Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

pred 26 minutami, Kmet2 pravi:
  Ob 17. 3. 2017 ob 22:21, poggy pravi:

Škoda da prodajalci ne znajo pritegniti strank z denarjem in jih jim konkurenca z boljšo storitvijo  (pred in baje tudi poprodajno) prevzame!

Povej odkrito , kar jaz govorim že veš čas ............KTM se bo moral še veliko naučit od BMW !!

 

Tako se je začelo  potem pa so začele padat tvoje klobase . Začelo se je o odnosu do kupcev , pojdi prosim prebrat,kje se je začelo in kaj si vse zvlekel v post , seveda sem se odzval ,saj ne bom bral klobas ,da boš ti mene učil kaj in kako se dela po servisih .........kaj ti ni jasno ? Še enkrat pametuješ o servisih in vse veš ko imaš 6 mesecv KTM , o BMW sem  ti pa ne sanja .........a štekaš da sem jaz to občutil na lastni koži dolgoletno ti pa si bral in mi zdej tukaj pametuješ .....res ne vem kaj sploh še raglabljam s teboj tu na MS !  

Kot da ti nekdo reče da je sladoled fuul dober in ti boš to širil naprej ker ti je nekdo rekel oz, si prebral , v resnici pa ga sploh nisi probal . 

Zadnji post ti sploh ne bom komentiral , ker si v njega zvlekel vse ,samo da se je izgubila nit pogovora! 

Preberi si še enkrat od začet kaj, kdo je komu repliciral in kaj je kdo napisal , potem pa mi očitaj ! 

Kaj boš ti prebavljal in kaj ne me boli qurac ,dokler mi boš pametoval ti bom pisal nazaj , dobil si moč in lahko brišeš , me izključiš a ne bom trpel neumnosti ,konec !!! 

Fak mi pokrovko dvigne , pa človek 10 let sem vozil BMW in še enkrat 5 let KTM in zdej ti mene učiš o odnosu , pa kje je KTM , pa kje je -BMW  mislim  pa ti si ratal ............eh brezveze ......

Ni je teme ,da nisi najpametnejši ...........oprossti vseved , oprosti , od zdaj naprej te več tu na forumu ne repliciram  in ne omenjam , prosil bi te , če lahko storiš enako  in upam ,da vsaj ti ločuješ privat od foruma , ker drugače te resnično spoštujem , kot motorista in kot človeka ,samo tu si pa postal čisti obup . Hvala že v naprej za vslišano prošnjo , lp S 

In za vse ostale , vedno sem napisal  o mojih motorjih kritike , ko sem jih imel še v garaži in to javno  , nikoli nisem koval nobene znamke v zvezde , vedno sem predstavil napake , ki so se godile ali sem imel BMW , Ducati al pa kurčevi Kawasaki ........  

Mejte se .......

a si sitn? :P

prou :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Frenk 67 pravi:

Meni se je Seles zameril tako, da me ne vidi nikoli vec. Take arogance se nisem videl nikjer drugje.

Pri Axlu sem urejal podaljsanje garancije in dobil zelo korekten odnos.

Mislim, da si lastniki KTMov v rangu 20k€ ne trgajo od ust za nakup motorja, ker ce ne bi imeli, bi kupili kaj cenejsega.

v zadnjem stavku se najde pojasnilo

dvomim, da servis in prodajalec odganja denar, ampak kupci hočejo rdečo preprogo in verjetno še kaj da se ego in nadutost nahranita

gori je en lepo napisal, da je kupil po telefonu...

če veš, kaj hočeš kupiš, tudi jaz sem prek maila kupil, prvič pa v petih minutah v salonu

starega, tečnega prdca pa še tako razumevajoč prodajalec ne more zadovoljiti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Cartman pravi:

Mi je precej jasno, da serijska proizvodnja ni nek super simpl. Pa vseeno, ce so tako mocni, da se spustijo v 3 prototipne gp klase, da vn mecejo nove in nove modele, bi morda morali zadostno skrbet za trg? Motorja z avti ne morm primerjat. S3stavnih delov je morda 30% napram avtu, in verjetno se za sestavo porabi manj kot 25% casa za izdelavo avta. In ce narocis precej specificno sestavljen recimo pasat al pa insignijo za cca 35k, ga cakas dober mesec. Ker ktm ni ferrari, niti porsche.

 

 

Dami34, jaz nimam nobene zamere do nobene znamke. Kvecjemu zalstno berem, kaj si nekateri privoscijo, in se cudim, kako zakljucke delajo drugi. 

