Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ma mislim, da sem glih tega gledala.......

Napiši mi dimenzijež predvsem višino.

Ne rabiš, sem našla........

@DAMI34, koliko je tvoj visok?

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, KARMEN1 pravi:

Ma mislim, da sem glih tega gledala.......

Napiši mi dimenzijež predvsem višino.

Ne rabiš, sem našla........

@DAMI34, koliko je tvoj visok?

vizir, al motor?

Tale njegov vizir še mal bolje odnese veter kot kitajcc na mojem, pa še mal nižji se mi zdi moj.

ps. dans me ni nč zabijalo, fedrira kot mora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, KARMEN1 pravi:

Višina vizirja.

Ta je 355, zdi se mi malo visok,......

Pravzaprav sem tega gledala:

https://www.ermax.com/Kawasaki/Z-900/sport_nose_screen_.html?egap=article&ida=5922

Ta je 30 cm....

ja babe, vse je v centimetrih. Tehnika draga, pa kako je zvit je bolj pomembno :P

ps. sej veš, če je prav zvit bo po točki G drgnil...khm, če je navzgor zavit bo lepše odrinil veter, če je raven bo šel veter točno v smeri kot je nameščen vizir. Moj je dolg 31cm, pa rahlo navzgor zavihan....vizir mislim (packa :D )

veliko je tudi tule opisanega, pa še en mal lepši vizir kot je kitajčk sem videl, mal pobrskaj https://www.z900forum.com/index.php#c3

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

6700 km, zadnja guma po sredini na indikatorju, robovi še lepi. Bo treba menjat!

Pa rebound nastaviti, robovi profila so uvihani.

@DAMI34, to lahko naredimo doma ali bo treba na servis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, nekega dne se bom naučila vozit :whistle:.

Odgovor na vprašanje še čakam.......

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našla v manualu B):eek:.

Če mi viha zadnjo stran profila, bi verjetno morala zasukati malo desno, če sem prav razumela. Ampak ne vem, koliko?

20181209_165714.thumb.jpg.f3e5ab2d913af27ee478e0cf986c48ee.jpg

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, KARMEN1 pravi:

Našla v manualu B):eek:.

Če mi viha zadnjo stran profila, bi verjetno morala zasukati malo desno, če sem prav razumela. Ampak ne vem, koliko?

20181209_165714.thumb.jpg.f3e5ab2d913af27ee478e0cf986c48ee.jpg

Lahko ga probaš zavrteti do konca v desno in boš potem med vožnjo videla kaj se ti dogaja. Za tvojo težo (ki je seveda ne vemo ?) ti bo težko kdo povedal točno koliko nastavit. Še zmeraj ga lahko hitro povrneš na tovarniške nastavitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na napisano v manualu in na pozicijo zareze, se mi zdi, da sploh ni na tovarniških nastavitvah..........

Počakam na @DAMI34, da vidim, kaj zjček majstore pravi B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, KARMEN1 pravi:

6700 km, zadnja guma po sredini na indikatorju, robovi še lepi. Bo treba menjat!

Pa rebound nastaviti, robovi profila so uvihani.

@DAMI34, to lahko naredimo doma ali bo treba na servis?

Doma. Poglej v navodila, je tisti vijak na amortizerju. Odvij ga za 1/4. Pri meni je kul, ampak sem težji od tebe. Z ozirom, da si mela pripombo da te odbija, bo to najbrž kar v redu.

Občutek bo kot da je motor bolj udoben, kot da lepše in hitrej pobira grbinice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Našla v manualu B):eek:.

Če mi viha zadnjo stran profila, bi verjetno morala zasukati malo desno, če sem prav razumela. Ampak ne vem, koliko?

20181209_165714.thumb.jpg.f3e5ab2d913af27ee478e0cf986c48ee.jpg

jaz bi levo za 1/4 (kontra uri). V bistvu bo mehkejši, hitrej bo vračal.

Je pa res, da je moj skoraj vodoraven po defoltu.

Naredi najprej tako kot je točno v knjigici. Se pravi, če piše 1 in četrt obrata od polno zaprtega (torej od polno zategnjenega vijaka odtegneš 1 in 1/4), potem naredi tako. In boš videla, kako ti ustreza med samo vožnjo.

 

Rebound Damping Force Adjustment •To adjust the rebound damping force, turn the rebound damping adjuster [A] to the desired position. ○The standard adjuster setting is the 1 1/4 turns outfrom the fully clockwise position

aja, pa delovna navodila so na vrhu teme

Še sliko ti napopam.

 

 

 

IMG_20181209_192639.thumb.jpg.fa98418b3c22390c6d3ea0a86b67c03c.jpg

 

tole poglej, saj ti bo jasno

1459062267_Breznaslova.thumb.jpg.3f0b4829b5ad297e7283b1804ed59303.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok! Mislila sem, da zaradi vihanja profila moram it na trše, pa moram na mehkejše.

Se pravi, najprej bom preverila, če je vijak odvit za 1in 1/4, ampak mislim da je, ker je na moji sliki enaka pozicija zareze, kot na tvoji.

Potem pa ga odvijem še za 1/4. In vidimo, kako bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam kjer sem jaz peljal 110 je ona odpeljala 130+ ..+..+..ne mi zdej o vihanju profila zarad vzmetenja .. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se je tebi samo zdelo! Ni tako, kot misliš :eek:.

Jaz lepo vozim, ker se učim :whistle:.

A zato me potem nisi pozdravil :hmm:?

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a sem kje napisal , da nisi lepo vozila? v mojem komntarju so samo dejstva ..nobene kritike ,nestrinjanja ali nasprotovanja..mal foušije to ja ..

nisem vedel kdo si..pokimal pa žiujo rekel sm pa.. tuje ženske moram zaradi nihove varnosti držati na distanci..vprašaj koga , ki me pozna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, KARMEN1 pravi:

Ok! Mislila sem, da zaradi vihanja profila moram it na trše, pa moram na mehkejše.

Se pravi, najprej bom preverila, če je vijak odvit za 1in 1/4, ampak mislim da je, ker je na moji sliki enaka pozicija zareze, kot na tvoji.

Potem pa ga odvijem še za 1/4. In vidimo, kako bo.

odvisno na kteri strani ga viha. Če je to minimalni zavihek pa tak al tak ni problema. Jaz sem izhajal iz tvoje izjave, ko si pred kratkim zapisala, da ti skače, da ti je pretrd.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!