Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

HONDA servisi in splošno

Recommended Posts

DAMI34

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Na 24000 opravila pri Elisi Domžale.

Pisala sem na mail, dobila okvirno ceno, zmenili smo se za datum in uro.

Zmenjenega dne sem ob uri pripeljala motor, šla na na eno kavo, čez uro in pol me je motor čakal pred delavnico. 

Cena je bila, kot dogovorjena.

Naredili pa so splošni servis z menjavo olja in filtra ter zamenjali verigo.

Vse ostalo pa so prečekirali, če je vse ok.

To je to! Kratko in jedrnato, brez filozofiranja in pametovanja!

Če bi želela, bi mi za ta čas dali skuter, da bi se vozila okoli.

Aja, pa priporočal mi je tudi Maus :panic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

Jaz sem imel pri AS Domžale osebno zelo dobro izkušnjo... Najavil sem se na servis in istočasno se tudi dogovoril za tesno motorno kolo kjer sem lahko izbiral med Hondo in Ducati, Motor pripeljal se vrnil čez 2 uri in le ta čakal pred delavnico servisiran. Naredili redni servis in pregledali vse ostale dele...Prav tako je cena bila taka kot so rekli....Zaenkrat lahko rečem same pozitivne stvari za As Domžale in upam, da bo tako tudi ostalo.....

 

V Vojniku pa me ne vidijo, ker dejansko ne znajo "poslovati z ljudmi" to je samo moja negativna izkušnja pri uradnem prodajalcu v Vojniku.... vsak pa ima drugačno izkušnjo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpi80

kaj pa obala,kje ste honda lastniki 

3je serviserji so tam,izkušnje...

l.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a79
Ob 7. 7. 2017 ob 19:26, KARMEN1 pravi:

Očitno so v Domžalah sami dobri servisi.

Dvomim... Se strinjam s tvojim zapisom o Elisi, ostalo pa...:sleep2:

Aja, servisiram pri Bostjanu na Trebelnem..

Edited by a79

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpi80

ma kaj ni imel ta miroslav iz motosprint leta nazaj delavnico v šalari pri kopru,ali se motim

l.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 14 urami, alpi80 pravi:

ma kaj ni imel ta miroslav iz motosprint leta nazaj delavnico v šalari pri kopru,ali se motim

l.p.

Če se ne motim je on prej delal pri Tei na Motomanii v Šalari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm
Ob 7. 7. 2017 ob 19:26, KARMEN1 pravi:

Očitno so v Domžalah sami dobri servisi.

 

In Elisa zame žal ni več med njimi. Sem bil nekaj let zadovoljen, vendar po zadnjih nekaj izkušnjah ne bom več vozil tja. Če ste zadovoljni pa kar .... lp

Edited by Kölm

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 40 minutami, Kölm pravi:

 

In Elisa zame žal ni več med njimi. Sem bil nekaj let zadovoljen, vendar po zadnjih nekaj izkušnjah ne bom več vozil tja. Če ste zadovoljni pa kar .... lp

ampak pošteno bi bilo, da izjavo podkrepiš tudi s kaj več besedila, v stilu zakaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Najprej sem mislila, da mi bodo Domžale predaleč za servis. Ampak po avtocesti sem bila ap-cap gor.

Na motorju sta vedno hkrati dva mehanika, tako da uro, uro in pol in motor je končan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm
pred 22 urami, DAMI34 pravi:

ampak pošteno bi bilo, da izjavo podkrepiš tudi s kaj več besedila, v stilu zakaj.

Nisem želel preveč antireklame delat in če ste zadovoljni mirno vozte tja, toda če že sprašujete:
Površno poservisiran motor, pozabili priklopiti ventilator hladilnika. Kar sem k sreči pravočasno opazil in za kar sem moral razstaviti vse plastike in tank. Uničili utore za odprtje bloka motorja. Šraufe nazaj na motor nametali random en tak, drug tak. Še nekaj stvari sem moral sam pošravfat in popraviti. Nekaj dogovorjenih stvari se niso pritaknili. Stvar ki se jo naredi v 8 urah + čakanje na rez.dele sem čakal skoraj mesec dni. Na mojem motorju so delali vmes, če je bilo kaj časa ... Cena ohoho + jamrajne + nepriznanje napake - kar me pri serviserjih najbolj razpizdi. Enkrat mi je vajenec pri njih hotel odtrgat pokrov zračnega filtra, na kar sem ga opozoril, da ga drži šrauf. Ko je odstranil plastiko je K&N filter zabrisal direktno v smeti. K sreči sem bil zraven, kar pa seveda ne bi smel biti.... itd
Kot sem rekel, sem nekoč zaupal in mi je bilo uredu, sedaj imam novejši motor in grem drugam, ker so moje zaupanje pač zapravili.
Je pa to moja osebna izkušnja in dopuščam verjetnost, da se za druge stranke bolj potrudijo. lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Če kdo ima fajl SERVISNIH NAVODIL/service manual za določen tip motorja, pa da ni prevelik fajl, naj mi jih ali pošlje na PM ali objavi kar v temi o določenem motorju in jih bom jaz nalepil potem na vrh. Tako bodo na razpolago vsem, ki jih bodo rabili.

