Jump to content

Power boster ali zunanja zagonska baterija


SAR-Solo Adventure rider

Recommended Posts

  • 1 year later...
pred 5 urami, maus pravi:

a je kdo probal tole... me že nekaj časa kliče, da ga rabim :?

https://www.varikon.com/izdelek/drive-13000/

... jaz imam lih kontra....

... na akumulator na motorju imam priklopljen 5V polnilnik za telefon....   pa ga še nisem rabu..  :D

 

... sicer pa ne štekam tega s temi power boosterji..  :hmm: ... sploh pri motorjih.

Če greš z motorjem na potovanje, greš poleti.... takrat pa ne rabiš dodatne energije za vžig....  pa tudi okoli ničle še ne sme pobrati preveč moči akumulatorju... in če že greš, greš z izpravnim akumulatorjem.

... če ti crkne akumulator med potjo itak rabiš nov akumulator, ker če se voziš z zanič akumulatorjem in vžigaš na booster, ne vem, koliko časa bo vse skup trajalo....    ..in če se že voziš po kakih vukojebinah,  je že bolje, da imaš s seboj dodatni akumulator (itak da Li-Ion), ki ne tehta niti kilo in košta manj kot 100€, pa ga samo zamenjaš...in to je to. Po moje je lažji tak aku in zavzame manj placa, kot pa kabli za vžig...

Kot je napisal že @MiNa, skoraj nihče ne gre solo na kako dolgo pot...in ima najboljši Power Bank prjatu pod ritjo v svojem motorju ( ane, @Kaldu  😉  ) ... kable je pa le treba imeti s seboj v tem primeru...pa ne pretanke, če vžigaš direktno iz drugega akuja...

 

...prjatu:

Ti to ne rabiš, ampak hočeš imet...  😉

 

...poleg tega v opisu piše, da so not LiPo celice in ne Li-Ion, kar pomeni, da so LiPo celice kar občutljive za vzdrževanje. Ko jo napolniš, jo moraš čim prej sprazniti, ko je prazna, jo moraš čim prej napolniti.... če pa jo daš na mirovanje (kar v bistvu je, če jo imaš kot pomožni Powerbank za občasno uporabo) pa mora biti v "Storage" moudu... to je na cca 80% napolnjenosti ali 3,85V/celico. ...in ko boš rabil ta PawaBenk, boš še bolj jezen, kot ko ti je crknu akumulator, ker boš mislil, da boš rešil svet... bo pa PawaBenk prazn...  :P

...tko... mojih par drobtinic...   :P

 

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam eneha iz Eurospina že nekaj let, ko so zapiralo prodajalno sem ga dobil za 25eur, pa sem za foro kupil, sicer je samo za bencinarje ampak mi je žal da nisem dva uzel, je vžgal vse kar sem mi dal. 

Enkrat na booster s svinčeno baterijo ni vžgal avto, s tem malim li ion pa takoj. 

Tako za bencinarje in motorje so tudi tisti za 50 ali 60eur boosterji dobri. 

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, smasher pravi:

.....Tako za bencinarje in motorje so tudi tisti za 50 ali 60eur boosterji dobri. 

... štekam zdej...

@maus ima še Alfo v garaži..  :slap:  ... k Ninđa Boosterja ne rab, tut če ji aku čist crkne. Ninđa skoč u luft in nardi trojni axl u dvojno špiralo in samo sebe u luft užge...   :P

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@Zivnorc pa prej si preveč kompliciral glede baterij... moj je ležal v avtu čez zimo in poletje... in šele sedaj po cca. 5 letih kaže baterija znake zanemarjanja. (se z cca 2.5A polnilecm napolni v eni uri 7Ah :lol1:) Ampak razmišljam da bi samo dodal en paket supercap kondenzatorjev zraven za kompenzirat degradacijo baterij za zagonski tok. 

Sicer cene teh so v zandjem letu strmo narastle ampak so se 3000F za zagon kar lepo iskazali... tudi Ducati z kombo "poceni baterija + supercap" zalaufa. Baje tudi Jaguarja 2.5TD vžge na supercap če je baterija švoh. Tako da raje kot neki boosterji za 100+ eur bi jaz kupil poceni booster + supercap in vžge sigurno tut dizl.

Edited by smasher
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

....že...že... to je vse super uporabno za razne oldije...in ostala stara jajca in muzejske eksponate..🙄:naughty:, ki so že v osnovi pred 30+ leti težko vžigali...kaj šele sedaj....pa še to se jih vžiga na vsake kvatre...in tudi zaradi tega akumulator ni v kondiciji. Za te primere je vse to super.

Za redno voženo in skrbno vzdrževano Ninjo ali kak drug motor pa tega ne potrebuneš.

