Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 1 uro, Gassa pravi:

Kako je kaj s popusti kvak konec sezone? Se splaca se malce pocakat?

ne..žal.

DKS je zlo tog. Se pa dobi v primeru novega modela, starejše letnike z 0 km. Takrat prečekiraj trgovce. Majo dokaj dobre cene iz zaloge. Včasih celo za isti model starejših letnikov nudijo kak fičnik popusta.

Recimo SX je bil v začetku leta nov model 2020 cca 14kek, 2019 pa okrog 11 al mal čez. Seveda se pa v tem primeru ne gre za enak motor, le ime je isto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
pred 4 urami, apirko pravi:

Kakšno mnenje o športnih zračnih filtrih? Je kdo na Z900 že zamenjal navadnega s športnim?

nisem na Zju sem pa na SXu. Pralnega HiFlo. Hudo bistvene razlike ni. Nekateri  (serviserji) trdijo, da preveč prepušča, da lahko škodi. V 100000km mu ni nič škodilo-aja, bistvenih razlik pri performansu se ni videlo.

Moje mnenje, če se ti vsakih 20 jurjev ne kupuje papirnatega za 20-30€, odkartaš 50-60€ za pralnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, bajkr88 said:

lep, a drgač je dovolj velik ta motorček zate ? nekm mejhn zgleda za dalsje fure? drugace zadovoljen? dost bolši kot ex?

Pri poziciji za noge ni bistvene razlike. Na zju je celotna drza bolj naprej, stopalke pa malce bolj nazaj. Mislim, da ne bo problemov. Zaenkrat kar zadovoljen, vec kot 6k se ni sel. Meni je super zaenkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Gassa pravi:

Pri poziciji za noge ni bistvene razlike. Na zju je celotna drza bolj naprej, stopalke pa malce bolj nazaj. Mislim, da ne bo problemov. Zaenkrat kar zadovoljen, vec kot 6k se ni sel. Meni je super zaenkrat.

sam ne ga morit v nizkih obratih. Najlepše je stalno med 5 in 6 občasno tja do osem pa postopoma nazaj. Bo najboljše za agregat.

Huda napaka je, počasna vožnja ali konstantna hitra vožnja.

Celo kawasaki, nekam se prilepil, je sedaj po novem spremenil navodila vpeljave motorja.

Pa srečno vožnjo.

Jaz sem zlahka vozil z njim po celem balkanu, le komfort sedež sem kupil, je veliko prijaznejši riti.

ps. pozabil povedati, redno kontrolirajte količino olja, nekateri so imeli probleme z visoko porabo. Jaz ne, na 10 kkkm ni žrl skoraj nič/zanemarljivo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, DAMI34 said:

sam ne ga morit v nizkih obratih. Najlepše je stalno med 5 in 6 občasno tja do osem pa postopoma nazaj. Bo najboljše za agregat.

Huda napaka je, počasna vožnja ali konstantna hitra vožnja.

Celo kawasaki, nekam se prilepil, je sedaj po novem spremenil navodila vpeljave motorja.

Pa srečno vožnjo.

Jaz sem zlahka vozil z njim po celem balkanu, le komfort sedež sem kupil, je veliko prijaznejši riti.

ps. pozabil povedati, redno kontrolirajte količino olja, nekateri so imeli probleme z visoko porabo. Jaz ne, na 10 kkkm ni žrl skoraj nič/zanemarljivo

hvala za dobre zelje ?.

Prvih 200 sem se drzal do 4k, zadnjih 50 km pa redno do 6k (naj bi se drzal tega do prevozenih 600 km, torej se 350 km. Sem pa skoz na road programu.


To so mi tudi priporocili na Elisi. So odsvetovali rain program za utekanje, da ga ne zamorim. Ce najdes druga priporocila, nalepi prosim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Gassa pravi:

hvala za dobre zelje ?.

Prvih 200 sem se drzal do 4k, zadnjih 50 km pa redno do 6k (naj bi se drzal tega do prevozenih 600 km, torej se 350 km. Sem pa skoz na road programu.


