Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

Je kdo od vas lastnikov nastavljal SAG? Je kdo izmeril dolžino zadnjega fedra? Pri mojih 95 kg v popolni bojni opremi sem prišel na dolžino fedra točno 191mm.

Sag 30mm

Kawasaki priporoča najkrajšo razumsko dolžino 190,5mm... Se pravi, da maneverskega prostora ni ostalo praktično nič ?.... razen zamenjava vzmeti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je čisto ustrezalo (85kg). Nisem se ubadal z meritvami. Rebound pa sem zaprl za 1/4. (tudi spredaj) Dokler špila ne spreminjaj je moj moto. Tudi na potovanju, se pravi, kufri in vsa krama zihr navrže 5-10kg, če ne drugače ker je bolj nazaj, mi ni predstavljalo potrebe po spremembi.

Je pa jeba nastavit prednapetost zadnje vzmeti, ker ni niti ključa, pa še malce moraš razkopat plastiko, da lažje potem obrneš navoj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 sej tudi jst imam, kot je blo tovarniško, za mojo turistično vožnjo bo že... bolj me je zanimalo kam pridem, če nastavim pa malo pomerim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, LunaticFringe pravi:

@DAMI34 sej tudi jst imam, kot je blo tovarniško, za mojo turistično vožnjo bo že... bolj me je zanimalo kam pridem, če nastavim pa malo pomerim

delč ne :P

 

Ko sem zaprl rebound (kot sem napisal) se je moped mnogo bolje peljal, manj je bil nemiren pri velikih brzinah, v zavoj, čez, pospeševanje iz..

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 18 urami, apirko pravi:

Je kdo že menjaval zavorne ploščice in olje na Z-ju? Kaj ste vgradili?

Goldfren S33 je za kaj?

na sxu sem se opekel z aftermarket brembo plaščicami (sintrane), pa je pisalo da so za SXa. Čez 10 jurjev sem opazil, da drsajo disk, potem sem dal original in nisem več experimentiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, apirko pravi:

Je kdo že menjaval zavorne ploščice in olje na Z-ju? Kaj ste vgradili?

Goldfren S33 je za kaj?

Jst na SX že 50.000km (spredaj / zadaj) dajem EBC Double H - ebay UK . Dober feedback, solidna obraba, ustavi se pa tudi lepo :) Skratka zadovoljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, apirko pravi:

Je kdo že menjaval zavorne ploščice in olje na Z-ju? Kaj ste vgradili?

Goldfren S33 je za kaj?

Poglej na mednarodni forum Z900, tam so se malo razpisali o goldfrenu, če ti bo v pomoč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Na Z9 forumu je samo en, ki je doticne uporabil, pa je zadovoljen. Razlika v ceni proti recimo EBC HH kompletu za spredaj in zadaj je na grobo 60 proti 90 eur...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čisto eno info pitanjce:

a komu Z900 pije olje?

Moj ni čist nč, na 12kkm. Sprašujem za prjatla :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

ena mala hišna primerjava, in moram reči da se 100% strinjam, saj sem vozil oba (kar pa ni merilo ampak subjektiven vtis)

https://www.1000ps.de/testbericht-3006840-kawasaki-z900-gegen-kawasaki-z650-vergleich

Horvath's opinion for comparison Kawasaki Z650 vs Z900

When asked whether it is always the Great must be, I find a clear answer: No . The new Kawasaki Z650 presents itself as a pleasantly neutral naked bike, with which not only beginners but also experienced pilots will have a lot of fun. There is enough power and driving performance and with the new optics it looks more adult than ever. But I ask myself the question "May it be the bigger one?" , I have to say: yes please! Unbelievable how much motorcycle you get with the new Kawasaki Z900 and at a fair price. The bearded four-cylinder into a source of joy with which the suspension components have an easy game. Only the Quickshifter is missing in the package.

 

Poky's opinion for comparison Kawasaki Z650 vs Z900

The Z650 is in itself a really good and very mature motorcycle that doesn't have to hide from any opponent. The engine can convince in all situations without overwhelming the pilot for a second. As a result, the 650 Kawasaki, apart from ABS, does not require any electronic helpers. Finally, it throws the significantly (24 kg!) Lower weight into the weighing pan. But it all doesn't help: if you switch to your big sister, you don't want to go back. The Z900 is the full package: strong, fast, versatile. If you can finance the price difference of around 3,000 euros financially, it must be the big one in this case!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred eno uro, LunaticFringe pravi:

Je kdo menjal zobnike? 16/41?

ne razumem, kaj bi hotel s tem doseči?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

ne razumem, kaj bi hotel s tem doseči?

 

Kdo pa je rekel, da bi jih menjal zato, da bi ti razumel. ? 

