Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DeReN

BMW F 800 GS

Recommended Posts

MitcH'

Po moje nima smisla neki kitajski šit, ki ga ni možno homologirat dajat na motor. Kupi dobre žarnice pa bo svetilo, kot treba. Poleg tega lahko še stran vržeš 500 euričev, kar ni malo. Za ta denar že imaš lep izlet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

za svetilnost, sploh na gs, vam predlagam dobre dodatne luči montirane na kreših.

Vidnost 100% večja, svetilnost pa tudi, prižiganje pa na stikalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cynic66

Živjo družba! Spet kr´ neki fehtam, vem...  :D  Zanima me, če je kakšna dobra duša pripravljena odstopiti  originalen, bavarski, "normalen" ali znižan, "comfort" zic za f800gs, l. izdelave do  2012, za enodnevni test? Ćastim sixpack po želji... Kdor jaha omenjeni moped ve, da je sedež načrtoval in skrbi za produkcijo sam dr. Mengele. Sem pred leti "zaposlil" fante iz Žirov, da so moj in ženin konc zica opremili s t.i. "medicinskim gelom" (ca. 2,5 cm) in zadeva se je resnično izboljšala, a na daljših turcah (ca. 450 km+na dan), "to še vedno ni to", pa "da ga yebesh". Ker žena na najinih poteh prićakuje nek doloćen nivo udobja za svojo ritko, mi preostane zgolj to, da zamenjam ženo. ali sedež. Sej vem, sej vem... zamenjava žene je bl smiselna, sam človek nikoli ne ve, kaj in kako bo z novo "šešplco". :devil: ... zatorej... će ima kdo od vas neomadeževan, "udoben"  sedež za omenjeni moped, se priporoćam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
cynic66
12 hours ago, boris štuparson said:

Zdravo!Mam jst originalni sedez.Lahko vam ga posodim.

Hvala za hiter odziv in prijazno ponudbo. Jaz sem z Brezovice pri Ljubljani. Upam, da ste kje blizu. Hecam! :) Se bom že potrudil. Predlagam, da se proti koncu tedna postava po ZS, izmenjava telefonski in če bo kazalo na to, da bo vreme med vikendom prijazno za vožnjo, se slišiva in dogovoriva podrobnosti.

Lp, Zoran

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Še en "pogorelič".

IMG_20181004_124401.thumb.jpg.9bbfa946ac8cd893c20c04174e946733.jpg

Kolegu je na F-u po 67370 kilometrih "izdihnil" alternator.

IMG_20181004_103242.thumb.jpg.ad24a5e6272460b15dc7bb77fcdc440f.jpg

pred odpiranjem pokrova...

IMG_20181004_104520.thumb.jpg.1953572295e419df7f1160d18f53fa23.jpg

kot ponavadi "pečenka" stik na ohišje, posledično ne polni akumulatorja.

IMG_20181004_104527.thumb.jpg.c86edd2f7fd579d5fdfe4704d254294b.jpg

pri menjavi izteče cca 0,1 dl olja. Ni potrebno niti dolivanje. Po zamenjavi statorja z novim dela BP, polni 14,2V.

Share this post


Link to post
Share on other sites
boris štuparson
21 hours ago, MiNa said:

Še en "pogorelič".

IMG_20181004_124401.thumb.jpg.9bbfa946ac8cd893c20c04174e946733.jpg

Kolegu je na F-u po 67370 kilometrih "izdihnil" alternator.

IMG_20181004_103242.thumb.jpg.ad24a5e6272460b15dc7bb77fcdc440f.jpg

pred odpiranjem pokrova...

IMG_20181004_104520.thumb.jpg.1953572295e419df7f1160d18f53fa23.jpg

kot ponavadi "pečenka" stik na ohišje, posledično ne polni akumulatorja.

IMG_20181004_104527.thumb.jpg.c86edd2f7fd579d5fdfe4704d254294b.jpg

pri menjavi izteče cca 0,1 dl olja. Ni potrebno niti dolivanje. Po zamenjavi statorja z novim dela BP, polni 14,2V.