To so mi tudi priporocili na Elisi. So odsvetovali rain program za utekanje, da ga ne zamorim. Ce najdes druga priporocila, nalepi prosim. 

Ti je že prav povedal Tomaž.

Drugače pa tale video je najbolj poučen.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, DAMI34 said:

Jaz sem zlahka vozil z njim po celem balkanu, le komfort sedež sem kupil, je veliko prijaznejši riti.

2020 letnik ima visji in mehkejsi sedez, sploh ne vem, ce je komfort se naprodaj. Malo me moti, ker lezem naprej proti tanku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Gassa pravi:

2020 letnik ima visji in mehkejsi sedez, sploh ne vem, ce je komfort se naprodaj. Malo me moti, ker lezem naprej proti tanku.

aja točno, ne potem imaš že komfort sedež. 2019 ma pručko. Ja mal se bo pena posedla pa ne boš več. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma teli udobni sedeži... js sm za foro kupu za tracer 700 original comfort.... k je sam 120€ in sm reku tok pa reskiram ceprov sm biu ze z orig. zadovoln,  ma ce bi blo se boljš zakaj pa ne, pa da vidim ce je res tolk boljši... no in ugotovu da je ful bl trd ko se usedes komfortni... to zato ker osnovni originalni je bl mehak in pol se na daljsi furi ugreznes notr in zacne rit bolet... sploh ce si težak.... tko razlagajo...

ugl. js sm ugotovu da je cist ok originalni, ubistvu meni boljsi... tko da 'zgrešen nakup' , nimam kj vsaka šola neki stane.... tud vizir itd mors kupt probat pol pa vidiš kaj ti ustreza... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, bajkr88 pravi:

ma teli udobni sedeži... js sm za foro kupu za tracer 700 original comfort.... k je sam 120€ in sm reku tok pa reskiram ceprov sm biu ze z orig. zadovoln,  ma ce bi blo se boljš zakaj pa ne, pa da vidim ce je res tolk boljši... no in ugotovu da je ful bl trd ko se usedes komfortni... to zato ker osnovni originalni je bl mehak in pol se na daljsi furi ugreznes notr in zacne rit bolet... sploh ce si težak.... tko razlagajo...

ugl. js sm ugotovu da je cist ok originalni, ubistvu meni boljsi... tko da 'zgrešen nakup' , nimam kj vsaka šola neki stane.... tud vizir itd mors kupt probat pol pa vidiš kaj ti ustreza... 

no pri Z900 je zadeva drugačna, pri KTM tudi. Edina razlika je, malce se izgubi povratnih informacij, če imaš udobnejši sedež z več pene ali gelom, ogrevanjem itd.

Pručka pač zaradi fizikalnih lastnosti posreduje največ informacij s ceste.

Vendar Z900 letniki do 2019 majo sedež 79cm višine in 1cm pene. Komfort doseže 82cm, udobnejše je sedenje, manj je nabijanja v rit, bolj so iztegnjena kolena. To lahko potrdi marsikdo, ki ga vozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se čisto strinjam z Damijem. Sem vozil Z900 z org. nizkim, potem z gelom in sedaj z višjim sedežem. Pomaga do te mere, da mi predelan sedež z gelom stoji v omari... kak interesent? :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Gassa pravi:

Torej je najbrz nizji od sedeza 2020?

ja, do 2019 je original 79 cm, 2020 ima 82cm. So mu nataknil že komfort verzijo. Slikaj pa pogledamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

ja, do 2019 je original 79 cm, 2020 ima 82cm. So mu nataknil že komfort verzijo. Slikaj pa pogledamo.

Naj apirko zic pofotka, da vidimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Radoš iz Vrtojbe ti predela original, prilagaja ga dokler nisi sam zadovoljen lahko kombiniraš materiale in barve protizdrsne prevleke. Šivi u nulo.

Mojster, ki pa ne zahteva celega premoženja za opravljeno delo. 

Poslikam na mojemu ob priliki. Sicer model 17-19. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!