Jump to content
  • Sign Up
DeReN

BMW F 800 GS

Recommended Posts

DeReN

Pozdravljeni.

Iščem čim več podatkov okrog novega BMW-ja F800GS, predvsem me zanima št. cilindrov, moč motorja in nosilnost.

Pa tudi splošna mnenja o tem motorju so dobrodošla, hvala.

[attachmentid=81457]

post-12725-1158269456_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Killroy

Nekaj o mini GS-u je napisanga tukaj, pa malo še tule...pa tud tole ni švoh :) Drgač kr se karakteristik tiče - ker je motor isti v vseh 800 modelih, se najbrž spreminja samo število KM in navor, ali pa še to ne :hmm: Enivej, če bi bla finalna verzija taka kakor na slikci, bi bil kr všečn moped :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

kolikor je meni znano sestavljajo vse BMW motocikle v berlinu. od kje dobivajo dele je druga zgodba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Nekako so pri BMWju utihnili glede tega modela :hmm: odkar so lansirali trojče 650G :blink:

ena narisana varijanta...

IPB Slika

Share this post


Link to post
Share on other sites
jax

In order to clarify the matter, BMW Motorrad SA's general manager, Lachlan Harris, confirmed that BMW is working on a GS version of the F800, but that designs are still in their early stages and that the South African public would definitely not see the bike before 2008.

BMW Motorrad's special projects manager, Deon Meyer also confimed that any current 'images' of the upcoming bike are purely speculative and should not be treated as 'the real thing'.

Vir: BMW News...

Mi je pa tak kakršen je na zadnji zgornji slikci zelo všeč... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

ČE? bi dala Yamaha TDM-a na pdobna kolesa bi blo to skoraj to pa še najbrž kaj CENEJE - UF UF.

Yamaha bi morala obdražat/posodobit Super Tenere, tako kot pa Honda Transalpko :grim

TDM-ka je preweč cestno nastrojena .)

Sicer je pa meni tale všeč, vendar to še ni to, za pravega bomo morali videti še počakat eno leto :closedeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SuzyRider

sama oblika obeta veliko. zna biti dobra konkurenca, saj bo cenejši (verjetno) od 1200 gs in tudi malo manjši. oblika ostaja funkcionalistična (zato bo večini še vedno nesimpatičen) :)

največji cukerček bo sam agregat. :OK: , ki bo novost. od tdm-a mu je podoben samo na zunaj, tehnika je malce drugačna. namreč agregat ima karakteristike bokserja (zvok in navor) :OK:

ponovno pa velja, da je to tipičen bmw-jev motor. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
obad

...agregat ima karakteristike bokserja ...

Kolkr jz vem je v F800 vrstni motor ne pa boxer

Share this post


Link to post
Share on other sites
SuzyRider

saj nisem rekel, da je bokser, ampak da ima enake karakteristike. :) vrstni dvovaljnik je, vendar je zasnova delovanja motorja drugačna. (kot pri boks motorju)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc
kupim...

he, he, videt sm bil pijan, da sem se takole hecal.... :whistle:

sicer je pa meni takle kar všečen, sploh to, da ima feltne z naperami (špriklami) :OK:

post-5241-1194355768_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

še slikce...

post-5241-1194357788_thumb.jpg

post-5241-1194357817_thumb.jpg

post-5241-1194357852_thumb.jpg

post-5241-1194357883_thumb.jpg

post-5241-1194357914_thumb.jpg

post-5241-1194358075_thumb.jpg

post-5241-1194358100_thumb.jpg

post-5241-1194358126_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal
sama oblika obeta veliko. zna biti dobra konkurenca, saj bo cenejši (verjetno) od 1200 gs in tudi malo manjši. oblika ostaja funkcionalistična (zato bo večini še vedno nesimpatičen) :)

največji cukerček bo sam agregat. :OK: , ki bo novost. od tdm-a mu je podoben samo na zunaj, tehnika je malce drugačna. namreč agregat ima karakteristike bokserja (zvok in navor) :OK:

ponovno pa velja, da je to tipičen bmw-jev motor. .)

