Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

KAWASAKI Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS CAFE (2018)

DAMI34

SERVICE MANUAL (KLIKNI ME) Z900_ZR900BH_Eng.pdf

Z900 mednarodni FORUM

 

Message added by DAMI34

Recommended Posts

renyy

Žal ima samo ABS. Torej brez KTRC.

Bolj me preseneča to, da nima KTRC niti Z1000 (naked). Čudna fizolofija pri kawasakiju ??

Cena za Z900 pa , glede na ceno Z1000, še kar "ugodna".

Z900  - 8505 EUR,

Z1000 - 12466EUR,

torej skoraj 50% razlika v ceni, razlike pa samo slabih 100ccm in  16KM.  Je pa res, da ima Z1000 boljše komponente, vzmetenje, zavore itd... pa vseeno, res velika razlika v ceni.

Lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
norc 16

07-09 z1000 ima tudi 940 kubov in 125 ps mogoce je isti motor oz. identicen. Meni je vsecen ni mi pa jasno zakaj niso dali zadaj gor gume 190. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
renyy

Guma 190 je "rezervirana" za njihovega najmočnejšega nakeda Z1000.

Mene bolj moti oziroma čudi  to, da nima KTRC-ja , tako kot tudi Z1000 ne. Naj se malo obrnejo h konkurenci. In tudi zavore mi ne delujejo ravno prepričljive na Z900.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

To mi je mal sumljivo da z1000 nima trekšna, sej ga ima že ta mali versys. Čudna politika kawe.

Zame je KTRC obvezen. Pa ne v idealnih pogojih, takrat ko je šit na cesti, nizke temperature itd

 

 

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred eno uro, renyy pravi:

Guma 190 je "rezervirana" za njihovega najmočnejšega nakeda Z1000.

Mene bolj moti oziroma čudi  to, da nima KTRC-ja , tako kot tudi Z1000 ne. Naj se malo obrnejo h konkurenci. In tudi zavore mi ne delujejo ravno prepričljive na Z900.

Lp

...razen, da niso radialno vpete čeljusti...kaj ne deluje prepričljivo? velikost diskov?...

mogoče pa ni slabo, da bo imel "samo" 180ko?!

...mene bi bolj skrbela odsotnost "pomagal" in morebitno šparanje na vzmetenju...

Edited by siks

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Nism vozu še kawe s slabimi zavorami. :P

Tako da, tudi tukaj ne verjamem, da bodo slabe.

180 guma je pa za lažje mopede bolj agilna in po mojem ne rabi 190

Share this post


Link to post
Share on other sites
renyy

Občutek mi pravi, da so pri Z900 spet šparali na zavorah in vzmetenju, pa še mogoče kje drugje.

Vsi vemo, da je imel Z750 slabe zavore, vzmetenje totalno premehko in se ga ni dalo kaj prida nastavit. Imel dva.

Z800 je imel vse to stopničko višje, pa vseeno še vedno "cenene" zadeve. Tudi pri Z900 mislim, da ni kaj prida vzmetenje, zavore pa tudi  verjetno ne bodo niti na nivoju starega Z1000, ki je imel radialno vpete čeljusti.  Tudi cena pove veliko za novega Z900, ~ 50% ceneje od Z1000?  Komponente primerne ceni, žal.

To je moje osebno mnenje, upam, da se motim. Če se,  bom prijetno presenečen.

Potem pa kar me najbolj bega je to, da sta oba ( Z900 in Z1000)  brez pomagal (KTRC), ima "samo" ABS, ne vem no..... Vsaj od Z1000 bi pričakoval, da ima to serijsko.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
dvokolesnik
Ob 6. 12. 2016 ob 9:48, DAMI34 pravi:

To mi je mal sumljivo da z1000 nima trekšna, sej ga ima že ta mali versys. Čudna politika kawe.

Zame je KTRC obvezen. Pa ne v idealnih pogojih, takrat ko je šit na cesti, nizke temperature itd

Mali Versys x-300 ga nima, pa tudi srednji Versys 650 ne, Večji Versys 1000 ga pa ima. Vsaj iz spletne strani www.kawasaki.eu/ za modele 2017 je tako razbrati. (Če se motim me popravite). Kawasakijeva politika je očitno taka, da so elektronska pomagala (razen zakonsko obveznega ABS-a) samo za specialke in potovalne motocikle 1000+. Politika malo drugačna od nekaterih konkurentov. So pa zato cenovno najbolj ugodni....."Ne beri tega kot reklamo za K".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 20 minutami, dvokolesnik pravi:

Mali Versys x-300 ga nima, pa tudi srednji Versys 650 ne, Večji Versys 1000 ga pa ima. Vsaj iz spletne strani www.kawasaki.eu/ za modele 2017 je tako razbrati. (Če se motim me popravite). Kawasakijeva politika je očitno taka, da so elektronska pomagala (razen zakonsko obveznega ABS-a) samo za specialke in potovalne motocikle 1000+. Politika malo drugačna od nekaterih konkurentov. So pa zato cenovno najbolj ugodni....."Ne beri tega kot reklamo za K".

