Jump to content
  • Sign Up
DeReN

BMW F 800 GS

Recommended Posts

motom

Pred menjavo ploscic je treba batke ven porint kolikor si upas, da ne izpadejo in jih oprat z brake cleanerjem. Nikar z bencinom ali podobnim, ker unicis gumice. Potem se odpres pokrovcek in dvignes gumijasto membrano na rocki, da sprostis morebiten tlak, ki si ga ustvaril, ko si batke not porinil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Urkel

Hvala za pomoc, ampak tudi to ne pomaga. Imel se razdreno glavno celjust oz desno celjust ki je pripeta tudi leva na njo za povezavo ki ki je dajala obcutek da nekako stekajo batki. Sem razdro, ocistil komplet ohisje + batke z brake cleanerjem.. Malenkostno namazal batke z svezim zavornim oljem in nazaj sestavil,vlozil nazaj nove ploscice, povezal cevi in prezrazo komplet prvi sistem. Nazalost 20% boljse kot prej, malenkost lazje se vrti kolo ampak se zmeri ni tak kot bi moralo bit 😪 razmisljam o menjavu gumic v obeh celjusti in probat se enkrat ce bom naredo spremenbo v vrtenju kolesa. Kaksne so kej cene orginal gumic za celjusti? Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Pomembno je tudi, da se rocka vraca do konca nazaj, da je ventil odprt in se lahko olje vraca v posodo. Ta problem sicer nastaja, ko se olje segreje in se ne more vracati v posodo in bremze zacnejo vedno bolj drzat

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Nekatere ploscice imajo zadaj namescene plehe za blokado prehoda toplote na batke. Če jih imas, jih odstrani, ker lahko delujejo kot vzmeti. Ploscice s hrbtne strani namazi z bakreno mastjo, da preprecis cviljenje. Ta efekt cviljenja nastane kot drsanje prsta po robu kozarca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

a ma abs? ce batki lepo laufajo in so lepi brez rje itd... pol loh res neki druzga jebe... edin ce je slabo odzračeno in je kak zrak še notr..

 

Edited by Rogerg

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Kako se pa kolo vrti kadar je brez zavornih čeljusti? Kako ploščice drsijo po vodilih v čeljusti? So ploščice original ali kak drug proizvajalec? Če je ABS jih brez priklopa na računalnik-tester ne moreš pravilno odzračit!

 

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
Urkel

Motor ima abs, ampak potem bi bil problem tudi z zadnjim kolesom kr sem tudi na zadnji celjusti menjal ploscice in menjal zavorno olje in dela zadnja bremza v piko, samo prva neki nagaja 😪 ce imam celjusti odpete se kolo vrti tako kot mora, sem tudi sam posumil na lezaje prvega kolesa ampak zal ni to krivo.. Ali je problem v zavornih cilindirih oz gumicah da lepo batki ne laufajo tak ko treba al je pa kaksn povraten pritisk ki ga dela batek v rocki.. Upam da ni sla rocka oz zgornji batek v rocki v marolo ker bo lep strosek 😪

Kupil sem brembo ploscice in se lepo pomikajo po vidilih celjusti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
pred 9 minutami, raza pravi:

 Če je ABS jih brez priklopa na računalnik-tester ne moreš pravilno odzračit!

 

si ziher? na avtu ..tud novejsih nism meu nikol problemov da bi kj jebal... le gledat mores da je skoz dost zavorne notr da ne potegne zrak v abs enoto..pol ga najebeš ja, sicer ni nič drgac kot če nimaš abs... razen kar je olja v abs enoti pac ostane staro notr vretn

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

In če ti uide mehurček v ABS enoto je vsega konec. Problem je, da ga ne vidiš in se spravi ven samo z zagonom ABSa.

In, le delna menjava zavorne tekočine je šlamparija, ki se je poslužujejo slabi mehaniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Urkel

Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS.

Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitcH'

Tu nima zavorno olje nobene veze, moraš preveriti, ali se zavorna čeljust lepo premika po vodilih. Odpri, namaži in bo po moje OK. Drugače pa @MiNa je Dr.F800GS :)

image.png.2422c84cd58b7032aaddb692f94b452d.png

 

pa najverjetneje boš rabil kaj takega kat. št. 34 21 2 330 312

image.png.0af577b39498b728fb7e53419b268be8.png

Edited by MitcH'

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
18 hours ago, Urkel said:

Hvala za pomoc, ampak tudi to ne pomaga. Imel se razdreno glavno celjust oz desno celjust ki je pripeta tudi leva na njo za povezavo ki ki je dajala obcutek da nekako stekajo batki. Sem razdro, ocistil komplet ohisje + batke z brake cleanerjem.. Malenkostno namazal batke z svezim zavornim oljem in nazaj sestavil,vlozil nazaj nove ploscice, povezal cevi in prezrazo komplet prvi sistem. Nazalost 20% boljse kot prej, malenkost lazje se vrti kolo ampak se zmeri ni tak kot bi moralo bit 😪 razmisljam o menjavu gumic v obeh celjusti in probat se enkrat ce bom naredo spremenbo v vrtenju kolesa. Kaksne so kej cene orginal gumic za celjusti? Lp

Gumice za batke ti naredijo v Dihti v Ljubljani (Črnuče, Brnčičev ulica). Čeljust z batkom prinesi sabo v trgovino. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Urkel

Hvala vsem za nasvete! Danes sem komplet razdro celjusti in prso do zaklucka da so 100% krive gumice ki potujejo batki po njih. Grejo tako tesko not in ven da druga ne mora bit.. Vodilo za ploscice in vodilo celjusti je vse tak kot mora bit. Jutri narocim komplet gumice pri avto val-u, setavim in upam na pozitivno spremenbo 😃

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

@MitcH'ti je dal pravilen nasvet!!! Problem sem rešil že na štirih e-F-ih sicer na zadnji zavori, opisal tudi na tem forumu, poglej malo za nazaj.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 21 urami, raza pravi:

In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati,

Menjaš zavorno tekočino po predpisanem postopku potem pa v "okolju" kjer ne oviraš nikogar (kakšno veliko parkirišče) parkrat močno sunkovito zaviraš, da se aktivira ABS. Potem ponoviš postopek menjave zavorne tekočine. To je sicer zasilna rešitev deluje pa.

Z GS911 (za BMW motorje) ABS aktiviraš za 10 sekund neprekinjeno in med tem časom odzračiš sistem. To je pa 100 odstotno in postopek, ki ga predpisuje proizvajalec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
car_freak
Ob 22. 9. 2019 ob 20:38, MiNa pravi:

Trenutno sta v najini garaži 2 (dva) takšna motorja. eden ima 54Kkm (letnik 2015) drugi pa 23Kkm (letnik 2013). Ob menjavi filtra za zrak pri nobenem v airboxu ni bilo več kot kakšna para, ki pa ni tekoča ampak samo sprijeta na dnu sem samo pobrisal s papirnato brisačo.

Aha. Hvala za komentar. Tudi jaz sem obrisal, pa bom videl kako naprej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
Ob ‎23‎. ‎09‎. ‎2019 ob 19:04, Urkel pravi:

Hvala vsem za nasvete! Danes sem komplet razdro celjusti in prso do zaklucka da so 100% krive gumice ki potujejo batki po njih. Grejo tako tesko not in ven da druga ne mora bit.. Vodilo za ploscice in vodilo celjusti je vse tak kot mora bit. Jutri narocim komplet gumice pri avto val-u, setavim in upam na pozitivno spremenbo 😃

In širni svet še vedno ne ve ali je bila menjava tesnil prava stvar za rešitev problema?

Če je že bilo postavljeno vprašanje, bi bil tudi odgovor dobrodošel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

17. septembra sem objavil prispevek o menjavi filtra za gorivo. Pravkar sva se vrnila iz Krfa in po 3000kilometrih lahko zapišem, da je operacija popolnoma uspela. Danes sem v Celju po prevoženih 340kilometrih natočil 13,5l goriva pomeni, da je bilo v tanku le 2,5 litra (takorekoč na rezervi) motor ni imel več simptomov kot pred menjavo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Urkel
On 9/29/2019 at 8:54 AM, raza said:

In širni svet še vedno ne ve ali je bila menjava tesnil prava stvar za rešitev problema?

Če je že bilo postavljeno vprašanje, bi bil tudi odgovor dobrodošel!

