Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


DeReN

Priporočene objave

Pozdravljeni.

Iščem čim več podatkov okrog novega BMW-ja F800GS, predvsem me zanima št. cilindrov, moč motorja in nosilnost.

Pa tudi splošna mnenja o tem motorju so dobrodošla, hvala.

[attachmentid=81457]

post-12725-1158269456_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj o mini GS-u je napisanga tukaj, pa malo še tule...pa tud tole ni švoh :) Drgač kr se karakteristik tiče - ker je motor isti v vseh 800 modelih, se najbrž spreminja samo število KM in navor, ali pa še to ne :hmm: Enivej, če bi bla finalna verzija taka kakor na slikci, bi bil kr všečn moped :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Nekako so pri BMWju utihnili glede tega modela :hmm: odkar so lansirali trojče 650G :blink:

ena narisana varijanta...

IPB Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

In order to clarify the matter, BMW Motorrad SA's general manager, Lachlan Harris, confirmed that BMW is working on a GS version of the F800, but that designs are still in their early stages and that the South African public would definitely not see the bike before 2008.

BMW Motorrad's special projects manager, Deon Meyer also confimed that any current 'images' of the upcoming bike are purely speculative and should not be treated as 'the real thing'.

Vir: BMW News...

Mi je pa tak kakršen je na zadnji zgornji slikci zelo všeč... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ČE? bi dala Yamaha TDM-a na pdobna kolesa bi blo to skoraj to pa še najbrž kaj CENEJE - UF UF.

Yamaha bi morala obdražat/posodobit Super Tenere, tako kot pa Honda Transalpko :grim

TDM-ka je preweč cestno nastrojena .)

Sicer je pa meni tale všeč, vendar to še ni to, za pravega bomo morali videti še počakat eno leto :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sama oblika obeta veliko. zna biti dobra konkurenca, saj bo cenejši (verjetno) od 1200 gs in tudi malo manjši. oblika ostaja funkcionalistična (zato bo večini še vedno nesimpatičen) :)

največji cukerček bo sam agregat. :OK: , ki bo novost. od tdm-a mu je podoben samo na zunaj, tehnika je malce drugačna. namreč agregat ima karakteristike bokserja (zvok in navor) :OK:

ponovno pa velja, da je to tipičen bmw-jev motor. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj nisem rekel, da je bokser, ampak da ima enake karakteristike. :) vrstni dvovaljnik je, vendar je zasnova delovanja motorja drugačna. (kot pri boks motorju)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...
kupim...

he, he, videt sm bil pijan, da sem se takole hecal.... :whistle:

sicer je pa meni takle kar všečen, sploh to, da ima feltne z naperami (špriklami) :OK:

post-5241-1194355768_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sama oblika obeta veliko. zna biti dobra konkurenca, saj bo cenejši (verjetno) od 1200 gs in tudi malo manjši. oblika ostaja funkcionalistična (zato bo večini še vedno nesimpatičen) :)

največji cukerček bo sam agregat. :OK: , ki bo novost. od tdm-a mu je podoben samo na zunaj, tehnika je malce drugačna. namreč agregat ima karakteristike bokserja (zvok in navor) :OK:

ponovno pa velja, da je to tipičen bmw-jev motor. .)

pravi BMW je bokser in bo ostal ....to pa rotaxov motor :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da bo saj toliko velik kot GS 1200, ker če bo veliko manjši bo bolj za deklice :evilgrin:

le zakaj? potem bi bilo brezveze

meni je izredno všeč, je le endura (pogon veriga, spredaj 21 colsko kolo, 85 konjev, lahko bi edino imel večji tank za gorivo 16l??)

je ravno nekje vmes med litrsko in 650 klaso, segment, ki so ga (žal) opustili tudi Japonci Super Tenere/Africa Twin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

le zakaj? potem bi bilo brezveze

meni je izredno všeč, je le endura (pogon veriga, spredaj 21 colsko kolo, 85 konjev, lahko bi edino imel večji tank za gorivo 16l??)

Če bi že sedaj v osnovi dal gor večji tank, bi jim zmanjkalo prostora za nov model Adventure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to najbrž res, vendar je tule malo bolj zapleteno, ker ima tank pod sedežem (kot F 650GS) in ne klasično nad motorjem

sicer bodo pa alternativo pravgotovo hitro ponudili tudi ostali specialisti za tovrstne predelave

bomo videli....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!