Jump to content

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


DAMI34

Recommended Posts

On 7/8/2021 at 4:17 PM, Joker said:

Ne bi rad smetil, a tudi BMW, pri vseh prodanih motorjih, ne premore več, kot 2 servisa...

Zanimiva informacija...

Link to comment
Share on other sites

Ob 25. 8. 2021 ob 20:13, Dark pravi:

Ja, tudi mene je zadeva zelo presenetila. Dobil pa sem pojasnilo, da so Nemci in Avstrijci dosegli, da mora imeti pooblaščeni serviser KTM tudi prodajni salon in tudi prodajalec servis. V tem trenutku tem pogojem zadostuje samo g. Seleš, kar je za lastnike KTM-ov iz obrobja Slovenije ni dobro. Prepričan sem, da ima trenutno edini pooblaščeni serviser KTM Seleš odlični servis in prodajo, vendar je nas z "obrobja" Slovenije pač precej od rok. Iz Mb npr. 134 km. 

Potrebno pa je zapisati še nekaj: govoril sem z obema nekdanjima pooblaščenima serviserjema (MIha, Simon), ki sta mi zatrdila, da nista imela dovolj dela za celo leto in sta servisno dejavnost KTM opravljala kot popoldansko obrt. Kot mi je znano, se pri nas proda največ off road mopedov, ki jih znajo dečki večinoma "pošravfati" sami, pa tudi med lastniki cestnih je kar nekaj ročno zelo spretnih... Kar dokazujejo tudi debate na tem forumu. 

Simon bo imel servis še naprej (gre po mojih dolgoletnih izkušnjah za odličnega serviserja), vendar je vprašanje, koliko lastnikov KTM-ov  bo sledilo zakonski možnosti, da lahko servisirajo motorje v garanciji tudi pri nepooblaščenem serviserju. Za tiste, ki pa jim je garancija potekla in ki potrebujejo servisne storitve pa tako ni nobene spremembe...

Drugače pa se bodo vsi lastniki novejših KTM-ov drenjali pri Selešu, kjer bodo njegovi dečki, tudi v to sem prepričan, odlično opravili svoje delo. V času Simonovega dopusta sem potreboval manjšo servisno storitev, ki mi jo je g. Gašper nemudoma in brezplačno opravil...

Glede na sloves "oranžnih" in prodajo pri nas pa upam, da bodo odgovorni pri KTM naredili vse, da se vzpostavi servisna mreža tudi na SV in JZ Slovenije. 

P.s.: Sicer pa, čeprav ni nobena tolažba za lastnike KTM, ki drago plačujemo "premijsko" znamko, kako je s servisnimi uslugami npr. pri BMW-ju in Ducatiju? Ali ni za klavrno stanje servisnih mrež potrebno vzroke iskati tudi v našem majhnem tržišču?

Imaš Motorjet, tam znajo popravit, nenazadnje prodajajo tudi ktm kolesa :)

Link to comment
Share on other sites

Ob 25. 8. 2021 ob 20:13, Dark pravi:

P.s.: Sicer pa, čeprav ni nobena tolažba za lastnike KTM, ki drago plačujemo "premijsko" znamko, 

Bilo nam lastnikom KTM bajkov všeč ali ne, to ni nobena premium znamka :naughty:  

Premium znamki, ki konkretno proizvajata, sta trenutno le dve, bavarci in rdeči iz Borgo Panigaleja............tu je še ena najstarejših znamk iz GB, ki bi pa rabila, da upraviči ta laskavi naziv premium znamke le dodelati detajle na svojih bajkih......... še MV Agusta zelo butična in z marginalno proizvodnjo.........to je to, vse ostalo zamrlo, tako ali drugače.....

Link to comment
Share on other sites

pred 39 minutami, Luka66 pravi:

Bilo nam lastnikom KTM bajkov všeč ali ne, to ni nobena premium znamka :naughty:  

Premium znamki, ki konkretno proizvajata, sta trenutno le dve, bavarci in rdeči iz Borgo Panigaleja............tu je še ena najstarejših znamk iz GB, ki bi pa rabila, da upraviči ta laskavi naziv premium znamke le dodelati detajle na svojih bajkih......... še MV Agusta zelo butična in z marginalno proizvodnjo.........to je to, vse ostalo zamrlo, tako ali drugače.....

