Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


DeReN

Priporočene objave

pred 1 minuto, MiNa pravi:

Danes sem menjal olje, oljni filter in zračni filter trenutno ima na števcu 27700 kilometrov. Prilagam sliko airboxa, kot sem že v prejšnjem zapisu napisal je v njem le nekaj sledi oljne pare...

IMG_20191014_131551.thumb.jpg.1766bc0d8f30df0cd548ae1f3217c786.jpg

nekaj "vesp" in muh se je v 20kkm nabralo na mrežici filtra...

IMG_20191014_132208.thumb.jpg.5dc4768a4a8ebfa450123b2965a91228.jpg

pod filtrom relativno čisto, na levi nekaj oljne usedline...

IMG_20191014_132539.thumb.jpg.51c0200957e95ef5acd0e1282f543961.jpg

Nov filter za naslednjih 20kkm....

Zelo podobo je bilo pri meni.  Očitno je normalno. Sem še malo googlal in naj bi bilo to ok posebej če voziš na višjih obratih kar se meni sliši logično. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nivo olja v motorju je predpisan. Viška ali manjka ne sme biti. To je takoimenovano pozitivno prezračevanje motorja (Positive Crankcase Ventilation). Na ta način odstranimo škodljive hlape iz motorja in preprečimo nastajanje nadtlaka v prostoru glavne gredi. PCV in vakuum v sesalnem kolektorju (airboksu) pa poskrbita, da ti plini izgorijo v izgorevalni komori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po harverskem delu še malo diagnostike...

IMG_20191015_094822.thumb.jpg.86293b47398b97ab460d87c4b822aa52.jpg

Napaka na modulu kontrole tlaka v gumah???

IMG_20191015_094603.thumb.jpg.70df59521c02822270b7bb0e30d851bd.jpg

Pregorela žarnica za "zasenčeno luč" to sem pričakoval, zaradi pregorele žarnice...

IMG_20191015_094832.thumb.jpg.e344adf873dc87419b51f76f4db9e88f.jpg

seveda "reset" ponastavitev napak...

IMG_20191015_095052.thumb.jpg.9476b98862b07a247de95ed09efa655c.jpg

in na koncu ponastavitev opozorila za servis, oktobra drugo leto, ali upam, da bo veliko prej 37000km B). NČ zdej pa vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

...še pred par dnevi se je "šeki" moje :inlove: šopiril po korčuli, danes sem ga pa malo na "kanal" postavil.

IMG_20191020_155432.thumb.jpg.888a68ad8dd14497444d38f401900d33.jpg

V kratkem se bo obrnilo 60kkm zato sem se odločil, da zamenjam še olje v sprednjih amortizerjih in pregledam sprednje zavore in po potrebi menjam kar bo potrebno.

IMG_20191024_133230.thumb.jpg.50028c5b7ae0c5ae0e5b13c90ceb091e.jpg

pri razstavljanju sem opazil, da bo potrebno še kar nekaj čiščenja. No tole bo super prilika, da krpa pride tudi tam kjer drugače ne doseže...

IMG_20191024_141040.thumb.jpg.c37476863510639d8703421157c43446.jpg

Kraki brez poškodb, nikakršne "zračnosti" prav tako tesnila BP in jih ne bom menjal.

IMG_20191024_152647.thumb.jpg.0f29ee3ef2546ad326ca0c1a56b0868d.jpg

Deli desnega kraka,

IMG_20191024_152657.thumb.jpg.37344960e72b5438a59219f46bd0278f.jpg

levega kraka

IMG_20191024_154805.thumb.jpg.ac246caaa3a4bcf0b26e0b4d640e886f.jpg

in pripomoček za določitev pravilnega nivoja olja v posameznem kraku. V primeru viška ga lepo odsesaš...Olje MOTUL fork oil 10W.

NivoOlja.thumb.JPG.01cb810e8330efa151c070e739542863.JPG

Original pripomoček BMW serviserjev "31 6 551"

IMG_20191024_161007.thumb.jpg.b62b90385151cf37ab266d32a5b12ac6.jpg

Manjkata le še plastična pokrovčka nato pa sestava.

Seveda sem pregledal tudi zavore. Desna je bila precej trda. Spet že večkrat opisana "bolezen propelerjev" :devil: nekaj malega rje na drsnem pinu. Očistil, namazal, sestavil. Seveda sem preveril tudi levo čeljust vendar je bilo tam vse BP. Zavorne ploščice so izrabljene 1/4, tako da ostanejo...

Sestavljanje sledi jutri.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

se opravičujem če ne pišem v pravi post.....

Ampak zanima me, če je kakšen lastnik F800GS že zamenjal original sprednje luči z LED lučmi iz kitajske ?

1. Vidim da jih pošiljajo tudi že iz Evrope, z oznako E9 na luči (original ima E1) pa me zanima če gredo čez tehnični ?

2. Nekatere so 80w, druge 120w...a je res taka razlika ? ali pa spet kitajc piše gor oznake kakor mu paše-kar sem vajen iz drugih nakupov...

 

LP  in Hvala za vaše mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. označuje kje je bila žarnica potrjena, E1 = nemcija, E9 = spanija, verjetno so pa oznake ponaredek. Btw oboje je ok.