 

Zx10rr je homologacijska specialka. Zaradi poostrenih Wsbk pravil je bilo treba narest predvsem mocnejse bloke kot jih  potrebuje civil motor. KTMjeva "ekskluziva" niti v sanjah nima tako tehtnih razlogov. Oni ne delajo homologaciskih specialk. Preprosto ne delajo motorjev ki jih trg hoce. Vsaj tak filing dobim ko berem vase zapise. Pol se pa spesni izgovore, zakaj motorjev ni za dobit. MAMO BI PRODALI, DE BI ADVENTURJE TAKO PRODAJALI KOT BMW G/S. Stavim pivo u paklenici.

lej, to ne vem, niti me ne zanima, dejstvo pa je, da potrjuješ kar sem jaz pisal, namreč, da je GS primeren in prilagojen širokemu spektru kupcev, ADV 1290 pa žal ne. Kako to njihov marketning opravičuje ni moj problem, vem pa da edin 1050 s primerno ceno je lahko zanimiv za širok krog kupcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

v zadnjem stavku se najde pojasnilo

dvomim, da servis in prodajalec odganja denar, ampak kupci hočejo rdečo preprogo in verjetno še kaj da se ego in nadutost nahranita

gori je en lepo napisal, da je kupil po telefonu...

če veš, kaj hočeš kupiš, tudi jaz sem prek maila kupil, prvič pa v petih minutah v salonu

starega, tečnega prdca pa še tako razumevajoč prodajalec ne more zadovoljiti

Napisal si take bedarije, da nima smisla replicirat. :fyou:

KTMa sem kupil v Nemčiji po netu, brez tepiha.

Korekten odnos pa pričakujem tud ko grem k kmetu kupit voz gnoja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Snecer said:

v zadnjem stavku se najde pojasnilo

dvomim, da servis in prodajalec odganja denar, ampak kupci hočejo rdečo preprogo in verjetno še kaj da se ego in nadutost nahranita

gori je en lepo napisal, da je kupil po telefonu...

če veš, kaj hočeš kupiš, tudi jaz sem prek maila kupil, prvič pa v petih minutah v salonu

starega, tečnega prdca pa še tako razumevajoč prodajalec ne more zadovoljiti

Res je, ampak kupec ima vedno prav. Ce ima trgovec s tem problem, naj menja poklic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Snecer pravi:

v zadnjem stavku se najde pojasnilo

dvomim, da servis in prodajalec odganja denar, ampak kupci hočejo rdečo preprogo in verjetno še kaj da se ego in nadutost nahranita

gori je en lepo napisal, da je kupil po telefonu...

če veš, kaj hočeš kupiš, tudi jaz sem prek maila kupil, prvič pa v petih minutah v salonu

starega, tečnega prdca pa še tako razumevajoč prodajalec ne more zadovoljiti

ne bi rekel, da je tako, tut pri meni je bilo v začetku par klicev in prepričevanj, da sem resen, a ko smo se spoznali je stvar zalaufala.

Je pa potrebno razumeti, ktm ima dva ali tri prodajalce v Slo, brez konkurence tako rekoč, matični tovarni verjetno tudi dol visi za Slo in potem je podpora in prodaja taka kot je.

Kar vem ni Dks nič boljši, so pa serviserji, ki so boljši in hitejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Frenk 67 pravi:

Napisal si take bedarije, da nima smisla replicirat. :fyou:

KTMa sem kupil v Nemčiji po netu, brez tepiha.

Korekten odnos pa pričakujem tud ko grem k kmetu kupit voz gnoja.

ja kakšen odnos, plačaš in dobiš gnoj, al bi rad odgovor, če je od krave al bika

tudi kupci se ne znajo obnašat, verjamem da so pri nakupih teh znamk še posebej problematični

ne vidi, ne sliši dobro pa misli, da mu ne postrežejo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

ja kakšen odnos, plačaš in dobiš gnoj, al bi rad odgovor, če je od krave al bika

tudi kupci se ne znajo obnašat, verjamem da so pri nakupih teh znamk še posebej problematični

ne vidi, ne sliši dobro pa misli, da mu ne postrežejo

Tud vsak gnoj ni dober. To bi lahko vedel, ko ga toliko stresaš na MS-ju.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Cartman pravi:

Mi je precej jasno, da serijska proizvodnja ni nek super simpl. Pa vseeno, ce so tako mocni, da se spustijo v 3 prototipne gp klase, da vn mecejo nove in nove modele, bi morda morali zadostno skrbet za trg?

