Skoči na vsebino

HONDA servisi in splošno


DAMI34

Priporočene objave

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Na 24000 opravila pri Elisi Domžale.

Pisala sem na mail, dobila okvirno ceno, zmenili smo se za datum in uro.

Zmenjenega dne sem ob uri pripeljala motor, šla na na eno kavo, čez uro in pol me je motor čakal pred delavnico. 

Cena je bila, kot dogovorjena.

Naredili pa so splošni servis z menjavo olja in filtra ter zamenjali verigo.

Vse ostalo pa so prečekirali, če je vse ok.

To je to! Kratko in jedrnato, brez filozofiranja in pametovanja!

Če bi želela, bi mi za ta čas dali skuter, da bi se vozila okoli.

Aja, pa priporočal mi je tudi Maus :panic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel pri AS Domžale osebno zelo dobro izkušnjo... Najavil sem se na servis in istočasno se tudi dogovoril za tesno motorno kolo kjer sem lahko izbiral med Hondo in Ducati, Motor pripeljal se vrnil čez 2 uri in le ta čakal pred delavnico servisiran. Naredili redni servis in pregledali vse ostale dele...Prav tako je cena bila taka kot so rekli....Zaenkrat lahko rečem same pozitivne stvari za As Domžale in upam, da bo tako tudi ostalo.....

 

V Vojniku pa me ne vidijo, ker dejansko ne znajo "poslovati z ljudmi" to je samo moja negativna izkušnja pri uradnem prodajalcu v Vojniku.... vsak pa ima drugačno izkušnjo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

kaj pa obala,kje ste honda lastniki 

3je serviserji so tam,izkušnje...

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 7. 2017 ob 19:26, KARMEN1 pravi:

Očitno so v Domžalah sami dobri servisi.

Dvomim... Se strinjam s tvojim zapisom o Elisi, ostalo pa...:sleep2:

Aja, servisiram pri Bostjanu na Trebelnem..

Popravljeno . Popravil a79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kaj ni imel ta miroslav iz motosprint leta nazaj delavnico v šalari pri kopru,ali se motim

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, alpi80 pravi:

ma kaj ni imel ta miroslav iz motosprint leta nazaj delavnico v šalari pri kopru,ali se motim

l.p.

Če se ne motim je on prej delal pri Tei na Motomanii v Šalari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 7. 7. 2017 ob 19:26, KARMEN1 pravi:

Očitno so v Domžalah sami dobri servisi.

 

In Elisa zame žal ni več med njimi. Sem bil nekaj let zadovoljen, vendar po zadnjih nekaj izkušnjah ne bom več vozil tja. Če ste zadovoljni pa kar .... lp

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Kölm pravi:

 

In Elisa zame žal ni več med njimi. Sem bil nekaj let zadovoljen, vendar po zadnjih nekaj izkušnjah ne bom več vozil tja. Če ste zadovoljni pa kar .... lp

ampak pošteno bi bilo, da izjavo podkrepiš tudi s kaj več besedila, v stilu zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej sem mislila, da mi bodo Domžale predaleč za servis. Ampak po avtocesti sem bila ap-cap gor.

Na motorju sta vedno hkrati dva mehanika, tako da uro, uro in pol in motor je končan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, DAMI34 pravi:

ampak pošteno bi bilo, da izjavo podkrepiš tudi s kaj več besedila, v stilu zakaj.

Nisem želel preveč antireklame delat in če ste zadovoljni mirno vozte tja, toda če že sprašujete:
Površno poservisiran motor, pozabili priklopiti ventilator hladilnika. Kar sem k sreči pravočasno opazil in za kar sem moral razstaviti vse plastike in tank. Uničili utore za odprtje bloka motorja. Šraufe nazaj na motor nametali random en tak, drug tak. Še nekaj stvari sem moral sam pošravfat in popraviti. Nekaj dogovorjenih stvari se niso pritaknili. Stvar ki se jo naredi v 8 urah + čakanje na rez.dele sem čakal skoraj mesec dni. Na mojem motorju so delali vmes, če je bilo kaj časa ... Cena ohoho + jamrajne + nepriznanje napake - kar me pri serviserjih najbolj razpizdi. Enkrat mi je vajenec pri njih hotel odtrgat pokrov zračnega filtra, na kar sem ga opozoril, da ga drži šrauf. Ko je odstranil plastiko je K&N filter zabrisal direktno v smeti. K sreči sem bil zraven, kar pa seveda ne bi smel biti.... itd
Kot sem rekel, sem nekoč zaupal in mi je bilo uredu, sedaj imam novejši motor in grem drugam, ker so moje zaupanje pač zapravili.
Je pa to moja osebna izkušnja in dopuščam verjetnost, da se za druge stranke bolj potrudijo. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Če kdo ima fajl SERVISNIH NAVODIL/service manual za določen tip motorja, pa da ni prevelik fajl, naj mi jih ali pošlje na PM ali objavi kar v temi o določenem motorju in jih bom jaz nalepil potem na vrh. Tako bodo na razpolago vsem, ki jih bodo rabili.