Nekaj kot v tem stilu:

1036685288_Breznaslova.thumb.jpg.aa735d1bc90d24e7ea41df3730c7ab0c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, GO_Tomi pravi:

Transalp XL700V, service manual = 25 MB, Owners manual = 55 MB :(

oke, al tule al pa na pm samo service manual

Share this post


Link to post
Share on other sites
la profich

Lani se mi je zlomil ključ od motorja, pa sem mislil bom že enkrat ob priliki to popravil, saj mam rezervo. No, danes mi je pa tamala vrgla kovcek po nesreči po stopnicah, ravno v tistem, ko je bil ključ v kovčku in je še drugega zvilo. Prilagam slikice od obeh. Kaj je za narest? Ključ bi nujno rabil do sobote, ker imamo vožnjo z društvom. Koliko ponavadi ključavničarji rabijo, da izdelajo novega in kak strošek je to? Ali naj reskiram in tega sam poskušam naravnat ali to ni pametno, da na koncu ne ostane v ključavnici? Prosim za odgovore.

 

image.png.9e3bf9ec0f9435dcc4f855358c36176c.pngimage.png.688c31532ee327f8ddc19c201edba16d.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
CINDAPP

če je samo zvit in ni nalomljen ga lepo poravnjaz v primežu(pa mal WD v ključ)

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Ključ poravnaj, če je zvit prvič, se še ne bi smel zlomit. Po tem pa do enega malo boljšega  izdelovalca ključev, da bo imel surovec in ti skopiral ključ. V kolikor ima surovec, ki ustreza, ga skopira v parih minutah, kot vsak drug ključ. Nov ključ ne bo imel čipa, zato boš na obesku moral imeti obešen še plastični del starega ključa zaradi Imobilizatorja. Kovinski del zlomljenega ključa lahko odžagaš, kar gleda ven iz plastike, da ti ne praska okoli ključavnice.

Druga varjanta je, da naročiš nove ključe na servisu. Ti pridejo s čipom in se jih na servisu sprogramira. Imeti pa moraš kodo, ki je bila priložena ključema. Dražja varianta, pa tudi trajalo bo mnogo dlje časa.

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Podoben nasvet kot @raza, oba ključa nesi ključavničarju zvitega naj ti skopira (par minut pa magari 2x), in potem prenesi plastiko s čipom iz zlomljenega na kopijo. Tega ki je sedaj zvit in bo poravnan bi imel jaz za rezervo, ker radi počijo na mestu zvijanja.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 8 urami, CINDAPP pravi:

če je samo zvit in ni nalomljen ga lepo poravnjaz v primežu(pa mal WD v ključ)

nikoli v primežu! ključ se vedno ravna v cilindru / jedru cilindra .. po možnosti , ko je že na prvi poziciji brez kontakta..

pri nekaterih kontaktnih ključavnicah jih lahko vzameš dol  brez mehanskih poškodb okoliških delov /ohišja le pod pogojem , da je v njej ključ.

v primežu poškoduješ površino ključa - potem pa jamranje , da ne gre več v jedro.. 

pred 8 urami, raza pravi:

Nov ključ ne bo imel čipa, zato boš na obesku moral imeti obešen še plastični del starega ključa zaradi Imobilizatorja. Kovinski del zlomljenega ključa lahko odžagaš, kar gleda ven iz plastike, da ti ne praska okoli ključavnice.

