Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Sem pisal na shad in so spanci potrdili, kar sem ze vedel - ne bo slo. Tko al akrapota dol ali pa nekaj za zadek motorja, mehke torbe:

1. Fehling, tole bi moral videl se par fotk celega4C159FBE-21D6-44C9-A1F2-70C962E49D39.jpeg.d5e7159a9abfd5474dbd5ef7ca387fb2.jpeg

2. Hepcotov sportrack namesto zadnjega sedeza.

DA533B96-7147-43E7-A86A-88712E44DCD8.thumb.jpeg.6b7d892de2862963a7c37cbcd89948ae.jpeg
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Od  nakupa sem prevozil 2500 km, tako da lahko bolj merodajno podam mnenje:

- originalnim roadsport gumam nekak zaupam, jih je pa potrebno orng segret, preden se spustis v ovinek, z visnjim temperaturami zunaj bo to vedno lazje, prelaganje med ovinki je postalo prav zabavno,

- motor fajn potegne, ni pa nek dirkalnik, vsec mi je kratek menjalnik, kviksifter... se razmisljam,

- akrapo slip on je zacel kr fajn rohnet, se je zgleda mal spihal,

- vibracije med konstantno voznjo od 3500 do 4500 so motece,

- s svojimi 185 cm se pocutim cisto ok, sedez je original visok,

- pedal za zavoro sem spustil kolikor se je dalo, pa se mi zdi se vedno malce visok,

- mra-jev vetrobran fajn pomaga,

- footpegse bom zamenjal, katere?

overall sem zadovoljen, bo pa najbrz z menjavo gum postala to se vecja igraca.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz sem naredil cca. 1800km odkar ga imam pa se kar strinjam s teboj.

Kvikšifter bi bil pomoje kar kul ampak ga nekako ne pogrešam.

Zvok je meni zelo všeč pa čeprav je klasični 4-cilindre. Induction noise nad 6000 obrati naredi svoje, slipon mu pa smo pomaga da malo bolj zaropota

Te Roadsport je treba konkretno segret pol pa grejo OK. So pa pri meni zdržale 4200km. Zadnja je bla znucana. Sprednja bi še šla, ampak je šla dol.

Ko boš gume zamenjal bo takoj boljše. Posebej če boš dal kakšne bolj limaste gume. Jaz sem dal M7RR pa se zdaj motor bistveno bolje pelje.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam maš prav, kviki je fajn, ampak z900 v primerjavi z ostalim šrotom, ki ga vozim/sem vozil ma menjalnik kot maslo in gor samo pokaš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živijo eno vprašanje, kupil sem z900 in razmišljam o belly panu (kitajski/ebay) ali mogoče mi zna kdo povedati ali je to potrebno homologirati? vem da ne tehničnem rečejo da je vsako spremembo treba, ampak na cbfki sem imel belly pan gor odkar sem ga kupil in nikoli ni nihče vprašal po homologaciji.

 

prav tako me zanima za vezir, ta ki mi je všeč je cca 3 cm višji od originalnega. 

 

PS. Če potrebujem homologacijo ali je preprost račun od "kitajskega" prodajalca dovolj ali rabiš kakšen certifikat?

 

vnaprej hvala za  odgovore ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, marceliii pravi:

Živijo eno vprašanje, kupil sem z900 in razmišljam o belly panu (kitajski/ebay) ali mogoče mi zna kdo povedati ali je to potrebno homologirati? vem da ne tehničnem rečejo da je vsako spremembo treba, ampak na cbfki sem imel belly pan gor odkar sem ga kupil in nikoli ni nihče vprašal po homologaciji.

 

prav tako me zanima za vezir, ta ki mi je všeč je cca 3 cm višji od originalnega. 

 

PS. Če potrebujem homologacijo ali je preprost račun od "kitajskega" prodajalca dovolj ali rabiš kakšen certifikat?

 

vnaprej hvala za  odgovore ?

ne, ne rabiš vpisat v homologacijski karton.

Vizirja tut ne, pa kufra tut ne, zaščitnih cevi ali bunkic tut ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

ne, ne rabiš vpisat v homologacijski karton.

Vizirja tut ne, pa kufra tut ne, zaščitnih cevi ali bunkic tut ne.