Kaj pa definira, da je znamka premium? Zakaj sta BMW in Ducati premium? vem zakaj KTM ni...

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, siks pravi:

Kaj pa definira, da je znamka premium? Zakaj sta BMW in Ducati premium? vem zakaj KTM ni...

Jah podrobno si poglej novo MS in novega SAS pa ti bo takoj jasno......zakaj eden je  :)   

Tako jih moto trgi in moto strokovna srenja po svetu pozicionira, tudi kupci.......v nasprotnem se ne bi prodajali, za take hude cene. Vse ostalo pa..... vizija znamke, zgodovina, tradicija, kvaliteta proizvodov, tehnologija, pozicioniranje znamke na trgu..........če trg to akceptira.........veš kakšen je BMW ser 5 in kakšen R Talisman.......oba super in opremljena, samo en je premium, "boljši", za X dražji in večina bi ga raje imela, ker je BMW premium brend.............človeška narava, razumevanje, vrednote, želje......taki smo :) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Luka66 said:

Jah podrobno si poglej novo MS in novega SAS pa ti bo takoj jasno......zakaj eden je  :)   

Tako jih moto trgi in moto strokovna srenja po svetu pozicionira, tudi kupci.......v nasprotnem se ne bi prodajali, za take hude cene. Vse ostalo pa..... vizija znamke, zgodovina, tradicija, kvaliteta proizvodov, tehnologija, pozicioniranje znamke na trgu..........če trg to akceptira.........veš kakšen je BMW ser 5 in kakšen R Talisman.......oba super in opremljena, samo en je premium, "boljši", za X dražji in večina bi ga raje imela, ker je BMW premium brend.............človeška narava, razumevanje, vrednote, želje......taki smo :)

Joj, moji KTM-isti slabo berete pisanja... Premium sem zapisal pod narekovaji... Sedaj pa še pojasnilo, zakaj pod narekovaji: sam sem že leta voznik KTM in jih bom vozil tudi v prihodnje... Za nakup KTM-a se ne odločim, ker so cenejši kot BMW ali Ducati, temveč, ker so mi preprosto pisani na kožo. Čeprav niso najlepši (Ducati), najzaneslivejši (BMW?).... ampak imajo nekaj. Ne vem kaj, ampak jaz bi to imel...:) Da se malček pošalim.:) Da se vrnem na premium znamko in narekovaje: KTM, ki ga vozim je fantastičen z odlično ciklistiko, elektroniko, komponentami, zmoglivostjo, udobjem.. Ampak KTM v Sloveniji zaradi poprodaje, o tem s teboj soglašam - żal - ni premium znamka: nas forumu opisane težave z garancijski postopki in težave s servisom... Kljub temu pa je primerjava med BMW 5 in Renault Talisman, brez zamere, vsaj po moje, deplasirana. Če pa si resnično takšnega mišljenja, tvoj prihodnji moped ne bo KTM, temveč Ducati, moj pa bo, KTM, čeprav  ni "premijska" znamka... In si bom pač vzel dopust in peljal moped na servis v Grosuplje, kjer bodo servis odlično opravili. In čeprav se bom nanj moral naročiti in ne bom na vrsti naslednji dan... Upam, da bodo servis opravili saj v istem dnevu...Popotovanje od Maribora do Grosupelj in nazaj bom jemal kot zabavno furo... G. Jaka pa me bo morda počastil s kavo... Sicer pa sem že navajen, tudi avto servisiram v Ljubljani.

Vse dobro in srečno vožnjo...

P.s.: pred nakupom novega mopeda sem vedno poskusil vse konkurente in KTM je vedno zmagal. Kljub dejstvu, da je letos nova MS resnično huuudddaaa... Pa saj je novi KTM 1290 SAS tudi, ali ne? In kako je s servisem Ducatija pri nas?