Prej nisem nič kompliciral glede baterij. Je razlika med Li-Ion ali Li-po...ali pa Li-Fe...in Li-po so daleč najbolj občutljive, kot sem napisal zgoraj.....razen, če se niso kitajci zmotili pri opisu mausovega boosterja....( vem iz prve roke glede baterij...jih imam polno doma in enih in drugih in tretjih   🤪)...

Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, Zivnorc pravi:

  je že bolje, da imaš s seboj dodatni akumulator (itak da Li-Ion), ki ne tehta niti kilo in košta manj kot 100€, pa ga samo zamenjaš...

Kje ga dobiš za manj kot 100 € ?

Malo gledam pa so nekako 150€+ (gledam ytz10s, torej LTZ10s) .

Zajebava me TPS senzor, pa je možno, da je aku "oslabel" , Pa je to ena od (cenejših) možnosti.

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, Zivnorc pravi:

... štekam zdej...:P

ne štekaš .. jaz to rabm :ras: 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Zanimiva stvar. Jst mislm, da tud jaz to rabim?! 

Imam moped (Yamaho) parkiran na neki drugi lokaciji, neogravano in brez elektrike. Po moped se odpeljem s kolesom... Tri tedne je stal med tisto ohladitvijo septembra pa je že malo težje kresnil. Druga stvar je, da ker tam ni luči, nosim s sebojo led lampo k jo doma filam.

Razmišljam o takem polnilcu, da bi ga vrgu v ruzak k grem po moped, da ga lahko uporabim v primeru, da bi imel prazno led lampo ali pa moped nebi hotel kresnt :) 

A rabim jaz to? :D 

Link to comment
Share on other sites

pred 10 minutami, mladench pravi:

Zanimiva stvar. Jst mislm, da tud jaz to rabim?! 

Imam moped (Yamaho) parkiran na neki drugi lokaciji, neogravano in brez elektrike. Po moped se odpeljem s kolesom... Tri tedne je stal med tisto ohladitvijo septembra pa je že malo težje kresnil. Druga stvar je, da ker tam ni luči, nosim s sebojo led lampo k jo doma filam.

Razmišljam o takem polnilcu, da bi ga vrgu v ruzak k grem po moped, da ga lahko uporabim v primeru, da bi imel prazno led lampo ali pa moped nebi hotel kresnt :) 

A rabim jaz to? :D 

DA.

 

 

 

...maus pa ne...   😛

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, franc pravi:

Kje ga dobiš za manj kot 100 € ?

Malo gledam pa so nekako 150€+ (gledam ytz10s, torej LTZ10s) .

Zajebava me TPS senzor, pa je možno, da je aku "oslabel" , Pa je to ena od (cenejših) možnosti.

lp

... sem poiskal, pa našel svoje naročilo....

naročil sem točno takega, pri tem prodajalcu.

https://www.ebay.com/itm/313378478945

 

.... pa so ga zgleda malo podražili, če se ne motim, me je prišel lani skupaj s poštnino pod 100€... lahko pa grem preverit v maile, koliko me je takrat koštal....

Link to comment
Share on other sites

...ekola .....poiskal...

..lani februarja me je koštal točno 83,70€ pripeljan na dom...   :D

68,70€ aku  + 15€ poštnina

...packi.... kolk so ga podražli...   :P 

Edited by Zivnorc
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, franc pravi:

Kje ga dobiš za manj kot 100 € ?

Malo gledam pa so nekako 150€+ (gledam ytz10s, torej LTZ10s) .

Zajebava me TPS senzor, pa je možno, da je aku "oslabel" , Pa je to ena od (cenejših) možnosti.

lp

Celo v Sloveniji. Le malo nad 100€...

Motoristična oprema Yogi. Litijonski (Li-Ion) akumulator Skyrich LTZ10S, s prikazovalnikom napetosti

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Hvala.

Sem mislil, da je kakšna "lokalna" možnost (pod 100€) .

Tega pri Yogi-ju, sem našel (ni na zalogi v LJ, da bi ga malo "potipal" ) .

Našel sem enega na "netu" za 80 + 10 poštnine 

YTZ10S-BS / LITZ10S battery Lithium Ion for KTM Enduro 690 R, 79,95 € (motorsportgoetz.com)

Moram še malo "preučiti" zadevo...

lp

 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, franc pravi:

Moram še malo "preučiti" zadevo...

lp

 

... jaz sem hotel nabaviti pri Moto Mirči.... pa sem na e-bay v DE našel tistega za 83€ s poštnino vred.

... ko boš "preučeval" zadevo, boš ugotovil, da ima  "samo" 4 Ah, Pb aku pa recimo 10 Ah ... ampak uporabnih imata pa vsak po 4 Ah, ker Pb ti ne bo več zaverglal velikega enocilindrca, če boš predhodno spraznil (ali pa samopraznjenje... porabniki na motorju...itd) aku za več kot 1/3 nazivne kapacitete....