Ni res, vizir je treba vpisat, tudi sam sem ga moral na ninji vpisat... Vizirji imajo tuv in številke...Samo povem, da ne bo kdo stran metal denar ob kontroli inkasantov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Hytech pravi:

Ni res, vizir je treba vpisat, tudi sam sem ga moral na ninji vpisat... Vizirji imajo tuv in številke...Samo povem, da ne bo kdo stran metal denar ob kontroli inkasantov.

kolega ga ni rabil, je peljal vpisat vse after market dele na motorju (cel izpušni sistem, vizir, crash pade, led smernike), ubistvo ga je postavil tja in rekel naj homologirajo, homologirali so le izpuh in smernike, nič drugega, nikoli mu nihče niti na tehničnem niti pri policijskih kotrolah ni omenil ali ga vprašal za homologacijo vizirja.

 

jaz osebno vizirja nebi hodil homologirat.

Popravljeno . Popravil Shillien
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Hytech pravi:

Ni res, vizir je treba vpisat, tudi sam sem ga moral na ninji vpisat... Vizirji imajo tuv in številke...Samo povem, da ne bo kdo stran metal denar ob kontroli inkasantov.

verjemi, da prav na vsakem motorju menjam vizir. Za nekatere imam po 2. To pomeni vsaj 10 motorjev v zadnjih 10ih letih.

Ne delat drame, kjer je ni.

Govorim resno.

In kasant, naj najprej dokaže, da nekaj ni prav, potem pa soli pamet.

Na tehničnem, pa nihče nič ne preverja. Al je mali vizir, al 23cm večji al original večji pa zatemnjenj al pa aftermarket.

 

 

pred 25 minutami, Shillien pravi:

kolega ga ni rabil, je peljal vpisat vse after market dele na motorju (cel izpušni sistem, vizir, crash pade, led smernike), ubistvo ga je postavil tja in rekel naj homologirajo, homologirali so le izpuh in smernike, nič drugega, nikoli mu nihče niti na tehničnem niti pri policijskih kotrolah ni omenil ali ga vprašal za homologacijo vizirja.

 

jaz osebno vizirja nebi hodil homologirat.

nič ne homologiraš, samo vpišeš v homologacijski kartonček. homologira proizvajalec, ti pridobiš homologacijo za del, ki ga misliš vpisat, ter potrdilo o strokovni vgradnji.

Drgač pa imaš prav.

Če kraš bunk nihče ne vpisuje, je pravljica, da se vizir vpisuje. Prav tako nihče ne vpisuje kovčkov, ter nosilcev.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

verjemi, da prav na vsakem motorju menjam vizir. Za nekatere imam po 2. To pomeni vsaj 10 motorjev v zadnjih 10ih letih.

Ne delat drame, kjer je ni.

Govorim resno.

In kasant, naj najprej dokaže, da nekaj ni prav, potem pa soli pamet.

Na tehničnem, pa nihče nič ne preverja. Al je mali vizir, al 23cm večji al original večji pa zatemnjenj al pa aftermarket.

 

 

 

 

Ne ti men, ne delat drame kjer je ni. Me ne zanima kok si ti imel motorjev, ko boš nabasal na pikolovca boš plačal za nehomologirane stvari...Ustavil me je brez kartona s sabo, začel pridigat okoli homologacije IN VIZIRJA (mra light smoke) in začel pisat kazen...A balance na cestaku sploh skapiral ni, no itak je bilo tudi to homologirano... Hvala bogu sem njegovega sodelavca prepričal, da pustim dokumente pri njiju pa pridem nazaj s homologacisjkim kartonom in dokazem ,da imam vse vpisano...

Vsak naj dela kar hoče, jaz sem samo opozoril...

 

Popravljeno . Popravil Hytech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Hytech pravi:

Ne ti men, ne delat drame kjer je ni. Me ne zanima kok si ti imel motorjev, ko boš nabasal na pikolovca boš plačal za nehomologirane stvari...Ustavil me je brez kartona s sabo, začel pridigat okoli homologacije IN VIZIRJA (mra light smoke) in začel pisat kazen...A balance na cestaku sploh skapiral ni, no itak je bilo tudi to homologirano... Hvala bogu sem njegovega sodelavca prepričal, da pustim dokumente pri njiju pa pridem nazaj s homologacisjkim kartonom in dokazem ,da imam vse vpisano...

Vsak naj dela kar hoče, jaz sem samo opozoril...

 

mojster, dobil si nasvet, pol pa homologiraj. Naj ti na kratko povem, beri temo homologacija, ker ti ne boš čisto nič homologiral, kvečjemu vpisal v homologacijski kartonček (oz evidentiral spremembe). Če ti nekdo pove iskušnje, ki so preverjene, te ne zajebava. Če te pa modri heca, ti bo že našel bedarijo, drgač ti bo pa glasnost izpuha meril po kavbojsko ali si celo izmislil kako nepravilnost. Pa še rok prve pomoči bo preveril in preštel flajštre.