Ali ste zamenjali z originalnim alternatorjem?Zanima me cena?

Hvala za odgovor,lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dupijadi
Ob 5. 10. 2018 ob 21:06, MiNa pravi:

Ne. Vedno naročim Electrosport Stator ESG 831 (cena pa trenutno zelo ugodna).

Kako dolgo pa to potem drži, glede na to, da vedno naročaš tam? Je tudi mojemu sodelavcu nehalo polniti. Predvidevam da je to to, nisva še uspela preveriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 17 minutami, dupijadi pravi:

Kako dolgo pa to potem drži,

Splošno znana napaka pri e-F modelih do letnika `13. potem so spremenili vztrajnik (magnet) in zadeva je veliko boljša. Vzrok za "pogosto" odpoved je pregrevanje navitja zaradi preslabotnega hlajenja (izpušne cevi so točno pred ohišjem alternatorja).

Popravilo v pooblaščenih servisi je precej zasoljeno, vendar tam menjajo tudi vztrajnik.

Prelistaj tole temo, da ne bom še enkrat vsega ponavljal sem vse opisal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dupijadi

To mi je vse jasno, tudi to vem, da samega statorja pri BMW-ju sploh ne moreš naročiti, je vse v kompletu. Mene je bolj zmotil tisti vedno. Naprej mi pride, kot da to drži par tisoč km, pol pa spet menjamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 11 urami, dupijadi pravi:

Naprej mi pride, kot da to drži par tisoč km,

Na ADVrider forumu imaš temo o odpovedi alternatorjev (tudi drugih okvar) na e-Fih - poučno branje, če si lastnik. Tudi pri nas je kar nekaj lastnikov, ki so imeli ta problem. Vendar je "bogoskrunstvo" priznat, da imaš probleme s svojo "lubico" kot nekateri imenujeno motorje.

Jaz sem na prejšnjem "sivčku" v 130Kkm dvakrat menjal alternator (opisamo v tej temi) seveda sem zamenjal še nekaj stvari (tudi opisano). Vendar me okvare niso odvrnile od "ponovnega" nakupa praktično enalega motorja (trenutno je na 60K kilometrih).

Sem pa vse opravil v DIY izvedbi z "generičnimi" rezervnimi deli (tudi opisano v tej temi).

Menjava 2x me je "prišla" cca 300€ uspel sem celo brez menjave tesnila na pokrovu alternatorja. Če si dovolj pazljiv ga ne raztrgaš in je ponovno uporaben. Menjavo pa opraviš z osnovnim orodjem in je izvedljivo tudi "na parkirišču". Ja včasih ni blizu marmorno steklenega "mavzoleja" kjer drugače za precej več c€kinov delo strokovno opravijo.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
boris štuparson

Pozdravljeni!

Spet potrebujem vašo pomoč.Odločil sm se,da  na motor namontiran še dodatne luči.Te luči imajo opcijo,kadar imam kratke luči svetijo na 50% in na dolge 100%.Sedaj bi pa rabil vedt,kje bi se lahko priklopil na dolgo luč.Če slučajno kdo ve katera žica je 12V dolge luči.Nebi pa rad vrtal v lampo.Rad bi se priklopil nekje,kjer je skrito pod plastiko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Bodi pozoren na to, da ima eF CanBus sistem ožičenja, zato je občutljiv na dodajanje ali zmanjševanje "obremenitve" na posameznih porabnikih.

F800GS_WiringDiagram.thumb.jpg.fbe1b64c2d29eea3177faf63bd609bae.jpg

Tole je diagram ožičenja za F800.

Naj zapišem, da sem proti vsakršnemu poseganju v original instalacijo (posebej nestrokovnem), ker to prinaša kopico problemov, ki ponavadi niso poceni.

