Skoči na vsebino

KTM 690 DUKE in R


DAMI34

Priporočene objave

"Iz prednjega kolesa? Preko ABS senzorja? "

Moj ima na vijak na disku (en od vijakov je magneten) . kako imajo novejši pa ne vem.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, franc said:

"Iz prednjega kolesa? Preko ABS senzorja? "

Moj ima na vijak na disku (en od vijakov je magneten) . kako imajo novejši pa ne vem.

lp

Res je, sem našel. Ti imaš torej starejši model oz. brez ABSa novejšim pa bere preko ABS senzorja. Super torej težav ni.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima ABS, pol preko ABS senzorja dela. Zato npr na Enduro z ABS-om ne moreš brez menjave original števca odstraniti ABS-a z motorja... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, XTR pravi:

Obstaja rešitev za to odstopanje;  HEALTECH SPEEDOHEALER

Ki pa stane....itak te briga kuk je 50 za naselja...pol bi zaradi mene lahko skozi kazal 299 pa mi vseeno...važno,da se varno peljem!

Skotaj pozabil na prednosti lažnivega števca....ja več km narediš z gumo,se pol lahko tu na MS hvališ z čudežnimi kilometri,ki jih zdrži guma...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je pa razvila debata, guma /zobnik - pust japonce, mal bl se ga sliš to je res ampak ni moteče, Akrapovič - neboš slišal take razlike... :smoke:

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, KilleRBee said:

Se je pa razvila debata, guma /zobnik - pust japonce, mal bl se ga sliš to je res ampak ni moteče, Akrapovič - neboš slišal take razlike... :smoke:

Bom vzel kar original saj je razlika v ceni ravno en tank goriva in nekaj popitega olja. Raje kot, da se potem tolčem po glavi ko bo zadeva še bolj ropotala kot že tako. :D

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No pa sem se danes končno lotil povit kolektor kar se odpravljam že praktično od nakupa motorja. 

Če bi imel motor kaj več kot en cilinder se verjetno tega ne bi šel saj se mi enostavno ne bi dalo ukvarjati s tem.

Razlog povijanja pa je, da čim več vročine izoliram od motorja saj kolektor poteka čisto ob hladilniku in mimo vodne pumpe zaradi česar sem v preteklosti že odstranil original katalizator ter ga nadomestil z LeoVincejevim decatom in Akrapovičevim vložkom.

Še malo pa bo motor že zeblo. :D

 

27537244_10214836147592786_722445348_o.jpg?oh=32a3779d851d516bff2e7c59f083cc03&oe=5A724BCE

27653098_10214836071950895_621107291_o.jpg?oh=8da7d3c35cc268830c0eb1e9c7f6be5f&oe=5A7107F0

27604717_10214836147072773_912824322_o.jpg?oh=8a3c2bdc481b90de2eae0026091b3082&oe=5A72522E

27535063_10214836146992771_1594871481_o.jpg?oh=23cb0d287b84b0eaec6ab758d6a23272&oe=5A71398D

27484735_10214836146592761_2130207339_o.jpg?oh=0e34daeb2a21388c811c9ce5bc9d52ec&oe=5A72206E

27535390_10214836072070898_1455889572_o.jpg?oh=f477a7c30a293ed7f9aa067c9cb7c48b&oe=5A71F27B

 

Jutri povijem še del od spoja do piksne in je to to.

 

Do spomladi me čaka še preventivna zamenjava odmikačev in posledično nastavljanje ventilov ter manjši prvi zobnik in je to to.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še kot zanimivost stanja sonde, ventilov in vstopne strani izpušnega kolektorja.

 

27536764_10214841944457704_333642917_o.jpg?oh=29b76d97796e0641d227708ce972c7f4&oe=5A72D471

27606064_10214841944697710_761251831_o.jpg?oh=a8b2008380f46e01dbddab56f6689504&oe=5A72A983

27536853_10214841944617708_313496270_o.jpg?oh=b2462134f3d3d24da29632355a39a32e&oe=5A71C7E4

 

Ima kdo kakšno podobno svojo sliko za primerjavo?