Prav tako ni nikjer v zakonu napisano, da moraš imeti s seboj homologacijski kartonček (tudi obdelano v temi o homologacijah). Modri lahko čisto vse preveri na svoji tablici. Seveda pa, za jebanje motorista vse prav pride. Ni pa zakonsko zahtevano, da imaš homologacijski kartonček s seboj. Moraš pa met vpisan izpuh recimo, če si ga menjal.

In na tej točki sva tule končala, ker tule ne bova več smetila, oziroma bom poste premaknil v temo homologacija. Ti pa kar vpisuj vse kar lahko, tut kufre in nalepke na feltni :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem na z800 dal gor od Puiga spodnjo plastiko. Na original Puig strani je TÜV certifikat. Pokličem Motogoldi in mi Zlato pove, da ni potrebno homologirat.

Tud vizirja ne. Se pa pripravlja sprememba zakonodaje. 

Pozor, prek meje je pa zadeva povsem druga. Predvsem mislim Avstrijo in Nemčijo. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem mam prevoženih nekje 9500km in se mi zdi da se mal slišica ketnica v motorju. Je že mel kdo tak primer, se da to španat?

Al je to normalno pa sm šele letos prvič slišu sploh:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, KARMEN1 pravi:

?????

Tiste v agregatu najbrž ne slišiš.

Verjetno ti ropota kaj drugega.

lahko jo, tudi ketnce se pretegnejo

Kakorkoli, samo s poslušanjem ne prideš nikamor, bo treba kar do kakega izurjenega ušesa. Načeloma, pa nisem nikjer zasledil, da bi kdo jokal pri teh kmjih, da je ketnca pretegnjena.

No ne vem, kako je bila mašina vpeljana, ali zlorabljana itd..se pa lahko tut tovarniška napaka zgodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo vpeljan je bil brez skrbi, sem prvi lastnik. Pa itak tega motorja ne morš zlorabljat brez da bi zgubu izpit :P 

Gre na servis v zelo kratkem, ker ga še letos nism naredu pa bomo vidli. Lah da sem sam preveč paranoičen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, DAMI34 said:

Kakorkoli, samo s poslušanjem ne prideš nikamor, bo treba kar do kakega izurjenega ušesa. Načeloma, pa nisem nikjer zasledil, da bi kdo jokal pri teh kmjih, da je ketnca pretegnjena.

Jokajo, jokajo, samo ne na tem forumu, ker se tukaj ne sme napisati nič slabega o Kawasaki-jih. Verjetno res ne gre za pretegnjeno verigo, le malo premalo napeto in rahlo motečo.  

Tukaj najdeš kar nekaj primerov, tudi pri majhni kilometrini. 

https://www.z900forum.com/index.php/topic,1206.0.html

"There was a cam chain noise from the start, not very loud, but present. It was louder and louder up to 1500-2000km. Then it stopped suddenly. Gradualy came back from 3000km till 10000km when it was very loud. Disappeared once again and it did not come back yet (now at 15500 km)."

11 hours ago, zziga said:

Je že mel kdo tak primer, se da to španat?

Napenjalec je avtomatski in naj bi se sam nastavil. Lahko pa se ga tudi resetira. Opozori jih na servisu..

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, XTR pravi:

Jokajo, jokajo, samo ne na tem forumu, ker se tukaj ne sme napisati nič slabega o Kawasaki-jih. Verjetno res ne gre za pretegnjeno verigo, le malo premalo napeto in rahlo motečo.  

Tukaj najdeš kar nekaj primerov, tudi pri majhni kilometrini. 

https://www.z900forum.com/index.php/topic,1206.0.html

"There was a cam chain noise from the start, not very loud, but present. It was louder and louder up to 1500-2000km. Then it stopped suddenly. Gradualy came back from 3000km till 10000km when it was very loud. Disappeared once again and it did not come back yet (now at 15500 km)."

Napenjalec je avtomatski in naj bi se sam nastavil. Lahko pa se ga tudi resetira. Opozori jih na servisu..

kdo sedaj joče? :P Mislim, kje je zapisano, da se o kavi ne sme nič sabega zapisati?

Nekaj primerov si zapisal in dal povezavo, kot jaz, da je možno, ampak brez servisa bo težko ugotovil sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!