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, Dark pravi:

Joj, moji KTM-isti slabo berete pisanja... Premium sem zapisal pod narekovaji... Sedaj pa še pojasnilo, zakaj pod narekovaji: sam sem že leta voznik KTM in jih bom vozil tudi v prihodnje... Za nakup KTM-a se ne odločim, ker so cenejši kot BMW ali Ducati, temveč, ker so mi preprosto pisani na kožo. Čeprav niso najlepši (Ducati), najzaneslivejši (BMW?).... ampak imajo nekaj. Ne vem kaj, ampak jaz bi to imel...:) Da se malček pošalim.:) Da se vrnem na premium znamko in narekovaje: KTM, ki ga vozim je fantastičen z odlično ciklistiko, elektroniko, komponentami, zmoglivostjo, udobjem.. Ampak KTM v Sloveniji zaradi poprodaje, o tem s teboj soglašam - żal - ni premium znamka: nas forumu opisane težave z garancijski postopki in težave s servisom... Kljub temu pa je primerjava med BMW 5 in Renault Talisman, brez zamere, vsaj po moje, deplasirana. Če pa si resnično takšnega mišljenja, tvoj prihodnji moped ne bo KTM, temveč Ducati, moj pa bo, KTM, čeprav  ni "premijska" znamka... In si bom pač vzel dopust in peljal moped na servis v Grosuplje, kjer bodo servis odlično opravili. In čeprav se bom nanj moral naročiti in ne bom na vrsti naslednji dan... Upam, da bodo servis opravili saj v istem dnevu...Popotovanje od Maribora do Grosupelj in nazaj bom jemal kot zabavno furo... G. Jaka pa me bo morda počastil s kavo... Sicer pa sem že navajen, tudi avto servisiram v Ljubljani.

Vse dobro in srečno vožnjo...

P.s.: pred nakupom novega mopeda sem vedno poskusil vse konkurente in KTM je vedno zmagal. Kljub dejstvu, da je letos nova MS resnično huuudddaaa... Pa saj je novi KTM 1290 SAS tudi, ali ne? In kako je s servisem Ducatija pri nas?

Z vsem, res z vsem, kar si napisal, se popolnoma strinjam...pred kratkim sem s prijateljem, ki vozi že tretjega gs za na weinebene zamenjal motor, on mojega ktma js njegovega 1250...vse je bilo fajn, predvsem zavore so veliiiko boljše kot na ktm, ergonomija super...samo...nima tisto nekaj, nekaj za voznika, kar mi ktm da...pa všeč mi ni vizualno...on je rekel, da te motor kar sili v športno vožnjo...pa da bi krmilo zamenjal za širše...no to... 

Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami, Dark pravi:

Joj, moji KTM-isti slabo berete pisanja... Premium sem zapisal pod narekovaji... Sedaj pa še pojasnilo, zakaj pod narekovaji: sam sem že leta voznik KTM in jih bom vozil tudi v prihodnje... Za nakup KTM-a se ne odločim, ker so cenejši kot BMW ali Ducati, temveč, ker so mi preprosto pisani na kožo. Čeprav niso najlepši (Ducati), najzaneslivejši (BMW?).... ampak imajo nekaj. Ne vem kaj, ampak jaz bi to imel...:) Da se malček pošalim.:) Da se vrnem na premium znamko in narekovaje: KTM, ki ga vozim je fantastičen z odlično ciklistiko, elektroniko, komponentami, zmoglivostjo, udobjem.. Ampak KTM v Sloveniji zaradi poprodaje, o tem s teboj soglašam - żal - ni premium znamka: nas forumu opisane težave z garancijski postopki in težave s servisom... Kljub temu pa je primerjava med BMW 5 in Renault Talisman, brez zamere, vsaj po moje, deplasirana. Če pa si resnično takšnega mišljenja, tvoj prihodnji moped ne bo KTM, temveč Ducati, moj pa bo, KTM, čeprav  ni "premijska" znamka... In si bom pač vzel dopust in peljal moped na servis v Grosuplje, kjer bodo servis odlično opravili. In čeprav se bom nanj moral naročiti in ne bom na vrsti naslednji dan... Upam, da bodo servis opravili saj v istem dnevu...Popotovanje od Maribora do Grosupelj in nazaj bom jemal kot zabavno furo... G. Jaka pa me bo morda počastil s kavo... Sicer pa sem že navajen, tudi avto servisiram v Ljubljani.

