Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


DeReN

Priporočene objave

Če bo kdo prodajal f 800 gs od 2008 naprej  naj javi na zs. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem zapisal tule me je "kljuse" skoraj pustilo na klancu v Žlebeh na laški strani. V soboto naredim eno podobno vožnjo in zgodi se enako. Kot da sem tam v Žlebeh padel v Bermudski trikotnik, motor mi je parkrat krepal, preden sem se privlekel do vrha. Potem pa do črpalke v Bovcu brez problemov tudi vzpon na Predel ni bil problematičen. 

Ker se mi je to že dogajalo se odločim, da pogledam, kaj bi lahko bilo. Vzrokov za "cukanje" je lahko sicer več. Stikalo bočnega stojala, tipka za izklop v sili pa še bi lahko našteval. Serija F ima tank za gorivo nameščen pod sedežem takoj za motorjem, zato se ob določenih pogojih pregreva črpalka za gorivo, še posebej pri mali količini goriva v tanku.

Pri zagonu v garaži GS911 ne pokaže nikakršnih napak in tudi tlak črpalke je normalen (3200mbar). Nič, ker imam vse potrebno se odločim pogledat, seveda tudi zamenjat črpalko in filter. Po le dobrih 13Kkm od zadnje menjave filtra se je nabralo svinjarije, da je bil skoraj popolnoma zamašen.

IMG_20200803_115509.thumb.jpg.5b9a476b3c9b49119f56f064a4939c5b.jpg

Zamenjam, kot sem opisal tule, vendar sedaj tudi črpalko in setavim nazaj.

Z novim filtrom in črpalko je tlak bencina 4515mbar.

Clipboard04.jpg.8bd4080926d460d16ae5991bf4345a2b.jpg

Motor vžge takoj in tudi kratka testna vožnja pokaže da je vse BP.

Nič sedaj pa v Bermudski trikotnik, da vidim, če sem zares popravil :whistle:....

 

ps Vse se pokvari! Važno je da lahko popraviš sam z razumnimi stroški.

Cel "poseg" traja z osnovnim orodjem lagano ob :kava: ali :beer2: cca eno urco.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

Kot sem zapisal tule me je "kljuse" skoraj pustilo na klancu v Žlebeh na laški strani. V soboto naredim eno podobno vožnjo in zgodi se enako. Kot da sem tam v Žlebeh padel v Bermudski trikotnik, motor mi je parkrat krepal, preden sem se privlekel do vrha. Potem pa do črpalke v Bovcu brez problemov tudi vzpon na Predel ni bil problematičen. 

Ker se mi je to že dogajalo se odločim, da pogledam, kaj bi lahko bilo. Vzrokov za "cukanje" je lahko sicer več. Stikalo bočnega stojala, tipka za izklop v sili pa še bi lahko našteval. Serija F ima tank za gorivo nameščen pod sedežem takoj za motorjem, zato se ob določenih pogojih pregreva črpalka za gorivo, še posebej pri mali količini goriva v tanku.

Pri zagonu v garaži GS911 ne pokaže nikakršnih napak in tudi tlak črpalke je normalen (3200mbar). Nič, ker imam vse potrebno se odločim pogledat, seveda tudi zamenjat črpalko in filter. Po le dobrih 13Kkm od zadnje menjave filtra se je nabralo svinjarije, da je bil skoraj popolnoma zamašen.

IMG_20200803_115509.thumb.jpg.5b9a476b3c9b49119f56f064a4939c5b.jpg

Zamenjam, kot sem opisal tule, vendar sedaj tudi črpalko in setavim nazaj.

Z novim filtrom in črpalko je tlak bencina 4515mbar.

Clipboard04.jpg.8bd4080926d460d16ae5991bf4345a2b.jpg

Motor vžge takoj in tudi kratka testna vožnja pokaže da je vse BP.

Nič sedaj pa v Bermudski trikotnik, da vidim, če sem zares popravil :whistle:....

 

ps Vse se pokvari! Važno je da lahko popraviš sam z razumnimi stroški.

Cel "poseg" traja z osnovnim orodjem lagano ob :kava: ali :beer2: cca eno urco.

pa zgleda da z nižjo ceno bencina tudi večjo svinjarijo tankamo. Nam je služben kombi crknil. Vzrok voda v filtru. Pa niti 15kkm po servisu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, DAMI34 pravi:

pa zgleda da z nižjo ceno bencina tudi večjo svinjarijo tankamo. Nam je služben kombi crknil. Vzrok voda v filtru. Pa niti 15kkm po servisu.

Bolj je važen podatek kdaj je bil zamenjan filter za gorivo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, car_freak pravi:

Bolj je važen podatek kdaj je bil zamenjan filter za gorivo. 

Težave z zamašenimi filtri in pregrevanjem črpalke so izrazite v nekaterih področjih. Avstralija, Amerika in področja s podobno klimo in okoljem...

Pri nas je pa čisto odvisno od sreče. Na sivčku sem prvič mejal filter šele na 80Kkm, na sedanjem rdečku pa že drugič na 36Kkm.

Od začetka so na servisih menjal cel sklop, ki stane okrog 500€, zagotovili so si delo z pogodbo, ki je prepovedala MAHLE-ju prodajat filtre KL315 v prosti prodaji.

Kar nekaj uporabnikov je filter bencina namestilo izven tanka zaradi lazje menjave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav formuraši! Namen imam kupiti moje prvo motorno kolo. V mislih imam kar nekaj znamk in modelov. Med drugimi mi je trenutno padel v oči, seveda na avtonet u tudi ta motor. Seveda neki grozne ponudbe do cca.5500€ ni. Z nakupom se mi tudi ne mudi, ampak do spomladi bi pa želel imeti nekaj v garaži. Ali kdo pozna motor in lastnika in na kaj bi bilo dobro da sem pazljiv.