pravi BMW je bokser in bo ostal ....to pa rotaxov motor :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc
Upam da bo saj toliko velik kot GS 1200, ker če bo veliko manjši bo bolj za deklice :evilgrin:

le zakaj? potem bi bilo brezveze

meni je izredno všeč, je le endura (pogon veriga, spredaj 21 colsko kolo, 85 konjev, lahko bi edino imel večji tank za gorivo 16l??)

je ravno nekje vmes med litrsko in 650 klaso, segment, ki so ga (žal) opustili tudi Japonci Super Tenere/Africa Twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
le zakaj? potem bi bilo brezveze

meni je izredno všeč, je le endura (pogon veriga, spredaj 21 colsko kolo, 85 konjev, lahko bi edino imel večji tank za gorivo 16l??)

Če bi že sedaj v osnovi dal gor večji tank, bi jim zmanjkalo prostora za nov model Adventure

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

to najbrž res, vendar je tule malo bolj zapleteno, ker ima tank pod sedežem (kot F 650GS) in ne klasično nad motorjem

sicer bodo pa alternativo pravgotovo hitro ponudili tudi ostali specialisti za tovrstne predelave

bomo videli....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Zadnjic: omenjanje Honde in Ducatija ima smisel, ker sem zelel pokazati da dolocen dirkac potrebuje dolocen motor. In pri Ducatiju in Hondi se je pokazalo, da imajo mnogi, tudi odlicni dirkaci (tudi Zarco na KTMu) s tem probleme. To, da Fabiu lezi motor, ne pomeni da mora tudi Vinalesu ali Rossiju ali komerkoli. Z nasim znanjem z kavca tud priblzno ne vemo ali ima Vinales mogoce pa prav. In japonske firme so tradicionalno znane kot zelo zelo trmaste. Velikost ni vedno prednost. KTM par let nazaj sploh ni imel motorja za GP, pa ze ima zmago in to v res nori konkurenci. KTM ima cevni okvir, cez noc lahko naredijo novega, poceni. Ima svoje vzmetenje, velja enako, ne gre cez posrednike ipd. Zato napredujejo hitro. To je moj pogled na to. Ne maram Rossija, ampak to nima veze, ker govorimo o tem, ali naj firma poslusa dirkaca. Zadnji dokaz za to je KTM: prisel je Dani, nikoli prvak, upokojenec z veliko izkusnjami in po pol leta je tu zmaga... in Rossi ima izkusnje. In na koncu: yamaha dela po svoje in kam gre zadnjih par let? In reakcija nas, vseznalcev: rossi je zanic, vinales samo jamra... bi opozoril se na tretjo moznost: pri yamahi so butli. Se en skok drugam: ducati je trmasto vztrajal pri L polozaju motorja, kao tradicija. Rezultat je bil, da je samo Stoner se nekako vozil to rec, drugi pa ne. Ducati kljub Stonerju ni bil dober motor v tistih letih.   
    • Shillien
      še enkrat, delat tako kot zahteva rossi in spreminjat neki kar deluje je numno. rossi ima sedež pri yamahi samo še zaradi imena, problem pa je vinales ki bi moral zmagovat pa je vedno kriv motor on pa nikol, čeprav je quartararo lani lepo pokazal da ni bila problem sezone 2018 yamaha kot sta jokala ross in vinales ampak omenjena dirkača, nihče ne more zanikat da je rossi bil vrhunski dirkač ampak čas dohiti vsakega in tudi njega je. Omenjanje honde in dukatija tule pa nima nobenega smisla ker noben ni govoril o njima. Je pa dejstvo da samo zato ker dirkač zahteva nemorejo spremeniti celega motorja čez noč, verjetno niti v eni sezoni.
    • car_freak
      Imaš verjetno prav, obrabljen ležaj na križu vilic oz. na vpetju vilic. 
    • ftp
      Saj je v penziji, pa si tudi karanteno lahko privošči 😋
    • dr.looney
      Piflar .... 😁😁😁😁😜😜
  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!