Jump to content

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Message added by DAMI34

SERVICE MANUAL (KLIKNI ME) Z900_ZR900BH_Eng.pdf

Z900 mednarodni FORUM

 

Recommended Posts

Sem pisal na shad in so spanci potrdili, kar sem ze vedel - ne bo slo. Tko al akrapota dol ali pa nekaj za zadek motorja, mehke torbe:

1. Fehling, tole bi moral videl se par fotk celega4C159FBE-21D6-44C9-A1F2-70C962E49D39.jpeg.d5e7159a9abfd5474dbd5ef7ca387fb2.jpeg

2. Hepcotov sportrack namesto zadnjega sedeza.

DA533B96-7147-43E7-A86A-88712E44DCD8.thumb.jpeg.6b7d892de2862963a7c37cbcd89948ae.jpeg
 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    469

  • KARMEN1

    132

  • Snečer

    67

  • sesir

    50

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Batman je doma 

itz alajw

Pa sem tud jaz postal del familije Z.    

Posted Images

  • 2 months later...

Od  nakupa sem prevozil 2500 km, tako da lahko bolj merodajno podam mnenje:

- originalnim roadsport gumam nekak zaupam, jih je pa potrebno orng segret, preden se spustis v ovinek, z visnjim temperaturami zunaj bo to vedno lazje, prelaganje med ovinki je postalo prav zabavno,

- motor fajn potegne, ni pa nek dirkalnik, vsec mi je kratek menjalnik, kviksifter... se razmisljam,

- akrapo slip on je zacel kr fajn rohnet, se je zgleda mal spihal,

- vibracije med konstantno voznjo od 3500 do 4500 so motece,

- s svojimi 185 cm se pocutim cisto ok, sedez je original visok,

- pedal za zavoro sem spustil kolikor se je dalo, pa se mi zdi se vedno malce visok,

- mra-jev vetrobran fajn pomaga,

- footpegse bom zamenjal, katere?

overall sem zadovoljen, bo pa najbrz z menjavo gum postala to se vecja igraca.

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Tud jaz sem naredil cca. 1800km odkar ga imam pa se kar strinjam s teboj.

Kvikšifter bi bil pomoje kar kul ampak ga nekako ne pogrešam.

Zvok je meni zelo všeč pa čeprav je klasični 4-cilindre. Induction noise nad 6000 obrati naredi svoje, slipon mu pa smo pomaga da malo bolj zaropota

Te Roadsport je treba konkretno segret pol pa grejo OK. So pa pri meni zdržale 4200km. Zadnja je bla znucana. Sprednja bi še šla, ampak je šla dol.

Ko boš gume zamenjal bo takoj boljše. Posebej če boš dal kakšne bolj limaste gume. Jaz sem dal M7RR pa se zdaj motor bistveno bolje pelje.

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

sam maš prav, kviki je fajn, ampak z900 v primerjavi z ostalim šrotom, ki ga vozim/sem vozil ma menjalnik kot maslo in gor samo pokaš.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!