Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

2 hours ago, hajamoto said:

Ovčja koža je super za daljše poti. 

Kaj pa v primeru dezja? Dajes to dol al kaj... ?!

V zadnji stevilki motosi je kao test z900 ki so ga naredili v casu ko je testiral dunlop gume na pisti. Spljuval ga je cist. Pa sem do sedaj rad bral revijo in mi je kul, ampak tako hudo slab pa Z900 ni, kot je pisal. Pa ne zato ker ga sam vozim, ampak verjetno zato, ker je tezko primerjat moped za 8k, ce obicajno furas zadeve visjega ranga. Objektivnost? To kar je dami nazadnje napisal je odlicno mnenje!

Sicer pa tudi sam pogresam kake aktivnosti ali dogodke s strani kawe. Samo o yamahi je pa o Ducatiju... o ostalih pa nic...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, basbas pravi:

Veš malo, pišeš veliko..boga mati!:D

jp...sami problemi na pisti :P

 

 

očitno tudi civili v škripcih, še dobro da ni-so brali Moto.si :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz bom brisal vse kar ne bo v povezavi z Zjem

ostalo okrog testov, testnikov in revij je tule:

https://motosvet.com/tabla/topic/40063-osebni-testi-motorjev/?tab=comments#comment-2235081

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

tale zadeva: Puig belly pan, se mi ne zdi tako slaba, predvsem pa ker je špica spodaj blizu gume zna bit, da pobere vse kamenčke, ki v nasprotnem poletijo vse do hladilnika

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kaj na Japoncu najprej crkne?

 

Slovenska tablica ?

IMG_20190817_084254.thumb.jpg.d708cfa52cb41dc089c213bd402a7df9.jpg

Lastnikom predlagam, da preverijo situacijo ? zadevo sem vsaj začasno rešil s trikotno pločevino pod tablico, tako da je sedaj vpeta na treh namesto dveh točkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, DAMI34 said:

tako da je sedaj vpeta na treh namesto dveh točkah.

Uf, uf. Glede na mesto vpetja ni cudno - ce bi bil "vmes" plasticni okvircek, bi vse skupaj ze zdavno odletelo. Glede na mesto vijacenja ti priporocam, da je tista trikotna plocevina jeklena. ;)

Dobi se tudi rostfraj okvircek za tablico - tudi tistega mehansko utrujanje ne bo tako hitro zdelalo kot aluminij. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Zok pravi:

Uf, uf. Glede na mesto vpetja ni cudno - ce bi bil "vmes" plasticni okvircek, bi vse skupaj ze zdavno odletelo. Glede na mesto vijacenja ti priporocam, da je tista trikotna plocevina jeklena. ;)

Dobi se tudi rostfraj okvircek za tablico - tudi tistega mehansko utrujanje ne bo tako hitro zdelalo kot aluminij. ;)

No, saj to bi bila že četrta tablica v moji karieri, ki bi šla po svoje ? plastični okvirčki so pa itak navadno sranje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, KARMEN1 pravi:

Zadaj si dal matice?

Da. Plastične, drugače pa zalepi. V originalu sta samo 2 vijaka in se material izmuči, ter tablica poči. Za zihr naredi, kot pravi @Zok jaz sem včeraj kar nekaj na brzino Spacal, ker sem pičil dalje.

 

IMG_20190817_101908.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni. Sem nov tukaj, rabil pa bi pomoč oziroma mnenje. 

Odločam se za nakup novega motorja, dilema je bila med Z900 in GSX S750, vendar je nekako Z ljubezen na prvi pogled. Edina stvar, ki me nekako moti (mogoce strah), da nima TC-ja. 

Ne štejem za izkušenega motorista, čeprav sem si lastil različne motorje približno 18 let ( od MZ 125,Jawa 350...pa nazadnje CBR 900rr), da ne naštevam vseh. Vožnja z motorjem je bila tudi del moje prejšnje službe :). 

Vendar pa od leta 2010 nisem prevozil niti metra. 

Hvala vnaprej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, LunaticFringe pravi:

Pozdravljeni. Sem nov tukaj, rabil pa bi pomoč oziroma mnenje. 

