Skoči na vsebino

KTM 690 DUKE in R


DAMI34

Priporočene objave

0,12 in 0,13 če daš debelejšo ploščico je 0,07 in 0,08 (to priporočajo, meni pa ni ravno všeč).

Dvomim, da je na sevisu uporabil HD-jeve ploščice (razen če je "recikliral" ) .

Pa si jih res tako natančno pomeril? Moj "šubler" ima par 1/100 odstopanja, tako da samo "zadanem" dimenzijo (zaenkrat sem prav "uganil" ) .

Lahko da jih sedaj imajo (HD) na zalogi, lani ni bil čisto prepričan kaj hočem je bil pa pripravljen naročiti, samo bi trajalo dalj kot pri KTM (na koncu pa jih sploh nisem rabil) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meril sem jih z mikrometrom tako, da zadeva velja. Me je pa zmedlo ker se vidi prvo in zadnjo številko in ker je bila zadnja 5 sem sklepal, da je 2.45 druga z zadnjo številko 0 pa 2.40 tako, da sem jih premeril še enkrat na sobni temperaturi saj imam v garaži kar hladno kar pa za natančne meritve ni zaželjeno in se je izkazalo, da so 2.450 in pa 2.475.  Se pravi so vsekakor od HD.

Hja... priporočajo.... Če je tovarna izdala toleranco med 0.07 in 0.13 potem je tudi 13 popolnoma vredu in glede na to, da je ta razmak pri meni na izpušnih ventilih kateri se tako ali tako bolj grejejo in posledično bolj raztezajo bo kar vredu. 

Včeraj dobil ploščice od japoncev katere imajo fi 9.48 samo toliko, da sem lahko preveril, če sem izmeril prav in je prišlo na sesalnih 0.10 in 0.11 ter izpušnih 0.12 ter 0.13 kar mislim, da bo ravno prav.

 

Sem pa klical na HD in fant ni prav dobro vedel kaj potrebujem in mi nato svetoval naj jih uporabim od kakšnega avtomobila. Jap, ne bo šlo. :D Sicer jih lahko naroči ampak glede na izmerjeno bodo 2.40 in 2.60 ravno pravšnje.

 

Se pa še odločam glede verige ali vzamem kar original katera stane slabih 100€ ali se splača dat kak € več za EK recimo. Glede na to, da je zdržala 28k km brez kakšnega pretiranega vzdrževanja mislim, da je kar vredu.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj prejel nove ploščice za ventile in sicer 2.40mm za sesalne in pa 2.60mm za izpušne ventile s čimer je nastal razmak 0.12 in 0.13 na izpušni strani ter 0.10 in 0.11 na sesalni. Poleg so seveda spadale nove svečke z nastavljenim razmakom na 0.9mm in zadeva je ponovno oživela.

Nabavil sem tudi novo verigo D.I.D. ZVM-X 520 za kar gre zahvala uporabniku @KilleRBee ,čakam pa še odgovor kaj se bo zgodilo z nosilcem zadnjega zobnika.

Seveda, da ni vse lepo je ob tem crknila zadnja luč. :slap:

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa lahko crkne zadnja luč? A ni led? (kakor so meni razložili lahko crknejo posamične ledice, celotna pa naj ne bi) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, franc said:

Kako pa lahko crkne zadnja luč? A ni led? (kakor so meni razložili lahko crknejo posamične ledice, celotna pa naj ne bi) .

lp

Kolikor sem iskal po netu je najvčkrat problem, da zaradi vibracij popusti kontakt v sami luči.

Imam PowerParts zadnj nosilec tablice pri katerem sta poleg druga luč za osvetljitev tablice in zadnja iz modela SMC in ostalih puščic.

Pri prvem kompletu je crknila luč za tablico oz. je delala po vibracijah ker sem kasneje dobil nov nosilec sem to zamenjal zadnjo luč pa pustil staro. no tokrat je crknila še luč. Ker imam še eno doma ne vem, če se bom s staro sploh ukvarjal ali pa jo bom razstavil in pogledal kaj točno je na tem ker štop-luč dela pa so to iste ledice le močneje zasvetijo.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pojavila se je še ena KTMova cvetka. Tale mi je pa res dvignila živec ne glede na to kako nedolžno deluje in kako zanemarljiv je strošek popravila.

 

V soboto sva se odločila za izlet proti bledu kjer sva pot usmerila čez Stari vrh. Na samem vrhu sva se pri koči ustavila na pijači in ko sva želela oditi nekaj ni bilo prav.

30223643_10215504155012554_2134224274_o.jpg?_nc_cat=0&oh=405945c05bfd05bd27f3fd4605d33bf1&oe=5ADA1E7C

Po nekem nesrečnem slučaju je odletela vzmet katera drži stojalo. Sreča v nesreči je ta, da je vzmet dvojna, se pravi ima na vsaki strani dve kljukici odletela pa je le ena izmed njiju ob stegnjeni tački pa se je druga kljukica zvila in vzmet je odpadla. Kljukico sem nekoliko ukrivil in jo nataknil na pospravljeno tačko. Ker se nisva želela vrniti domov, kar je pomenilo, da bova tačko še rabila sva se v naslednjem kraju ustavila pri eni izmed hiš ter nafehtala vezico s katero sem rešil zadevo. Začuda vezica še drži to kar vzmet ni zmogla.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Men je všeč 2017 DUKE690, ampak ne vem če se mu da kaj porihtat vetrno zaščito. Vozil bi se dnevno 130km v eno smer in ker mam pol poti AC bi mi mal zaščite prav prišlo (preveč vetra in v prsa nad 130 km/h in predvsem preveč muh v čelado). Se kdo vozi kaj več po AC al je bolje pozabit na DUKE-a?