Vse dobro in srečno vožnjo...

P.s.: pred nakupom novega mopeda sem vedno poskusil vse konkurente in KTM je vedno zmagal. Kljub dejstvu, da je letos nova MS resnično huuudddaaa... Pa saj je novi KTM 1290 SAS tudi, ali ne? In kako je s servisem Ducatija pri nas?

Sem opazil, da je napisano v narekovajih in razumel, da so cene v skladu z "namišljeno premium" znamko.........se strinjam z večino napisanega......ko sem kupoval ADV bajk sem potestiral praktično vse v tem razredu in ga kupil, ker mi je "najbolj pasal na dušo" in za to kar ga uporabljam..........ne zato, ker je bil cenejši, ali drugega, ker je premium znamka........kot si napisal ima nekaj........da ti zaigra srce in usta do ušes.........  Danes so praktično vsi novi bajki zelo dobri, v večini naloženi z vso ne-potrebno opremo in se dobro peljejo, eden ti bolj paše drugi manj, vsak ima + in -  gledano osebno.........vendar premium znamk je le peščica in tako pač je. Tudi dobre poprodajen storitve še ne "naredijo" premium znamko......vozil sem po državah, kjer se ljudem ni niti sanjalo o KTM brendu, za BMW so vedeli povsod, njihov servis je v vsaki luknji sveta..........v Aziji so ljudje občudovali kolegov 10 let star GS, ker je BMW, mojega še pogledali niso :cry:    no od takrat jih ob pijači od njega skoz poslušam na ta račun, kak čudn bajk vozim :P

Kar se tiče servisa, je, če odštejemo kakšno japonsko znamko, kjer je servis praktično za vsakim vogalom, pri ostalih podobno, sam imam praktično servise vseh znamk pred nosom v LJ. Za redni servis 1x na leto to niti ni tak problem se nekam peljat na servis, še na izlet zraven, ta nastane, če se pojavijo čudne, težje odpravljive softwerske okvare in reklamacijska popravila, tako, da je potrebno večkrat na servis, postane zoprno.....so taki časi, da časa ni. SLO je na žalost od moto brendov precej pozabljena, smo mali trg, vsi niti nimajo generalnega uvoznika, prodaja se pokriva iz sosednjih držav......pred časom so na spletni strani Triumpha GB, iskali generalnega uvoznika za njihovo znamko v SLO......takle imamo.

S KTM servisom pri Selešu v Grosupljem sem zelo zadovoljen, naredijo OK, fante že poznam, ker sem imel prej 1190........kar sem kupoval od dodatne opreme sem dobi večini primerov v tednu dni ali manj.......in ta bajk je eden redkih s katerim nisem imel nobenih reklamacij, ali okvar, težav in mi dela super, mu zaupam za peljat se na" konec sveta".........1x letno redni servis na pooblaščenem servisu in še eden moj vmes........nanj namontiral dodatno oprema, ki jo rabim in še kak cukrček, da je tak kot si želim.......ga poznam že v "dušo........gas in uživat.......vendar pa to kljub Ready to race sloganu je to "ljudski bajk", kot Renault........vemo pa, kaj je Renault dosegel v moto športih...F1, revolucionarne tehnične novosti, prvi turbo motor......da jih ne podcenjujemo......

