Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DeReN

BMW F 800 GS

Recommended Posts

MitcH'
Ob 10. 4. 2017 ob 19:31, MiNa pravi:

 

menjava prednjih ploščic, po 112Kkm je bil že čas in

DSC02971.thumb.JPG.1e57814a9a051db13f7aecef2c7240b9.JPG

 

 

 

katere ploščice si dal, original, TRW, Brembo, Ferodo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 13 urami, MitcH' pravi:

katere ploščice si dal, original, TRW sintrane, Brembo, Ferodo ? 

Se obnesejo odlično. "Grabijo" celo za spoznanje boljše kot original, na diskih se po 21Kkm ne pozna kakšna povečana obraba, so pa tudi cenovno ugodne. Kupil pri Euroton-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stajdi

Pozdravljeni.

Decembra sem kupil uvoženega BMW f700 GS s 14.000km. V servisni knižici je zabeležen samo prvi servis na 1000km. Če je bil opravljen sevis na 10.000km (v lastni režiji) se ne ve. Bom pa servis sedaj opravil sam. Zanima me kakšno olje in zračni filter se priporoča?

BMW priporoča 20W50 olje v tej temi pa berem, da uporabljate 10W40. Kaj naj kupim sintetično ali polsintetično olje?

In pa kateri zračni filter priporočate, motor bo vožen samo po asfaltu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

V 800 kubičnega F650GS sem zadnje tri menjave nalil  Motul 5100 10W40 enako v F700GS. V knjižici na strani 150 za letnik 17 sicer piše 15W50 enako tudi v moji za letnik 13.

Lahko si pomagaš tudi s tole tabelo.

5aa42aff2916a_Oil_SAEchart.jpeg.a662985432e8eef187133ec6d4aed0ed.jpeg

Zračni filter, seveda tudi oljnega pa kar original. Posebej oljnega, "slab" neoriginal ne bo pol cenejši.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom
Ob 15. 3. 2017 ob 19:08, MiNa pravi:

Tule sem jaz kupil alternator.

Je pa tole precej boljša varianta, serijski regulator..

MiNa...samo razmišljam...praviš, da si že 2x menjal alternator in vidim, da daješ v motor neoriginalno olje. Kaj pa če Motul počasi razjeda lak na žicah?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred eno uro, motom pravi:

neoriginalno olje

Šele po drugi menjavi sem začel uporabljat Motul. Sicer pa kaj pa je "originalno" olje? Nalepka na embalaži pomeni samo za koga je pakirano. BMW izdeluje vozila olja pa sigurno ne, tako razmišljam jaz se pa seveda lahko motim.

Pogost pojav odpovedi je imela Aprilia, suzuki, honda...Problem je kostrukcija alternatorja (nima elekrtonskega vzbujanja) ne pa olje, ki se ga uporablja.

Odpoved alternatorja na F seriji BMW pa ni čisto nič neobičajnega. Posebej za letnike od 2008-2012. Letniki 2013 imajo spremenjen vztrajnik zato je zadeva nekaj boljša, odpoved na kasnejših letnikih je zelo redka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Seveda. Ampak le original. Na tejle strani si oglej "part listo" pregled kaj rabiš. Ročke in desno stikalo sigurno, poglavje Steering ( 32_1982 - HANDLEBAR GRIP, HEATED ). Nisem siguren ampak mislim, da je potrebno potem, zadevo še omogočit s "servisnim računalnikom".

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitcH'
Ob 2. 4. 2018 ob 9:03, Joker pravi:

Saj se jim je že povsem zmešalo...

Ali imamo res toliko denarja????

Očitno vidijo proizvajalci motorjev, da še ima folk denar, pa da ga z lahkoto izvlečejo iz žepa :fredyjecar:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitcH'

A ima kdo K&N filter zmontiran ? ZA ali PROTI ? Cena je 1 proti 4 ... Mahle

Edited by MitcH'

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

Meni ni bil OK. 

Preveč vzdrževanja za premalo efekta, vsaj za vožnje po SLO. Tudi prirastka moči nisem zaznal, samo bolj globok zvok ob pospeševanju

Po par Kkm sem namestil nazaj original.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LadoK

Kem morem zamenjat prednje zavorne kolute me zanima kje bi lahko originale dobil ugodno?

Po mnenju mehanika je kos ca. 250-280 €

Ima kdo kak dober kontakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Original in ugodno gre težko skupaj. Cena je kar "slana".

Poglej malo za alternativo, mislim, da je najbolje Euroton prodajajo Brembo in Lucas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
pred 12 urami, LadoK pravi:

Kem morem zamenjat prednje zavorne kolute me zanima kje bi lahko originale dobil ugodno?

Po mnenju mehanika je kos ca. 250-280 €

Ima kdo kak dober kontakt?

Ali express

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Original so pač dragi, JBG premium znamka. Če igraš na sigurno poiščeš nekaj za razumno ceno pri specialnih prodajalcih in da ima rodovnik. 

Ali in Bay so pa žal velikokrat leglo ponaredkov, ki jih spoznaš šele pri uporabi.

Poznam jih nekaj, ki so imeli slabe izkušnje z DID verigami ugani kje so bile kupljene...

Share this post


Link to post
Share on other sites
poggy
Ob 24. 5. 2018 ob 22:18, MiNa pravi:

Original in ugodno gre težko skupaj. Cena je kar "slana".

Poglej malo za alternativo, mislim, da je najbolje Euroton prodajajo Brembo in Lucas.

Za Brembo me lahko kontaktiraš

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

2 lastnik .. pa verjetno ni slovenski- vsaj pipe ne..najbolj važno je , da ima kantico za benz.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 1 minuto, thumper pravi:

2 lastnik .. pa verjetno ni slovenski- vsaj pipe ne..najbolj važno je , da ima kantico za benz.. 

Pa nove ploščice pri 12 tisoč :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

V primeru, da je res 2008 letnik, ni original ADV model. Je "sestavljen" na osnovi navadnega GS-a.

Prvi so bili narejeni šele leta 2013!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      Dvojnega lahko  drgač je pa milina. Nč turistov, nč gneče  
    • J.a.m.e.s
      Ameriški teden v Lidlu...
    • Snečer
      Mi je že žal, da sem ponovno objavil-opozoril, kje je nov radar in morda komu prihranil kune/eur, bi bilo bolje, da bi ga dobil priporočeno po pošti. Na linku, ki sem ga objavil, je google maps lokacija, vseh radarjev (10mio+ ogledov), isti link do zemljevida je v tej temi gori, kjer se je @DAMI34 potrudil in zbral vse pomembne podatke. Če pa ti ne znaš kliknit, je pa tvoj problem   Kaj misliš, kje je Mina vzel lokacijo? na tistem stebru na levi, smer Zadar oziroma za ostala vozila izmeri v obe smeri. Če te pa kaj več zanima, pa si ga pojdi ogledat, saj si nonstop doli pa spleži gor na drog  ... eni ste pa res fenonem. Aja, omejitev 50...    
    • KARMEN1
      Zakaj le 🤔? Zakaj le 🤔?  
    • solorider
      Link od Mine je super 🖕 ne vidim kam je obrnjen...tvoj, da je dodan. Seline so do Modrica. Mi je kar žal, da sem te citiral.
  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!