Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

KAWASAKI Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS CAFE (2018)

DAMI34

SERVICE MANUAL (KLIKNI ME) Z900_ZR900BH_Eng.pdf

Z900 mednarodni FORUM

 

Message added by DAMI34

Recommended Posts

LunaticFringe

Je kdo od vas lastnikov nastavljal SAG? Je kdo izmeril dolžino zadnjega fedra? Pri mojih 95 kg v popolni bojni opremi sem prišel na dolžino fedra točno 191mm.

Sag 30mm

Kawasaki priporoča najkrajšo razumsko dolžino 190,5mm... Se pravi, da maneverskega prostora ni ostalo praktično nič 🤔.... razen zamenjava vzmeti

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Meni je čisto ustrezalo (85kg). Nisem se ubadal z meritvami. Rebound pa sem zaprl za 1/4. (tudi spredaj) Dokler špila ne spreminjaj je moj moto. Tudi na potovanju, se pravi, kufri in vsa krama zihr navrže 5-10kg, če ne drugače ker je bolj nazaj, mi ni predstavljalo potrebe po spremembi.

Je pa jeba nastavit prednapetost zadnje vzmeti, ker ni niti ključa, pa še malce moraš razkopat plastiko, da lažje potem obrneš navoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe

@DAMI34 sej tudi jst imam, kot je blo tovarniško, za mojo turistično vožnjo bo že... bolj me je zanimalo kam pridem, če nastavim pa malo pomerim

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 18 urami, LunaticFringe pravi:

@DAMI34 sej tudi jst imam, kot je blo tovarniško, za mojo turistično vožnjo bo že... bolj me je zanimalo kam pridem, če nastavim pa malo pomerim

delč ne :P

 

Ko sem zaprl rebound (kot sem napisal) se je moped mnogo bolje peljal, manj je bil nemiren pri velikih brzinah, v zavoj, čez, pospeševanje iz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 18 urami, apirko pravi:

Je kdo že menjaval zavorne ploščice in olje na Z-ju? Kaj ste vgradili?

Goldfren S33 je za kaj?

na sxu sem se opekel z aftermarket brembo plaščicami (sintrane), pa je pisalo da so za SXa. Čez 10 jurjev sem opazil, da drsajo disk, potem sem dal original in nisem več experimentiral.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dog66
pred 17 urami, apirko pravi:

Je kdo že menjaval zavorne ploščice in olje na Z-ju? Kaj ste vgradili?

Goldfren S33 je za kaj?

Jst na SX že 50.000km (spredaj / zadaj) dajem EBC Double H - ebay UK . Dober feedback, solidna obraba, ustavi se pa tudi lepo :) Skratka zadovoljen

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred 22 urami, apirko pravi:

Je kdo že menjaval zavorne ploščice in olje na Z-ju? Kaj ste vgradili?

Goldfren S33 je za kaj?

Poglej na mednarodni forum Z900, tam so se malo razpisali o goldfrenu, če ti bo v pomoč. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
apirko

Hvala za odgovore. Na Z9 forumu je samo en, ki je doticne uporabil, pa je zadovoljen. Razlika v ceni proti recimo EBC HH kompletu za spredaj in zadaj je na grobo 60 proti 90 eur...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

čisto eno info pitanjce:

a komu Z900 pije olje?

Moj ni čist nč, na 12kkm. Sprašujem za prjatla :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

ena mala hišna primerjava, in moram reči da se 100% strinjam, saj sem vozil oba (kar pa ni merilo ampak subjektiven vtis)

https://www.1000ps.de/testbericht-3006840-kawasaki-z900-gegen-kawasaki-z650-vergleich

Horvath's opinion for comparison Kawasaki Z650 vs Z900

When asked whether it is always the Great must be, I find a clear answer: No . The new Kawasaki Z650 presents itself as a pleasantly neutral naked bike, with which not only beginners but also experienced pilots will have a lot of fun. There is enough power and driving performance and with the new optics it looks more adult than ever. But I ask myself the question "May it be the bigger one?" , I have to say: yes please! Unbelievable how much motorcycle you get with the new Kawasaki Z900 and at a fair price. The bearded four-cylinder into a source of joy with which the suspension components have an easy game. Only the Quickshifter is missing in the package.

 

Poky's opinion for comparison Kawasaki Z650 vs Z900

The Z650 is in itself a really good and very mature motorcycle that doesn't have to hide from any opponent. The engine can convince in all situations without overwhelming the pilot for a second. As a result, the 650 Kawasaki, apart from ABS, does not require any electronic helpers. Finally, it throws the significantly (24 kg!) Lower weight into the weighing pan. But it all doesn't help: if you switch to your big sister, you don't want to go back. The Z900 is the full package: strong, fast, versatile. If you can finance the price difference of around 3,000 euros financially, it must be the big one in this case!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, LunaticFringe pravi:

Je kdo menjal zobnike? 16/41?

ne razumem, kaj bi hotel s tem doseči?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

ne razumem, kaj bi hotel s tem doseči?

