Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

pred 6 urami, BIF pravi:

Ekipa potrebujem pomoč. Kolega ima okvaro na Tenerejki (mislim da je ltnik 2010). Naši "mehaniki" seveda želijo celo premoženje za popravilo zato razmišlja, da bi zamenjal kar cel agregat...po možnosti rabljen z neko solidno kilometrino. Motorja celega pa ne bi menjal...ker je to prevelik strošek. Vem da gre za Minarelijev agregat, ki se ga najde tudi v drugih motorjih (pegaso...in še kje).

Torej vašo pomoč bi prosil v tem smislu, ali kdo ve za kakšno razbito Tenerejko oz. odpad ali kakšno Italijansko stran z takšnimi zadevami. Vsak link in namig je dobrodošel.

Hvala.

ne vem, ebay.it?

https://www.ebay.it/sch/i.html?_odkw=yamaha+XT+engine&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=yamaha+XT+660Z+engine&_sacat=0

za 700 eur cela mašina sa 13 km, to ni tak hudo

maš prav, bolje celega vzet, kot razdirat hin jajca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja...saj bo šel do mehanika in bo pogledal, kaj je v resnici problem... Jaz osebno ne verjamem, da je okvara takšna, da bi dosegel to ceno, kot mu je rekel. Po moje je to tak bolj na pamet. V tem agregatu preprosto ne more bit nič hin, da bi bilo tako drago...ob dejstvu, da agregat dela, samo olja spije res veliko. Bom počakal na podrobno poročilo in bomo potem šli dalje. Ga bom pa probal prepričat, da še kdo drug vrže oko na zadevo. Motor je namreč pri Motor-Jet-u....tako da kar se mene tiče nobena informacija od tam ni relevantna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat kpl 200, cilinder nikasil 150, motorna gled kpl ca 400, tesnila 100, tefloni, brušenje sedežev ventilov, razkopavanje, sestava...

pa še kaka vodna črpalka, oljna.. 

tako na oko: minimalno jurja, pa če ni vse to gin.

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, BIF pravi:

Ja...saj bo šel do mehanika in bo pogledal, kaj je v resnici problem... Jaz osebno ne verjamem, da je okvara takšna, da bi dosegel to ceno, kot mu je rekel. Po moje je to tak bolj na pamet. V tem agregatu preprosto ne more bit nič hin, da bi bilo tako drago...ob dejstvu, da agregat dela, samo olja spije res veliko. Bom počakal na podrobno poročilo in bomo potem šli dalje. Ga bom pa probal prepričat, da še kdo drug vrže oko na zadevo. Motor je namreč pri Motor-Jet-u....tako da kar se mene tiče nobena informacija od tam ni relevantna...

Osebno odsvetujem to delavnico. Poznam par primerov jeznih lastnikov, ki so dali njim popravljat. Naj pelje na kaksen Yamaha servis.

Agregata preko eBay-a ne kupuj. Mislis, da ima res 13000 km?

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru, da motor deluje in samo popije veliko olja je problem najbrž samo v izrabljenih batnih obročkih in obrabljenih vodilih ventilov, najpogostejši vzrok za prekomerno porabo olja. Glede na to, da je Yama "videla" Afriko, bi kar verjel, da je bil motor večkrat "termično" preobremenjen, kar pospeši obrabo.

Najbolje je najt dobrega mehanika (lahko tudi DIY mojstra) motor podret in videt kaj je potrebno menjat. Pravo stanje se pokaže šele ko pogledaš v "črevesje".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšno je tudi moje mnenje...in osebno mislim, da bo končni rezultat tu nekje. Cca. 2 tedna nazaj sva še vozila skupaj po Pohorju (ko mi je povedal za problem z oljem) in sem vozil za njim...na trenutke sem sicer res zavohal olje, ampak nekega plavega dima ni bilo videti iz izpuha. Pa tudi zvok agregata ni bil ravno "betežen"...

Bomo videli...vsekakor bom poročal, upam pa na najboljše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, BIF said:

Takšno je tudi moje mnenje...in osebno mislim, da bo končni rezultat tu nekje. Cca. 2 tedna nazaj sva še vozila skupaj po Pohorju (ko mi je povedal za problem z oljem) in sem vozil za njim...na trenutke sem sicer res zavohal olje, ampak nekega plavega dima ni bilo videti iz izpuha. Pa tudi zvok agregata ni bil ravno "betežen"...

Bomo videli...vsekakor bom poročal, upam pa na najboljše...

Plavega dima ni, ker izgori v katalizatorju. Enako velja pri avtih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, BIF pravi:

Cca. 2 tedna nazaj sva še vozila skupaj po Pohorju (ko mi je povedal za problem z oljem) in sem vozil za njim...na trenutke sem sicer res zavohal olje, ampak nekega plavega dima ni bilo videti iz izpuha. Pa tudi zvok agregata ni bil ravno "betežen"...

