Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


DeReN

Priporočene objave

Pred menjavo ploscic je treba batke ven porint kolikor si upas, da ne izpadejo in jih oprat z brake cleanerjem. Nikar z bencinom ali podobnim, ker unicis gumice. Potem se odpres pokrovcek in dvignes gumijasto membrano na rocki, da sprostis morebiten tlak, ki si ga ustvaril, ko si batke not porinil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pomoc, ampak tudi to ne pomaga. Imel se razdreno glavno celjust oz desno celjust ki je pripeta tudi leva na njo za povezavo ki ki je dajala obcutek da nekako stekajo batki. Sem razdro, ocistil komplet ohisje + batke z brake cleanerjem.. Malenkostno namazal batke z svezim zavornim oljem in nazaj sestavil,vlozil nazaj nove ploscice, povezal cevi in prezrazo komplet prvi sistem. Nazalost 20% boljse kot prej, malenkost lazje se vrti kolo ampak se zmeri ni tak kot bi moralo bit ? razmisljam o menjavu gumic v obeh celjusti in probat se enkrat ce bom naredo spremenbo v vrtenju kolesa. Kaksne so kej cene orginal gumic za celjusti? Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomembno je tudi, da se rocka vraca do konca nazaj, da je ventil odprt in se lahko olje vraca v posodo. Ta problem sicer nastaja, ko se olje segreje in se ne more vracati v posodo in bremze zacnejo vedno bolj drzat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekatere ploscice imajo zadaj namescene plehe za blokado prehoda toplote na batke. Če jih imas, jih odstrani, ker lahko delujejo kot vzmeti. Ploscice s hrbtne strani namazi z bakreno mastjo, da preprecis cviljenje. Ta efekt cviljenja nastane kot drsanje prsta po robu kozarca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma abs? ce batki lepo laufajo in so lepi brez rje itd... pol loh res neki druzga jebe... edin ce je slabo odzračeno in je kak zrak še notr..

 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa kolo vrti kadar je brez zavornih čeljusti? Kako ploščice drsijo po vodilih v čeljusti? So ploščice original ali kak drug proizvajalec? Če je ABS jih brez priklopa na računalnik-tester ne moreš pravilno odzračit!

 

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ima abs, ampak potem bi bil problem tudi z zadnjim kolesom kr sem tudi na zadnji celjusti menjal ploscice in menjal zavorno olje in dela zadnja bremza v piko, samo prva neki nagaja ? ce imam celjusti odpete se kolo vrti tako kot mora, sem tudi sam posumil na lezaje prvega kolesa ampak zal ni to krivo.. Ali je problem v zavornih cilindirih oz gumicah da lepo batki ne laufajo tak ko treba al je pa kaksn povraten pritisk ki ga dela batek v rocki.. Upam da ni sla rocka oz zgornji batek v rocki v marolo ker bo lep strosek ?

Kupil sem brembo ploscice in se lepo pomikajo po vidilih celjusti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, raza pravi:

 Če je ABS jih brez priklopa na računalnik-tester ne moreš pravilno odzračit!

 

si ziher? na avtu ..tud novejsih nism meu nikol problemov da bi kj jebal... le gledat mores da je skoz dost zavorne notr da ne potegne zrak v abs enoto..pol ga najebeš ja, sicer ni nič drgac kot če nimaš abs... razen kar je olja v abs enoti pac ostane staro notr vretn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In če ti uide mehurček v ABS enoto je vsega konec. Problem je, da ga ne vidiš in se spravi ven samo z zagonom ABSa.

In, le delna menjava zavorne tekočine je šlamparija, ki se je poslužujejo slabi mehaniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS.

Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu nima zavorno olje nobene veze, moraš preveriti, ali se zavorna čeljust lepo premika po vodilih. Odpri, namaži in bo po moje OK. Drugače pa @MiNa je Dr.F800GS :)

image.png.2422c84cd58b7032aaddb692f94b452d.png

 

pa najverjetneje boš rabil kaj takega kat. št. 34 21 2 330 312

image.png.0af577b39498b728fb7e53419b268be8.png

Popravljeno . Popravil MitcH'
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Urkel said:

Hvala za pomoc, ampak tudi to ne pomaga. Imel se razdreno glavno celjust oz desno celjust ki je pripeta tudi leva na njo za povezavo ki ki je dajala obcutek da nekako stekajo batki. Sem razdro, ocistil komplet ohisje + batke z brake cleanerjem.. Malenkostno namazal batke z svezim zavornim oljem in nazaj sestavil,vlozil nazaj nove ploscice, povezal cevi in prezrazo komplet prvi sistem. Nazalost 20% boljse kot prej, malenkost lazje se vrti kolo ampak se zmeri ni tak kot bi moralo bit ? razmisljam o menjavu gumic v obeh celjusti in probat se enkrat ce bom naredo spremenbo v vrtenju kolesa. Kaksne so kej cene orginal gumic za celjusti? Lp