Druga varjanta je, da naročiš nove ključe na servisu. Ti pridejo s čipom in se jih na servisu sprogramira. Imeti pa moraš kodo, ki je bila priložena ključema. Dražja varianta, pa tudi trajalo bo mnogo dlje časa.

obstajajo surovci brez in s čipom.. odvisno koliko denarja si pripravljen odkartati..

pred 7 urami, smasher pravi:

Podoben nasvet kot @raza, oba ključa nesi ključavničarju zvitega naj ti skopira (par minut pa magari 2x), in potem prenesi plastiko s čipom iz zlomljenega na kopijo. Tega ki je sedaj zvit in bo poravnan bi imel jaz za rezervo, ker radi počijo na mestu zvijanja.

enega noveda zlomiš...drugega novega zgubiš..in vzameš poravnano rezervo , ki se zelo rada zlomi na mestu kjer je bilo skrivljeno..po možnosti nekje v vukojebini kjer ne najdeš 100km okoli ključavničarja.. 

za rezervo je lahko kvečjemu še delujoč ključ , ki je samo zelo obrabljen .. ne prekomerno..

 

zvit ključ v ključavnico in se odpelji z motorjem do ključavničarja .

primorska je zeloooo širok pojem.. v novi gorici imaš valiča , v izoli ferokor , koper pa anžurja.. 

če se pripelješ v ljubljano z okolico pa jih imaš kar nekaj : ključek v ljubljani (miha ima terensko opremljeno vozilo z vso mehanizacijo in elektroniko) , nardin v domžalah , morje njih v kranju in okolici..

pa še nekaj - zakaj z vozilom do ključarja.. obstaja možnost poškodovanih lamelic v cilindru ključavnice.. če prideš z novim ključem domov in ne bo delal ne boš dobre volje - a ključavničar ne bo kriv ključ bo dober..

 

pokliči če ima surovec , pošlji mu te slike na mms .. če nimajo surovca pokličeš na as domžale - bi znali imeti za cbf kakšnega na zalogi saj nisi edini..

Edited by thumper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • la profich
      Danes na poti v službo zjutraj.. Prvo križišče na trzinski obvoznici ven iz Lj. Zavijal sem levo proti črnučam. Kot vedno prehitim na pasu za zavit levo kolono, in se postavim za prvi avto v vrsto, tako da nobenega ne ogrožam. Prvi avto spelje, potem sem jaz prvi v koloni in čakam na oranžno puščico za zavit levo, na kar se mi en z nekim starim avdijem zaleti v rit. Srečo sem imel, da sem bil z obemi nogami na tleh, da nisem v tisti gužvi padel potleh. Po prvih mimikah jaz njemu in on meni da kdo je fuknjen zapeljem za njim in ko vidi da mu sledim ustavi na avtobusni. Izstopi in reče da kaj se grem. Sem mu reku, da lahko kar takoj pokličemo policijo in preverimo kdo je kriv. Pa pol je začel, da kako mu grejo vsi motoristi na k*rac, da se povsod rinejo kjer se nimajo kaj...ko sem mu pa reku, da če se je treba zarad kompleksu nekomu v rit zabit in ga probat spravih potleh se je začel pa ven vlečt.. uglavnem motorju na srečo ni blo nič, za njegov avto je reku da ga ne briga kolk je razbit.. kaj se vse sreča na cesti danes. Mi je blo prav malo žal, damu nisem dal dveh okol kepe majmunu. 
    • Kiri
      Zdravo. Letos očitno ne bo nič s kakšnih daljših potovanj proti vzhodu, zato bova verjetno izkoristila dopust za raziskovanje "komšiluka". Sem malo brskal po forumu, pa nisem našel nič kaj dosti o Italiji, razen Sicilije, Sardinije in seveda Dolomitov. Imela bova cca 2 tedna časa, na Sicilijo se nama ne mudi, če bo pa šlo, pa tudi prav. Ima kdo kakšne konkretne predloge, kaj obvezno prevoziti, kaj preskočiti, kam je treba iti jest, kam spat in kam it čohat krave? Velika mesta naju pretirano ne navdušujejo, raje se zapodiva po kakšnem podeželju, hribih in bizarnih vuko*ebinah. Makadama naju ni strah, prav nasprotno...  V zameno za najboljši predlog se bom potrudil kakšen Peroni nazaj prišvercat  
    • Endlich
      Glede izgubljenega telefona mogoce ta link kaj pomaga.  https://www.monitor.si/clanek/kaj-storiti-ce-smo-izgubili-telefon/188408/
    • Tex
      Dear lord, BMW. Ja, kot @smasher navaja, gre za "običajno" DIN vtičnico. Good luck ..  
    • MARE 65
      Ja pa verjetno biciklirata še iz časov ko to ni bila moda...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!