Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
      Jaz bi predlagal, da se prvo preberejo navodila.  Tam je odgovorjeno na marsikatero navidez neumno vprašanje, tudi glede vklopa in izklopa motorja.  Dejstvo pa je, motor se prvenstveno ugaša s ključem, ostalo so varnostni izklopi... 
    • DAMI34
      https://siol.net/novice/svet/strokovnjaki-mirijo-novi-sev-virusa-je-veliko-bolj-nalezljiv-a-nic-bolj-nevaren-529156 V Evropi, pozneje pa tudi v ZDA, se je v zadnjih mesecih hitro razširil novi sev novega koronavirusa. A znanstveniki mirijo, da kljub temu, da se novi sev širi precej hitreje kot preostali, ni bolj smrtonosen oziroma ne povzroča resnejših težav.    Ni dokazov, da virus slabi V zadnjih dneh nekateri mediji pišejo tudi o tem, da naj bi virus mutiral in da novi sev ni tako nevaren za okužene. V bolnišnicah naj bi bilo manj bolnih z resnimi zapleti. A zdravstvena stroka te navedbe zanika. Kot je povedala infektologinja Bojana Beović, znanstvenih dokazov za to ni. Manj resno bolnih v bolnišnicah v zadnjem času v Sloveniji pa lahko pripišemo tudi starostni strukturi okuženih. Večina okuženih so namreč mlajši, ki nimajo pridruženih bolezni in zato virus zanje ni tako nevaren. 
    • C eagle
      Pri novih motorjih ostanejo luči po izklopu z rdečim stikalom prižgane. Če to ponoviš večkrat v krajšem časovnem razdobju, boš hitro izpraznil akumulator.... Vprašaj koga, ki je to počel na varni vožnji....
    • DAMI34
      verjamem, da so cifre pač cifre in se jih sešteva po nekih regijah/državah. Ko pa gledam fotke frendov s FBja, prazne plaže, "totalan luksuz" in ko pomislim, da sem celo spomladansko krizo, delal, srečeval dnevno vsaj 20-30 ljudi po celi Sloveniji, vsak drug dan po Italiji, si mislim pač svoje. Če sm takrat poskrbel zase, bom tudi sedaj, princip je še vedno isti. Recimo tudi lokacije novookuženih, kar iz zgornjega članka: Istarska - 1 novi Zadarska - 1 novi Primorsko-goranska - 1 novi Osječko-baranjska - 12 novih Požeško-slavonska - 25 novih Vukovarsko-srijemska - 2 nova Splitsko-dalmatinska - 0 novih Brodsko-posavska - 5 novih Ličko-senjska - 3 novih Zagrebačka - 5 novih Šibensko-kninska - 2 nova Dubrovačko-neretvanska - 2 nova Grad Zagreb - 25 novih Bjelovarsko-bilogorska - 1 novih Sisačko-moslavačka - 1 novi   Kljub Zadrski polomiji,  ne vidim tako porazne slike (beri hudo slabše od naše) nekaj čez 700 aktivnih, pa 4 kritični. Večina okužb je Osijek-Požega-Zagreb. Prva dva na meji s Srbijo, po prevoznosti cest bližje Sloveniji, kot dalmaciji.  Recimo poglejmo pri nas, vsaj po podatkih, nihče kritičen, pa vseeno drama.   Kaj mi / nam ostane za dopust, za tistih 14 dni, ki jih komaj skombiniram v sezoni, da sem skupaj z ženo: Italija  ? videl, pa ne maram preveč, Sardinija, pogojno Korzika (spada pod Francijo), Austrija.. Vse več je očitno tega in tudi dela se samo na tak način, nekaj cifer pa nekaj meja, določa način razmišljanja politikom pa strokovnjakom:       provizijo jim računaj  
    • LunaticFringe
      Tudi meni so teži, da jim pripeljem 100 oktanca, pa neko škropivo za trte 😂. Na koncu smo ostali pri prešvercanih par štekah 🚬 😜
  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!