Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ma qurac, direkt u ćelo bi fasal. Ampak....za lepoto je treba potrpet hehe. 

je vse možno, ker veliko vlogo igra tudi zavihek (gor porine gor, ravna strehca pa veliko manj) in pa pri velikih vetrobranih, spust spodaj ali vmes. (luknje v vizirju, ali prostor pod vizirjem) Vendar imaš prav, če je lep, potem tut to požreš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, jskrablin said:

Nobene jebe ni na transferju. Dokler so hitrosti normalne... tam AC normalne to. Hrupa je brez šipice dosti manj. Upor vetra v voznika v veliki meri izniči položaj na motorju. Pri 160 rata malo naporno dlje časa tako pelat, pri 180+ je treba skor it ležat na kesl... tam naked rata nepraktičen. Pomojem.

Sej vem, sm vozu tud nakede. Prviski problem je omenjen spodej. 

15 minutes ago, Kugelschreiber said:

Mene bol kot mraz moti, de enga smiselnega, pol-sodobnega, kao potovalnega nakeda za dva, v budgetu 3-5ooo€ enosavno ni. Maš mastodonte ala xjr, zrx, bandit, cb1300, pa recimo r1200r, k ma za ta dnar ze 100000km. Tako de...za u dvoje,tsm do nadaljnega kr obsojen na cepke. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Lp,

mene pa zanima če ima kdo izkušnje z decat z900 (lahko je tudi kaj drugega, ampak ker se gre v mojem primeru za z900 pišem tule).

gre se za točno to kombinacijo:

1. lonec ( https://www.akrapovic.com/en/moto/product/17291/Kawasaki/Z900/2019/Slip-On-Line-Carbon?segmentId=1&brandId=31&modelId=850&yearId=5223)

2. cevi ( https://www.akrapovic.com/sl/moto/product/17293/Kawasaki/Z900/2019/Optional-Header-SS?brandId=31&modelId=850&yearId=5223 )

zanima me predvsem kako je glede tehničnega? (pri z900 verjetno neveste glede na to da je še prenov model da bi ga kdo peljal na tehničnega, razen če je uvožen), ali gre z tem skozi? ali na kakšen način to delate tisti ki imate decat? upam da ni rešitev demontaža in montaža originala pred vsakim tehničnim.

lonec bi se seveda homologiral, za cevi pa piše na akrapovičevi strani da niso za street uporabo torej jih tudi homologirat negre, policaj dvomim da ima dovolj pojma oz. volje, da če vidi homologiran lonec da bi se začel spuščati v cevi in katalizator.

pa tudi glede remapinga, mislim da to pri tem motorju ni potrebno, ali pač?

vsaka pomoč prav pride ?

sem iskal po iskalniku pa nisem našel kaj podobnega.

hvala v naprej in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Shillien pravi:

 

pa tudi glede remapinga, mislim da to pri tem motorju ni potrebno, ali pač?

 

ECU remap je potrebno. Na vrhu strani imaš povezavo do svetvnega foruma Z900, kjer je veliko govora in kombinacij. Jaz osebno se ne bi igral z Decatom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

ECU remap je potrebno. Na vrhu strani imaš povezavo do svetvnega foruma Z900, kjer je veliko govora in kombinacij. Jaz osebno se ne bi igral z Decatom

Nisi pred časom trdil, da se elektronika kar sama prilagodi? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Nisi pred časom trdil, da se elektronika kar sama prilagodi? 

na drugih motorjih, starejši modeli. Sem tudi povedal, kdo vozi mojo XJ6 (še vedno laufa), kupil pa jo je gospod, ki je montiral Mass-a

Z900 ima pa Euro4 motor in znajo biti drugačni problemi, sicer pa osebno ne vidim dobička pri menjavi celega sistema, razn če pripraviš motor za pisto Z cup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

na drugih motorjih, starejši modeli. Sem tudi povedal, kdo vozi mojo XJ6 (še vedno laufa), kupil pa jo je gospod, ki je montiral Mass-a

Z900 ima pa Euro4 motor in znajo biti drugačni problemi, sicer pa osebno ne vidim dobička pri menjavi celega sistema, razn če pripraviš motor za pisto Z cup.

Spodaj so tvoje tipkane besede. 

 

 Meni je bilo samo rečeno, da se ob taki spremembi ECU sam prilagodi.

Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo.

ECU remap je potrebno.

 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Spodaj so tvoje tipkane besede. 

 

 1. Meni je bilo samo rečeno, da se ob taki spremembi ECU sam prilagodi.

Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo.

2. ECU remap je potrebno.

 

res ne vem, zakaj bi se jaz moral tule nabijati s teboj. Namreč govorili smo:

1. o motorjih do 2008 letnik EURO bogvekteri...in poznam kup mašin ki imajo tudi preko 100000km, ki laufajo z odprtim rorom, oziroma celim menjanim sistemom

2. o motorju 2017 letnik EURO4 norme, kup senzorjev in šita, in bi brez flešanja lahko nastala škoda

če ne verjameš, pač ni potrebno verjeti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Borutt pravi:

Spodaj so tvoje tipkane besede. 