Moj predlog je, da te dodatne luči priklopiš preko releja, krmiljenje pa vzameš na posebej za to namenjenem konektorju, ki se nahaja nad akumulatorjem, seveda boš zato rabil tale kabel s konektorjem.

pic01474-2.jpg.da4f3b548ffa8ede711a6d3edbdcd0c6.jpg

Kupiš ga pri najbližnjem BMW zastopniku, cena cca 17€.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
yazzy

Pozdravljeni,

zanima me, če je kakšna velika razlika v vožnji med modeli letnik 2009 in novejšimi letniki?

lp

Yazzy

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Velikih razlik praktično ni. Motorja (agregata) niso spreminjali, razen letniki 17 in 18 imajo Ride by Wire. Nekaj sprememb je bilo na vzmetenju (prednje vilice) in pa ESA od letnika 13 naprej.

So pa malenkosti, ki lahko kar nekaj pridonesejo k občutku tudi na povsem enakih modelih z različnimi gumami, nastavitev vzmetenja, obrabljenim vtmetenjem (veliko kilometrov), in tako naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 4 urami, yazzy pravi:

"vredna" 2-3k evrov

Za tak denar se lahko zelo daleč pelješ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Danes oživel še enega "pogoreliča" po hitrem testu ugotovim, da ne polni, napetost le cca 12,2V pri prostem teku.

Pomerim navitje in namerim kratek stik proti ohišju "masi" motorja.

IMG_20190408_103349.thumb.jpg.e01ca41b480d2ea56870c30cf3ebb4f2.jpg

Pod pokrovom najdem pričakovano...(pečenko).

IMG_20190408_103410.thumb.jpg.7f68f0c1b12d5b9f692c8bc83e327001.jpg

Počistim umazanijo...

IMG_20190408_105749.thumb.jpg.0455157e175c51ceb02d84739cc9fc5c.jpg

privijem nov stator (imel v rezervi) sestavim in "voila". Pri prostem teku 14V.

Motorček ima malo manj kot 138Kkm.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Tex
      Sicer maš tu photoshooting z vsemi "turboradarji" ... hjao, komaj čakam, da nardiva letos sveže fotke! Kmaaaaalu dopust ...
    • Fazer03
      Kolikor jaz spremljam vfr mi ni znano, da bi ji kaj posebnega falilo ... od my 2017 je malo posodobljena in to je to. Za mene in moja leta (se pomikam počasi v penzijo) še vedno eden redkih zanimivih sport -touring motorjev, ker enostavno teh novodobnih oblik ne prebavim (tu mislim na Yamahe mt, traser ... pa Z od Kawasakija, ... ) .
    • Tex
      Ok, moj prejšnji post je rahlo krneki ... v glavnem: Jadranovo, pumpa Lukoil, fixni v škatli Crikvernica, konec naselja (ko greš dol, jug) Špar, fixni v Škatli, ga obračajo Preden se spustiš v Senj, zajeban, na vrhu stebra za osvetljavo, ruski, snema/slika vse mogoče, moto tablico vidi samo smer proti gor, jug-sever .. Sveti Juraj, v križišču, zajeban, na vrhu stebra za osvetljavo, ruski, snema/slika vse mogoče, moto tablico vidi samo smer proti gor, jug-sever .. Ribarica pred Karlobagom, zajeban, na vrhu stebra za osvetljavo, ruski, snema/slika vse mogoče, moto tablico vidi samo smer proti gor, jug-sever .. predvsem prideš v naselje smer jug-sever in ne pričakuješ omejitve .. Tudi v mestu Starigrad, pred prehodom za pešče je bil v planu, sedaj že verjetnmo laufa .. isto zajeban ruski ..
    • Xebec
      Jadranovo, Crikvenica pri Sparu sta škatle. Senj, Sv. Juraj, Ribarica, Starigrad na kandelabrih.
    • Roger G. Jagger
      Ja, res je.....nekje tudi 30 😁 za Spar sem vedel.....mozno da Ribarica in ne Cesarica, my bad. no ja, potem mozno, da bo slo celo “skozi” brez pozdravov   lp
  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!