Jump to content

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Recommended Posts

Danes sem dobil mašinco in naredil prvih nekaj fotk in seveda kilometrov.

Lušno se je zapeljat z motorjem iz salona, se ustavit in ko slikaš armaturko je še vedno na števcu 0 km!

Se pa nisem mogel upret in sem se kaj hitro iz asfalta pognal na makadam, vmes pa tut nekaj malega blata in njivskih poti.

Okretnost je zelo dobra, boljša od pričakovane.

Danes naredil le par 10 km, ker me je ulovil mrak, tko da nekih ocen raje še ne dajam.

Bo treba kaj več km naredit za realne ocene.

post-9811-126876330395_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pismo zgleda dobro. Jst sm dve leti nazaj, ko sem kupoval motor resno hotel vzet Tenerejko, ko so glih ven prišle. Sam potem je prišlo do komplikacij, ni blo modelov, pa preveč časa bi blo za čakat, tko da sem potem XT-jko vzel. Mi ni žal, sam ko pogledam Tenerejko, me še zmerem mal stisne.

Ful je lepa tvoja, sploh ko se še cela sije (se nau dolgo, he he), Škoda, da se ne dobi več tistih taprvih tradicionalnih, ki so belo-rdeče.

Sm tel pa to rečt; če se boste kaj dobivali za kako turco, al po mcadamu al bilokoli, bi mel ful želje mal zamenjat, da sprobam kakšna je razlika v motorjih. Tko, če bo kdo tolk prijazen.

Sm sedu gor v salonu na eni črni, pa je še velik bolj kompaktna, masivna in višja od XT-jke. Tak, prav motor. Pa še cena zelo razumna glede na konkurenco. Čeprav tle v tem razredu sploh ni neke grozne konkurence.

Svaka čast za motor !!!

Link to comment
Share on other sites

Čestitke, naj ti služi!

Sem v pričakovanju testnega poročila!

XT660z dejansko nima konkurence v svoji klasi, 1 valj pa da je rally ready :)

Link to comment
Share on other sites

Danes sem dobil mašinco

Lepa. :)

Kolk si se pa kej skeširal?

A kej dost trese pa cuka pod 3000 obrati oz. od kje je uporabna za vozit.

Link to comment
Share on other sites

En zanimiv link predelave XT660Z

Sem prilimal tale moped ko je bila še črne barve :ninja::)

Pa ne preveč predelav kazat :photo: , ker bom moral še kje motor menjat :)

ni3o: javi se kakšni so vtisi in primerjave oz. za primerjat najbolje da se skupaj dobimo pa da vse potestiramo :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Lepa. smile.gif

A kej dost trese pa cuka pod 3000 obrati oz. od kje je uporabna za vozit.

Zadeva zvezno vleče od 2000 naprej. Z xt66r ni primerjave, čeprav imata enak agregat (a drug program delovanja)

Ravno danes sem naredil 350km z nekaj kar konkretnimi off-road odseki rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Lepa je Nitrous. Cestitam za nakup.

Upam da jo ne bos razbil prevec v Romuniji :)

sej ves

bliza se :)

se prej se pa vidimo tkointko na mopetu v slo

Link to comment
Share on other sites

Ful je lepa tvoja, sploh ko se še cela sije (se nau dolgo, he he), Škoda, da se ne dobi več tistih taprvih tradicionalnih, ki so belo-rdeče.

kako da ne? :hmm: ..... če se potrudiš, se vse dobi :yea1::yea2:

Link to comment
Share on other sites

Diskow za teren mi je ni škoda, zato sem jo kupil, no čeprav je seveda vseeno ne želim potolčt...

Je kaj novega za Enduromanio?

Prilagam povzetek vtisov o prednostih in slabstih Tenerejke. Poskušam čimbolj objektivno polagati dejstva in upam da bodo te informacije koristile še kakemu bodočemu kupcu, ki bo tehtal o nakupu tega motorja. Do sedaj sem prevozil dobrih 300 km, večinoma sem se vozil po stranskih poteh, brezpotjih, za pokušino pa tudi na avtocesti in v dvoje. Zbralo se je že kar nekaj vtisov, pa jih bom nametal tule kakor mi pač pade na pamet...

Zelo dober rajdni krog, polkrožno obračanje možno že na širši potki...to lastnost cenim še bolj od kar sem imel KTM 990 Adventure, ki ima slab rajdni krog in je včasih obračanje tolikšne krave nekje v kaki vlaki in nagibu cel projekt...

Presenetila me je dovolj nizka teža za zganjanje norčij po terenu. In smer poti se lahko precej hitreje spreminja. Sem mislil, da se 25 kg manj suhe teže od KTM 990 ne bo toliko poznalo v praksi, vendar se kar precej. Zato je motor okreten nad pričakovanji.