Narocil sem nove gumice, obe celjusti zelo dobro scisto, zamenjal gumice in na koncu komplet zavorni sistem prezraco z novim zavornim oljem in zadeva resena. Kolo se vrti tako kot mora. Hvala vseem za nasvete! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
Ob 22. 9. 2019 ob 11:58, car_freak pravi:

Halo majstri. V airboxu se je nabralo olje, ki sedaj malo kaplja iz boxa na pokrov ventilov. Motor je bil par t km nazaj na velikem servisu pri Avtovalu. Baje je kao normalno. 

edit: F700 GS, 22t km, 2017. 

Danes sem menjal olje, oljni filter in zračni filter trenutno ima na števcu 27700 kilometrov. Prilagam sliko airboxa, kot sem že v prejšnjem zapisu napisal je v njem le nekaj sledi oljne pare...

IMG_20191014_131551.thumb.jpg.1766bc0d8f30df0cd548ae1f3217c786.jpg

nekaj "vesp" in muh se je v 20kkm nabralo na mrežici filtra...

IMG_20191014_132208.thumb.jpg.5dc4768a4a8ebfa450123b2965a91228.jpg

pod filtrom relativno čisto, na levi nekaj oljne usedline...

IMG_20191014_132539.thumb.jpg.51c0200957e95ef5acd0e1282f543961.jpg

Nov filter za naslednjih 20kkm....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Primctom
      Japnr1, čestitke in veliko srečnih kilometrov!!! Lep je, pa tudi dober, saj je V-strom!
    • nemo
      Tu nekje bi moral biti kapitan Kljuka
    • marincspeedshop
      Gas polne bombe v vseh prestavah do blokade pa bos zacutil. Ponavadi najrajsi v 3prestavi zadrsi.
    • nemo
      Gremo na ribolov...
    • Borutt
      Ker že omenjaš tisti zakon, si verjetno prebral, kakšne naloge so napisane. In so, na tvojo in še na čigavo žalost, poleg varovanja živega in neživega, predvsem takšne, ki vam ne pašejo. Poleg tega je tisto varovanje živega in neživega povezano z nalogami, ki se vam zdijo nepotrebne in odvečne, saj se pri tem varovanju zgodi, da povzročitelj gorja ali česarkoli drugega dobi kazen. In smo spet na začetku, kjer boš spet zahteval od mene, da naredim red pri neprilagojenih. Hkrati pa ne boš sprejel dejstvo, da je zelo malo potrebno, da se to sranje na cestah zmanjša, ker odpravilo se ne bo. In to potrebno je nekaj, kar ne more nihče dati neprilagojenim v njihove trde glave. Vsak pri sebi mora razčistiti, če je res potrebno ogrožati vse in vsakogar za vsako ceno. Zdaj je bilo na par straneh ugotovljeno, da je vozniška kultura na ničli. In? Naj to pomeni, da ni pameti? Imaš odgovor, kje naj jo ti neprilagojeni dobijo? Ker edino nova pamet za neprilagojene bi rešila zadevo, saj so kljub sankcijam še vedno neprilagojeni. Jih boš ti operiral in vsadil novo pamet? Ali mogoče misliš, da je vožnja v rdečo, vožnja kontra, pijani vozniki, prehitevanje v škarje, ..., pametno dejanje in ni potrebna nova pamet? Kazni so in so visoke, ampak je na cestah še vedno sranje. Si že ugotovil, da neprilagojeni nimajo čuta za druge, da jih boli q... za vse, da so najbolj sebični, da ...?  Kako takšne paciente ozdraviš? S kaznijo? In, ko jo plačajo, gredo še bolj sebični in ubijalski na ceste. Se ti res ne zdi, da je nekaj narobe s temi neprilagojenimi? Da potrebujejo pomoč na podstrešju v obliki  totalne adaptacije. Sedaj pa v tem istem zakonu, ki ga omenjaš, poišči adaptiranje podstrešja za neprilagojene. Ni, kajne. In kako potem ti od mene zahtevaš delanje reda, če pa po tem zakonu ne morem nekomu utrgati glavo, pogledati vanjo in zmetati ven tiste glupe možgane, ki ukažejo vožnjo v rdečo, sekanje ovinkov, prehitevanje v škarje, povoženje otrok na pločniku, ...? 
  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!