Popravljeno . Popravil farang
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, farang said:

Men je všeč 2017 DUKE690, ampak ne vem če se mu da kaj porihtat vetrno zaščito. Vozil bi se dnevno 130km v eno smer in ker mam pol poti AC bi mi mal zaščite prav prišlo (preveč vetra in v prsa nad 130 km/h in predvsem preveč muh v čelado). Se kdo vozi kaj več po AC al je bolje pozabit na DUKE-a?

Z ali brez veterne zaščite Duke žal ni primeren dnevni vožnji po AC. 

Sam veterni upor tudi brez dodatne zaščite ni tako zelo problematičen kot je kratko prestavno razmerje in turiranje motorja ob konstrantni vožnji 130 ali več. Sam bi za tak način uporabe raje izbral kaj drugega. Sam sem bil na AC le 2x pa nikoli ni bil prav poseben užitek.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, ja kolk počas se pa pol furate po navadnih cestah? 

Kolkr sm bral se Duke 690 pelje 120 pr 5000 obratih, tko da men se ne zdi tolk grozno, ker moj sesauc ma takrat kr lepo 7000, pa se nč ne prtožuje.

Damn,  pol nimam kej, šparat še kak let pa nabaut znižanga LC GS-a :(.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni tolk na tem, da se po navadni cesti peleš počas kokr to, da je na AC konstantno na 5k obr/min in če upoštevaš, da je 8k max oz. 2017 mislim, da ima 9k obr/min kar je za 1 cilinder ogromno zadeva ni najbolj udobna ne zate ne za agregat. 

Tvoj sesauc ima najbrž kak bat več pa tudi vrteti se najverjetneje visoko nad 10k obr/min.

 

Da ne boš to vzel za sveto, lahko se voziš tudi 150km/h po AC ampak meni osebno je bilo po parih kilometrih dovolj vsega. 

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, zdaj razumem kaj si mislil, thanks za input.

Moj sesauc (Yamaha x-max 250) ma rdeče polje na 8k, pa en cilinder, pa 250ccm3, pa 20 konj, pa 18x kil nalit do vrha, pa ma annoying vibracije samo pri 5100 in 7500 obratih, povsod drugje je pa čist ok. Večkrat se peljem iz LJ do Logatca al pa Unca po AC in je ves čas tik pred rdečim poljem (140km/h po cagru). V vrhniški klanc mal upeha in na vrhu ne gre več kot 120, to je pa to.

Če nekaj takega duke zmore pri 160km/h bom čist srečen, samo šajbo pa pač hočem met, ker drgač mam tud jest hitr poln q*** vetra v prsa in držanja za balanco da me ne sname dol. Pa še jakne in čelade pol ni treba vsak dan pucat, k če jo ne, pol roadkill začne smrdet pa nč skoz vizir ne vidiš :P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si vsega tega že vajen potem pa ne bo tako hudo. :OK:

Ne vem pa kako je s kakšnimi večjimi veternimi zaščitami. Neke manjše še nekako estetske se dobi kaj prav večjega pa ne vem kako bi zgledalo.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Če komu pride prav...

 

Včeraj sem na motor zmontiral Hepco&Becker Street torbe z nosilci. 

Raznih cenejših variant, ki se vržejo samo čez sedež in drsajo po okvirju nisem želel in čisto po naklučju ko sem že obupal nad iskanjem našel tole. 

Givi nosilcev nima več v ponudbi tako, da izbire prav velike tako ali tako ni.

 

670860064840049790785707.jpg

 

673521046550127450117708.jpg

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...

Po vseh teh letih so končno naredili Full Led luč za te naše mopede. Funkcionalnost originalne je res porazna poleg tega pa se polomi že ko jo malo bol grdo pogledaš(na motorju sem imel že tretjo) tako, da je padla odločitev in zamenjava je že na svojem mestu. S poštnino iz Kitajske v 11ih dneh za 200€. Izgled boljši kot sem pričakoval, kratke Led svetijo odlično dolga pa bi skoraj, da lahko bila nekoliko močnejša vendar v primerjavi z originalom.... Jah bo kar 300% preskok.

 

105734572_1244398979233204_6958407327882882193_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQle19p7C-ShYbVH99Or-Ld47DYZvBzvviPWB5FCheCVDrVtJNxJVj_IwW1bxGy9w9c&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&_nc_tp=6&oh=d4528bd465b6c6c8c4a1b30a575bc950&oe=5F22876B

106256599_1219305041735579_4019232201053160022_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQmbdOzSKj8UBtcjHiqBHX-RNXdS0FJBvVqomPcqiGZwn_fbvLYHHlfN_rDMeUXHwDM&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&_nc_tp=6&oh=4a85786d2047c9191a40084639f66c77&oe=5F225CE2

106395985_608238786479346_2450932672290484368_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQlmqiHyMRAeUb_ZhOn90iDozLGr4ZCXTiRZAuYPXNYots-NCoDn6nIDxW1p-39zivA&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&_nc_tp=6&oh=684da570b105ac57e5c9b18908103344&oe=5F2123AF

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!