Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

original kawa comfort ima več pene in je višji, kar ne pomeni, da je boljši, sam povem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Gassa pravi:

Quickshifter, kater, za koliko, kako je z garancijo?

Translogic.... Pa sej Z900 ga ne rabi (moje mnenje) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce bi bilo potrebno najprej rocici za sklopko in zavoro zamenjat za kaksne krajse. 

QS - glede na kratka prestavna razmerja in hiter menjalnik, bi po mojem kr pasal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, LunaticFringe pravi:

Translogic.... Pa sej Z900 ga ne rabi (moje mnenje) 

popolnoma enako menim. Vsaj moj se je tako lepo menjaval navzgor brez sklopke, kot bi mel kvikija. Samo trznu sem in (spustil gas, butnil navzgor, dodal gas) 

Za dol pa še nisem vozil, kvikija, ki bi mi ustrezal, čeprav dela dobro na sxu, mi je vseeno bolj všeč (in bolj naraven gib) blip pa brzino dol.

 

pred 17 urami, Gassa pravi:

Quickshifter, kater, za koliko, kako je z garancijo?

Na garancijo, ne bi smelo nič vplivati. V skrajni sili ga odstraniš. Tam kjer servisiraš, tam vprašaj, kako je z garancijo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120105055_1672681266243997_1299379902753396043_o.jpg.8e10ef2a4234b0821e20f0bff4f65df5.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, DAMI34 said:

popolnoma enako menim. Vsaj moj se je tako lepo menjaval navzgor brez sklopke, kot bi mel kvikija. Samo trznu sem in (spustil gas, butnil navzgor, dodal gas) 

Za dol pa še nisem vozil, kvikija, ki bi mi ustrezal, čeprav dela dobro na sxu, mi je vseeno bolj všeč (in bolj naraven gib) blip pa brzino dol.

 

Na garancijo, ne bi smelo nič vplivati. V skrajni sili ga odstraniš. Tam kjer servisiraš, tam vprašaj, kako je z garancijo.

na s1000ki mi kviki dela u nulo gor in dol; res užitek ful: gor držiš gas - samo rukaš gor ?, za dol pa je še itak boljše, gas spustiš on pa sam dodaja  vmesni gas, pa poka ko hudič ? v dynamic pro programu ( hvala bogu še stari EUR normativi - novi nima več tega), ma ful dober kviki in dela ultra hitro. 

na Z900 pa itak po japonsko vrhunski menjalnik, soft sklopka, pa na gor tako kot je že Dami opisal gre zelo lepo brez sklopke, seveda sam zapiraš gas, pa navzdol tudi gre, mu moraš pa ročno pomagati, vse na star način, je zanimivo tudi, vendar pa glede na to, da ima zelo kratka prestavna razmerja ta Z900ka, bi pa kak Translogic ziher super pasal in bi se ga dalo z manj znanja še bolj športno voziti ziher. Zdaj sem z mojim Z900 (letnik 2019) naredil 3.000 km in lahko rečem da mi je vedno bolj všeč in mi po ergonomiji tudi paše ker nisem pri ta velikih. Fajn se ga da kolenčkat, v nizkih obratih ima lepo razporejen navor in teče izredno mirno, tako da če nočeš te ne priganja, ko ga pa raztegneš pa lepo pokaže zvoje zobe. No, jaz imam še malce bolj športno-agresivno belanco gor, ker ga imam itak samo za dnevne izlete za po Pohorju in po vinskih avstrijskih cestah. Ta "star" trd sedež mi pa paše, ker fajn čutim stik s cesto in je vožnja bolj aktivna. Tukaj ste toliko dobrega napisali o Z900ki, predvsem glavni promotor za Kawasaki je itak @DAMI34, da bi vam zastopnik lahko dal kakšno proviziji za reklamo. No, če dobite kak popust pri kawa trgovcih, si ga pa itak zaslužite, ker sem ga nabavil najbrž samo zaradi tega, kar sem tukaj prebral  ?.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, če bi kr tko talal popuste, bi mel jaz še kak moped v garaži.

Ampak moje veselje je že, če sem nekomu opisal zadevo vsaj malo po resnici, da uspe iz tega razbrati a bo vzel moped al ne, pa da ga nisem razočaral.

Štos Z900 je v tem, da nudi veliko fajn zabave, z mal investicije in popravki si pa celo potovalni stroj narediš in vse to skupaj za izredno izredno malo denarja. In to nov moped.

Hočem reči, da je kar posrečen moped, recimo z800 me ni tako prepričal, razn lepega dizajna.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dans sem jurja obrnil, zdej pa na prvi servis. Vsakic, ko se usedem na motor, je mocnejsi in raje se vrti, tako da ga z utekanjem sigurno nisem zamoril. Malce “drhti” med 2,5k in 3,5k, mravljincastih vibracij je tut kar nekaj med 5k - 8k. Upam, da to dvoje mine.

Drugace pa vedno bolj zadovoljen z motorjem, akrapota bom cimprej namontiral, gume roadsport2 bom pa kar zvozil, ceprav sem jih mislil ze zamenjti. S svojimi 185 cm se ne pocutim utesnjeno, vecje probleme z nogami sem imel na tracerju 700.

Uglavnem, za par sezon bo ziher.  Maybe she’s a keeper ?