 

 Meni je bilo samo rečeno, da se ob taki spremembi ECU sam prilagodi.

Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo.

ECU remap je potrebno.

 

Na 1190 ECU sam prilagodi delovanje če montiraš dongl, ali aftermarket izpuh.

Stari 990 si moral naložit drugo mapo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Should I install a power commander or possibly an ecu flash on my bike for my full Akropovic system? It says no fuel remapping required but I might just in case.

odgovor: I have never had a reflash done so no help there but if you are wanting to run a full system then you need a PC to retune.

 

https://www.z900forum.com/index.php/topic,840.0.html

ali

https://www.z900forum.com/index.php/topic,2366.0.html

 

pred 23 minutami, Kmet2 pravi:

Na 1190 ECU sam prilagodi delovanje če montiraš dongl, ali aftermarket izpuh.

Stari 990 si moral naložit drugo mapo.

1190 je še euro3, najmanj dongl pa mora biti

990 pa ni znal zračunat sam :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekdo, ki ima celga akrapota:

xx.gif
Re: Full Akropovic Exhaust System Question
« Reply #9 on: January 01, 2018, 10:14:48 PM »
 
I got the headers and the race can and had them on my bike without a remap or tune, and the bike ran like hot garbage. Low end suffered pretty miserably and the throttle response was dull and sluggish. Certainly made me feel like it would be taking a toll on engine life expectancy. I got a PCV and a tune. Bikes running much better and the throttle response and power increase are just incredible. Even if you’re not worried about life expectancy of the engine, if you’re gonna spend the money on the exhaust, you should definitely consider a PCV and at the bare minimum the map supplied by DynoJet.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Vse ostalo nabijanje bo pa bye bye.

Jaz ne smetim, sem ti dal konkretne situacije lastnikov, ki so menjali cel sistem.

Za slip on pa ne rabiš nič.

ok, razumem, torej ce se odstrani katalizator je treba remap, niti ni nelogično.

kaj pa glede tehničnega? je kdo delal z decat motorjem in kakšne so izkušnje?

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

na drugih motorjih, starejši modeli. Sem tudi povedal, kdo vozi mojo XJ6 (še vedno laufa), kupil pa jo je gospod, ki je montiral Mass-a

Z900 ima pa Euro4 motor in znajo biti drugačni problemi, sicer pa osebno ne vidim dobička pri menjavi celega sistema, razn če pripraviš motor za pisto Z cup.

gre se zaradi zvoka in pa -5kg +9km, se mi ne zdi slab izkupiček za enostavno zamenjavo enega dela? ni mi pa nujno. Ce ni prevec komplikacij bi naredil drugače pa tudi ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Shillien pravi:

ok, razumem, torej ce se odstrani katalizator je treba remap, niti ni nelogično.

kaj pa glede tehničnega? je kdo delal z decat motorjem in kakšne so izkušnje?

gre se zaradi zvoka in pa -5kg +9km, se mi ne zdi slab izkupiček za enostavno zamenjavo enega dela? ni mi pa nujno. Ce ni prevec komplikacij bi naredil drugače pa tudi ne.

Saj veš kako je.

Ror moraš vpisati v homologacijo, potem pa načeloma ne bi smelo biti problemov na tehničnem.

Načeloma zato, ker nikoli ne veš kdaj bodo dodali še kak nov pregled ali meritev izpuha.

Kar se tiče glasnosti pa boš nelegalen, kar se tiče policajev...:)

 

Več informacij boš dobil v temi oprema, izpuhi, homologacija.

Po mojem bi bilo tudi bolj smiselno tam vprašati, pa tudi kak odgovor je že objavljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Saj veš kako je.

Ror moraš vpisati v homologacijo, potem pa načeloma ne bi smelo biti problemov na tehničnem.

Načeloma zato, ker nikoli ne veš kdaj bodo dodali še kak nov pregled ali meritev izpuha.

Kar se tiče glasnosti pa boš nelegalen, kar se tiče policajev...:)

  

Več informacij boš dobil v temi oprema, izpuhi, homologacija.

