Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
The Lakl

Power boster ali zunanja zagonska baterija

Recommended Posts

The Lakl

Iščem informacijo, če slučajno kdo uporablja za potovanja Battery bank, Power boster, zagonska baterija... ali kako se jim pač reče? Majhna-velika kot mobilnik le bolj debela se mi zdi primerna oprema za avanturiste na večdnevnih popotovanjih. Z napravo lahko polnimo telefon, prenosnik, tablico...(kar pač imamo v kovčkih), dopolnimo komunikacijski intercom sistem (pri celodnevnem čvekanju ne vzdrži cel dan) in pri izpraznjenem akutu lahko zaženemo z njo agregat. Napravo sem videl pri mojem serviserju in iščem še dodatna mnenja, če jo kdo uporablja.

1409360_BB_00_FB_EPS_1000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Imajo od adac ko na avtocestah pokličeš,če se pokvari avto...pač avto je vžgal....

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Zanimajo me je dejanske izkušnje z napravo in ne teoretično ugibanje! To znam tudi sam in tudi znam poiskat razne primerjave na YT. Moja slika naprave je iz trgovine Luis.de in ne kitajska roba (mogoče pa tudi).

Razmišljam o nabavi takšne baterije iz več razlogov.Preko Aliexpresa sem nabavil Power bank za mobilnik a je bila štala! Nato sem začel razmišljat o tej napravi, katero mi je pokazal serviser in je z njo startal motor. Ker veliko potujem bi prišla prav za polnjenje komunikacije, ker je vedno vklopljena in ne vzdrži cel dan. Grem na kavo in na sosednjem stolu dopolnim dve ali štiri komunikacije! V primeru izpraznitve akuta lahko zaženeš agregat. V primeru nočenja na prostem lahko naponim vse naprave...

Precej uporabna zadeva za avanturiste... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
5 hours ago, The Lakl said:

Evo kitajske polnilne naprave (power bank)! Takšna je prišla-brez baterij, nesestavljena, nepolomljena!!!

Bemti rižeke:twak:

received_781363592015696.jpeg

Si dobro prebral kaj piše na ebyju ali aliexpressu? 80% najcenejših powerbankov je brez baterij in to nekje piše, včasih ne zelo na veliko. Tudi ko sem kupoval tablico je pisalo šele v zadnji vrstici da jo dobavljajo brez tipkovnice, čeprav je bila na vseh slikah zraven. 

Tubi powerbanki in bateirje znajo lagat malce, oz ponavadi do kakšnih 50% kapacitete. Kupil 5000mAh powerbank je bil dejansko 3000mAh ampak za ceno še vedno solidno.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Prebral. Moral bi biti komplet 18 k mAh a je prišel tak kaos. Odprl sem disput, opisal, poslikal in čez tri dni dobil nakazilo nazaj. 

Boster imam namen nabavit a ne iz riževe dežele. Tudi v evropi se dobi ugodno z normalno garancijo. Raje kak ojro več, pa veš kaj dobiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

kitajske 18650 celice imajo po mojih izkusnjah tudi presenetljivo visoko stopnjo samopraznjenja.

V takem primeru so za ta namen neuporabne.

Sem pred casom hotel nabaviti malo vec 18650 za elektricni skiro, pa sem po prebranem milijontem testu z nakupom obupal. 10 eur za komad pa ne dam, ni vredno. Sem nazadnje kupil dva modelarska paketa 6S LiPo, in prisel skozi bistveno ceneje - pa z realnimi 4 Ah po kosu.

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Zadnjic: omenjanje Honde in Ducatija ima smisel, ker sem zelel pokazati da dolocen dirkac potrebuje dolocen motor. In pri Ducatiju in Hondi se je pokazalo, da imajo mnogi, tudi odlicni dirkaci (tudi Zarco na KTMu) s tem probleme. To, da Fabiu lezi motor, ne pomeni da mora tudi Vinalesu ali Rossiju ali komerkoli. Z nasim znanjem z kavca tud priblzno ne vemo ali ima Vinales mogoce pa prav. In japonske firme so tradicionalno znane kot zelo zelo trmaste. Velikost ni vedno prednost. KTM par let nazaj sploh ni imel motorja za GP, pa ze ima zmago in to v res nori konkurenci. KTM ima cevni okvir, cez noc lahko naredijo novega, poceni. Ima svoje vzmetenje, velja enako, ne gre cez posrednike ipd. Zato napredujejo hitro. To je moj pogled na to. Ne maram Rossija, ampak to nima veze, ker govorimo o tem, ali naj firma poslusa dirkaca. Zadnji dokaz za to je KTM: prisel je Dani, nikoli prvak, upokojenec z veliko izkusnjami in po pol leta je tu zmaga... in Rossi ima izkusnje. In na koncu: yamaha dela po svoje in kam gre zadnjih par let? In reakcija nas, vseznalcev: rossi je zanic, vinales samo jamra... bi opozoril se na tretjo moznost: pri yamahi so butli. Se en skok drugam: ducati je trmasto vztrajal pri L polozaju motorja, kao tradicija. Rezultat je bil, da je samo Stoner se nekako vozil to rec, drugi pa ne. Ducati kljub Stonerju ni bil dober motor v tistih letih.   
    • Shillien
      še enkrat, delat tako kot zahteva rossi in spreminjat neki kar deluje je numno. rossi ima sedež pri yamahi samo še zaradi imena, problem pa je vinales ki bi moral zmagovat pa je vedno kriv motor on pa nikol, čeprav je quartararo lani lepo pokazal da ni bila problem sezone 2018 yamaha kot sta jokala ross in vinales ampak omenjena dirkača, nihče ne more zanikat da je rossi bil vrhunski dirkač ampak čas dohiti vsakega in tudi njega je. Omenjanje honde in dukatija tule pa nima nobenega smisla ker noben ni govoril o njima. Je pa dejstvo da samo zato ker dirkač zahteva nemorejo spremeniti celega motorja čez noč, verjetno niti v eni sezoni.
    • car_freak
      Imaš verjetno prav, obrabljen ležaj na križu vilic oz. na vpetju vilic. 
    • ftp
      Saj je v penziji, pa si tudi karanteno lahko privošči 😋
    • dr.looney
      Piflar .... 😁😁😁😁😜😜
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!