imajo pri tem hudo veliko vlogo. Moj GSA je bil vedno stabilen kot tank. Pri vseh hitrostih, ki jih zmore, s kovčki ali brez. Preizkusil sem precej različnih gum, vedno brez težav. Nato pa sem nataknil TKC70... Sem mislil, da je kaj narobe s točno tistim kompletom. Sem kupil še en par pa je rezultat isti. Če imam namontirane kovčke, se mu pri 150-160km/h začne dogajati... K sreči šele takrat, ker se mi le redko tako mudi in še takrat sem običajno brez kovčkov.

od DOT 1616 so prednjo TKC70 spremenili in naj bi bilo sedaj OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je logično, da motorji, kateri niso delani za visoke hitrosti (neaerodinamični) imajo z višjimi hitrostmi težave.

Nič čudnega ali posebne ni to woblanje za hitrejše endure ali bolj "kravaste" motorje :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejmo zdaj tule debato prekiniti, itak ne bomo nić novega izzumili, pa ostanimo raje na SERVISIH :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 01/02/2017 at 8:01, nemo pravi:

Woblanje sem jaz izkusil na dva načina. 

1) pri nizki hitrosti, recimo okrog 70 km/h, sem spustil balanco in si zapel trak čelade. Iznenada, ko je hitrost padla na cca 60 km/h, je balanca začela nenadoma zelo močno opletati levo-desno. Neprijetna izkušnja, ker sem bil nepripravljen na ta pojav. Kasneje sem preizkušal tako, da sem roke samo dvignil z balance in ugotavljal kako je potrebno reagirati: samo rahel dotik enega prsta je opletanje ustavil. V precejšnji meri sem opletanje zadušil s tem, da sem na vsak konec balance namontiral uteži (450 g na vsako stran).

2) pri večji hitrosti, nad 150 km/h je motor začel sinusoidno nihati v smeri vožnje. S povečevanjem hitrosti se je amplituda večala. Pomagalo je zmanjšanje htrosti, da se je nihanje umirilo. Zanimivo pa je, da je ob enaki obremenitvi in razporeditivi teže (v istem dnevu), nihanje nastopilo pri različnih hitrostih, enkrat pri 150 km/h, drugič pri recimo 190+ km/h in povsod vmes. Pojav sem si razlagal z vetrovnimi razmerami, drugega ni moglo biti (avtocesta Zadar - Split, hitrost vetra zmerna...).  

Obstaja veliko člankov o wobblingu, na enega kaže povezava:

http://ridermagazine.com/2009/11/17/motorcycle-weaves-and-wobbles-how-to-avoid-them-and-deal-with-them/

Avtor loči med nihanjem prednjega dela motorja (wobble) in opletanjem zadnjega dela motorja (Weave) in navaja nekaj ukrepov kako zadušiti enega in drugega.

Prav tako je na youtube veliko posnetkov woblanja, vidi se, da se to pojavlja pri različnih motorjih

In potem so ti zamenjali prvo platišče (meni obe, ker novo - prvo - ni imelo istega barvnega napisa, kot - zadnje - staro) in na tvojem nekdanjem KTM 1290 SA (in tudi mojem) belanca ne trese več... Zato uteži niso potrebne...:smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!