In moj prihodnji moped.....jah kdo ve kaj mi bo v tistem trenutku leglo na dušo......... ali morda pragmatičen nakup, nisem zaljubljen v nobeno znamko, zato sem jih že toliko imel.......no prvo in še naslednje štiri se nikoli ne pozabi in zato mi bo Honda vedno pri srcu :)   

Je pa res, da naslednji verjetno ne bo KTM, ker upam, da bo še kakšen zraven  :) 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Dark said:

In kako je s servisem Ducatija pri nas?

“Prava servisa za Ducati sta samo 2.....en v LJ (UBM) in pa v ZG (Tonči).......žal!

“Ne bi rad smetil, a tudi BMW, pri vseh prodanihmotorjih, ne premore več, kot 2 servisa...”

Dragi KTM-isti, vidite, da nismo lastniki  ‘oranžnih’ na sončni strani Alp v veliko slabšem položaju, kar se tiče razširjenosti servisne mreže, kot lastniki  “premijskih” mopedov BMW-ja in Ducatija.  Škoda za lastnike vseh treh znamk…

Tale majhnost našega trga… 

 

 

 

 

 

 

Torej, je moja teorija

Link to comment
Share on other sites

On 7/12/2021 at 8:40 PM, siks said:

Kaj je bilo z displayem? 

Sorry, spregledal. Ma ne vem, neki flickering ob robovih. 1x na 10 al 20 'hladnih' zagonov se pojavi .. nisem še poročal Selesu. Spet eno onih sr..., ko ne moreš s prstom pokazat na servisu .. včasih dela, včasih ne ..

Screenshot_20210902-104840_Gallery.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Slaba reklama za KTM Slovenija, Seleš.

Na Facebook TET objavljeno https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/permalink/2013428588812275/

Stuck again in Croatia, half an hour from Knin. The bike may have swollen a bit of water.

Brutally stop at idle speed. Fuel pump work, injector spray is good, there is a spark between the spark plug and the cable. So fuel+spark ok. Regulator ok. But we found water in the air box... There was heavy rain last night and the bike slept outside. Unfortunately I can't find my spark plug pipe so I can't open the chamber.

We towed the bike 2km 3rd gear, fuel disconnected, full throttle in order to clean the cylinder. Still no success. Engine sound is normal tho. And starter motor sounds good too.

What next ?

44.234566,16.061699

 

REŠITEV PROBLEMA

We found the problem. 4 days ago KTM Slovenia changed my fuel pump. 2 days later we discovered the tank wiring was faulty. Today we discovered the high pressure pipe between the pump and the filter has popped out. I would never had thought of this if a Croatian amateur mechanic did not insist on checking the pump again.

 

Link to comment
Share on other sites

in odgovor avtorja objave: (nihče pa ni nezmotljiv)

 
 
 
Thomas Coulomb
Avtor
Marko Erceg selles moto near Ljubljana. Can't blame him to much tho: I wanted the pump to be changed, but he didn't had the original clamp in stock. And the bike did work perfectly every time I brought it. Not easy to put diagnostics when the damn thing run fine... He was very helpful, and the shop is full of parts, so I'd say it something to pin on the map to seek help.
Link to comment
Share on other sites

Po dolgih letih servisiranja KTM-ov pri Simonu Neratu, sem opravil servis pri edinemu pooblaščenem serviserju v SLO Jaki Selešu v Grosupljem. Termin sem dobil na željeni dan, ko sem se vračal z morja. Namesto kave, so mi na servisu posodili motor, s katarem sem se odpeljal v Lj na kosilo. Pa še prvič sem peljal KTM 890 Adventure... Usluga in servis - odličen...

Redni servisi za vozila v garanciji tako ne bodo težava, v primeru drugih okvar, ki jih je omenil Luka66, bom pač poklical KTM asistenco, ki bodo motor odpeljai v Grosuplje, ali pa eventuelno v Gradec... 

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, Dark pravi:

Po dolgih letih servisiranja KTM-ov pri Simonu Neratu, sem opravil servis pri edinemu pooblaščenem serviserju v SLO Jaki Selešu v Grosupljem. Termin sem dobil na željeni dan, ko sem se vračal z morja. Namesto kave, so mi na servisu posodili motor, s katarem sem se odpeljal v Lj na kosilo. Pa še prvič sem peljal KTM 890 Adventure... Usluga in servis - odličen...

