Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

KTM 690 DUKE in R

Recommended Posts

Lego

Da ne boš sam v tej temi - evo še mene brez R. Se pa sprašujem koliko je takih posebnežev kot sva midva, predvsem pa ti?

p.s.

Forum spet je živ..? V začetku zanimiv, potem pa grozljiv...

Me je "zbudil - obudil" mail iz Motosveta...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Lepo, da se javi še kakšen lastnik tegale malega mopeda.
Sam žal ne poznam nobenega drugega lastnika. Kolega je svojega Ra prodal to je bilo pa to.

Upam, da se kdaj kje srečamo.


Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokxy

tud jst mam običnga 690. mam pa kar težave s to serijsko ABS napako, kljub opravljenem vpoklicu mi spet gori lučka. sumim, da je kratek stik skuril ABS enoto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
1 hour ago, Rokxy said:

tud jst mam običnga 690. mam pa kar težave s to serijsko ABS napako, kljub opravljenem vpoklicu mi spet gori lučka. sumim, da je kratek stik skuril ABS enoto.

Tebi je lučka gorela že pred posegom?

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokxy

Ja. Ze takoj drugo sezono. Serviser ni imel razlage. Kar je razumljivo. Nov motor pa kratek stik in slaba napeljava. Recall je pa prisel sele letos pozimi. Motor mam pa od maja 2013

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Ampak ABS deluje?

No pri meni se lučka k sreči ni prižgala zadevo pa smo tudi že dodatno ožičili.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
Ob 5/30/2017 ob 10:01, Nightmare pravi:

Zaradi visoke cene predvsem pa ker je motor žejen olja sem se odločil, da bom po 20k km poizkusil nekaj novega in tako sem iz Motorex Cross Power 10w60 kot je predpisano prešaltal na Liqui Moly 4T Synth 10W-60 Street Race. Da bi bilo vse tako kot je treba sem uporabil Engine Flush katerega se pred menjavo vlije v staro olje, olje odtočil, pomenjal vse filtre ter v novo olje vmešal Oil additive, oboje znamke Liqui Moly, v nekoliko manjši koncentraciji kot to predpisuje znamka za mokre sklopke. Dodatek se je v mojem primeru izkazal za napako saj je sklopka drsela pri vsakem naglem pospeševanju v praktično vsaki prestavi. Tako sem bil že naslednj dan prisiljen ponovno zamenjati olje in po parih km se je stanje izboljšalo. Žal pa zadeva še vedno ni sanirana saj po 450km v dvoje sklopka v 6i prestavi pri polnem pospeševanju v območju največjega navora še vedno spodrsava.

Sam vozim 690 Enduro R 2014, pogonski agregat je itak isti. Ob menjavi bom not vrgel Bel Ray Thumper 10w60, pa poročam kako se obnese. Verjetno so ti stroji malo bolj občutljivi na olje, ker imajo slipper clutch. Definitivno pa se mi takole od daleč ne zdi pametno not dajat olja, ki potrebuje take aditive da ustreza. Če ustreza standardom predpisanim s strani proizvajalca ok. Če ne... ne tikaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokxy
pred eno uro, Nightmare pravi:

Ampak ABS deluje?

No pri meni se lučka k sreči ni prižgala zadevo pa smo tudi že dodatno ožičili.

 

 

Lp, Samo

ne ABS ne deluje. po vpoklicu je bila napaka pobrisana iz ecu, ampak se spet pojavlja, tako da nekaj definitivno ne štima.

 

glede olja pa ne šparat. če je motorex drag, pa mogoče motul 7100 10w60. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Liqui Moly ustreza vsem standardom ampak ker je pisalo, da aditiv zmanjsa porabo olja sem se odlocil poiskusit. No za 1x resitve se nisem nasel in sklopka se kar drsi so pa na sedezu podjetja toliko zainteresirani v odpravo napake, da so mi poslali olje zastonj, da lahko testiram dalje. Cena pa je praktično višja kot pa je Motorex le sam lahko dobim dober rabat. 

 

 

Če ABS ni deloval ze takrat je sigurno enota uničena.

