Skoči na vsebino

KTM 690 DUKE in R


DAMI34

Priporočene objave

maxresdefault.jpg

KTMduke690R_1.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem pregledal zadeve. Nekatere se ne ujemajo... Vkljucno s to...ko pridem do racunalnika napisem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, skalar36 pravi:

Malo sem pregledal zadeve. Nekatere se ne ujemajo... Vkljucno s to...ko pridem do racunalnika napisem...

hvala

tule je recimo razpored, v bistvu duke, duke2, duke3 in 690 / R.

 

http://www.autoevolution.com/moto/ktm/duke/

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slike so pave. Temi daj naslov Duke 690\R. Tako se je oglaševal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Nightmare pravi:

Če tole leti name ne zastopim točno poante komentarja.

 

 

Lp, Samo

kolko ur je imas v teh letih ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Nightmare pravi:

Ur?

 

 

Lp, Samo

če ti ne šteje ur, potem pa kolk kilometrov si naredil ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, stuhec said:

če ti ne šteje ur, potem pa kolk kilometrov si naredil ?

Ne šteje. V slabih dveh sezonah dobrih 18k km.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Nightmare pravi:

Ne šteje. V slabih dveh sezonah dobrih 18k km.

 

 

Lp, Samo

pa se ti zdijo tvoji problemi s ktm om prevelki problemi glede uporabnosti ?

imaš mogoče "srečo" pač 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, stuhec said:

pa se ti zdijo tvoji problemi s ktm om prevelki problemi glede uporabnosti ?

imaš mogoče "srečo" pač 

Drsnik je odletel pri 2k km in sklepam, da je bil krivec preveč napeta veriga za vožnjo v dvoje. Sam je pritrjen tako, da veriga dovol zgodaj zagrabi ob njega s tem, da sama še ni toliko napeta, da bi škodovala drugim komponenta. Zamenjal, nekoliko razrahljal verigo in problem je bil rešen. Tudi, če bi ga sam plačal kar sem kasneje tudi ga saj sem v 15k km prebrusil tolerančno območje stane 10€. Kaj se je zgodilo z lučjo ne vem ampak dokler je zadeva rešena tako ekspresno kot je bilo v mojem primeru in na račun znamke se ne sekiram. Za 1x težko govorim o kakšnih problemih z mojim motorjem in nimam nikakršne graje tako ne na KTM kot tudi ne na servis.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Nightmare pravi:

Drsnik je odletel pri 2k km in sklepam, da je bil krivec preveč napeta veriga za vožnjo v dvoje. Sam je pritrjen tako, da veriga dovol zgodaj zagrabi ob njega s tem, da sama še ni toliko napeta, da bi škodovala drugim komponenta. Zamenjal, nekoliko razrahljal verigo in problem je bil rešen. Tudi, če bi ga sam plačal kar sem kasneje tudi ga saj sem v 15k km prebrusil tolerančno območje stane 10€. Kaj se je zgodilo z lučjo ne vem ampak dokler je zadeva rešena tako ekspresno kot je bilo v mojem primeru in na račun znamke se ne sekiram. Za 1x težko govorim o kakšnih problemih z mojim motorjem in nimam nikakršne graje tako ne na KTM kot tudi ne na servis.

 

 

Lp, Samo

potem pa je vse super   :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko povesta za kater moped debatirata, da poste premaknem v ustrezno temo?

Tenx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, DAMI34 said:

A mi lahko povesta za kater moped debatirata, da poste premaknem v ustrezno temo?

Tenx

690 Duke R. Vsaj jst govorim za tega. :whistle:

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ker prav dosti "uradnih" informacij v tej temi najbrž ne bo bom še sam malo dodajal svoje dodelave na 690 Duke R l.2015..

 

Proti koncu jeseni sem si za svoj moped privoščil LeoVincejev Decat z glavnim namenom, da malo omejim gretje motorja katerega povzroča original katalizator kateri se nahaja pod celotno širino agregata. Na ta račun je moped shujšal za okoli 5kg in konkretno pridobil na decibelih izpuha. Omenim še lahko, da je ob menjavi olja in filtrov v kolikor ne želiš vonjati zažganega olja potrebno vsakič odstranit katalizator za katerega pa vemo kako je vroč ko se pripraviš spustit olje pri ogretem motorju. .

Razlika:

IMG_20161104_173519.thumb.jpg.335903b3a3dadbe754a8bf91612b56e4.jpg 

 

Da pa me ne bo kdo obsodil, da mi je čisto vseeno za naravo okoli sebe pa sem si priskrbel katalizator katerega se vstavi v samo cev izpuha in tako vsaj delno opravlja svoje delo. Koliko točno ne vem vendar bolje kot nič pa že bo. Vsaj glede na ceno tega špasa bi pričakoval, da je tako. Ohišje je narejeno zelo na knap tako, da ga le še malo potolčem in dvomim, da se bo še kdaj premknil iz svojega mestaIMG_20170214_092048.thumb.jpg.65162d5fef89e20f78341a166932d5d2.jpgIMG_20170214_140249.thumb.jpg.7bc27c5cf6eee061719ce5f5d59d1019.jpg

 

IMG_20170214_140303.thumb.jpg.88aac45ef5a5a5abadd2b6e0b7a717ba.jpg

 

V kombinaciji z PowerParts Airboxom se spomladi odpravim po Akrapovičevo mapo da vidim, če se bo zgodil kakšen čudež.

