Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


DeReN

Priporočene objave

pred 14 urami, motolover pravi:

Lahko pogledaš tudi tako:  če bi vse akumulatorje menjali na leto in pol, bi štirikrat bolj zasvinjali planet, kot je potrebno. Si ga dal med nevarne odpadke?

prihajajo električna vozila na akumulatorje. Kmalu bo en kup odpadnih akumulatorjev...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, MiNa pravi:

Vzemi zemlja kar je tvojega...

Pri prodajalcu novega sem se dogovoril, da jim starega pustim.... Bo OK?

Bo :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, vandrovec said:

prihajajo električna vozila na akumulatorje. Kmalu bo en kup odpadnih akumulatorjev...

Jih bodo predelovali, če drugega ne zaradi dobička.

1 hour ago, MiNa said:

 

Pri prodajalcu novega sem se dogovoril, da jim starega pustim.... Bo OK?

Odlično! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, vandrovec pravi:

prihajajo električna vozila na akumulatorje. Kmalu bo en kup odpadnih akumulatorjev...

pa saj to večinoma reciklirajo, ponovno uporabijo, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo.

Lahko še eno rečemo o povišanih vizirjih? :)

Zanima me, če ima kdo v uporabi (ali je imel) povišan vizir Wunderlich ali Wrs ?

Moj trenutni povišan vizir ( Puig ) se zadane v ščite rok. Zdi se mi, da sta ta dva bolj primerna v kombinaciji z ročnimi ščiti.

Hvala @Scarabeo 500 za tvoj komentar v zvezi z improvizacijo. Če je le mogoče, raje ne bi improviziral.

Mogoče se najde primeren povišan vizir, ki nima "težav" z ščiti rok.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Pelaupelau pravi:

Živjo.

Lahko še eno rečemo o povišanih vizirjih? :)

Zanima me, če ima kdo v uporabi (ali je imel) povišan vizir Wunderlich ali Wrs ?

Moj trenutni povišan vizir ( Puig ) se zadane v ščite rok. Zdi se mi, da sta ta dva bolj primerna v kombinaciji z ročnimi ščiti.

Hvala @Scarabeo 500 za tvoj komentar v zvezi z improvizacijo. Če je le mogoče, raje ne bi improviziral.

Mogoče se najde primeren povišan vizir, ki nima "težav" z ščiti rok.

Hvala.

Če ti ščit za veter dobro služi, ga je škoda menjati.

Kot ideja. Lahko ga obrusiš samo tam, kjer se ročna zaščita dotika vetrne.

Kot sem že dejal, lahko blokiraš hod krmila in nalepiš svinčene uteži, pridobiš dober centimeter - Tako imajo menda vsi dirkači, ker svinec ublaži ob padcu sile. Resnično se praktično ne pozna pri sukanju krmila.

Lahko podložiš vetrno zaščito s podložkami na zgornjih vijakih in dobiš drugačen kot vezirja - bolj pokončen.

Lahko narediš kombinacijo teh rešitev. Lahko pa kupiš seveda novega :) in morda zopet ne bo štimal.

Pa lepo zrihtaj, sezona bo kmalu tu :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Pelaupelau pravi:

Živjo.

Lahko še eno rečemo o povišanih vizirjih? :)

Zanima me, če ima kdo v uporabi (ali je imel) povišan vizir Wunderlich ali Wrs ?

Moj trenutni povišan vizir ( Puig ) se zadane v ščite rok. Zdi se mi, da sta ta dva bolj primerna v kombinaciji z ročnimi ščiti.

Hvala @Scarabeo 500 za tvoj komentar v zvezi z improvizacijo. Če je le mogoče, raje ne bi improviziral.

Mogoče se najde primeren povišan vizir, ki nima "težav" z ščiti rok.

Hvala.

Meni je tudi od Wunderlicha mal zadeval ob ščitnike ......omejili hod za kakšnih 5mm in rešeno . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 2 urami, MiNa pravi:

Ja tako kot vse ostale pred tem. Po njegovem zapisu na FB jih je delal na 10K.

saj tako cifro lahko narediš tudi če agregat menjaš. Sama mašina ni draga, le števc mora ostat isti. Fajn bi bilo vedeti, kaj vse in kdaj je moral menjati.

pravzaprav, ga to sprašujejo, pa edin tole piše:

mi gusta BMw, mui bien, servicio 10000km :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, MiNa pravi:

Hvala, poznaš?