Redni servisi za vozila v garanciji tako ne bodo težava, v primeru drugih okvar, ki jih je omenil Luka66, bom pač poklical KTM asistenco, ki bodo motor odpeljai v Grosuplje, ali pa eventuelno v Gradec... 

Koliko prej si se pa zmenil? Ravno danes sem klical Nerata za redni servis, pa mi je rekel, da najmanj 10 dni še nima časa. Bom moral razmisliti o Selešu!? 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, siks said:

Koliko prej si se pa zmenil? Ravno danes sem klical Nerata za redni servis, pa mi je rekel, da najmanj 10 dni še nima časa. Bom moral razmisliti o Selešu!? 

Dogovoril sem se v sredo ali četrtek za ponedeljek. Kot sem zapisal, sem željeni termin za prvi servis (1.000 km) dobil, ker sem se v ponedeljek vračal z morja. Zato ne vem, kakšna je čakalna doba na servisu. Najbolje bo, da se pozanimaš. 
Npr. za moj avtomobil je čakalna doba za redni servis cca. 2 tedna. Kar se mi za redni servis ne zdi nič pretiranega. Tudi za keramično zaščito avta sem čakal 3 tedne…

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • motolover
      By motolover
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih........
       
       
       
       
       
      Opozorilo velja vsem lastnikom BMWjev s kardanom!
      Torej: Nekateri servisi (v mojem primeru Cosmos) obračunavajo pri menjavi olja v kardanu (kotnem gonilu po naše) pri bokser motorjih  0,5l, namesto 0,18 kolikor ga gre notri. Ker je to izgleda dokaj stalna praksa svetujem, da se vsi, ki imate na računu več kot recimo 0,2l, kar bi bilo nekje normalno, pritožite in zahtevate razliko nazaj. Le tako, jih bomo prisilili, da obračunavajo pošteno. 
      Liter olja zaračunavajo 38€ ali celo 39€, potem plačate namesto 7,8€, kar 19€. Ne bom omenjal, da liter tega istega olja stane na netu 10,90€, to tu ni važno. Važno je, da ne obračunajo pošteno po specifikaciji koliko ga gre notri. Ker v navodilih za vzdrževanje ni podatka koliko ga gre notri, so si enostavno vzeli pravico zaračunati skoraj trikrat več.
      Preverite račune, naredite reklamacijo in zahtevajte razliko pri narobe obračunani količini olja!
      Od letnika 2006 dalje imajo v kardanu namesto 0,22l, samo 0,18l. 
      BMW s tem nima nič in niso nič krivi, da si servis jemlje dodaten zaslužek na tak način. 
      Prilagam podatek iz BMW servisne knjižice, ki je na voljo samo servisom. 

    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • hvilu
      By hvilu
      Pozdravljeni!

      Ob nakupu motorja sem poleg dobil GIVI kovček, vendar brez ključa. Nekaj smo se trudili, da bi ga odklenili, pa brez uspeha, saj je nekdo pred mano kovček poskusil odpreti na silo. Kaj mi svetujete?
      Ima kdo inf., koliko stane nova ključavnica s ključem in kje bi jo dobil?

      Lp, hvilu
    • bass
      By bass
      Spoštovani soforumaši,



      Kot že naslov teme nakazuje iščem sposoben servis za motocikle APRILIA.
      Pooblaščenci v Ljubljani so neresni ter slabo opremljeni za konkretnejše posege, z Mariborskim mehanikom imam tri zaporedne izredno slabe in neprijetneizkušnje ter ga odsvetujem.

      Prosim lastnike Aprilij za nasvet, kam za vraga peljat motor?
      Neki pooblaščeni servisi so še na primorskem, razmišljam tudi, da bi peljal zadevo v Monfalcone... tujina ni ovira, le da se zadeva dokončno uredi in da je mojster strokovnjak ter ima dostop do delov.

      AIUTO REGAZZI !
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!