Verjetno res. Je pa treba vedet da nov model, ki ni na trgu firmo stane več kot nov model, ki je na trgu. In ki občasno kakega kupca naredi rahlo nesrečnega, ker se reklamacijski postopek vleče. V IT services/software krogih imamo rek release early, release often. Ker ima s stališča firme ves smisla dati izdelek na trg pa požret nekaj reklamacij in nezadovoljstva pa skoz feedback popravit stvari, kot pa v tajnosti delat perfekten izdelek, pa vmes bankrotirat. Al pa na koncu ugotovit da tiste perfekcije nihče noče kupit.

Vsi ga kiksajo. Allmighty BMW je ne tako dolgo nazaj dal na trg smrtno nevaren motor. In pol kupcem ki so skeširali nemale denarje praktično prepovedal vožnjo z njim. Jebiga, ane.

Evo še ene zgodbe. Ko sem nabavljal enduro motor sem imel za trenutek idejo, da preverim kako je s Hondo CRF 250X. V AS Domžale so mi februarja 2016 povedali, da jih ni na voljo. In da lahko naročim in vplačam 2017 model. Ki bi ga čakal enkrat do zdaj. Očitno si uboga Honda tud ne more privoščit skup sešravfat dovolj mopedov?

 

pred 21 minutami, Cartman pravi:

Motorja z avti ne morm primerjat. S3stavnih delov je morda 30% napram avtu, in verjetno se za sestavo porabi manj kot 25% casa za izdelavo avta. In ce narocis precej specificno sestavljen recimo pasat al pa insignijo za cca 35k, ga cakas dober mesec. Ker ktm ni ferrari, niti porsche.

Specifično sestavljen avto boš čakal cca 3 mesece do pol leta takoj ko boš šal do znamke, ki ni lih velikosti VW-ja ali podobnih. Mesec, dva boš čakal na vsako brezvezno serijsko škatlico, če je lih ni na zalogi. Tule brcaš v temo. Ko kupuješ nov avto al pa motor so magične besede a je na zalogi. Če je odgovor ne, boš čakal. Nima veze kaj kupuješ. V Sloveniji boš v povprečju čakal pa še malo dlje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bedarije tu gor pišete. Danes kupec ve že več od prodajalca, ko pride v trgovini, dejansko samo še vplača in odpelje.

Najjaće so pravljice, da zato ker ni bilo rdeče preproge, kave in še česa, gre kupec v drugo trgovino in kupi celo drugo znamko...

To bo ja. Ta že v štartu ni vedel, kaj hoče in je prišel utrujat prodajalcu, da bi mu natvezil zgodbe, ki bi jih rad slišal.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Bedarije tu gor pišete. Danes kupec ve že več od prodajalca, ko pride v trgovini, dejansko samo še vplača in odpelje.

Najjaće so pravljice, da zato ker ni bilo rdeče preproge, kave in še česa, gre kupec v drugo trgovino in kupi celo drugo znamko...

To bo ja. Ta že v štartu ni vedel, kaj hoče in je prišel utrujat prodajalcu, da bi mu natvezil zgodbe, ki bi jih rad slišal.

 

Verjem da aroganten ali ingnorirajoč prodajalec odbije kupca. (delam v prodaji pa točno vem) Kot kupec imaš ponavadi vsaj dva modela nekje nagledana, back up plan se temu reče.

Kupec gre v drugo trgovino kjer so za isti denar prijaznejši, uslužnejši in mu več dajo. Tako enostavno je. Pa še nekaj je, ko je kupec prvič tako dobro in lepo postrežen, bo težko šel preverjat konkurenco, sploh če se je že 1x tam opekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne verjame, da nekdo, ki je naštudiral in si želi KTM ADV, da bo zaloputnil presedlal na GSko zaradi prodajalca...

Ker tovarna in motor s tem nimata nič.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Ne verjame, da nekdo, ki je naštudiral in si želi KTM ADV, da bo zaloputnil presedlal na GSko zaradi prodajalca...

Ker tovarna in motor s tem nimata nič.

to ne, bo prej na MTS ali XRa :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

lej, to ne vem, niti me ne zanima, dejstvo pa je, da potrjuješ kar sem jaz pisal, namreč, da je GS primeren in prilagojen širokemu spektru kupcev, ADV 1290 pa žal ne. Kako to njihov marketning opravičuje ni moj problem, vem pa da edin 1050 s primerno ceno je lahko zanimiv za širok krog kupcev.