 

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lego

Tudi moj moped je bil na vpoklicu zaradi ABS-a, kjer so ga samo pregledali in ugotovili, da je zaenkrat v redu. Baje, da me bodo še enkrat poklicali in zamenjali komplet kablovje, ko jim ga  dostavijo iz KTM-a. Drugače pa je tudi meni enkrat zasvetila lučka za ABS, vendar mislim, da to ni bila napaka ožičenja, ampak mojega "igračkanja" z odklaplanjem akomulatorja. Na servisu so napako izbrisali, nadgradili sofware, moped pa še bolj veselo prede...

Kar se tiče olja pa se po mojem ni za hecat - Motorex je preizkušeno najustreznejši. Če pa ga enocilendraš kot je naš, pri preganjanju kuri, pa je to povsem normalno (izjava "haupt" mehanika), ker je to garancija, da ne "ribne".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Fantje rabim nasvet.

Kako oz. koliko vi napenjate verigo? KTM ima predpisanih 5mm od spodnjega roba vilic. Kateri odmik gledate saj imajo vilice majheno stopničko. 5mm od zunanjega ožjega roba ali od notranje širše stopnice?

Sam imam 5mm od tega notranjega širšega dela in se mi zdi skoraj preveč ohlapna a ko se voziva v dvoje pa je veriga močno napeta in konkretno brusi plastični drsnik na vilici.

 

Hvala

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
imaging

Sicer ne vem katero stopničko misliš, ker nimam Duka ampak Enduro, ampak kot je narisano v navodilih preveriš to pri vertikalni ojačitvi vilice.

5952119cddbcf_ScreenShot2017-06-27at10_01_21.png.f349773dfa695e3076cfda72fa62821f.png

V vožnji v dvoje pa bi moral ustrezno nataviti vzmetenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Ja, vse to mi je jasno in imam tako tudi nastavljeno. Duke ima nekoliko drugačne vilice in imajo nekakšno stopničko po zunanjem robu. Mislim, da se upošteva notranji, plitvejši del vilice saj bi v nasprotnem primeru bila smao še bolj napeta.

Nastavljanje amortizerja pa pri meni ni tako enostavno ko govorimo o prednapetosti vzmeti saj ga je potrebno odstranit iz motorja, če bi se želel igrati s tem vendar se pelje v dvoje odlično tako, da niti nimam želje po tem. Očitno bom moral ketno popustiti pod tovarniško toleranco pa da vidimo.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 minutami, Nightmare pravi:

Ja, vse to mi je jasno in imam tako tudi nastavljeno. Duke ima nekoliko drugačne vilice in imajo nekakšno stopničko po zunanjem robu. Mislim, da se upošteva notranji, plitvejši del vilice saj bi v nasprotnem primeru bila smao še bolj napeta.

Nastavljanje amortizerja pa pri meni ni tako enostavno ko govorimo o prednapetosti vzmeti saj ga je potrebno odstranit iz motorja, če bi se želel igrati s tem vendar se pelje v dvoje odlično tako, da niti nimam želje po tem. Očitno bom moral ketno popustiti pod tovarniško toleranco pa da vidimo.

 

 

Lp, Samo

https://www.manualslib.com/manual/584629/Ktm-690-Duke-Eu.html?page=73

http://www.ktmforums.com/forums/duke/979-690-duke-chain-slack-0-2-a.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
6 minutes ago, DAMI34 said:

Hvala vendar vse to sem že prebral in kot pravim imam tako tudi nastavljeno. Nikjer pa ne najdem priporočil za vožnjo v dvoje. Bojim se, da bo ohlapnost katera je primerna za dva preveč ohlapna pri vožnji ko bom na motorju sam. Predpisana je pač v dvoje vse prej kot optimalna. Nekako pa se mi ne da nastavljat verige pred vsako vožnjo.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 minutami, Nightmare pravi:

Hvala vendar vse to sem že prebral in kot pravim imam tako tudi nastavljeno. Nikjer pa ne najdem priporočil za vožnjo v dvoje. Bojim se, da bo ohlapnost katera je primerna za dva preveč ohlapna pri vožnji ko bom na motorju sam. Predpisana je pač v dvoje vse prej kot optimalna. Nekako pa se mi ne da nastavljat verige pred vsako vožnjo.

 

 

Lp, Samo

Verigo se vedno nastavlja ali na centralnem stojalu ali na stranski tački, tako kot imaš predpisano, neobremenjen moped. Iz iskušenj, raje jo mam za odtenek bolj ohlapno kot pa preveč našponano.

