Jump to content

MOTO GUZZI servisi


DAMI34

Recommended Posts

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

Link to comment
Share on other sites

marčelo nova gorica .. semering na gonilu zamenjan na garancijo , čeprav takrat ni bilo uradnega uvoznika .. delo ? no ja če računaš ,da je na vsakem servisu  na 7500 km potrebna kontrola ventilov to za sabo potegne 2 tesnila za pokrova glave in akšno uro..no ja ni bilo poceni ..je pa bilo narejeno v redu .. smo pa prvi in drugi servis naredili tako , da sva šla z obema motorjema v petek dol , pustila guzo pri njemu , prespala na vikendu in šla v soboto po njo .. enkrat ko je bilo že soljeno sem jo pa s kombijem peljal in šel iskat ..zdaj pa ne vem kam ..mal mi je daleč ..verjetno v lj ..

Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami, thumper pravi:

marčelo nova gorica .. semering na gonilu zamenjan na garancijo , čeprav takrat ni bilo uradnega uvoznika .. delo ? no ja če računaš ,da je na vsakem servisu  na 7500 km potrebna kontrola ventilov to za sabo potegne 2 tesnila za pokrova glave in akšno uro..no ja ni bilo poceni ..je pa bilo narejeno v redu .. smo pa prvi in drugi servis naredili tako , da sva šla z obema motorjema v petek dol , pustila guzo pri njemu , prespala na vikendu in šla v soboto po njo .. enkrat ko je bilo že soljeno sem jo pa s kombijem peljal in šel iskat ..zdaj pa ne vem kam ..mal mi je daleč ..verjetno v lj ..

pošteno napisano........ verjetno tudi zato tako osiromašene teme o guzzijih, vključno z redko videnimi guzziji po naših cestah.....ja samo žmohtni pa so, žmohtni

Link to comment
Share on other sites

Moto Mario, Velenje. Edini, ki se sme mojega Grisota dotikat brez da zraven stojim.

Drugače sta pa tu še Damjan, Ljubljana in Marčelo, Nova Gorica

 

 

Link to comment
Share on other sites

Damjan iz LJ je daleč najboljši za Moto Guzzi, sicer se s tem ukvarja samo ljubiteljsko, ampak tudi naroči ugodno rezervne dele in zelo rad šraufa, Guzzije res obvlada ... Če rabi kdo kontakt - ZS.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

kako je pri damjanu z novejšimi guzziji z elektroniko , katalizatorji in elektronskim vbrizgom? tester ali posluh iz izkušenj? jih mara ali ne ? ker za starejše sem slišal da je kar tatamata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdravljeni forumovci,

naj delim mojo  pozitivno izkušnjo glede popravila in servisa mojega Guzzija pri G. Damjanu;

Januarja sem kupil MG V35 C, letnik 1982 v dokaj slabem stanju....

 

 

Po tem sem pa hvala - bogu od zveze dobil odrešilni kontakt od. g. Damjana iz Črnuč, .....

Naj Vam povem, da je g. Damjan zares pravi strokovnjak za Guzzije!!!

Na mojem motorju je imel zares ogromnoooooo dela od zamenjave različnih delov do vseh nastavitev...., da mu je na koncu lahko zopet s svojim znanjem in strokovnostjo vdahnil dušo - za kar sem mu res neznansko hvaležen.......

 

Če bom imel še kakšno vprašanje ali težavo z mojim guzzijem, se bom zagotovo obrnil na G. Damjana ker res obvlada ....?

Je pravi strokovnjak na tem področju in ga vsakomur zares toplo priporočam!!!

 

Link to comment
Share on other sites

@Kugelschreiber ma kaj ma veze kolk guzzi pije sej ni neke panike, mogoče kanček več ker je zračno hlajena mašina, ampak..... Jst se že odkar je prišu vn slinim po V7 II in III (pol ko so dali ta črne pokrove ventilov)

Kaj me briga kaj pravjo tisti da rabiš litrco pa 100konju, jst rabim motor za čustva :jezik:

Link to comment
Share on other sites

l.2011 750 je poraba okol 4.7-4.8l ...

Link to comment
Share on other sites

pred 20 urami, thumper pravi:

l.2011 750 je poraba okol 4.7-4.8l ...

Thumper, a to je Nevada al nejkid? Če boš prodajal daj še tule gor oglas...

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, izibajker pravi:

Thumper, a to je Nevada al nejkid? Če boš prodajal daj še tule gor oglas...

nevada 750 anniversario SE .. ni moja je od žene ..in ne - ne bo se prodajala .. :)

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, thumper pravi:

nevada 750 anniversario SE .. ni moja je od žene ..in ne - ne bo se prodajala .. :)

Jest sm jo imel in tudi velik problem .... V treh dneh je bil akumulator prazen,če ni bila priklopljena na Ctek...

Drgač pa super moped ?

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Bmflar pravi:

Jest sm jo imel

kateri letnik?

Link to comment
Share on other sites

pred 21 urami, thumper pravi:

kateri letnik?

Nevada 750 IE - 2006

Edited by Bmflar
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sedaj nisem našel v kateri guzzi temi sem spraševal če se da brevo predelat v V7, našel sem odgovor na subito, breva predelana v V7

 fec92d73-1008-4dc9-a430-910bcc44cb5b.jpg

Glede na to da košta glih 50% od V7 enakega letnika zna bit da gledam odlično varjanto za prit do mojega naslednjega motorja ?

