Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 1 minuto, maus pravi:

a se govori o turbu al kompresorju :huh:

seveda na tanoumu kwaku :P

 

tule nabijamo, ko se bo pa vedelo, kateri model je bom pa združil. V bistvu čakamo šele predstavitev, pa od katerega modela bo največ kosov

http://motosvet.com/tabla/topic/41494-kawasaki-ninja-h2-sx/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Fazer03 pravi:

.... madonca, izgleda da sem eden redkih, ki mu ta nova moda kvazi retro ne sede ... sem pač iz časa, da se spomnim prihoda Z-jev; tako dvotaktnih kot štiritaktnih ... mi mulci smo se takrat slinili okoli njih, vozili pa z MZ-ji 250 in JAWA-mi 350. In pravijo da se zgodovina in moda ponavljata - v primeru takih modelov to res drži.

Nisi edini. Je pa retro se vsaj za pogledat. Drugace me kar zmrazi, ko vidim street-fighter motor, ki ima masko v izgledu glave insekta, ostalo pa v japonskem anime-manga stilu. Za moje pojme ogabno...ampak vsake oci imajo svojega malarja.

 

Ce bi imeli ti novi motorji vsaj zvok, tako pa se mi zdi, kot da so kosilnice. Bljek :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ampak naked moped je "naked"...saj v bistvu ti novodobni nakedi samo sprednje luči frizirajo, da so malo bolj podobni živalim, seksualnim privlačnostim ... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

...ampak naked moped je "naked"...saj v bistvu ti novodobni nakedi samo sprednje luči frizirajo, da so malo bolj podobni živalim, seksualnim privlačnostim ... :P

Zakaj pa ne ;)

Edino...vsi me nekako asociirajo ali na muho ali pa na kobilico. Verjetno sem ze prestar ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z900rs..mal denarja mal muske.. preload zadnega amortizerja lahko pa štelajo samo na servisu? ker matica je samo vidna - dostopna pa s čim??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, thumper pravi:

z900rs..mal denarja mal muske.. preload zadnega amortizerja lahko pa štelajo samo na servisu? ker matica je samo vidna - dostopna pa s čim??

za RS se še ne ve. Po sliki sodeč je dostop možen s priloženim ključem, če bo.

ps. 10 jurjev funtov, kolikor navajajo špekulacijsko ceno, ni ravno toliko mal denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwa tok dnarja? 

To je neki vec k 11.3k€. 

To pomeni da bo pri nas 12k€. Za ta dnar vozis pa ulalalalala nagcou.. upam da je ta cena res spekulacija in da bo v realnosti pod 10k, oziroma blizje 9 ;) 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

za RS se še ne ve. Po sliki sodeč je dostop možen s priloženim ključem, če bo.

ps. 10 jurjev funtov, kolikor navajajo špekulacijsko ceno, ni ravno toliko mal denarja.

za 10 jurjev funtov bi lahko imel tudi hidravlični preload..že tako ima navaden amortizer zadaj brez vsega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, thumper pravi:

za 10 jurjev funtov bi lahko imel tudi hidravlični preload..že tako ima navaden amortizer zadaj brez vsega..

Navaden? Vzmetenje je polno nastavljivo spredaj, zadaj pa preload in povrat. Se pa strinjam, vsi motorji bi lahko in bi tudi morali imeti možnost enostavne nastavitve prednapetosti zadaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ena verzija RSa in sicer Z900RS CAFE, moto.it pravi da bo cifra 12.500€

M_Kawasaki-Z900RS-CAFE-2018_12.jpg.06e50b1f93a19c01e6b69c7348cac321.jpg

M_Kawasaki-Z900RS-CAFE-2018_23.jpg.71a3bcbcda99e6b0f6a990ee7c49b05c.jpg

B_Kawasaki-Z900RS-CAFE-2018_17.jpg

B_Kawasaki-Z900RS-CAFE-2018-53.jpg

M_Kawasaki-Z900RS-CAFE-2018_11.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na italijanskem FB Z900 se protožujejo, da dobivajo SMS o nujnem vpoklicu. Problem je baje možnost zloma zadnjega amortizerja.