 

Kdo pa je rekel, da bi jih menjal zato, da bi ti razumel. 😝 

 

Edited by LunaticFringe

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 minutami, LunaticFringe pravi:

Kdo pa je rekel, da bi jih menjal zato, da bi ti razumel. 😝 

 

:P

prestavno razmerje je kratko, zlo kratko, kot pri večini Kaw (se pravi hočeš daljše)

6ta je overdrive, dovolj dolga za 250km/h

Jp...res bi rad razumel...

ps. karkol zamenjaš, če gre za zob več al manj se ne bo nič hudega zgodilo. Običajno pa na "supermočnih 1300ccm mašinah" damo kak zob spredaj manj, pa ne zarad pospeška, ampak zato, da gre vsaj 90km/h v šesti prestavi. Pa tut razmerje vibracij se spremeni.

Kar sem vozil Z900 (22000km) zlhka trdim...pusti vse kot je. In karkoli boš naredil, ne bo prav nič profita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

:P

prestavno razmerje je kratko, zlo kratko, kot pri večini Kaw (se pravi hočeš daljše)

6ta je overdrive, dovolj dolga za 250km/h

Jp...res bi rad razumel...

ps. karkol zamenjaš, če gre za zob več al manj se ne bo nič hudega zgodilo. Običajno pa na "supermočnih 1300ccm mašinah" damo kak zob spredaj manj, pa ne zarad pospeška, ampak zato, da gre vsaj 90km/h v šesti prestavi. Pa tut razmerje vibracij se spremeni.

Kar sem vozil Z900 (22000km) zlhka trdim...pusti vse kot je. In karkoli boš naredil, ne bo prav nič profita.

Bo, bo profit. 

Sicer pa je bilo moje vprašanje jasno komu ga zastavljam. 

Če ti nisi menjal je več kot očitno, da vprašanje ni bilo postavljeno tebi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, LunaticFringe pravi:

Bo, bo profit. 

Sicer pa je bilo moje vprašanje jasno komu ga zastavljam. 

Če ti nisi menjal je več kot očitno, da vprašanje ni bilo postavljeno tebi. 

Sem menjal na SDGT..mal iskušenj pa mam...aja, noben ni menjal na Zju..še po tujih forumih, kar sem sledil, oziroma, če je kdo čaral, ni blo dobička. Ampak se opravičujem, če te hočem zavajat. Bom nehal po tem vprašanju diskutirat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Sem menjal na SDGT..mal iskušenj pa mam...aja, noben ni menjal na Zju..še po tujih forumih, kar sem sledil, oziroma, če je kdo čaral, ni blo dobička. Ampak se opravičujem, če te hočem zavajat. Bom nehal po tem vprašanju diskutirat.

So menjali fantje po tujini, kar nekaj njih. Mogoče sem malo bolj brskal, kot ti. 

Seveda so plusi in minusi. 

Sprašujem tukaj, da bi probal, - če ne sem dogovorjen s fantom v Italiji, ki je menjal, kar me zanima (16/41)... samo je malo daleč 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 minutami, LunaticFringe pravi:

So menjali fantje po tujini, kar nekaj njih. Mogoče sem malo bolj brskal, kot ti. 

Seveda so plusi in minusi. 

Sprašujem tukaj, da bi probal, - če ne sem dogovorjen s fantom v Italiji, ki je menjal, kar me zanima (16/41)... samo je malo daleč 

sama menjava ni sploh noben problem. Kave pa imajo en problem, ti bom zapisal, čeprav sem reku da bom držal gobec.

Prvi verižnik se zapeče ko svinja na osovino, pa rabiš običajno kamionsko pištolo, da odpusti

Menjava se splača (neglede, kaj daš) ko je veriga na koncu 35-50kkm, odvisno od vzdrževanja in obrabe

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Lep je. Srečno vožnjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
apirko

Ne vžge! :( 

Zadnjič sem ga opral.. potem je še lepo vžgal in delal normalno... zdaj je pa stal kak tedn in ne vžge.

Akumulator je bil malo prazn, zato sem ga priklopil na polnilec. Ga je napolnil, pa še meraj ne vžge. Vergla, ampak se ne zalaufa. Takoj ko spustim gumb za zagon pa se sliši kako se spet pumpa prižge (tisti bzzzzz zvok, ko daš kontakt). Medtem ko je bil priklopljen na vzdrževalec, sem gledal napetost in ko ga probam zaalufat, pade na 11,6, sicer je na 13V. Star je 3 leta, pozimi je bil akumulator noter, enkrat na mesec priklopljen na vzdrževalec. Je možna rešitev nov akumulator al ga bo treba na servis peljat?

Res mi ni tega treba zdaj... še takrat ko mam cajt se vozit, eto ti ga... :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Tale kornoa in 5g pa gresta res z roko v roki.. še pred virusom so bili protesti pri nas da nočemo 5G, zdej so s temi maskami in ostalimi zadevami tako zaposlili protestnike da nimajo čas protesirat proti širjenju  5G omrežja.. 
    • Joker
      Ne vem no. Pošolani so bili vsi s strani Binderja. Od drugega do šestega so bili v dobrih dveh sekundah... Koliko jih je odstopilo? Lecuona, P. Espagaro in Mir. Matematika iz prvega razreda osnovne šole pravi 5+3=8 če bi bili vsi pred njim. Pa ne verjamem, da bi bili. Po moje tole peto mesto realno ni nič manj vredno kot tisto tretje iz Jereza 2. Če bi bil jaz eden od mladcev bi se resno zamislil nad dejstvom, da jih preganja nekdo, ki bi jim bil zlahka oče...    
    • maus
    • krucymucy
      Feelerje na tackah. Nasel. Original gumics vs. VW gumica
    • VS800
      SEj smo sam dobr hoTL
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!