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VPOKLIC - DUKE 690 R od 2015 dalje

pozdravljeni lastniki omenjenega modela. sporočamo vam da je VPOKLIC na prednjo zavoro. prosimo vas da kontaktirate uradni servis KTM, da se zadeva uredi.

LP JAKA

KTM SELES moto

jaka@seles.si

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
5 minutes ago, franc said:

"Kačje olje" ?

Kakor vem se da to tudi z drugo "mapo" (Akrapovič ipd) .

lp

Fraza za slab produkt. 

 

Ja... Meni trdijo, da imam "akrapovičevo" mapo že v originalu na motorju pa so lambda, ventili, kolektor popolnoma beli. Prav tako motor še vedno kdaj pa kdaj ugasne sam od sebe ko stisnem sklopko in prosti tek je precej nemiren.

Po prebranem naj bi pri motorjih z lambdo zadeva delovala presenetljivo dobro in naj bi bilo daleč od 6% dodatka goriva kot je to pri motorjih brez nje kakor tudi pišejo na strani proizvajalca.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma v "originalu" je verjetno nimaš, so jih pa "serijsko" menjali. Pri mojem je bila razlika malenkost večja poraba in za odtenek uporabnejši (mirnejši/odzivnejši) nizki vrtljaji (dejansko pa potem ni več "crknil" pri "prehitro" spuščenem plinu v prostem teku) . Manjši prednji zobnik je bil bistveno boljša "predelava" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam v originalu Akrapovičev slip-on in posledično 1,5kw moči več. Nazadnje lani, ko je bil motor na vpoklicu sem ponovno prosil, da preverijo ali ima motor Akrapovičevo mapo za kar so mi zatrdili, da je že v originalu. Letos bom poskušal biti poleg, da mi zadevo pokažejo na računalniku pa da vidim, če je res.

Poraba se mi giblje od 4.1l/100 ko sva na motorju 2, nisem pa še prišel do 5l/100 ko sem na motorju sam in se izživljam.

Odmikači in manjši zobnik pa so bili naročeni danes. Počakam toplejše vreme in akcija.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/7/2018 at 10:42 AM, Nightmare said:

Ja... Meni trdijo, da imam "akrapovičevo" mapo že v originalu na motorju pa so lambda, ventili, kolektor popolnoma beli. Prav tako motor še vedno kdaj pa kdaj ugasne sam od sebe ko stisnem sklopko in prosti tek je precej nemiren.

Napiši še kakšne predelave imaš.. original zračni filter poleg Akra slip-on? 15 minutni reset in reset ročke za plin si že naredil? Če vse štima, tudi mapa potem nebi smelo biti več problemov pri prostem teku.

Jaz sem tudi ovijal krivino pa nisem nič tako belega opazil... slikal pa tudi nisem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam predelan Airbox kot pride pri PowerParts programu, se pravi ima 4 velike luknje poleg original šnorkla, odstranjen original katalizator in montiran LeoVince decat vanj pa vstavljeno Akrapovičevo satovje. Slip-on ima večji db-killer iz Z900.

Prilagajanja katera lahko naredim sam sem že opravil. 

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Material za preventivni poseg je prispel.

img20180308200740.jpg

 

Novi odmikači in pa za zob manjši zobnik.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže je nastopil tudi čas menjave verige saj imajo nekateri členi precejšnjo zračnost.

In pa še en problem, ki sem ga našel. Na pestu na katerem je pritrjen zobnik so sledi drsanja ob zadnje vilice. Prav tako je nekaj malega sledi na vilici. Nič kritičnega je pa poznat. Zanimivo, da sled ni okoli in okoli ampak samo na enem delu.

289385541021519651964186.jpg

Ležaj je v pestu iz zunanje strani omejen z odlitkom pesta na notranji pa ima varovalko. Na strani kjer se dotika ležaj in varovalka so prav tako sledi obrabe na sami varovalki.

img20180309202904.jpg

 

Kako je sploh lahko prišlo do tega? Je temu ležaju dovoljeno kakršnokoli aksialno premikanje ali bi moral biti fiksen na svojem mestu?