 

maš prav samo Verso 1000 ga ima. Ga pa ima Ninja 650 2017 letnik: 

20.11.2016

CENIK 2016

Vozniška
 kategorija

 EUR,  MPC z 22% DDV

 EUR,  MPC z 22% DDV

 EUR,  MPC z 22% DDV

      2015 2016 2017
 

SUPER SPORT

       
 

Supercharged

       
 Closed-Course  Ninja H2R KTRC, KIBS -- - - 55.744
newblue1.gif  Ninja H2 KTRC, KIBS, Carbon - - - 33.340
   Ninja H2 KTRC, KIBS - - - 29.490
 

Track

       
newblue1.gif  Ninja ZX-10RR S-KTRC, new KIBS - - - ?
-  Ninja ZX-10R S-KTRC, new KIBS, KRT Replica - - - 17.706
-  Ninja ZX-10R S-KTRC, new KIBS - - - 17.490
 

 Ninja ZX-6R 636 KTRC, KIBS, KRT Edition

- - 12.542 -
-  Ninja ZX-6R - - 10.907 -
  Street        
newblue1.gif

 Ninja 650 ABS, KRT Edition

A2 - - 7.234
newblue1.gif

 Ninja 650 ABS

A2 - - 7.015
 

 Ninja 300 ABS, KRT Edition

A2 - 5.358 -
-

 Ninja 250SL ABS, KRT Edition

A2 - 4.904 -
-

 Ninja 250SL, KRT Edition

A2 - 4.323 -
 

 Ninja 250SL

A2 3.704 - -
  SPORT TOURER   --    
-  1400 GTR KTRC, K-ACT ABS, Grand Tourer - - 16.998 - 17.307 -
-  1400 GTR KTRC, K-ACT ABS - - 16.391 - 16.701 -
 -  ZZR 1400 KTRC, ABS, Performance Sport - - 19.378 ?
---  ZZR 1400 KTRC, ABS - - - 15.825
-newblue1.gif  Z 1000SX KTRC, ABS, Tourer - - - ?
-newblue1.gif  Z 1000SX KTRC, ABS - - - 13.589
-  ER-6f ABS A2 - 6.605 -
-  ER-6f A2 - 6.117 -
 

SPORT NAKED

       
-newblue1.gif  Z 1000 ABS, R Edition - - - ?
-  Z 1000 ABS - - - 12.466
-newblue1.gif  Z 900 ABS   - - 8.505
-  Z 800e ABS A2 - 7.423 -
-  Z 800e A2 - 6.744 -
-newblue1.gif  Z 650 ABS A2 - - 6.448
   Z 300 ABS A2 - 4.976 -
   Z 300 A2 - 4.311 -
   Z 250SL A2 3.660 - -
  RETRO        
--  W 800, Special Edition A2 - 8.276 -
  CRUISER        
-  Vulcan 1700 Voyager K-ACT ABS - - 19.455 -
-  Vulcan 900 Classic, Light Tourer A2 - 9.505 -
-  Vulcan 900 Classic A2 - 7.984 -
newblue1.gif  Vulcan S ABS, Cafe A2 - - 7.754
   Vulcan S ABS, Special Edition A2 - 7.083 7.535
   Vulcan S ABS A2 - - 7.245
   Vulcan S A2 - 6.225 - 6.438 -
  VERSATILE   -   -
-  Versys 1000 KTRC, ABS, Grand Tourer - - 13.966 ?
-  Versys 1000 KTRC, ABS, Tourer + - - 13.427 ?
-  Versys 1000 KTRC, ABS, Tourer - - 12.946 ?
-  Versys 1000 KTRC, ABS -- - 12.018 12.863
-  Versys 650 ABS, Grand Tourer A2 - 8.938 ?
-  Versys 650 ABS, Tourer + A2 - 8.414 ?
-  Versys 650 ABS, Tourer A2 - 7.923 ?
-newblue1.gif-  Versys 650 ABS, Special Edition A2 - - 7.770
--  Versys 650 ABS A2 - 7.126 7.623
newblue1.gif  Versys-X 300 ABS A2 - - ?
  ENDURO   -   --
KL%20novi.jpg  KLX 450R Enduro A2 - - 8.864
Racing  KLX 450R - - - 7.621
-  KLX 250 A2 - 4.415 -
-  D-Tracker 150 A2 - 3.050 -
 Kid bike  KLX 110 - - - 2.593
  SCOOTER        
   J 300 ABS, Special Edition   - 4.978 5.447
   J 300 ABS   - - 5.286
   J 300, Special Edition   - 4.669 -
  MOTOCROSS        
KL%20novi.jpg  KX 450F Enduro A2 - 9.150 9.668
KL%20novi.jpg  KX 250F Enduro A2 - - 9.175
   KX 450F - - 7.386 7.896
-newblue1.gif  KX 250F - - - 7.482
-  KX 85II - - - 4.380
-  KX 85 - - 3.836 4.131
-  KX 65 - - - 3.243
  ATV        
KL%20novi.jpg  Brute Force 750 4x4i EPS Camo B1 - 11.777 12.459
KL%20novi.jpg  Brute Force 750 4x4i EPS B1 - 11.575 - 11.878 12.250
KL%20novi.jpg