 

In wat fucking universe sem  to napisal???? Kaj je na ADV1290 tako neverjetnega, da ne bi bil primeren za mase? Neobstoj zadostne kolicine le-teh? Pa spet o neki ceni.. Na taljanske cene

 

http://m.moto.it/mercato/nuovo/risultati-ricerca?Maker=ktm&Model=1290-super-adventure-s-2017

 

http://m.moto.it/mercato/nuovo/risultati-ricerca?Maker=bmw&Model=r-1200-gs-adventure-2017

 

se enkat bi omenil, da G/S adventure prodajajo v razmerju 1:10, ce bi pristeli se "navadne" G/S pa 1:20 ni dovol. 

Bmf razbija vse mite o pomembnosti kao dostopne cene. Saj nas na drugi strani strani velikega vstroma in versisa, ki sta po prodajnih cifrah ekskluzivna za popizdit, pa staneta pol naloudane bmfe . 

 

 

pred eno uro, jskrablin pravi:

Verjetno res. Je pa treba vedet da nov model, ki ni na trgu firmo stane več kot nov model, ki je na trgu. In ki občasno kakega kupca naredi rahlo nesrečnega, ker se reklamacijski postopek vleče. V IT services/software krogih imamo rek release early, release often. Ker ima s stališča firme ves smisla dati izdelek na trg pa požret nekaj reklamacij in nezadovoljstva pa skoz feedback popravit stvari, kot pa v tajnosti delat perfekten izdelek, pa vmes bankrotirat. Al pa na koncu ugotovit da tiste perfekcije nihče noče kupit.

Vsi ga kiksajo. Allmighty BMW je ne tako dolgo nazaj dal na trg smrtno nevaren motor. In pol kupcem ki so skeširali nemale denarje praktično prepovedal vožnjo z njim. Jebiga, ane.

Evo še ene zgodbe. Ko sem nabavljal enduro motor sem imel za trenutek idejo, da preverim kako je s Hondo CRF 250X. V AS Domžale so mi februarja 2016 povedali, da jih ni na voljo. In da lahko naročim in vplačam 2017 model. Ki bi ga čakal enkrat do zdaj. Očitno si uboga Honda tud ne more privoščit skup sešravfat dovolj mopedov?

 

Specifično sestavljen avto boš čakal cca 3 mesece do pol leta takoj ko boš šal do znamke, ki ni lih velikosti VW-ja ali podobnih. Mesec, dva boš čakal na vsako brezvezno serijsko škatlico, če je lih ni na zalogi. Tule brcaš v temo. Ko kupuješ nov avto al pa motor so magične besede a je na zalogi. Če je odgovor ne, boš čakal. Nima veze kaj kupuješ. V Sloveniji boš v povprečju čakal pa še malo dlje.

Uboga honda je zadela strop z africo. Niso jih folgali delat. A si slisal kake zgodbe o ekskluzivi? Pa ko si ti povpraseval po mal bol specificni hondi, a se je unela debata kako jako kul je ta mašinca, ker se je ne dobi? In prav ktm se duva da je najjacij v eu, torej ekvivalent vwju.....

KTM ima PR ki ga vecina lahko samo sanja. In folk pol sanja ktmje, kako hudi so, ker jih u bistvu ni. 

 

Jez ne nobenmu ne zamerim kaksnega oljepusca, slabga reglerja, celo KLONK menjalnik lahko en malo pripisem "karakterju" dokler stvar spila. Pravlice....in interpretacije teh pravlic me pa nervirajo. 

 

Off. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Cartman pravi:

Pac odreagiram na nebulozo. Sorry k upadam u vajino ljubavno korespondenco, ampak ucasih tako napises de se ustrasim, ce je Snec udrl v tvoj account. 

 

SDGT in Adv1XY0 komot hvalis, ker sta vrhunska izdelka. Jaz ne drkam na napake in servise drugih. Vsem prvoscim 0 zapletov in 100%max uzivancijo. Pa me ne briga, a haras z enfildom al superledzero. Mi gre pa na organ, ko se slamparija zavija v celofan, in isce neke spiritualne izgovore. De ima pac duso pol radi napisejo...... Pa de je to posledica redi tu rejs filozofije....ne. Zajeb se zgodi vsakemu, in prav je, da se slampariji rece slamparija. 