Gumice za batke ti naredijo v Dihti v Ljubljani (Črnuče, Brnčičev ulica). Čeljust z batkom prinesi sabo v trgovino. :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za nasvete! Danes sem komplet razdro celjusti in prso do zaklucka da so 100% krive gumice ki potujejo batki po njih. Grejo tako tesko not in ven da druga ne mora bit.. Vodilo za ploscice in vodilo celjusti je vse tak kot mora bit. Jutri narocim komplet gumice pri avto val-u, setavim in upam na pozitivno spremenbo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MitcH'ti je dal pravilen nasvet!!! Problem sem rešil že na štirih e-F-ih sicer na zadnji zavori, opisal tudi na tem forumu, poglej malo za nazaj.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, raza pravi:

In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati,

Menjaš zavorno tekočino po predpisanem postopku potem pa v "okolju" kjer ne oviraš nikogar (kakšno veliko parkirišče) parkrat močno sunkovito zaviraš, da se aktivira ABS. Potem ponoviš postopek menjave zavorne tekočine. To je sicer zasilna rešitev deluje pa.

Z GS911 (za BMW motorje) ABS aktiviraš za 10 sekund neprekinjeno in med tem časom odzračiš sistem. To je pa 100 odstotno in postopek, ki ga predpisuje proizvajalec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 9. 2019 ob 20:38, MiNa pravi:

Trenutno sta v najini garaži 2 (dva) takšna motorja. eden ima 54Kkm (letnik 2015) drugi pa 23Kkm (letnik 2013). Ob menjavi filtra za zrak pri nobenem v airboxu ni bilo več kot kakšna para, ki pa ni tekoča ampak samo sprijeta na dnu sem samo pobrisal s papirnato brisačo.

Aha. Hvala za komentar. Tudi jaz sem obrisal, pa bom videl kako naprej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎23‎. ‎09‎. ‎2019 ob 19:04, Urkel pravi:

Hvala vsem za nasvete! Danes sem komplet razdro celjusti in prso do zaklucka da so 100% krive gumice ki potujejo batki po njih. Grejo tako tesko not in ven da druga ne mora bit.. Vodilo za ploscice in vodilo celjusti je vse tak kot mora bit. Jutri narocim komplet gumice pri avto val-u, setavim in upam na pozitivno spremenbo ?

In širni svet še vedno ne ve ali je bila menjava tesnil prava stvar za rešitev problema?

Če je že bilo postavljeno vprašanje, bi bil tudi odgovor dobrodošel!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17. septembra sem objavil prispevek o menjavi filtra za gorivo. Pravkar sva se vrnila iz Krfa in po 3000kilometrih lahko zapišem, da je operacija popolnoma uspela. Danes sem v Celju po prevoženih 340kilometrih natočil 13,5l goriva pomeni, da je bilo v tanku le 2,5 litra (takorekoč na rezervi) motor ni imel več simptomov kot pred menjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/29/2019 at 8:54 AM, raza said:

In širni svet še vedno ne ve ali je bila menjava tesnil prava stvar za rešitev problema?

Če je že bilo postavljeno vprašanje, bi bil tudi odgovor dobrodošel!

Narocil sem nove gumice, obe celjusti zelo dobro scisto, zamenjal gumice in na koncu komplet zavorni sistem prezraco z novim zavornim oljem in zadeva resena. Kolo se vrti tako kot mora. Hvala vseem za nasvete! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 22. 9. 2019 ob 11:58, car_freak pravi:

Halo majstri. V airboxu se je nabralo olje, ki sedaj malo kaplja iz boxa na pokrov ventilov. Motor je bil par t km nazaj na velikem servisu pri Avtovalu. Baje je kao normalno. 

edit: F700 GS, 22t km, 2017. 

Danes sem menjal olje, oljni filter in zračni filter trenutno ima na števcu 27700 kilometrov. Prilagam sliko airboxa, kot sem že v prejšnjem zapisu napisal je v njem le nekaj sledi oljne pare...

IMG_20191014_131551.thumb.jpg.1766bc0d8f30df0cd548ae1f3217c786.jpg

nekaj "vesp" in muh se je v 20kkm nabralo na mrežici filtra...

IMG_20191014_132208.thumb.jpg.5dc4768a4a8ebfa450123b2965a91228.jpg

pod filtrom relativno čisto, na levi nekaj oljne usedline...

IMG_20191014_132539.thumb.jpg.51c0200957e95ef5acd0e1282f543961.jpg

Nov filter za naslednjih 20kkm....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!