2. žarnice iz kitajske so vredne približno toliko kolikor stanejo, bore malo. Oznake lepijo kot jim paše, kot si ze sam ugotovil :)

Naceloma bi moral iti cez tehnicneg, razen so res slabo izveden, ker se noben na tehnicnem ne bo sel detektiva in uogotavljal da je oznaka ponarejena.

Popravljeno . Popravil nejc74
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, sem malo forume preletel. Vse sorte odgovore se najde: Za in proti.....najbolj pameten proti je ta, da če ti sredi Tanzanije luč crkne, pač zamenjaš žarnico na stari. Pri tanovi je pa konec vožnje

Ne vem. Bom še malo premisli oz. počakal na ta famozni črni petek, koliko bodo cene padle

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

@avtomoto je DIY izvedbo tanka namestil na G650Xchallenge (original le 9,5l). Mogoče on odgovori kako in kaj.

Pride v poštev južna Amerika, centralna Azija, Aljaska, Afrika, vzhod Rusije še kje?

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
Pravkar, Snečer pravi:

Gume sam premontiraš?

Premontira vulkanizer, centriram pa sam. Vzamem si čas, pregledam še ležaje, semeringe vse lepo namastim in sestavim. Za tak poseg na "gumikliniki" ponavadi ni časa. Jaz ga imam pa na pretek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto, da bi se vozil...

Danes še montaža kolesa, blatnika seveda tudi zavornih čeljusti in nato "test".

Zaradi RDC senzorja sem moral dodati 110g uteži, da je bilo uravnoteženo. 10g večkot na prejšnji gumi.

Pozabil posnet uravnoteženo, tule je še povsem brez uteži.

Test pred garažo uspel, tudi ABS deluje, mogoče je celo nalo preobčutljiv.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

Namesto, da bi se vozil...

Danes še montaža kolesa, blatnika seveda tudi zavornih čeljusti in nato "test".

Zaradi RDC senzorja sem moral dodati 110g uteži, da je bilo uravnoteženo. 10g večkot na prejšnji gumi.

Pozabil posnet uravnoteženo, tule je še povsem brez uteži.

Test pred garažo uspel, tudi ABS deluje, mogoče je celo nalo preobčutljiv.

 

pokaži kako uravnotežiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Snečer pravi:

pokaži kako uravnotežiš

Bi moral imet 3 roke :kva2: ali nekoga, da me :photo:.

Sicer pa, pripravo za uravnoteženje na ravno površino, kolo na os in preizkusim kje je najtežji del. Poten točno na drugo stan obroča prilepim (začasno) uteži. S preizkušanjem ugotovim pravo težo. 5g-ska utež že dovolj, da kolo obrne sicer počasi, ampak ga.

Ko kolo v vsaki poziciji (recino vsakih 30 stopinj) ostane uravnovešeno je OK. Za preizkus ga obrnem za 180 stopin in ponovno preverim v več pozicijah. Sicer kar traja, ampak kot sem napisal, imam čas :P...

Sicer gre zadeva takole...

Pa še...

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, MiNa pravi:

Bi moral imet 3 roke :kva2: ali nekoga, da me :photo:.

Sicer pa, pripravo za uravnoteženje na ravno površino, kolo na os in preizkusim kje je najtežji del. Poten točno na drugo stan obroča prilepim (začasno) uteži. S preizkušanjem ugotovim pravo težo. 5g-ska utež že dovolj, da kolo obrne sicer počasi, ampak ga.

Ko kolo v vsaki poziciji (recino vsakih 30 stopinj) ostane uravnovešeno je OK. Za preizkus ga obrnem za 180 stopin in ponovno preverim v več pozicijah. Sicer kar traja, ampak kot sem napisal, imam čas :P...

Sicer gre zadeva takole...

 

 

tale v videu? hm :) srebrne uteži, preko pa črni lepilni trak...

ok za razlago principa, a izvedba :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Snečer pravi:

preko pa črni lepilni trak...

Model pravi, da zato, ker nima prave barve in da uteži slučajno ne odpadejo. Že kar nekaj časa počnem tole zadevo sam, pa mi utež še ni odpadla, čeprav ne uporabljam "zaščitnega" traku.

794476752_Zajetaslika14.PNG.1f0db27fa05fbe72690cc9a5979843ad.PNG

Tole so uteži, ki so bile na novem motorju (potemtakem originalne), ko jih odstranim očistim ostanke lepila in potem ponovno uporabim. Za leplenje uporabim dvostransko lepilo (pena cca 0,6mm) Tesa.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, MiNa said:

Že kar nekaj časa počnem tole zadevo sam, pa mi utež še ni odpadla, čeprav ne uporabljam "zaščitnega" traku.

Saj pove. Dirkaska sola. Za dirke se gume menjajo veckrat na dan, utezi se redno reciklira, in ker na pisti marskej odpade, precej ljudi pokne cez se mal traka. Ce to nardis u miru enkat/dvakat na sezono, je drugac. Me pa zanima, a si kdaj zavrtel prazno feltno? Dokaj pogosta praksa je tudi, de scenteirajo prazno feltno, gume oa montirajo s piko na ventilu. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, brez gume. Problem je da je RDC teža, ki jo je potrebno kompenzirat. Nisem pa vlekel senzorja iz obroča, da bi preveril prazen obroč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo, kolega bi kupil 2013 facelift model, budget cca. 7.000.

Bi kdo s pametno kilometrino prodal? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!