23472782_1924335737577378_7339456961899867575_n.thumb.jpg.5f1df5722c5c08e89d5a42cbceea84b9.jpg

 

Rešitev, pa čisto umetniško delo :P

23519309_1924337427577209_183647459858220709_n.jpg.19b4f8fb1c178af79191be90d0957f6a.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

zlom nosilca?

ja, malo tanko je tisto ušesce, ki ga drži. Sicer navajajo, da je možnost zloma v le extremnih primerih, ampak kličejo vse po vrsti, zanimivo pa da v Italiji dobivajo SMSe. :D

In po zakonu so obvezni peljat motor na servis. V glavnem en tak "gugl" prevod, naj bi prišlo do možnosti, da se luknja poveča in jih kličejo zaradi varnosti.

23472905_1557925500962285_4738024599890145545_n.thumb.jpg.b88e796738bf536dab72f80e9c5d1f7b.jpg23559804_1558571977564304_123380513776173531_n.thumb.jpg.56373dd00627b7781b235632f4d03d44.jpg23621579_446587895736343_2429911629374147336_n.thumb.jpg.13429c367bf0687728e4ae5a64d80872.jpg

to so pa koščki, ki jih potem namontirajo za ojačitev:

23622276_1924571530887132_6131458243096864956_n.thumb.jpg.00315e40a6035c4bec4f4702e19d5eba.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

Rešitev, pa čisto umetniško delo :P

23519309_1924337427577209_183647459858220709_n.jpg.19b4f8fb1c178af79191be90d0957f6a.jpg

Sta to dve ploščici, skupaj zavarjeni? Precej šlampasto mi deluje. Bolje, da bi bilo iz enega kosa, L profil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 11. 2017 ob 13:41, DAMI34 pravi:

še ena verzija RSa in sicer Z900RS CAFE, moto.it pravi da bo cifra 12.500€

B_Kawasaki-Z900RS-CAFE-2018-53.jpg

 

A bo tudi opcija s špicami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, izibajker said:

Sta to dve ploščici, skupaj zavarjeni? Precej šlampasto mi deluje. Bolje, da bi bilo iz enega kosa, L profil.

Ze osnova je zlo slampasta.  Ce prav razumem ne poka nosilec amortizerja,  ampak "uho" na okvirju kamor je vpet amortizer. 

Torej poka okvir in ne nosilec.

Morali bi menjat okvir, ne pa da tele jaslice od kosckov zeleza gor vijacijo in potem je "kao" reseno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Nearrain pravi:

Ze osnova je zlo slampasta.  Ce prav razumem ne poka nosilec amortizerja,  ampak "uho" na okvirju kamor je vpet amortizer. 

Torej poka okvir in ne nosilec.

Morali bi menjat okvir, ne pa da tele jaslice od kosckov zeleza gor vijacijo in potem je "kao" reseno.

 

jaja, okvir, pri vzvodu spodaj. No jaz nisem še dobil nobenega vpoklica. Kao rešitev je res kavbojska zadeva, v bistvu je samo ojačitev. Vsaj pobarvali bi v črno.

pred 12 urami, izibajker pravi:

Sta to dve ploščici, skupaj zavarjeni? Precej šlampasto mi deluje. Bolje, da bi bilo iz enega kosa, L profil.

Tako zgleda, sicer čakam še uradno informacijo mojega trgovca, slike sem snel s FB grupe z900 italija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Tako zgleda, sicer čakam še uradno informacijo mojega trgovca, slike sem snel s FB grupe z900 italija.

To je samo v Italiji, ker Japonci vračajo Italijanom za vse šlampasto narejene Alfe :huh: 

p.s.

s takimi zadevami, če ne poštimajo v nulo, pokvarjo imiđ, najprej modela in kasneje tudi znamke .. sj veste, kako je to z doloćeno njemaćku marku :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, DAMI34 said:

Tako zgleda, sicer čakam še uradno informacijo mojega trgovca, slike sem snel s FB grupe z900 italija.