Link to comment
Share on other sites

s trikrakimi litimi felgami? bljak ..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, smasher said:

Sedaj nisem našel v kateri guzzi temi sem spraševal če se da brevo predelat v V7, našel sem odgovor na subito, breva predelana v V7

 fec92d73-1008-4dc9-a430-910bcc44cb5b.jpg

Glede na to da košta glih 50% od V7 enakega letnika zna bit da gledam odlično varjanto za prit do mojega naslednjega motorja ?

Tooo care! Zakaj bi blo simpl?  Kupi lepo brevo, razkoplji,  nabavi kose in upaj na dobr rezultat. :lol1:ne se dat! Borba! 

 

K lih o guzziju. Danes sm pri Divaci videl mal cudno situacijo, pa sem pristavil in vprasal ce je vse ok. Bla sta oce in sin, nemca, na Guzziju v7. Na originalu! 1970! Zelo rabljen. Zelo otovorjen. Tako, mal cigansko gor navezano.  Sta samo pocivala, de sicer nek strela, ker ne more cist rest karburatorjev, ampak de je ok, situacija pod kontrolo. Skoda skoda d nism slikal. Hud ko šnops. Nek posebnega je na teh kompresorjih. Majo en zmoht. 

 

@thumper te trikrake so 17. Majo torej tud eno prednost. :) 

 

 

Edited by Kugelschreiber
Link to comment
Share on other sites

@Kugelschreiber pa kaj fali tej brevi na zgornji sliki? In ta plastični trikotnik pod sedežem bi lahko bil lepši.

Cena breve se začne v it pri 1500, za v7 nič pametnega po 4jurje, samo pač kot je reku @thumper pol maš bljak feltne.

Sej čisto "standardna" pdedelava je nevada v V7, ker se zamenja zic, tank in balanca, ostalo je enako, a, pa trikotnik iz plastike pod sedežem. 

Sej mogoče za tacajt da mi krawasaki motokultivator crkne bom že napraskal za takray 20 let star V7 ?

Link to comment
Share on other sites

Kakšne so približno cene rednih servisov na V7 II? Sepravi olje, filter in ventili. Je sploh kakšen uradni/dober servis v LJ in okolici? 

Link to comment
Share on other sites

Za stelvia je pri italjanih na uradnem servisu (in pri nas) 340e.

Servis vključuje menjavo 3,5 l motornega olja, oljni filter, 0.5l olja v menjalniku, 0,3 olja v kardanu, štelanje 8. ventilov in testna vožnja (pri nas žal ne).

Nadgradnja (update) map je brezplačna.

 

Upam da sem kaj pomagal.

Če delaš sam, te material pride malo pod 50e :)

Link to comment
Share on other sites

Recimo da je za V7 nekje 100€ manj če ima pol manj ventilov in 1.5l manj olja?

Vidim v uradnem maintenance schedule se menja olje v menjalniku na 60k v kardanu pa na 20. Je na Stelviu to drugače?

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, CibaJr pravi:

Kakšne so približno cene rednih servisov na V7 II? Sepravi olje, filter in ventili. Je sploh kakšen uradni/dober servis v LJ in okolici? 

Guzzija ti lahko poserviseram tudi jaz.

PhotoGrid_1535884731931.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 23 urami, Kugelschreiber pravi:

K lih o guzziju. Danes sm pri Divaci videl mal cudno situacijo, pa sem pristavil in vprasal ce je vse ok. Bla sta oce in sin, nemca, na Guzziju v7. Na originalu! 1970! Zelo rabljen. Zelo otovorjen. Tako, mal cigansko gor navezano.  Sta samo pocivala, de sicer nek strela, ker ne more cist rest karburatorjev, ampak de je ok, situacija pod kontrolo. Skoda skoda d nism slikal. Hud ko šnops. Nek posebnega je na teh kompresorjih. Majo en zmoht. 

@thumper te trikrake so 17. Majo torej tud eno prednost. :) 

eh dej no.. 17 al pa 18 spredaj in 16 zadaj je sedaj na voljo kolke hočeš..avon road rider je ena blših izbir,,,

Link to comment
Share on other sites

 

22 hours ago, smasher said:

pol maš bljak feltne

Poleg bljak feltn mas doma prefukano bljak zadevo. Ce se spara, zakaj predelavat? Stock breva je cist kul. Btw pa si reku de bi raj chopperja/customa. Nevada je odlicn in pocen odgovor. Care, topla voda je v levi pipi. 

 

@thumper itak je ze vse dost dobro. Vseeno. Jez bi zmer izbral 17ke. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Kugelschreiber said:

 

Poleg bljak feltn mas doma prefukano bljak zadevo. Ce se spara, zakaj predelavat? Stock breva je cist kul. Btw pa si reku de bi raj chopperja/customa. Nevada je odlicn in pocen odgovor. Care, topla voda je v levi pipi. 

 

@thumper itak je ze vse dost dobro. Vseeno. Jez bi zmer izbral 17ke. 

Ah nič novega, jst mam zmeri use neki napou krš, moja draga je že obupala da bi blo kej lepo in novo ?

Breva je kul, V7 pa je sexy ?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!