Mogoče pa imaš že verigo preveč iztrošeno in verjamem da so vibracije in občutki v dvoje drugačni, bolj ohlapni, bolj cukajoči ampak tako pač je. 

Verigo pa vedno preveri (ohlapnost) na več mestih, ker se različno pretegne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Sploh ni problem v občutku, ohlapnosti,..... Veriga je nastavljena po priporočilih in je seveda glede na relativno velik hod zadnjega amortizerja temu primerno ohlapna. Vse do tu ni problemov. Problem nastane ko sva na motorju dva in veriga dobesedno reže v plastičen drsnik verige na vilicah. Prvega sem zamenjal po dobrih 15k km solo vožnje novi pa ne bo zdržal 6k km oz. sem užiraj že opazil raklo razpoko na spodnem delu drsnika kar pomeni, da ga v dvoje preveč obremenjujeva in bi bilo potrebno verigo popustiti.

Rad bi slišal rešitev koga, ki se je s tem problemom že spopadel in mogoče našel rešitev oz. ve lolikšen je optimalen odmik verige.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

S tem reguliraš hitrost in sem potreboval kar nekaj časa, da sem nastavil vse tri tako kot mi odgovarja poleg pa enakomerno radira gumo. S tem prav tako ne bi rešil ničesar.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
imaging

Nobene hitrosti ne reguliraš. Reguliraš moč blaženja pri nizki hitrosti in visoki hitrosti. Načeloma bi naj nizka hitrost in rebound bila usklajena, tako da bi jaz v tvojem primeru obrnil vijak za nizko hitrost in rebound za vsaj 3 klike v desno ko se voziš z dvema. Le tako boš uskladil tudi napetost verige pri vožnji v dvoje ali sam.

Visoka in nizka hitrost ne pomeni hitrost vožnje, ampak blaženja. Nizko hitrost blaženja si lahko predstavljaš kot manjše grbine in se opazi razlika že ko se vsedeš na motor in zazibaš. Visoka hitrost blaženja pa začne delovati ko npr. nabiješ na grbino in je ročno ne moreš simulirat.

Edited by imaging

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Seveda, saj tako sem mislil pa sem se mogoče narobe izrazil še vedno pa reguliraš hitrost stiskanja in raztezanja hoda amortizerja. Sam amortizer ima še vedno enako hoda sam končno točko bi dosegel počasneje oz. mogoče res ne v vseh primerih ko jo tudi sedaj.

Kot sem že napisal sem kar nekaj časa iskal ustrezne nastavitve ampak tako +3 en in +3 drug vijak bi si pa celo uspel zapomnit in po vožnji prestavit nazaj. :D

 

Verigo bom malo popustil in mogoče naslednjič res še obrnil vijaka pa da vidimo kaj bo.

 

 

Hvala

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Eko, moja saga o olju in sklopki se nadaljuje. V 2k km 4x menjal olje. Liqui Moly Street Race + Oil additiv in po 10km vn ker ni bilo vozno. Vlil nato samo Liqui Moly olje, zadeva se je izboljšala ampak še vedno drselo v 4., 5., 6. pri polnem pospeševanju. Odkril, da obstaja tudi Off Road 10w60 ter ga po 700km ponovno zamenjal. Prvi občutek je bil odličen a se je že naslednji dan izkazalo, da je situacija še vedno enaka in problema nisem odpravil. Po 800km ponovno menjal olje tokrat ponovno vlil Engine Flush, "sčistil" motor ter ponovno zamenjal filtre in vlil Motorex CrossPower 10w60. Situacija še vedno ostala ista in se ne izbolšuje. Ker sem sumil, da sem uničil lamele ali plošče med njimi sem včeraj odstranil sklopko, da vidim v kakšnem stanju so komponente. Vse izgleda praktično novo. Vsako komponento posebaj sem dobro razmastil in sestavil v enakem vrstnem redu kot sem uzel iz motorja. Trenutno sklopka še vedno drsi. Kot sem že rekel le pri polnem pospeševanju v 6. in včasih 5. prestavi. 

Počasi mi zmankuje idej kaj bi še lahko bilo. Pomislil sem na preveč olja v cilindru sklopke a tam je količina ustrezna.

Kakšna ideja koga z več izkušnjami na tem področju?