Nepobarvan kos je verjetno neka začasna rešitev. Dvomim, da bi proizvajalec zmontiral kaj takega. Že s stališča varnosti, če odmislimo ekonomski vidik, je varjen kos lahko problematičen. Varjen inox (kot je videti na prvi sliki) in vibracije nista ravno prijatelja. Na drugi sliki se lepo vidi krivljene in pobarvane kotnike, kar je verjetno tovarniška rešitev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, XTR pravi:

Nepobarvan kos je verjetno neka začasna rešitev. Dvomim, da bi proizvajalec zmontiral kaj takega. Že s stališča varnosti, če odmislimo ekonomski vidik, je varjen kos lahko problematičen. Varjen inox (kot je videti na prvi sliki) in vibracije nista ravno prijatelja. Na drugi sliki se lepo vidi krivljene in pobarvane kotnike, kar je verjetno tovarniška rešitev. 

možno, nisem prebral vsega klobasanja, lahko da je tip sam naredil ojačitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pismu, res je :(

Po naših podatkih ste lastnik zgoraj omenjenega motocikla. Kawasaki je ugotovil, da obstaja  težava na vašem motorju, zato se je odločil za varnostni odpoklic.

Na motociklih Kawasaki Z900 (ZR900B) letnika 2017 in nekaterih 2018, se lahko pri nabijanju poveča luknja vpetja vage blažilnika na okvir. V zelo redkih primerih je potrebno zamenjati okvir.

Za odpravo te težave je treba pregledati okvir in namestiti dodatne podporne nosilce.
Pregled s popravilom bo trajal približno 50 minut. Serviser vam bo tudi povedal ali je potrebno zamenjati okvir.

Vsa dela bodo izvedena brezplačno. Prosimo, da se z vašim prodajalcem čim prej dogovorite za ogled in popravilo.  Če želite poiskati najbližjega prodajalca poglejte na
www.dks.si .

Če niste več lastnik omenjenega motocikla, vas prosimo, da nam sporočite naslov novega lastnika.

Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo. Ta ukrep je Kawasaki sprejel zaradi vašega zadovoljstva z motociklom.

V primeru dodatnih vprašanj, se prosimo obrnite na vašega prodajalca ali pa pokličite nas.

 

Lep pozdrav!
 d.o.o.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom pa rekel tako. Danes vsi proizvajalci delajo produkte z minimalni stroški in tukaj trpi kvaliteta in vedno se najde model-lahko samo eden, ki bo "uničil" določeno stvar. Resna firma pa najbrž potem naredi vpoklic, ostali pa to zamolčijo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, kawasaki5 said:

Jaz bom pa rekel tako. Danes vsi proizvajalci delajo produkte z minimalni stroški in tukaj trpi kvaliteta in vedno se najde model-lahko samo eden, ki bo "uničil" določeno stvar. Resna firma pa najbrž potem naredi vpoklic, ostali pa to zamolčijo.

Nevem ce se bi lih strinjal.. razvoj cesarkoli je DRAG(tko res draga zadeva). Vcasih je pac ceneje pokrit reklamacije kot pa imet dolocen izdelek se xxx dni/mesecev v razvoju in ne na traku.. 

 

ker tale napaka ni zaradi minimalnih stroskov, ampak slamparije inzinerjev. Ce bi stestirali kot se zagre bi to ze tam opazili, ampak razvoj je drag oddelek za placevat :P 

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modele mečejo na cesto vsi po tekočem traku, ni več časa za testiranja. In ko se pojavijo napake je vpoklic (seveda če gre za nevarno zadevo) v nasprotnem je samo posodobitev, ko preveč strank teži s problemom.

V konkretnem primeru Z900 je vpoklic, ker če se zadeva zlomi je lahko nevarno za voznika. Mi je čisto prav, da reagirajo kot so reagirali, pravzaprav bi tako morali vsi.Pizdi me samo to, ker je zima, pa ker moram do Lj na servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!