... se ti pa bo smejalo, kako Li-Ion kresne mašinko..   :D 

 

...pa tudi Motomirči ga je podražil..   :hmm: 

https://www.motomirci.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/690/enduro-690-r/?good_detail=lithium-ion-akumulator-jmt-a47568990f5bd727cffb66cedf9cd398m&isCatalog

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, franc pravi:

Ja samo tvoj "Big" je še "stare šole" , moj je pa občutljiv na desetinke volta.

Kaj je narobe s takim za uporabo na motorju:

Li-ion baterija 9Ah 12V, BMS vgrajen, Ritar - Akumulatorji,baterije,sončne celice

Dimenzija je ustrezna, za "izvedbo" in ustreznost pa nimam pojma.

lp

...jok... odpade.

..v opisu piše, da je za UPS, otroške igračke...itd.... že po kontaktih vidiš, da je tako.

... tak aku da zelo malo "zagonskega" toka. 

...aha... ekola med tehničnim opisom (glej odebeljeno):

Li-ion baterija 9Ah 12V Ritar

Proizvajalec: Ritar
Nominalna kapaciteta: 9Ah
Nominalna energija: 115,2Wh
Nominalna napetost: 12,8V
Napetost glavnega polnjenja; 14,6V
Maksimalni polnilni tok: 9A
Priporočljiv polnilni tok: 4,5A
Maksimalni praznilni tok: 9A
Cut off voltage: 11,2V
Dimenzija: 151x 65x 93.5mm
Teža: 1,10 kg
Samopraznjenje: <3% na mesec
Temperaturno območje delovanja:
- polnjenje od 0°C do + 50°C
- praznjenje: -20°C do 55°C

Garancija: 2 leti

Edited by Zivnorc
Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, franc pravi:

Ja samo tvoj "Big" je še "stare šole" , moj je pa občutljiv na desetinke volta.

 

 

Že res, ampak 800 kubikov v enem cilindrov potegne pa hudo velik zagonski tok.  Bom nalašč enkrat pomeril, koliko se med zagonom sesede napetost. Samo da se pozdravim...

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, Joker pravi:

 

Že res, ampak 800 kubikov v enem cilindrov potegne pa hudo velik zagonski tok.  Bom nalašč enkrat pomeril, koliko se med zagonom sesede napetost. Samo da se pozdravim...

Pri mojem sploh ni problem, da "obrne" . Problem je če ne vrti dovolj hitro in če na TPS-u pade napetost več kot 0,5V (od kod se napaja ta TPS moram pa še pogruntati) . Kakor sem drugače zadovoljen z motorjem, bi ga včasih najraje zažgal. Pod dimenzionirani kabli (posledično ga "ustavi" vsaka oksidacija kontaktov ali "ozemljitve" ) , "fly by wire" in plastični zobnik v "telesu" plina kjer TPS odpove v primeru odstopanja več kot 0,1V med levim in desnim senzorjem (baje se zobnik znuca in pride do odstopanja, kupiš pa lahko le "cel sklop" za cca 500€ ) . Nezanesljiva bencinska pumpa (skoraj vsak kitajski polizdelek jo prekaša) in podobne "bedarije" (večina je baje posledica eko norm, ki dušijo motor, da ustreza normam, motor pa je občutljiv na vsako še tako majhno odstopanje) .

Problem je pa v tem, da je pri novih še slabše (ko odpravijo ene probleme se pojavijo novi v še večjem številu) .

lp

Link to comment
Share on other sites

vse že napisano.... 

Kupte 10+ let stare krawasakije, jaz sem ga maja zadnjič vžgal, pustil celo poletje aku notri, v ponedeljek je vžgal iz prve.

Poceni boosterje dobite v akciji Lidl, Hofer, Eurospin ... oziroma bilo nekoč očitno imam samo informacije za prednflacijske cene, sedaj ga pod  100€ nisem našel.

Drugače pa boosterji imajo drugačne baterije, bolj "folijske", torej drugače zložene, manj mA kapacitete ampak bistveno več A toka.

@Zivnorc, jaz imam tudi razne li-ion akumulatorje.... okrogle, ploščate ... napihnjene :lol1:

 

 

ps: niče ne garantiram nič nimam stem samo rad brskam po netu... torej verzija za male avte in motorje 250A zagonskega https://dvdmediji.com/Starter-akumulator-zaganjalnik-Xlayer-Plus-Off-Road-Mini-211386-EAN4260074625615

ali 300 A https://dvdmediji.com/Starter-akumulator-zaganjalnik-Xlayer-Plus-Off-Road2.0-214053-EAN4260074622430?utm_source=ceneje&utm_medium=products&utm_campaign=ceneje_products&utm_content=pp_16

Edited by smasher
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!