Po mojem bi bilo tudi bolj smiselno tam vprašati, pa tudi kak odgovor je že objavljen.

ror pomoje negre homologirat, glede na to da piše: THIS PRODUCT DOES NOT MEET EMISSION COMPLIANCE REQUIREMENTS FOR STREET OR HIGHWAY USE. na akrapovicevi strani. misliš da je motor z tem rorom tako (pre)glasen da bi policaji težili zaradi dcb? (ker v avstriji kr merijo).

bom še sledil na drugi temi kot si omenil in pa ko pride tako daleč vprašal v domžalah pri elisi. se mi zdi da kar vejo zakaj se gre, čeprav zna biti eden od mehanikov močno nadležen in neustrežljiv. (po mojih izkušnjah).

ker če je to tako glasno kot naprimer mt07 (2016) z celim sistemom akrapovič in odstranjenim dušilcem je itaq preglasno za vsakodnevno uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam slip on in sem razmišljal tudi o menjavi kolektorjev. Potem sem se pa premislil, ker moj ror nima dušilca in bi stvar potem bila absolutno preglasna. Glede na to, da se rad vozim po Avstriji, pa nebi rad imel težav s policaji tam. Če pa bi, bi pa headerje sigurno kupil na Aliexpressu. So okol 160, in so ljudje generalno zadovoljni z njimi. FIrme kolektorjev, kot so Akrapovič,. Arrow in drugi pa so po 600+.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Shillien pravi:

ror pomoje negre homologirat, glede na to da piše: THIS PRODUCT DOES NOT MEET EMISSION COMPLIANCE REQUIREMENTS FOR STREET OR HIGHWAY USE. na akrapovicevi strani. misliš da je motor z tem rorom tako (pre)glasen da bi policaji težili zaradi dcb? (ker v avstriji kr merijo).

bom še sledil na drugi temi kot si omenil in pa ko pride tako daleč vprašal v domžalah pri elisi. se mi zdi da kar vejo zakaj se gre, čeprav zna biti eden od mehanikov močno nadležen in neustrežljiv. (po mojih izkušnjah).

ker če je to tako glasno kot naprimer mt07 (2016) z celim sistemom akrapovič in odstranjenim dušilcem je itaq preglasno za vsakodnevno uporabo.

1. nevpisan ror je kazen, sploh ko so akcije (pa tudi drugače te bo najprej po vpisu vprašal)

2. preglasen ror je kazen (pri nas ne merijo pogosto, v tujini pa)

3. če hočeš mučkat vpiši slip on (seveda mora biti street legal), kaj boš pa potem počel s cevmi se pa v glavnem še ne sekirajo.

Vsekakor predlagam da debato preseliš v izpuhe

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ma kdo od vas na Z900 leovince LV10?

približno 200€ pride pa samo 1,4kg bi naj mel, majo pa napisano da nima DB killerja in me zanima kako glasn je (ima homologacijo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sinn pravi:

ma kdo od vas na Z900 leovince LV10?

približno 200€ pride pa samo 1,4kg bi naj mel, majo pa napisano da nima DB killerja in me zanima kako glasn je (ima homologacijo).

dost ne more bit, četudi nima db killerja, ker večino glasu pobere škatla pod motorjem.- Če razumem je LV10 homologiran, torej je slip on. Kak zvok bo imel motor (oziroma če bo preglasen) pa lahko sam ugotoviš, če lonc odvijačiš in prižgeš motor. Neke bistvene razlike ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo 

Če bo kateremu ratalo homologirat krivine prosim javi ker na mojemu še vedo ni pravi zvok :DIMG_20190523_194953.thumb.jpg.5a817d9b584fcaeee9b9dbf8dceabb92.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 5. 2019 ob 12:34, DAMI34 pravi:

dost ne more bit, četudi nima db killerja, ker večino glasu pobere škatla pod motorjem.- Če razumem je LV10 homologiran, torej je slip on. Kak zvok bo imel motor (oziroma če bo preglasen) pa lahko sam ugotoviš, če lonc odvijačiš in prižgeš motor. Neke bistvene razlike ne bo.

sepravi se sploh ne splača slip on? nebi mel fejst glasnega motorja, sam tok da pridobim par db pa da bi se znebil tega žvižganja original avspuha :D 

al pa da kupim leovinceh headerje pa obdržim original lonc?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, sinn pravi:

sepravi se sploh ne splača slip on? nebi mel fejst glasnega motorja, sam tok da pridobim par db pa da bi se znebil tega žvižganja original avspuha :D 

al pa da kupim leovinceh headerje pa obdržim original lonc?

splača ne splača?!

Za izgled, pa mogoče za pridobiti na barvi glasu se splača. Finančno? Raj kaj drugega kupim, ampak vsak ima svoj pogled. Se pa zavedaj da po celodnevnem furanju veliko manj zvoni v glavi, če ror ne tuli preveč.

Na vrhu strani je link do mednarodnega foruma Z900, kjer je veliko opisov, slik, zvokov, tako s slip oni kot celim sistemom. Se ti splača pogledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če koga zanima kako zgleda notranjost tistega tavlkega dela škatle avspuha (al pa samo kje je katalizator), sem na z900 forumu našu te slike. na prvi sliki je z A označeno mesto kjer je katalizator, na ostalih dveh je pa kako je en razrezu "breadbox" in naredu direktno cev do lonca.

Cat-Position.jpg

Open-Bread-Box-1.jpg

breadbox-mod-04.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo 

ni ravno tema o tem samo me zanima kakšne gume imate na vaših z900 motorjih?

je že čas da menjam tovarniške gume :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!