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Če ti je sklopka nekaj časa zdrsovala je velika verjetnost da so kovinske plošče zvite ali pa zgolj "spolirane" in lamele nimajo ob kaj "zagrabit". Vzameš plošče ven in na tisti strani kjer je rob oster drsiš po 200 brusnem papirju, ki ga imaš na ravni podlagi tako da površina postane malo hrapava na otip. Lamele pa sčisti z brake cleanerjem in jih pred montažo za 10min (ko so suhe) potopi v olje, ki ga boš dal v agregat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Plošče niso zvite in izgledajo kot nove. Je pa res, da delujejo spolirane in na to, da bi brusil plošče res nisem niti pomislil.

Če se do naslednje menjave, ki bo čez 4k km zadeva ne izboljša poizkusim tvojo rešitev. 

Hvala

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Kot kaže se je zadeva s sklopko rešila. Včeraj narejenih 580km v dvoje in sklopka kljub vsem vzponom ni zdrsnila niti 1x.

Poraba bencina preračunana na 4,25l/100km, poraba olja glede na steklo 0,0l kar me preseneča a se ne bom pritoževal. Motorček se je ponovno izkazal in kot kaže bo v prihodnje deležen čedalje več takih dalših tur.

 

Odločila sva se, da si uzameva prost dan in obiščeva Nockalmstrasse, ga nekajkrat prevoziva in se po drugi poti vrneva domou.

Izlet več kot uspešn.

 

IMG_20170727_112045.thumb.jpg.b917ff666ec68324fee272e5a8774bf4.jpgIMG_20170727_130259.thumb.jpg.b333c689a9e610839020022ae16d377e.jpgIMG_20170727_132015.thumb.jpg.14471b86d72cb35d5d6c2617fcb8139c.jpgScreenshot_2017-07-27-21-31-27-376.thumb.jpeg.29b64da85a1d1d5f193b23c438becd11.jpeg

 

Ko bo kaj časa pa naložim še posnetek poti od ene do druge rampe.

 

 

Lp, Samo

Edited by Nightmare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Moto65
      Očitno sem dupliciral tekst, moja napaka v trenutku evforije 
    • Dr.SPEED
      Prispel, v to đunglo🤪sedaj pa samo, da še moped pride, da čimprej pobegnem iz tega mesta😉prvi vtisi, mi niso, nič kaj všeč , mogoče, sem bil predolgo v Avstraliji 😁in sem se navadil, na nek red in disciplino🤭 Sem šel po sim kartico, pridem not, prvo stisnem na tisti gumbek, da dobim listek, št.288,pogledam na ekran, 196🙁vprašam enega, kdaj bom na vrsti, mi reče, čez kakšne 4,5 ur😲nič, sem šel v hotel, in grem zvečer nazaj... Bankomati, ne vem, kaj je tako posebnega, ampak pred vsakim, je 15 do 20 ljudi🙄 Avtobus je ugoden 2€ taxi za isto pot, 20€,nekje 20km.
    • ligenjček
      a to se tolk ponavljaš, da bi pokazal da ti je 100 ljudi 100x ponovilo eno in isto stvar, ali si res toliko navdušen nad pomočjo, da si v evforiji parkrat isto napisal 
    • jskrablin
      Meni je CB-jka isto delala, na ne lih ornk znucani sprednji Qualifier 2. Pri 50 - 60 km/h je začela opletat balanca če sem jo spustil. Lepo počasi ampak vedno bolj dokler ni ratalo strašljivo. Po menjavi gume nikol več kaj podobnega. 690 je tud opletal. Sam pri ornk odprtem gasu in nad 110 km/h po asfaltu. Se nikol nisem preveč ukvarjal s tem, ker je bila gor spredaj res agresivna offroad guma in sem si mislil da je to vzrok. Novi lastnik je menjal ležaje v kolesu ker so bili menda malo zluftani (meni se pri preverjanju sicer ni zdelo da imajo kaj lufta) in problema več ni. Btw tubeless gumo je po mojem res težko jajčasto zmontirat na kolo. Ne rečem tako z zračnico.. tiste kdaj nerade zlezejo pravilno na felgo. Tubeless pa kr gre.
    • Moto65
      Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko.  Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko.  Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Sem pa tudi sam tak da z veseljem prišparam pri čevljih in oblekah, pa jih namenim stvari ki me veseli  Se že prav veselim, škoda da se vožnje začnejo šele aprila, če bi izbiral bi z njimi pričel že zdaj    
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!