Za malo bolj športne enocilindraše velja nekako tako... ko začne piti olje in občasno pokadi iz avspuha, je čas za menjavo bata (seveda z vsem pripadajočim materialom poleg) in sočasno po potrebi še ventile v red spravit. Če mašina lavfa in po njej ne nabija na polno pol dvomim da bi kr ojnica krepala -  v kolikor je ni lih na suho vozil naokoli.

Se pravi verjetno ga čaka t.i. top end servis - bat, ventili, kaka ketnca za odmično gred furat, natezalec le te, ipd... Ker se veliko vozi po vukojebinah bi veljalo še ojnico pogledat in stanje ležajev na njej. Ostalo pričakovane zadeve je BRANE opisal. Prek jurja je kr za pričakovat. 144 tisoč kilometrov je precej za enocilindraša velike prostornine in vsake tolko je treba zadeve spodobno spravit v red.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zadnji furi so špice na zadnjem kolesu popustile do te mere, da je imela feltna pol centi hoda levo desno. Sem zašponal in se pripeljal domov. Ali kdo pozna majstra v LJ, ki bi jih spravil v red oz. strokovno našponal??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepa mašina.
A prav sklepam, da si hotel povedat, da pelji k Marčiču? 

p.s. Lej, mogoče je vsem ostalim jasno, bi pa vseen želel bolj konkreten odgovor ali pa vsaj potrditev mojega sklepa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Feltne ti lahko ustimam tudi jaz. Na sliki pa obnovljena feltna od Moto Guzzi oldtimerja. Delavnico imam pa blizu Škofje Loke (Reteče 96).

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmenen, hvala za info. Gume menjam v novembru in te pokličem, da ti prinesem feltno in nove gume.
Verjetno tudi zamenjaš gumo na platišču, ane?? Da ubijem dve muhi na mah in bo potem gmah za en let :-)

Popravljeno . Popravil Dimen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, jskrablin pravi:

Za malo bolj športne enocilindraše velja nekako tako... ko začne piti olje in občasno pokadi iz avspuha, je čas za menjavo bata (seveda z vsem pripadajočim materialom poleg) in sočasno po potrebi še ventile v red spravit. Če mašina lavfa in po njej ne nabija na polno pol dvomim da bi kr ojnica krepala -  v kolikor je ni lih na suho vozil naokoli.

Se pravi verjetno ga čaka t.i. top end servis - bat, ventili, kaka ketnca za odmično gred furat, natezalec le te, ipd... Ker se veliko vozi po vukojebinah bi veljalo še ojnico pogledat in stanje ležajev na njej. Ostalo pričakovane zadeve je BRANE opisal. Prek jurja je kr za pričakovat. 144 tisoč kilometrov je precej za enocilindraša velike prostornine in vsake tolko je treba zadeve spodobno spravit v red.

Ta motor ni prav nic sporten, celo bolj lene sorte je. Ojnica in ostali lezaji so drsni. Naj ga nekdo razstavi, pomeri in zamenja po potrebi. Verjetno bodo obrocki, morda tudi bat. Pa glavo se splaca obnovit. Prebrusit sedeze ventoliv in ventile same, menjat tesnila in po potrebi vodila ventilov. Pa krmilno verigo. Pa sklopko pregledat. Domac mojster bo to tezko napravil, potrebujes posebna ogodja. Lahko pa seveda sam podres in premeris. Glavo pa das v specializirano delavnico. Za motor tega letnika bi zame bila to edina opcija, ker trzna vrednost 10 let stare Tenerejke je zelo nizka.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojnica ima na gredi valjčni ležaj, na batu drsni. Tudi tahude mašine imajo tako. Pa glavni ležaji gredi so pa kroglični. C3 ali C4, ne vem točno.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mas prav, sem bil v zmoti. Ja potem je potrebno se menjat lezaje motorne gredi in preverit ojnicnega. Zna bit dragi hec, ce je tudi ojnicni iztrosen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojnica 200, razprešanje, prešanje in centriranje ca 50 do 100, ležaji motorne gredi ca 100 oba. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so slabi ležaji bi se morala čutiti zračnost. Kaj pa celotna nova motorna gred? V tem primeru je že vprašljiva smiselnost popravila, če se računa še delo? Plus bat, obročki, cilinder, tesnila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, BRANE pravi:

ojnica 200, razprešanje, prešanje in centriranje ca 50 do 100, ležaji motorne gredi ca 100 oba. 

Lezaje lahko vzames direktno od dobavitelja, ce so standardnih dimenzij, izvedba C4. Najbolje Koyo. Cena ca 15 do 20 eur po kosu. Zna pa biti, da so bruseni na drugacni notranji premer. Ojnica pa ni draga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!