 

Da so lani prodali samo tvojga SDGT, pa da berem da se na tuono caka 500dni? Kdo je tu nor, in kdo pol spisoben? S1000r je ultra hud naked z bmwjevo skrbjo za kupca in na zalogi. Res mors nit zalublen, da se postavis u vrsto za 1!!! motor. In cenim "norce" k to nardijo. Drgac pa mi je 2017ga totalno neverjetno, de ima kdorkoli probleme z dobavo na eni strani, in reklamacijami premium izdelkov  Na drugi. 

Jaz se zmer kr ne pozabim, da so mi bmflarji kot drugemu lastniku 5 let starga motorja, ki je bil 2x na servisu, pisali, priporoceno s povratnico. Ne enkrat, dvakrat!

 

Ne vem. Nism pametn

...bravo stari...točno to...podpišem...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 3. 2017 ob 9:56, DAMI34 pravi:

 šlampasti so eni in drugi približno enako (bmw je pa boljši pri odpravi napak, al pa hitrejši),

Sedaj če špekuliram dalje, ne manjka dost KTMju da postane kot BMW, vendar a si tega želimo?

KTM je samo za izbrance, prave rejserje, avanturiste :P (mal šale, ampak tako nekak oglašujejo)
Vsaj če njihove reklame gledam in Advenčerji so po mojem en state of the art.

Dovolj samosvoji, dovolj posebni, dovolj unikatni, ne verjamem, da ma KTM interes z Advenčerjem, da postane vozilo za množice.

s prvim stavkom bi se kr strinjal

z drugim...ne vem

s tretjim in četrtim...mogoče

z zadnjim niti približno...mame bi prodal jodlarji za prodajne cifre gs/gsa...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 3. 2017 ob 10:08, DAMI34 pravi:

Recimo, moped za množice GS, je briljantno zasnovan, z vsem kar rabi povprečen voznik. 

Če bi mu dali 160 konj (ali več) misliš, da bi še bil motor za množice. 

s prvo trditvijo bi se (glede na prodajne številke) kr strinjal...

na vprašanje dam odgovor iz mojega vidika...bil bi še bolj za množice, ker bi tudi/celo js pa kmet pomislila na nakup :-)... oba sva mnenja, da je 150km bolš kot 125km...dvomim, da bi mnogo ljudi, ki kupuje motor tega ranga/cene motilo, če bi mel namesto 125km 150 km ali celo več...sam meni pač ta motor ni všeč, za razliko od 1050A/1090A/1190A/1290SAS...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preveč istih modelom z različnimi vrtinami, kako boš to razlikovalno prodajal, če je vse isti "jajc" :)

bmw pač renome, zadaj uspešna avto industrija itd., tu ni recepta čez noč, da ate ne bi vplačal :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

preveč istih modelom z različnimi vrtinami, kako boš to razlikovalno prodajal, če je vse isti "jajc" :)

bmw pač renome, zadaj uspešna avto industrija itd., tu ni recepta čez noč, da ate ne bi vplačal :)

...govorim o izgledu...glede izvedbe bi bla najbolš 1290 SA S...sam zaenkrat še ni pogojev ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, siks pravi:

s prvim stavkom bi se kr strinjal

z drugim...ne vem

s tretjim in četrtim...mogoče

z zadnjim niti približno...mame bi prodal jodlarji za prodajne cifre gs/gsa...

če jih jebe samo zadnji stavek, je njihova strategija absolutno napačno zastavljena in vsi videi teh motorjev preveč radikalni, agregati premočni (vsaj na papirju) To je moje mišlenje, pa četudi se Cartman zažge iz protesta.

Če se prebere mal testov velikih endur predvsem pa GS vs ADV, ponavad vedno napišejo, GS je user frindli, ADV je sicer super a bolj radikalen, pa čeprav je po mojem mnenju čisto fajn in udobna cestna endurica, ampak samo oglaševanje matične firme ne cilja na to.

 

pred 10 urami, siks pravi:

s prvo trditvijo bi se (glede na prodajne številke) kr strinjal...

na vprašanje dam odgovor iz mojega vidika...bil bi še bolj za množice, ker bi tudi/celo js pa kmet pomislila na nakup :-)... oba sva mnenja, da je 150km bolš kot 125km...dvomim, da bi mnogo ljudi, ki kupuje motor tega ranga/cene motilo, če bi mel namesto 125km 150 km ali celo več...sam meni pač ta motor ni všeč, za razliko od 1050A/1090A/1190A/1290SAS...