 Brute Force 300

B1 - - 5.829
-  Brute Force 750 4x4i EPS Camo - - 9.333 10.000
-  Brute Force 750 4x4i EPS - -

9.141 - 9.429

9.801
-

 Brute Force 300

- - - 4.774
- MULE        
KL%20novi.jpg  SX 4x4 B1 - - 10.600
KL%20novi.jpg  SX B1 - - 9.848
KL%20novi.jpg  600 B1 8.736 9.329 -
-  Pro-DXT Diesel EPS - - - 16.060
-  Pro-DX Diesel EPS - - 13.912 14.631
-newblue1.gif  SX 4x4 - - - 8.782
-newblue1.gif  SX - - - 8.093
-  600 - 6.918 7.279 -
- TRACTOR        
newblue1.gifKL%20novi.jpg  Pro-DXT Diesel EPS   F - - 19.030
newblue1.gifKL%20novi.jpg  Pro-DX Diesel EPS   F - 16.877 17.588
newblue1.gifKL%20novi.jpg  Brute Force 750 4x4i EPS Camo   F - 12.324 13.006
newblue1.gifKL%20novi.jpg  Brute Force 750 4x4i EPS   F - 12.120 - 12.424 12.795
newblue1.gifKL%20novi.jpg  SX 4x4 F - - 10.966

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey

Ninja 650 KRT edition....to ni KTRC ampak posebna barva/poslikava, ce prav razumem. Imas tudi ZX10 KTRC KRT replica, ZX6R KTRC KRT edition

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 minutami, Rey pravi:

Ninja 650 KRT edition....to ni KTRC ampak posebna barva/poslikava, ce prav razumem

fak, sam res slabo vidim :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

tale BLACK me mika :P

Tko so učas pr satanih rekl: ni važno kere barve je motor, sam da je črn...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, izibajker pravi:

Tko so učas pr satanih rekl: ni važno kere barve je motor, sam da je črn...

tko pravi tut moja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
Ob 23. 11. 2016 ob 17:47, jl79 pravi:

Po karakteristikah je dokaj primerljiv s CB1000R, pri kateri me je motilo predvsem vzmetenje (mi je bilo bolj všeč trše vzmetenje na bratovem z750). Price/performance je kar ugoden, pa še izgleda hudo...

sem meu dva z750 in cb1000r pa lahko povem, da je razlika zelooo občutna...cb1000r je veliko bolj suverena v vseh pogledih, predvsem zavore, vzmetenje je najmanj razred boljše...ni občutka plavanja, zvijanja v dolgih ovinkih...menjalnik svetlobno leto boljši...o agregatu pa itak nima smisla razpravljati...sem bil zelo zadovoljen z Z a ko greš razred višje, ni poti nazaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 minutami, siks pravi:

sem meu dva z750 in cb1000r pa lahko povem, da je razlika zelooo občutna...cb1000r je veliko bolj suverena v vseh pogledih, predvsem zavore, vzmetenje je najmanj razred boljše...ni občutka plavanja, zvijanja v dolgih ovinkih...menjalnik svetlobno leto boljši...o agregatu pa itak nima smisla razpravljati...sem bil zelo zadovoljen z Z a ko greš razred višje, ni poti nazaj...

z900 ni z750 niti z800

Z800 dobiš že za 7 jurjev, rabljen še manj a v nasportju z Z900 nima:

abs serijsko, nastavljivega vzmetenja, dovolj konjev, izboljšane armaturke in vse vsaj nujnih podatkov.