Ležaj izgleda popolnoma izpraven čeprav sm prvotno mislil, da je ležaj ta kateri povzroča težave.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je razstavljen in merjenje toleranc na ventilih se lahko začne. Oz. bi se že, če bi že dobil ustrezne merilne lističe. :rolleyes:

Tako po občutku je trenutna zračnost zelo zelo na knap. Me zanima kaj bodo pokazale meritve. 

Odstranil sem le odmikač na izpušnih ventilih in ta je po 28k km brez kakršnekoli zračnosti. Na koleščku se pozna sled kjer je nalegal na odmično gred a se z nohtom ne čuti nikakršnih grbin. Mislim, da menjava odmikačev v mojem primeru ne bi bila potrebna a ker so že doma jih zamenjam in se z njimi ne ukvarjam več. So pa letnik 2015.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes preveril zračnost ventilov. Nazadnje pregledani in nastavljeni pri 11k km pri Jmniku kateri je nastavil samo en par drugi pa naj bi bil v tolerancah. Katerega je nastavljal sem pozabil.

Trenutno stanje pri 28k km pa tudi slučajno ni v tolerancah in še dobro, da sem pregledal. Z starimi in novimi odmikače ni razlike torej so stari res še vedno popolnoma izpravni je pa zanimivo, da je izpušni l.2015 sesalni pa 2014.

Torej pri izpušnih ventilih razmaka praktično ni bilo in vmes ni šel niti najtanjši 0.03mm listič. Na obeh ventilih kladice 2.7mm.

Pri sesalnih pa sem listič 0.06 lahko porinil le pod levi ventil kateri je imel kladico 2.40 pod desnega z kladico 2.45 pa ponovno ni šlo nič.

Torej, da sem meritve sploh lahko opravil sem uporabil le kladice iz sesalnih ventilov in premikal najtanjšo na vsak ventil posebaj ter tako z 2.40mm kladico dobil naslednje meritve:

DSV 0.04mm

LSV 0.06mm

DIV 0.28mm

LIV 0.27mm

Torej, če prav računam in glede na to, da ima KTM kladice le po 0.05 razmaka potrebujem za DSV in LSV 2.35mm kladice s čimer dosežem 0.09mm in 0.11mm zračnosti za izpušne ventile pa 2.55mm kladice za zračnost 0.12 in 0.13.

Toleranca zračnosti je od 0.07 do 0.13mm.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HD ima ploščice v 0,025 "korakih" (jih pa v LJ nima na zalogi in jih je potrebno naročiti) . Tvoji izračuni so Ok (tudi jaz bi tako nastavil, čeprav priporočajo minimalne razmake, pri izpušnih bi moral dati za "eno številko" debelejše ploščice) .

So mi pa dimenzije ploščic "sumljive" , običajno so v parih (ni razlik v debelini) in da je toliko odstopanja v 17k km (meni je v 30k km edino odstopanje na račun odpovedovanja ležaja in je po zamenjavi na "starih" ploščicah) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res nimajo? Pa sem ravno želel poklicati in se najavit, da pridem po šihtu. :(

 

Zmedle so me številke katere se bežno še vidi na dveh ploščicah in očitno jih je Jamnik že zamenjal z HDjevimi. Se pravi je nastavljal sesalne ventile izpušni pa so še imeli tovarniške kladice 2.70mm.

 Torej meritve sem opravljal z 2.45mm ploščico kar pomeni, da potrebujem 2.40mm in pa 2.60mm.

Tudi meni tako velika razlika ni prav nič jasna. Razumem, da je potrebno nastavljanje pri 10k km ko se material dodobra obdela in vsede a mislim, da bi kasneje moral biti mir. Lahko so bili izpušni na spodnji meji in jih je pustil sesalni pa pod mejo in le te nastavil najbližje minimalni toleranci ampak še vedno je razlika prevelika.

@franc kako misliš, da bi moral pri izpušnih dati še debelejšo ploščico? Že tako je na zgornji meji.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!