Zavore delujejo ok in brez pripomb. Ravno tako menjalnik. V nizkih vrtljajih motor malo kašlja in brca, vendar to je pač enovaljnik, malo več je treba prestavljat prestave, da se dobro izkoristi razpon moči. Sprva sem pogrešal surovo moč, ki sem jo vajen od prejšnjih motorjev in bi človek mislil da je 48 konjev premalo, vendar po terenu je to povsem dovolj moči in več je ne potrebuješ ali ne moreš izkoristit. Na terenu upam s tem motorjem sledit vsakemu Advenčerju, če predpostavljamo, da imava primerljivo znanje vožnje. Pri vožnji v dvoje ali na odprti cesti, prehitevanje...se ne bi branil dodatnega ducata konjev. Pohvalna je tudi visoka oddaljenost motorja od tal.

Vzmetenje je sicer za povprečno rabo povsem zadovoljivo, pri resnem nažigavanju po makadamu in gozdnih poteh ali grbinah pa včasih skorajda ne dohaja terena. Včasih je nekoliko pretrdo, drugič spet premehko...(verjetno rešljivo že z progresivnimi vzmetmi (400€ za spredaj in zadaj vse rešeno)

Položaj krmila v stoječem offroad položaju ni ugoden, nekoliko je prenizko krmilo za srednjeraslega človeka in preveč je pomaknjeno k sebi, kar v praksi pomeni manj stabilnosti in kontrole pri vožnji po terenu stoje. Vendar se ta problem hitro in ugodno reši z ustreznimi poviški krmila, ki jih imam že naročene na off-the-road.de. Že drugi dan mi je uspelo zamašiti prednji blatnik z blatom, tako da imam že namontiran povišan enduro blatnik ravnotako iz off-the-road.de. Motor je sedaj lepši in bolj funkcionalen.

Sprva bi ocenil da ima prenizko nasajena vzratna ogledala, vendar je preglednost ok in so tako tudi manj izpostavljena poškodbam.

Pohvalna je vodljivost/stabilnost/mirnost motocikla tudi pri pri vožnji s sopotnikom in pri hitrostih do 140-150 km/h. Več nisem šel, ker malo vseeno pazim na zgornjo mejo vrtljajev zaradi utekanja.

Slaba vetrna zaščita pri hitrostih nad 100 km/h, verjetno bo najboljši odgovor znižati vizir na minimum in se tako izogniti turbulencam.

Sedež je nekam čuden za sedet in po daljši vožnji me boli križ, nisem pa ziher ali je zaradi sedeža ali vzmetenja. Podoben filing sem imel ko sem testiral Aprilia Mana ST, takrat se krivil vzmetenje.

Pohvalen pa je tudi vzok motorja, sprva sem mislil, da bi dal kake športne rore gor, da bi pridobil na moči. V praksi pa je ”originalen”zvok ok in ne preglasen, kar pride prav pri naganjanju po hostah, da ni preveč moteče za morebitne sprehajalce, pa tudi za živali.

Pri hitrosti 150 km/h še vedno miren motocikel, sicer sem bil sprva skeptičen kako bo primeren za daljše vožnje, vendar verjamem da bi bilo z njim zanimivo it tudi do npr Dubrovnika po magistralki, (čeprav je precej bolj zanimivih motorjev, s katerimi bi raje opravil omenjeno pot) malo dolgočasno pa zna postat na avtocesti. Vendar če upoštevamo da je motocikel namenjen avanturističnim popotovanjem, potem neke strašno velike brzine ne potrebuješ in je udobnost do 130-150 km/h povsem zadovoljiva in zadošča tudi za potovanja.

Oprijemalne ročke ob sedežu za sopotnika niso najbolj funkcionalno pozicionirane, saj sopotnik pri oprijemanju med vožnjo praktično sedi na svojih prstih, kar pomeni sčasoma otrplost prstov.

Pohvalen je velik zalogovnik goriva + nizka poraba. Pri prevoženih 300 km, večinoma terenskih, se je šele prižgala rezerva, od takrat naprej je v rezervoarju še za cca 100 kilometrov goriva. Torej odlično za potovanja po odročnih krajih.

Če upoštevamo ergonomijo goriva, enostavnost izdaleve motocikla, nobenene nepotrebne dodatne opreme ki te lahko le pusti na cedilu, preverjeno zanesljiv agregat, poceni servisi in vzdrževanje nasploh... je tole danes med novimi motorji morda celo najprimernejši motocikel za resna potovanja po manj razvitih deželah s slabimi cestami, morda za trip čez Tunizijo ali Mongolijo...