Vizualno všeč ali ne, o tem ne moremo razpravljat, nekomu je nekomu ni. Enkrat sem pa bral ali slišal o podjetju, ki izposoja motorje za izlete. Večina je vedno posegla po GSu, velik manj po MTS in ADV. Zakaj?

Po mojem zarad fame, ki jo fabrike gradijo okrog teh mopedov. A veš, pri izposoji te ne briga kakšen je servis in poprodajna podpora, torej se vprašam, zakaj so posegli po najmanj konjih? Zarad lepote? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Snecer pravi:

preveč istih modelom z različnimi vrtinami, kako boš to razlikovalno prodajal, če je vse isti "jajc" :)

bmw pač renome, zadaj uspešna avto industrija itd., tu ni recepta čez noč, da ate ne bi vplačal :)

Seveda, pa uporabniku prijazen motor, to si pa pozabil napisat, pa servis povsod, pa še neuničljiv baje. 

1000x slišana reklama je najboljša. Zame so OLWEJS vložki najboljši....zakaj, ne bi vedu, nikol uporabljal, a nekje zadaj v glavi takoj povežem besedo vložek z besedo olwejs :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 3. 2017 ob 22:05, siks pravi:

na vprašanje dam odgovor iz mojega vidika...bil bi še bolj za množice, ker bi tudi/celo js pa kmet pomislila na nakup :-)... oba sva mnenja, da je 150km bolš kot 125km...dvomim, da bi mnogo ljudi, ki kupuje motor tega ranga/cene motilo, če bi mel namesto 125km 150 km ali celo več...sam meni pač ta motor ni všeč, za razliko od 1050A/1090A/1190A/1290SAS...

Sedaj imam GSA izključno zato, ker mi je, pri mojih 200cm+, edini prav. Če bi imel 150 vrancev, bi ga pa, poleg gabaridov, imel tudi zaradi čistega "fun-factorja"...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 19/03/2017 at 6:47 PM, jskrablin said:

Vsi ga kiksajo. Allmighty BMW je ne tako dolgo nazaj dal na trg smrtno nevaren motor. In pol kupcem ki so skeširali nemale denarje praktično prepovedal vožnjo z njim. Jebiga, ane.

Tu ga je kiksnil dobavitelj zadnjega amortizerja Marzocchi. En mesec po fiasku je tudi bankrotiral, ta napaka ga je stala ne samo zaslužka, ampak tudi preživetja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

če jih jebe samo zadnji stavek, je njihova strategija absolutno napačno zastavljena in vsi videi teh motorjev preveč radikalni, agregati premočni (vsaj na papirju) To je moje mišlenje, pa četudi se Cartman zažge iz protesta.

Če se prebere mal testov velikih endur predvsem pa GS vs ADV, ponavad vedno napišejo, GS je user frindli, ADV je sicer super a bolj radikalen, pa čeprav je po mojem mnenju čisto fajn in udobna cestna endurica, ampak samo oglaševanje matične firme ne cilja na to.

 

Vizualno všeč ali ne, o tem ne moremo razpravljat, nekomu je nekomu ni. Enkrat sem pa bral ali slišal o podjetju, ki izposoja motorje za izlete. Večina je vedno posegla po GSu, velik manj po MTS in ADV. Zakaj?

Po mojem zarad fame, ki jo fabrike gradijo okrog teh mopedov. A veš, pri izposoji te ne briga kakšen je servis in poprodajna podpora, torej se vprašam, zakaj so posegli po najmanj konjih? Zarad lepote? :P

 

 

A daj no, a ves kolk cajta bi goru? To bi dim ustavu zracni promet....

 

:hmm: pri izposoji te hitre reakcije servisov in dobave delov ne brigajo? Se pravi, da ce mas orodje ki naj bi ti nosilo denar pol leta na reklamaciji, ni taka pena, kot ce zacasno ostanes brez hobija? Motor, ki je morda bookiran, cepi na servisu, ti pa kostariskemu bankirju razlozis, de ne more met kar je placal, ker fabrika pac ni mela cajta sprovest reklamacije? Jebentis, res razlicno vidiva iste zadeve. 

Iz istega razloga, kot se G/S noro prodaja, se tud renta. Marsikaj je zasluga par postov prej omenjenga halo efekta. 

pred eno uro, motolover pravi:

Tu ga je kiksnil dobavitelj zadnjega amortizerja Marzocchi. En mesec po fiasku je tudi bankrotiral, ta napaka ga je stala ne samo zaslužka, ampak tudi preživetja. 

Kateri motorji so bli to?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!