 

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je Akrapo vložek? Sem ga že večkrat videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, DAMI34 said:

To je Akrapo vložek? Sem ga že večkrat videl.

Tako je. Nabit in zmontiran na svoje mesto. Motor pa še kar grmi. :eek:

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Včeraj sem zamenjal zavorno olje tako spredaj kot zadaj ter olje v sklopki. Motor ima slabih 18k km in bo poleti dopolnil 2 leti tako, da se mi je zdel pravi trenutek. 

Za zavore sem uporabil Porschejevo olje DOT4 kateri mi je ostal od menjave v avtomobilu za sklopko pa sem uporabil Shimanovo mineralno olje za zavore pri kolesih. 

Zanimivo je to, da je bilo najbol čisto ravno olje prednje zavore, olje v posodici zadnje pa je bilo skoraj črno pa je praktično ne uporabljam. Sicer v samem sistemu zadnje zavore je bilo olje lepo rumeno/prozorno a stanje v posodici me je presenetilo. Prav tako je bilo polno vsedlin v posodici sklopke.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 14. 2. 2017 ob 18:15, Nightmare pravi:

Tako je. Nabit in zmontiran na svoje mesto. Motor pa še kar grmi. :eek:

 

Lp, Samo

kolk te je pa stal leovince decat pa akrapo vložek?  pa kako je potem s tehničnim pregledom tole? a velja met to gor, brez orginala. 

 

a kaj zajebava motor sedaj, ko je bolj prepusten?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Rokxy said:

kolk te je pa stal leovince decat pa akrapo vložek?  pa kako je potem s tehničnim pregledom tole? a velja met to gor, brez orginala. 

 

a kaj zajebava motor sedaj, ko je bolj prepusten?

Decat sem kupil iz 2. roke preko ebaya za 110€ vožen menda le slabih 1000km pri nas so cene 260€. Sam vložek sem dobil je pa cena okoli 300€ kolikor sem na hitro pogledal. V kombinaciji z Akrapovičevim Slip-onom je zadeva preglasna saj se te dobesedno sliši v naslednjo vas tako, da sem dal naredit nov Db-killer z večjim fijem(iz Kawasaki Z900) saj je originalni zvok izpuha postavil na serijski nivo tale pa ravno prav duši, da ni moteče a še vedno lepo poka.

Kako bo na tehničnem še ne vem saj ga imam šele čez dobri dve leti. Problemov z motorjem ni, resetiral sm ECU čakam pa, da naložim še Akrapovičevo mapo.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Rokxy said:

A tist odebeljen del na decatu je sam varka, al je kaj notri???

Not je perforirana cev. Deluje kot srednji lonec. Sem probal samo z cevjo in je zvok prerezek s tem pa lepo doni. Je pa zadeva še vedno konkretno glasna.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

V opozorilo vsem lastnikom in bodočim lastnikom takega mopeda.

Zaradi visoke cene predvsem pa ker je motor žejen olja sem se odločil, da bom po 20k km poizkusil nekaj novega in tako sem iz Motorex Cross Power 10w60 kot je predpisano prešaltal na Liqui Moly 4T Synth 10W-60 Street Race. Da bi bilo vse tako kot je treba sem uporabil Engine Flush katerega se pred menjavo vlije v staro olje, olje odtočil, pomenjal vse filtre ter v novo olje vmešal Oil additive, oboje znamke Liqui Moly, v nekoliko manjši koncentraciji kot to predpisuje znamka za mokre sklopke. Dodatek se je v mojem primeru izkazal za napako saj je sklopka drsela pri vsakem naglem pospeševanju v praktično vsaki prestavi. Tako sem bil že naslednj dan prisiljen ponovno zamenjati olje in po parih km se je stanje izboljšalo. Žal pa zadeva še vedno ni sanirana saj po 450km v dvoje sklopka v 6i prestavi pri polnem pospeševanju v območju največjega navora še vedno spodrsava.

Kaj je šlo narobe ne vem, aditiva ni bilo preveč lahko pa da kombinacija že precej dirkaško naravnanega olja in še dodatka aditiva ni bila najbolj pametna. Upam, da se bodo lamele s časoma zlizale in ponovno opravljale funkcijo kot je potrebno in se sam aditiv ni kakorkoli absorbiral v torne površine lamel.

Kar pa lahko napišem do sedaj je to, da je občutek na menjalniku nekoliko bolj gladek in da je količina olja po 500 odpeljanih kilometrih še vedno na istem nivoju kot je bila. Kako se bo izkazalo v celotnem servisnem intervalu(5000km) pa poročam naslednjič.

 

 

Lp, Samo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!