Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Imam eno vprašanje: 

opazil sem, da ko dam jaz moped na centralca, mi zadnja nihajka ''pade'' do tal, se pravi, da zadnji amortizer ne obdrži nihajke na neki poziciji:

spacer.png

 

napram isti tip motorja in ista firma centralca:

spacer.png

 

Amortizer je tovarniški.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej v kakšnem stanju je ročičevje kjer je spodaj vpet amortizer. Zgoraj je vpet v okvir, spodaj pa preko sistema ročic na nihajko. Najbrž so izrabljeni ležaji.

Kolikor sledim, "uporabniki" zelo radi "tunajo" izpuhe, pozabijo pa, da je vzmetenje pomembnejše za vožnjo :slap:

ps na slikah opažam, da imaš tudi ti drugi izpuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu sem malo narobe napisal. Zadnji amortizer obdrži zadnjo nihajko, vendar 20 centi pod tistim, kar je tovarniško. Ni moteče, samo raziskujem ZAKAJ.

 

Sprednje vzmetenje je fejst upgrejdano oz menjano(eden od ''Nitrosovih projektov'').

Izpuh se na teh motorjih menja zato, ker je tovarniški težak tko, čez palec, 15 kil.

Ležaji so OK, pa tudi vagica je brez lufta.

 

Je kje kakšen podatek, koliko je EtE amortizerja?

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je nekdo "friziral" zadnji amortizer. Menda se mu da podaljšati hod. Če je spreminjal prednje vzmetenje, se je verjetno lotil tudi zadnjega (kar je dejansko edino smiselno) . Če zadeva deluje (se da normalno nastaviti "prosti hod" in posedanje) potem ni nekega razloga, da bi se (še) kaj spreminjalo. V nasprotnem primeru pa rabiš servis (in serviserja) .

Podatki o hodu amortizerja pa so verjetno v navodilih (manual) , drugače pa jih poišči na spletu (verjetno ni ravno problem) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je isto. Razlog je zamenjan dog bone, ker sem motor dvignil za 30 mm. Preveri, če imaš še original dog bone.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to je opcija. Bom zmeril. Tovaniški je baje 123 EtE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 21. 10. 2019 ob 16:14, skalar36 pravi:

Če kdo razmišlja o prodaji Tenere 660, sem potencialni kupec. Iščem motor v čim boljšem stanju. Najraje čim bolj originalnem stanju. Če kdo... piši na ZS.

Še vedno kupujem... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene rabljenih motorjev so šle v nebo. Rabljena Yamaha TRA 900 GT se na avto netu prodaja dražje od novega modela TRA 900. Sicer so cene novim rasle vsako leto za cca 400-800 eur. V parih leti so se podražili noro. Posledično tudi rabljeni. S tem da se je število motoristov zelo povečalo, je tudi povpraševanja veliko.

Tisto na Avtonetu sem videl. 50 k prevoženih, skoraj 12 let star motor 6k eur- samo obvoz, čeprav ne dvomim, da bo dobila kupca. Sam raje kupim novo Tenere 700, dodam še 4 k eur, pa imam nov motor.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, skalar36 said:

Cene rabljenih motorjev so šle v nebo.

Kar pride v prodajo z normalno ceno pa takoj poberejo preprodajalci. Odstranijo dodatno opremo, navijejo ceno in ponudijo naprej. Tudi z malo navito ceno se ti motorji prodajo dokaj hitro.  Očitno povpraševanje trenutno res presega ponudbo. :( 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, XTR pravi:

Kar pride v prodajo z normalno ceno pa takoj poberejo preprodajalci. Odstranijo dodatno opremo, navijejo ceno in ponudijo naprej. Tudi z malo navito ceno se ti motorji prodajo dokaj hitro.  Očitno povpraševanje trenutno res presega ponudbo. :( 

Se spomnem par let nazaj, si komaj prodal enduro motor. Določeni so se prodajali pod ceno močno, samo da se je prodalo. Z TET, se je popularnost enduru močno dvignila. Cestaka novega na cesti komaj vidiš. Endur polno, kamor pogledaš.

Ker vem Avtonet na pamet, par let nazaj bi kupil 5 teh tenere 660, bi danes zaslužil za eno novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vseh segmentih je trenutno slaba ponudba. Zanimiva bi bila še informacija glede dobavljivosti novih motorjev. Prideš, odšteješ, pelješ,... ali čakaš? Lahko bi bilo to krivo za manjšo ponudbo rabljenih in napihovanje cen. Samo ugibam...

  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeba je, ker sem brez motorja. Na konc me bo tok znerviral, da bom spet impulzivni nakup naredu brez pameti .:panic:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, XTR pravi:

V vseh segmentih je trenutno slaba ponudba. Zanimiva bi bila še informacija glede dobavljivosti novih motorjev. Prideš, odšteješ, pelješ,... ali čakaš?...

Teden dni nazaj kličem prodajalca (in zastopnika) ene izmed moto znamk (ni Yamaha). Bi me zanimalo, da si en model (znamke, ki jo zastopa) pobliže ogledam, če ga ima morda v salonu...

Iz svojega mobija telefoniram na njihovo stacionarno cifro + na mobi cifro, ki sta objavljeni na spletni strani.

Noben se ne javi. Pa tudi nazaj noben ne pokliče.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, izibajker pravi:

Teden dni nazaj kličem prodajalca (in zastopnika) ene izmed moto znamk (ni Yamaha). Bi me zanimalo, da si en model (znamke, ki jo zastopa) pobliže ogledam, če ga ima morda v salonu...

Iz svojega mobija telefoniram na njihovo stacionarno cifro + na mobi cifro, ki sta objavljeni na spletni strani.

Noben se ne javi. Pa tudi nazaj noben ne pokliče.... 

na Gorenjsko si klical?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, XTR pravi:

V vseh segmentih je trenutno slaba ponudba. Zanimiva bi bila še informacija glede dobavljivosti novih motorjev. Prideš, odšteješ, pelješ,... ali čakaš? Lahko bi bilo to krivo za manjšo ponudbo rabljenih in napihovanje cen. Samo ugibam...

  

Dobil novo Tenerejko praktično iz danes na jutri. Če ne bi kompliciral z barvo, bi jo dobil takoj. Črna je le črna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si danes vzel čas in izmeril vse: amortizer je tovarniške dolžine, tj 340mm, dogbone je tovarniške dolžine, tj 120mm...

Tak da, zaj mi zmanka idej, zakaj je motor toliko dvignjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel pravkar v garažo pomerit in je original dogbone dolg 125 mm med luknjami, OTR +35 mm, ki ga imam zmontiranega pa je dolg 120 mm. Torej, razlika v dolžini je res minimalna, ampak se pri dvigu motorja precej pozna. Slika zgolj za orientacijo.... V roki imam original, zmontiran je OTR +35 mm.

IMG_20210630_183116_1.thumb.jpg.8dbb7b01177188b2b5c13dfb5c32e36f.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ima kdo za prodat ali posodit takratki dogbone...tisti ki zniža moped.Bi si ga dal naredit. 

Sicer sem pisal, da dvajset centi višji moped ni moteč, pa je, fejst. Sem moped dvkrat na križišču komaj obdrzal pokonc.

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!