Popravljeno . Popravil Gassa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha je šla svojo srečo iskat k drugemu lastniku, jaz pa sem rabil drug motor.

Nekaj čase sem še premleval kaj,kako in zakaj. Potem je mimo prišla priložnost za Kawo mladega letnika in za pametno ceno.

Glede na to koliko hvale sem slišal tukaj, se mi je zdelo nemogoče da sem se slabo odločil.?

In tukaj je...20201017_132705.thumb.jpg.821c3f28ee5f01444e29d1ea1db9eb70.jpg

20201017_132715.thumb.jpg.f96de4d8e752cc992138f600657dce3b.jpg

Gre za 2019 letnik z malo kilometri na računu, dobrih 2700 se jih je nabralo dosedaj.

Motor je čisto veselje in sva se zelo hitro spoprijateljila. Vleče močno in zvezno brez nenadnih sprememb v moči. V ovinku stabilen in se ga enostavno premetava. Original gume so res bolj lesene ampak ko pridejo na temperaturo držijo ok. Zvok z original loncem je resda bolj bogi ampak LeoVince mu pomaga da zaropota malo bolj resno.

V primerjavi z Yamaho je tole res big boys bike. Yamaha je bila bolj igračkasta.

Za štart sem danes naredi 80 ogrevalnih kilometrov in se vrnil z nasmehom od ušesa do ušesa. Upam da še velikokrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ChuckNorris pravi:

 

Ko sm pogledal drugo sliko na hitro, sem že za trenutek pomislil, da si mi ukradli motor. Imam namreč enako barvno kombinacijo z enakim LV rorom. 

Če bi pa rad pritegnil pozornost miličnikov.... ⬇️⬇️ ?

Screenshot_2020-10-17-18-26-37-42.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem montiral akrapota, pa ni neke bistvene razlike, se mi zdi skoraj skoda denarja. Tudi ce odstranis zadnji glusnik, ni neke bistvene razlike. Tukaj ves zvok zadusi katalizator in pa bread box.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
pred 32 minutami, Gassa pravi:

Shad sh23 in akrapovic slip on - dovolj prostora?

poglej moje fotke v tej temi. Mislim da ja, ker SH23 gredo na original ror, akrapo ma pa isti kot in po dimenzijah je celo manjši.

 

 

68820067_2492736194129251_6208088769229225984_o.jpg

69402876_2492738274129043_5403866816046956544_o.jpg

69689627_2492734154129455_56979578769375232_o.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm, zadeva je precej dolga..nisem prepričan, če bo šlo in četudi gre bo verjetno precej blizu, kar pomeni, da izpuh lahko pretopi plastiko.

Teoretično lahko popraviš naklon Akrapota, ali nekoliko skrajšaš cev spodaj, kjer se priključi na original. Potem pa prideš na dolžino originala. Vsaj po sliki sodeč mi zgleda, da ma lonec samo objemko in lahko spreminjaš pozicijo.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Gassa pravi:

Na stock je ok, tole me matra:

F6E26626-FADF-40BE-AE7E-B4293917033D.jpeg

0016FDC7-608A-4DEF-BC2C-31276922BE34.png

ej, najdu sm ti in to celo na povezavi na vrhu :P možak ma celo ta velke kufre, tule si preberi

https://www.z900forum.com/index.php?topic=131.20

IMG_20170923_103942.thumb.jpg.06c01803940f7e5216679abb21c2c2e0.jpg

IMG_20170923_123000.thumb.jpg.5648b2939f9747040e423a7faeec7403.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Gassa pravi:

Klanjam se, sam sem tudi iskal to tem forumu, pa nisem nasel ?

ne rabiš, slučajno mi je padlo v uč med full fotkami :P

Z mal igranja boš zlahka dal tudi SH23. Drugače pa malce popravi kot pri roru. Predlagam, da na kovček spodaj prilepiš kako dobro alu izolacijo, ne škodi. Tak al tak kufre skozi po tleh mečeš in bo izolacija prišla prav.

Montažo sem pa tudi nekje opisal in poslikal, al tule al v temi kufri.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoce sh23 kufri nizje sedejo, kot sh36? Vem, da sh23ke nosilec zagrabi cisto prvu, pri sh36 pa zgleda, da nizje.

bom pisal na Shad, pa da vidim, ce mi odgovorijo...

4 minutes ago, DAMI34 said:

Montažo sem pa tudi nekje opisal in poslikal, al tule al v temi kufri.

Ja, sem ze pogledal ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Gassa pravi:

Ali mogoce sh23 kufri nizje sedejo, kot sh36? Vem, da sh23ke nosilec zagrabi cisto prvu, pri sh36 pa zgleda, da nizje.

bom pisal na Shad, pa da vidim, ce mi odgovorijo...

Ja, sem ze pogledal ??

po slikah sodeč smo tam tam, s tem da so 23ke precej manjše.

Druga opcija je poltrdi kovčki od givija

Givi_Kawasaki_Z900_A4118_TST4118_4118FZ_V47NNT_ST601.thumb.jpg.ca544349e6b4ab5e9a1730702fb5f508.jpg

tule je pa moja montaža, vsaj po slikah sodeč bi šlo tudi z akrapovičevim rorom

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Givija ne bi montiral. Ce shad23 ne bo pasal, bom mogoce raje hepcotov sport rack vzel, pa kaksno torbo za tistih par nekajdnevnih tur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!