Odločam se za nakup novega motorja, dilema je bila med Z900 in GSX S750, vendar je nekako Z ljubezen na prvi pogled. Edina stvar, ki me nekako moti (mogoce strah), da nima TC-ja. 

Ne štejem za izkušenega motorista, čeprav sem si lastil različne motorje približno 18 let ( od MZ 125,Jawa 350...pa nazadnje CBR 900rr), da ne naštevam vseh. Vožnja z motorjem je bila tudi del moje prejšnje službe :). 

Vendar pa od leta 2010 nisem prevozil niti metra. 

Hvala vnaprej. 

brez bojazni. Tudi jaz sem imel nekaj pavze, splezal nazaj na mopede, vozil take brez TCja čisto normalno. (z mal več previdnosti) Nato take s TC in videl prednosti in kjub vsemu za zabavo nabavil še Z900 (ki žal nima TCja)

Prevozim ogromno tudi z njim, vse žive ceste, od mokrega, spolzkega, do šodra, pa ni panike. Četudi zavrti zadnje kolo ga umirjeno (pa še to na zelo spolzkem, zalitem z vodo med prehitevanjem), tako da zadevo rešiš.

Sama krivulja navora je zelo umirjena (predvidljiva) in TCja ne boš prav pogrešal, le malo previdnosti pri odpiranju bo potrebno. Jaz osebno ga ne pogrešam, bi ga pa imel :D

Če pa malo špekuliram, tc bodo morali počasi montirati tudi na Z serijo, saj ga ima že vsa konkurenca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

brez bojazni. Tudi jaz sem imel nekaj pavze, splezal nazaj na mopede, vozil take brez TCja čisto normalno. (z mal več previdnosti) Nato take s TC in videl prednosti in kjub vsemu za zabavo nabavil še Z900 (ki žal nima TCja)

Prevozim ogromno tudi z njim, vse žive ceste, od mokrega, spolzkega, do šodra, pa ni panike. Četudi zavrti zadnje kolo ga umirjeno (pa še to na zelo spolzkem, zalitem z vodo med prehitevanjem), tako da zadevo rešiš.

Sama krivulja navora je zelo umirjena (predvidljiva) in TCja ne boš prav pogrešal, le malo previdnosti pri odpiranju bo potrebno. Jaz osebno ga ne pogrešam, bi ga pa imel :D

Če pa malo špekuliram, tc bodo morali počasi montirati tudi na Z serijo, saj ga ima že vsa konkurenca.

? Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, 3nity pravi:

Je morda že kje kaj pisalo o tem za modelno l. '20?

Ne, da bi vedel. Običajno pa vsako leto pri face liftu nekaj dodajo.

Po drugi strani pa: Z1000 še sedaj nima KTRCja :dry: kdo bi jih razumel. Vsi ostali modeli  (SX, Versis1000) pa imajo že IMU in vse žive kratice..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pravite, se splača it pogledat?

Z900 performance in še nekaj dodatkov od lightech, 2018/marec, 11,5k km, fant pravi, da ima vse račune sevisi narejeni in vpisani. 6800€.

Stara Gorica... Imam blizu

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, LunaticFringe pravi:

Kaj pravite, se splača it pogledat?

Z900 performance in še nekaj dodatkov od lightech, 2018/marec, 11,5k km, fant pravi, da ima vse račune sevisi narejeni in vpisani. 6800€.

Stara Gorica... Imam blizu

 

Da, to je nov moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, LunaticFringe pravi:

Se mi zdi kr ugodna cena, če je motor res OK... Edino s papirji se bom mogu jebat. Italjani so cepljeni proti hitrosti, naši pa še bolj. 

Kasno sliko pripopaj. Tukasnji lastniki ze na daljavo znajo kaj ocenit...original/neoriginal stanje, barvanje ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, LunaticFringe pravi:

lep je, pa kar nekaj opreme ima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, LunaticFringe pravi:

Kaj pravite, se splača it pogledat?

Z900 performance in še nekaj dodatkov od lightech, 2018/marec, 11,5k km, fant pravi, da ima vse račune sevisi narejeni in vpisani. 6800€.

Stara Gorica... Imam blizu

 

ABS nima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!