Jaz bom skoraj 100% vzel z 900 zato, ker ima:

cca 950ccm agregat s 125 konjiči, kar je dovolj, podaljšano 6 brzino. Sem prepričan, da bo primerna poraba, v zavarovalni razred padeš pod 1000cccm, zadnje vzmetenje podobno SXu (vzvod) kar vem da je super dobro. Prvo vzmetenje nastavljivo.

Za 8500€ je to dober kos mopeda. Vse ostalo bomo naknadno izboljšali, če bo kaka potreba. Pregledal in prebral sem tudi nekaj testov, kjer je moped pohvaljen. Je pa tako kot vse kave, v ovinek ga moraš malo posiliti pa gre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 minutami, siks pravi:

ma vzvod za nastavljanje poseda?

js svojih Zjev nisem nč silo v ovinek...šel je sam...z mano v zicu... ;-)

ne, zadnja vzmet je na vzvod sistem, ki se je pokazal za odličen. Na SXu deluje fantastično.

images.jpg.893a005f3ea9828a82f0193a850845a9.jpg

Govorim o prelaganju motocikla. Ker so relativno nizki in imajo dokaj dobro smerno stabilnost, kot voznik presedeš in povlečeš moped za sabo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 18 urami, DAMI34 pravi:

tale BLACK me mika :P

 

Ti si isti ket jest. Vse bi imel kar je na dveh kolesih.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 urami, skalar36 pravi:

Ti si isti ket jest. Vse bi imel kar je na dveh kolesih.:D

Maš prav, že nekaj časa iščem 2 moped (GTja je škoda bo ostal pri hiši, pa nočem prehitro kmjev nabijat, pa ravno zrihtal sem ga za 2 osebi, še centralni kovček imam), za endure sem prelesen, po terenu ne bom več vozil, da se spet kaj ne polomim, torej mi ostane samo še SS al pa nagec. In tale se mi zdi dobro opremljen in napreden moped za relativno skromne denarje (na prvih testih ga zelo hvalijo), pa dovolj dobre preformanse zame, ker z nekimi 80 konji se ne mislim cijazit, je vseeno premalo. S tem bom pa lahko kdaj celo na daljšo furo šel, tank torba, pa torba na zadnji sedež in je.

B_Kawasaki_z900_2017_test_12.jpg.e9b134dd32bbd0362ec2a213a5f04cd7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

mal prebiram teste in vidim, da ka kar pohvalijo:

https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/kawasaki/kawasaki-z900-2017---first-ride-and-review

Verdict

The 900’s blend of strong, flexible engine performance, capable chassis and rider-friendly nature comes in green, black or grey paintwork, at what looks like a pretty competitive price of £8249. That’s a useful £2000 less than the more powerful, heavier and slightly more high-tech Z1000.

 

http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-kawasaki-z900-review

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Če prav razumem si kupil nov motor in ti ga je sedaj škoda za vozit, zato boš kupil še enega ki bo vreden par jurjev manj, zato ga bo manj škoda? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, NejcZ pravi:

Če prav razumem si kupil nov motor in ti ga je sedaj škoda za vozit, zato boš kupil še enega ki bo vreden par jurjev manj, zato ga bo manj škoda? :D

po domače ja.

Saj kalkulacija je vedno enaka. Pr kmjih, ki jih letno prevozim mam moped nekje 4-5 let. Če mam dva, zgubim sicer nekaj na zavarovanju, mam pa vedno vsaj en moped pripravljen za se furat. Nič posebnega, ustaljena praksa marsikoga tule na forumu.

Škoda, mi je samo prehitro nabijat kmje na GTju, ker je vzdrževanje dokaj drago, moped je pa zrihtan u nulo za potovanja.

Zja bom mel bolj za dnevna drajsanja v solo izvedbi. Pravzaprav se bom odločal na podlagi počutja katerega bom vzel.

Ima se, može se, nema se, glumi se :P

Definitvno pa, če gledaš z vidika denarja, mnogo manj zgubiš pri motorju, ki manj stane.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!