Roko na srce, po slikah videč voznik ni bil preveč vesten...sej prav da se voziš, samo za motor je treba tudi skrbet, se ga spuca kdaj pa kdaj. Tale po slikah mi zgleda zanemarjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne poznam. Hja imaš prav, imel v izboru pa sem prej ubodu F700, za nižjo ceno z vso opremo.

Slika res ne obeta, tudi v živo ga nisem šel gledat. Kdor bo želel, bo moral v živo videt kako in kaj. Ne vem tudi sam nisem ravno bolestno navezan na kos kovine in plastike, za katerega res odšteješ kopico denarja. Pomembno mi je, da mi vrača toliko kot "mu" nudim.

Moj "sivček" po 109000km, ko je očiščen in nališpan niti od blizu ne kaže svojih križev tudi v tehničnem smislu. Mi je po prevzemu na zadnjem servisu serviser dejal "prede kot mucek".

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, HyperJack pravi:

Hvala, poznaš?

Roko na srce, po slikah videč voznik ni bil preveč vesten...sej prav da se voziš, samo za motor je treba tudi skrbet, se ga spuca kdaj pa kdaj. Tale po slikah mi zgleda zanemarjen.

Nevem po čem ti vidiš da je zanemarjen ? Če je zadnja feltna umazana še ne pomen da je zanemarjen.... 

Velikokrat sem kupil kaj kar je navidez zgledalo slabše kot kaj od kakšnega "vestnega" lastnika. Ampak na koncu ko sem vse skupaj spucal se je izkazalo da je zadeva dejansko bolj ohranjena kot tista druga nališpana do amena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dost o čiščenju, pliiis!!

F800GS je naslov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, 

Če ima kdo diagnozo za resetiranje oljnega servisa za Bmw F800GS, letnik 2014 naj mi prosim sporoči. 

Hvala. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole vprašanje bi lahko zastavi l v temi F800GS, zato premikam v pravo temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 3. 2017 ob 7:26, Gorazd C. pravi:

Pozdravljeni, 

Če ima kdo diagnozo za resetiranje oljnega servisa za Bmw F800GS, letnik 2014 naj mi prosim sporoči. 

Hvala. 

Tole je rešitev za "DIY" mehanike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Ob 24. 2. 2017 ob 8:49, HyperJack pravi:

Hvala, poznaš?

Roko na srce, po slikah videč voznik ni bil preveč vesten...sej prav da se voziš, samo za motor je treba tudi skrbet, se ga spuca kdaj pa kdaj. Tale po slikah mi zgleda zanemarjen.

Motor poznam, vozi ga kolega, vedno servisiran na uradnem servisu, nikoli poškodovan, je pa res , da je vožen po terenih za katere je narejen. Kar se tiče čiščenja, je ponavadi tako, da ko se prodaja se ščisti spolira in prekrije vse poškodbe. Bili so primeri bolj je poškodovan, bol je bil lep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, GS 800 pravi:

Motor poznam, vozi ga kolega, vedno servisiran na uradnem servisu, nikoli poškodovan, je pa res , da je vožen po terenih za katere je narejen. Kar se tiče čiščenja, je ponavadi tako, da ko se prodaja se ščisti spolira in prekrije vse poškodbe. Bili so primeri bolj je poškodovan, bol je bil lep.

Super da je nepoškodovan, če bi bil še očiščen, bi bil že pri nas =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:angryrant2:Očitno se je zgodba ponovila. Pri 49Kkm mi je pogorel alternator. Takole je bil zapečen.

Dsc1.jpg.66b086fd9746cc24e115594a8f893df2.jpg

Včeraj, ko sva se vračala iz Paklenice, je začel merilnik napetosti pri nižjih obratih (pod 3K) kazati napetost 12,5V. Hm:headbang: seveda alternator. Danes "podrem" in pregledam. Še dobro, da imam rezervo, da ne bom ne:bike:.

Slike in opis sledijo...

ps, motor ima trenutno 112Kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!