Torej z nekaj malega popravkov je nova Tenerejka pravi in danes morda edini (med novimi) vsestranski motor, ki se ne boji grobega terena in obenem tudi potovanja okoli sveta.

Prilagam tudi nekaj na hitro zmontiranega materiala, zgolj za občutek, da se vidi, da je motor igračka ne terenu, okretnost, hitro spreminjanje smeri, da zmore kak skok, prečkanje grabnov, v redu se pelje tudi po mehki mivki, ima dovolj moči za poverslide.... Kake boljše filmčke pa priložim, ko se bo nabralo kaj dobrega materiala.

Prilagam še fotko povišanega blatnika, ki je kvalitetne izdelave in vreden denarja.

Filmček:

http://www.youtube.com/watch?v=aVnAr6pjEq4

Lepotička:

post-9811-126919686646_thumb.jpg

Povišan prednji blatnik:

post-9811-126919695545_thumb.jpg

Blatnik je kar kakovosten, zadaj ima reže, ki omogočajo neoviran dotok zraka do hladilnika...

post-9811-126919722078_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A tebi tudi tako simpatično zapoka iz izpuha, ko zapreš plin?

Drugače pa, veliko varnih km!

Link to comment
Share on other sites

Tudi poka ja. Če bi dal kake odprte rore gor bi verjetno fajn sekalo. :)

Link to comment
Share on other sites

Misliš navleči gor kakšno dodatno opremo?

ščitniki rok se fuuullll obnesejo, pa gretje ročk tudi!

Alu zaščita motorja tudi (preverjeno) deluje...

Link to comment
Share on other sites

Tudi poka ja.

pa ne sme. Če ima kakšno vpihavanje zraka v izpuh to odklopi, pa mislim da se da še nek CO štelat, da še mal optimiraš mašino.

Edited by simonsi
Link to comment
Share on other sites

AAAAAA - Motor zgleda fenomenalno!!!!

nor filmcek!!!!

Divjak

to bom jest takoj naprej poslal mojim satrim tenerasem v ljubljano

cist me bo ratzrgal tle! ne smem gledat.. too much pressure

Link to comment
Share on other sites

Ni3o hvala za testno poročilo :photo: in filmček :boobies:

Spet me muči tale tenere, ga bo treba čimprej dobiti v roke, pa narediti direktrno primerjavo z advenčerjem 950.

Naj ti prvih 1000km čimprej mine, pol pa še samo gasa :kva2:

:topic:

Omenjate romunijo, to je omejeno samo na đamahe?

Link to comment
Share on other sites

He he, kje pa, omejeno je samo na neomejene :P

Lahko dobim kaj več informacij :hmm: ?

Bi bla vesela :boobies:

Link to comment
Share on other sites

zgleda da res ni slaba tale yamahca :)

zanimivo, da si imel težave z zadnjico na takem sedlastem sedežu :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Si vzel komplet spredaj zadaj?

Zanimivo imajo remuse, ravno za 2v1 mod, ti rabiš levega jaz pa desnega ;)

Spomnil sem se ene predelave poceni seveda :)

Baje se tem yamaham pozna če odstraniš šnorhl iz zračnega filtra, nadomestiš pa ga s tesnilom od vodovodnih cevi, da ne vleče zraka mimo zračnega filtra, tako da kar pogumno po wc program :P

Link to comment
Share on other sites

Danes obrnil prvih 1000km,.

Zaenkrat fuuuuuuuuuulllllll zadovoljen..........

Kot pomanjkljivost lahko štejem le:

-visoko oddaljenost sedeža od tal za nižje raščene voznike

-prehitevanje nad 120 v dvoje

-majhna naležna površina stranske opore (problemi na pesku in mehki zemlji)

-nedobavljivost nekatere tovarniške dodatne opreme (že tri mesece čakam na zaščitne cevi motorja-trenutno niso dobavljive v EU)

Velik plus pa je poleg vsega navedenega s strani predhodnikov tudi:

-razmeroma velika avtonomija, z do vrha polnim rezervoarjem normalne cestne vožnje preko 550km brez dotakanja goriva

-nezahtevna in neutrujajoča vožnja v okviru predpisane hitrosti, zaenkrat do 400km brez postanka

-originalni stranski kovčki ne vplivajo na stabilnost vožnje

Link to comment
Share on other sites

V soboto sem v Leclercu malo pobrskal po revijah, v nemški reviji (mislim, da je Moto test) je test. Zapomnil sem si podatke: končna 173km/h, pospešek 6,2sek (v oklepaju 8 in nekaj, verjetno z dvema). Kolikor jaz razumem nemško načeloma zadovoljni edino na terenu se hec hitro konča (zakaj pa nisem razumel, vzmetenje - gume?).

lp

Franc

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!