 

Popravljeno . Popravil LunaticFringe
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, LunaticFringe pravi:

Kdo pa je rekel, da bi jih menjal zato, da bi ti razumel. ? 

 

:P

prestavno razmerje je kratko, zlo kratko, kot pri večini Kaw (se pravi hočeš daljše)

6ta je overdrive, dovolj dolga za 250km/h

Jp...res bi rad razumel...

ps. karkol zamenjaš, če gre za zob več al manj se ne bo nič hudega zgodilo. Običajno pa na "supermočnih 1300ccm mašinah" damo kak zob spredaj manj, pa ne zarad pospeška, ampak zato, da gre vsaj 90km/h v šesti prestavi. Pa tut razmerje vibracij se spremeni.

Kar sem vozil Z900 (22000km) zlhka trdim...pusti vse kot je. In karkoli boš naredil, ne bo prav nič profita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

:P

prestavno razmerje je kratko, zlo kratko, kot pri večini Kaw (se pravi hočeš daljše)

6ta je overdrive, dovolj dolga za 250km/h

Jp...res bi rad razumel...

ps. karkol zamenjaš, če gre za zob več al manj se ne bo nič hudega zgodilo. Običajno pa na "supermočnih 1300ccm mašinah" damo kak zob spredaj manj, pa ne zarad pospeška, ampak zato, da gre vsaj 90km/h v šesti prestavi. Pa tut razmerje vibracij se spremeni.

Kar sem vozil Z900 (22000km) zlhka trdim...pusti vse kot je. In karkoli boš naredil, ne bo prav nič profita.

Bo, bo profit. 

Sicer pa je bilo moje vprašanje jasno komu ga zastavljam. 

Če ti nisi menjal je več kot očitno, da vprašanje ni bilo postavljeno tebi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, LunaticFringe pravi:

Bo, bo profit. 

Sicer pa je bilo moje vprašanje jasno komu ga zastavljam. 

Če ti nisi menjal je več kot očitno, da vprašanje ni bilo postavljeno tebi. 

Sem menjal na SDGT..mal iskušenj pa mam...aja, noben ni menjal na Zju..še po tujih forumih, kar sem sledil, oziroma, če je kdo čaral, ni blo dobička. Ampak se opravičujem, če te hočem zavajat. Bom nehal po tem vprašanju diskutirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Sem menjal na SDGT..mal iskušenj pa mam...aja, noben ni menjal na Zju..še po tujih forumih, kar sem sledil, oziroma, če je kdo čaral, ni blo dobička. Ampak se opravičujem, če te hočem zavajat. Bom nehal po tem vprašanju diskutirat.

So menjali fantje po tujini, kar nekaj njih. Mogoče sem malo bolj brskal, kot ti. 

Seveda so plusi in minusi. 

Sprašujem tukaj, da bi probal, - če ne sem dogovorjen s fantom v Italiji, ki je menjal, kar me zanima (16/41)... samo je malo daleč 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, LunaticFringe pravi:

So menjali fantje po tujini, kar nekaj njih. Mogoče sem malo bolj brskal, kot ti. 

Seveda so plusi in minusi. 

Sprašujem tukaj, da bi probal, - če ne sem dogovorjen s fantom v Italiji, ki je menjal, kar me zanima (16/41)... samo je malo daleč 

sama menjava ni sploh noben problem. Kave pa imajo en problem, ti bom zapisal, čeprav sem reku da bom držal gobec.

Prvi verižnik se zapeče ko svinja na osovino, pa rabiš običajno kamionsko pištolo, da odpusti

Menjava se splača (neglede, kaj daš) ko je veriga na koncu 35-50kkm, odvisno od vzdrževanja in obrabe

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep je. Srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ne vžge! :( 

Zadnjič sem ga opral.. potem je še lepo vžgal in delal normalno... zdaj je pa stal kak tedn in ne vžge.

Akumulator je bil malo prazn, zato sem ga priklopil na polnilec. Ga je napolnil, pa še meraj ne vžge. Vergla, ampak se ne zalaufa. Takoj ko spustim gumb za zagon pa se sliši kako se spet pumpa prižge (tisti bzzzzz zvok, ko daš kontakt). Medtem ko je bil priklopljen na vzdrževalec, sem gledal napetost in ko ga probam zaalufat, pade na 11,6, sicer je na 13V. Star je 3 leta, pozimi je bil akumulator noter, enkrat na mesec priklopljen na vzdrževalec. Je možna rešitev nov akumulator al ga bo treba na servis peljat?

Res mi ni tega treba zdaj... še takrat ko mam cajt se vozit, eto ti ga... :( 

  • Žalosten 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!