Že vnaprej se vam zahvaljujem za  informacije in pomoč.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15486625&display=BMW F800GS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

Vidim da nekateri sprašujete o kitajskem led prednjem žarometu.No jaz imam nameščenega že kakšno leto.Do sedaj nisem imel nobenih težav,ne na tehničnem pregledu,ne s policaji.Svetilnost je pa precej boljša od original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 28 minutami, MiNa pravi:

Ni kaj za dodat....

 

 

JP Camel tank je skoraj nuja za it se neko konkretno avanturo, tako opremljen za na konc sveta :OK: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 1 uro, Tone pravi:

Pozdravljeni

Ali ima kdo spodnji del desne vilice za f800gs letnik 2008

20210102_164229.jpg

Jada,jada,jada tole je pa prej napaka mehanika (vulkanizerja), kot napaka v materialu! Ali je bil karambol?

 

Poglej na Ebay za rabljen kos. Nov bo bolj pri nas nekje v okviru tele v cene $ preračunane v €.

1387448146_KrakDesni.JPG.da641acd5341fe8b3dcd01641013804d.JPG

Vir...

PrednjeKolo.thumb.JPG.3263d47fa8eaf06832dd55eb5ea614fe.JPG

Zatezna sila za te vijake je "le" 19Nm. Same osi pa 30Nm.

Kolegu je na "gumikliniki" OS na F700GS zatisnil tako močno, da z "gedoro" Unior nisem mogel razrahljati.

  • Všeč mi je 1
  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Živjo.

Včasih nimam lih občutka za zategovanje vijakov in me zanima,če kdo ve koliko se zategujejo vijaki od pokrova statorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, boris štuparson pravi:

Živjo.

Včasih nimam lih občutka za zategovanje vijakov in me zanima,če kdo ve koliko se zategujejo vijaki od pokrova statorja?

Izvoli...

1001047720_F800GS_pokrovAlternatorja.thumb.JPG.b0b889d072c1ab4808995ec3fc63e36d.JPG

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je možno, da tale servis manual pripnemo na vrh? Kok je velik fajl, da ga kar uploudaš na stran?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 14. 3. 2021 ob 15:49, DAMI34 pravi:

a je možno, da tale servis manual pripnemo na vrh? Kok je velik fajl, da ga kar uploudaš na stran?

 

To je programček, Partis pa je pogorel :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat da ga nekdo enkrat objavil v eni izmed tem, samo ne vem v kateri. Takrat sem si ga tudi sam dol potegnil, bili so pa podatki do 07/2017.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Eno vprašanje: ko sem ven dajal zobnik iz kolesa so ven padli te gumijasti “distančniki”. A je potrebna menjava če je ta guma kje se drzi skupaj (označeno z rdečo), počena. Ta na sliki je cel, dva ali trije so samo poceni na tem delu.  Drugače gre zobnik oz pesto lepo na tesno v kolo in nima nobenega lufta. Motor ima 35t km. 

E1DF0902-BE89-4CF2-8781-391703CE1C31.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blažilec sunkov. Ti blažilci so ponavadi (pri F-ih) precej tesno v ležišču. Ko jih demontiraš jih lahko poškoduješ, kot si opisal. To kar si označil ima samo funkcijo, da so v ležišču zloženi pravilno po parih. Zanimivo, pri 120Kkm so bili na mojem "sivčku" še vedno lepo v komadu.

Kolesa sem pri menjavi gum vedno demontiral in montiral sam.

BlazilciFGS.jpg.93de3432e8acdc12ece0d07276aa03be.jpg

Rumeno označeni čepki jih stabilizirajo bočno, po sliki sodeč so OK. Rdeče puščice pa označujejo smer blaženja pri pospeševanju in zaviranju z motorjem.

Prelom zalepi z trenutnim lepilom. Seveda pare, ki "pašejo skupaj" In bo OK.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, MiNa pravi:

Blažilec sunkov. Ti blažilci so ponavadi (pri F-ih) precej tesno v ležišču. Ko jih demontiraš jih lahko poškoduješ, kot si opisal. To kar si označil ima samo funkcijo, da so v ležišču zloženi pravilno po parih. Zanimivo, pri 120Kkm so bili na mojem "sivčku" še vedno lepo v komadu.

Kolesa sem pri menjavi gum vedno demontiral in montiral sam.

BlazilciFGS.jpg.93de3432e8acdc12ece0d07276aa03be.jpg

Rumeno označeni čepki jih stabilizirajo bočno, po sliki sodeč so OK. Rdeče puščice pa označujejo smer blaženja pri pospeševanju in zaviranju z motorjem.

Prelom zalepi z trenutnim lepilom. Seveda pare, ki "pašejo skupaj" In bo OK.

 

Hvala odgovor. Sicer imam že vse skupaj dano, glede na nasvet ni panike, ker se je vse lepo zlagalo skupaj. So pa teli blažilci kar dragi en kom 20 eur x 4kom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Je kdo meril temperaturo pokrova navitja?

Originalno navitje sem menjal za elektrosportovo, original regler za mosfet, z trakom ovil izpušne cevi pod navitjem ampak zadeva se precej greje. 

Lahko kdo pove če je po vožnji tudi pri njemu tako vroče v desno nogo? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, picpoki pravi:

zadeva se precej greje. 

Znan problem pri F seriji. Po letu 13 so zadevo "popravili" z menjavo vztrajnika (magneta). Med vožnjo sicer vročine iz tega dela nisem čutil, je pa na otip vse skupaj zelo vroče.

V ohišju je tudi motorno olje, ni vročina samo od alternatorja. Svoje prinesejo tudi krivine izpuhov. Ne vem kako je strokovnjakom uspel tak KIKS...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!