Nekaj kot v tem stilu:

1036685288_Breznaslova.thumb.jpg.aa735d1bc90d24e7ea41df3730c7ab0c.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, GO_Tomi pravi:

Transalp XL700V, service manual = 25 MB, Owners manual = 55 MB :(

oke, al tule al pa na pm samo service manual

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Lani se mi je zlomil ključ od motorja, pa sem mislil bom že enkrat ob priliki to popravil, saj mam rezervo. No, danes mi je pa tamala vrgla kovcek po nesreči po stopnicah, ravno v tistem, ko je bil ključ v kovčku in je še drugega zvilo. Prilagam slikice od obeh. Kaj je za narest? Ključ bi nujno rabil do sobote, ker imamo vožnjo z društvom. Koliko ponavadi ključavničarji rabijo, da izdelajo novega in kak strošek je to? Ali naj reskiram in tega sam poskušam naravnat ali to ni pametno, da na koncu ne ostane v ključavnici? Prosim za odgovore.

 

image.png.9e3bf9ec0f9435dcc4f855358c36176c.pngimage.png.688c31532ee327f8ddc19c201edba16d.png

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ključ poravnaj, če je zvit prvič, se še ne bi smel zlomit. Po tem pa do enega malo boljšega  izdelovalca ključev, da bo imel surovec in ti skopiral ključ. V kolikor ima surovec, ki ustreza, ga skopira v parih minutah, kot vsak drug ključ. Nov ključ ne bo imel čipa, zato boš na obesku moral imeti obešen še plastični del starega ključa zaradi Imobilizatorja. Kovinski del zlomljenega ključa lahko odžagaš, kar gleda ven iz plastike, da ti ne praska okoli ključavnice.

Druga varjanta je, da naročiš nove ključe na servisu. Ti pridejo s čipom in se jih na servisu sprogramira. Imeti pa moraš kodo, ki je bila priložena ključema. Dražja varianta, pa tudi trajalo bo mnogo dlje časa.

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podoben nasvet kot @raza, oba ključa nesi ključavničarju zvitega naj ti skopira (par minut pa magari 2x), in potem prenesi plastiko s čipom iz zlomljenega na kopijo. Tega ki je sedaj zvit in bo poravnan bi imel jaz za rezervo, ker radi počijo na mestu zvijanja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, CINDAPP pravi:

če je samo zvit in ni nalomljen ga lepo poravnjaz v primežu(pa mal WD v ključ)

nikoli v primežu! ključ se vedno ravna v cilindru / jedru cilindra .. po možnosti , ko je že na prvi poziciji brez kontakta..

pri nekaterih kontaktnih ključavnicah jih lahko vzameš dol  brez mehanskih poškodb okoliških delov /ohišja le pod pogojem , da je v njej ključ.

v primežu poškoduješ površino ključa - potem pa jamranje , da ne gre več v jedro.. 

pred 8 urami, raza pravi:

Nov ključ ne bo imel čipa, zato boš na obesku moral imeti obešen še plastični del starega ključa zaradi Imobilizatorja. Kovinski del zlomljenega ključa lahko odžagaš, kar gleda ven iz plastike, da ti ne praska okoli ključavnice.

Druga varjanta je, da naročiš nove ključe na servisu. Ti pridejo s čipom in se jih na servisu sprogramira. Imeti pa moraš kodo, ki je bila priložena ključema. Dražja varianta, pa tudi trajalo bo mnogo dlje časa.

obstajajo surovci brez in s čipom.. odvisno koliko denarja si pripravljen odkartati..

pred 7 urami, smasher pravi:

Podoben nasvet kot @raza, oba ključa nesi ključavničarju zvitega naj ti skopira (par minut pa magari 2x), in potem prenesi plastiko s čipom iz zlomljenega na kopijo. Tega ki je sedaj zvit in bo poravnan bi imel jaz za rezervo, ker radi počijo na mestu zvijanja.

enega noveda zlomiš...drugega novega zgubiš..in vzameš poravnano rezervo , ki se zelo rada zlomi na mestu kjer je bilo skrivljeno..po možnosti nekje v vukojebini kjer ne najdeš 100km okoli ključavničarja.. 

za rezervo je lahko kvečjemu še delujoč ključ , ki je samo zelo obrabljen .. ne prekomerno..

 

zvit ključ v ključavnico in se odpelji z motorjem do ključavničarja .

primorska je zeloooo širok pojem.. v novi gorici imaš valiča , v izoli ferokor , koper pa anžurja.. 

če se pripelješ v ljubljano z okolico pa jih imaš kar nekaj : ključek v ljubljani (miha ima terensko opremljeno vozilo z vso mehanizacijo in elektroniko) , nardin v domžalah , morje njih v kranju in okolici..

pa še nekaj - zakaj z vozilom do ključarja.. obstaja možnost poškodovanih lamelic v cilindru ključavnice.. če prideš z novim ključem domov in ne bo delal ne boš dobre volje - a ključavničar ne bo kriv ključ bo dober..

 

pokliči če ima surovec , pošlji mu te slike na mms .. če nimajo surovca pokličeš na as domžale - bi znali imeti za cbf kakšnega na zalogi saj nisi edini..

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!