Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DeReN

BMW F 800 GS

Recommended Posts

car_freak
pred 1 minuto, MiNa pravi:

Danes sem menjal olje, oljni filter in zračni filter trenutno ima na števcu 27700 kilometrov. Prilagam sliko airboxa, kot sem že v prejšnjem zapisu napisal je v njem le nekaj sledi oljne pare...

IMG_20191014_131551.thumb.jpg.1766bc0d8f30df0cd548ae1f3217c786.jpg

nekaj "vesp" in muh se je v 20kkm nabralo na mrežici filtra...

IMG_20191014_132208.thumb.jpg.5dc4768a4a8ebfa450123b2965a91228.jpg

pod filtrom relativno čisto, na levi nekaj oljne usedline...

IMG_20191014_132539.thumb.jpg.51c0200957e95ef5acd0e1282f543961.jpg

Nov filter za naslednjih 20kkm....

Zelo podobo je bilo pri meni.  Očitno je normalno. Sem še malo googlal in naj bi bilo to ok posebej če voziš na višjih obratih kar se meni sliši logično. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Nivo olja v motorju je predpisan. Viška ali manjka ne sme biti. To je takoimenovano pozitivno prezračevanje motorja (Positive Crankcase Ventilation). Na ta način odstranimo škodljive hlape iz motorja in preprečimo nastajanje nadtlaka v prostoru glavne gredi. PCV in vakuum v sesalnem kolektorju (airboksu) pa poskrbita, da ti plini izgorijo v izgorevalni komori.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Po harverskem delu še malo diagnostike...

IMG_20191015_094822.thumb.jpg.86293b47398b97ab460d87c4b822aa52.jpg

Napaka na modulu kontrole tlaka v gumah???

IMG_20191015_094603.thumb.jpg.70df59521c02822270b7bb0e30d851bd.jpg

Pregorela žarnica za "zasenčeno luč" to sem pričakoval, zaradi pregorele žarnice...

IMG_20191015_094832.thumb.jpg.e344adf873dc87419b51f76f4db9e88f.jpg

seveda "reset" ponastavitev napak...

IMG_20191015_095052.thumb.jpg.9476b98862b07a247de95ed09efa655c.jpg

in na koncu ponastavitev opozorila za servis, oktobra drugo leto, ali upam, da bo veliko prej 37000km B). NČ zdej pa vozit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

...še pred par dnevi se je "šeki" moje :inlove: šopiril po korčuli, danes sem ga pa malo na "kanal" postavil.

IMG_20191020_155432.thumb.jpg.888a68ad8dd14497444d38f401900d33.jpg

V kratkem se bo obrnilo 60kkm zato sem se odločil, da zamenjam še olje v sprednjih amortizerjih in pregledam sprednje zavore in po potrebi menjam kar bo potrebno.

IMG_20191024_133230.thumb.jpg.50028c5b7ae0c5ae0e5b13c90ceb091e.jpg

pri razstavljanju sem opazil, da bo potrebno še kar nekaj čiščenja. No tole bo super prilika, da krpa pride tudi tam kjer drugače ne doseže...

IMG_20191024_141040.thumb.jpg.c37476863510639d8703421157c43446.jpg

Kraki brez poškodb, nikakršne "zračnosti" prav tako tesnila BP in jih ne bom menjal.

IMG_20191024_152647.thumb.jpg.0f29ee3ef2546ad326ca0c1a56b0868d.jpg

Deli desnega kraka,

IMG_20191024_152657.thumb.jpg.37344960e72b5438a59219f46bd0278f.jpg

levega kraka

IMG_20191024_154805.thumb.jpg.ac246caaa3a4bcf0b26e0b4d640e886f.jpg

in pripomoček za določitev pravilnega nivoja olja v posameznem kraku. V primeru viška ga lepo odsesaš...Olje MOTUL fork oil 10W.

NivoOlja.thumb.JPG.01cb810e8330efa151c070e739542863.JPG

Original pripomoček BMW serviserjev "31 6 551"

IMG_20191024_161007.thumb.jpg.b62b90385151cf37ab266d32a5b12ac6.jpg

Manjkata le še plastična pokrovčka nato pa sestava.

Seveda sem pregledal tudi zavore. Desna je bila precej trda. Spet že večkrat opisana "bolezen propelerjev" :devil: nekaj malega rje na drsnem pinu. Očistil, namazal, sestavil. Seveda sem preveril tudi levo čeljust vendar je bilo tam vse BP. Zavorne ploščice so izrabljene 1/4, tako da ostanejo...

Sestavljanje sledi jutri.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zelenijurij

Pozdravljeni,

se opravičujem če ne pišem v pravi post.....

Ampak zanima me, če je kakšen lastnik F800GS že zamenjal original sprednje luči z LED lučmi iz kitajske ?

1. Vidim da jih pošiljajo tudi že iz Evrope, z oznako E9 na luči (original ima E1) pa me zanima če gredo čez tehnični ?

2. Nekatere so 80w, druge 120w...a je res taka razlika ? ali pa spet kitajc piše gor oznake kakor mu paše-kar sem vajen iz drugih nakupov...

 

LP  in Hvala za vaše mnenje

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc74

1. označuje kje je bila žarnica potrjena, E1 = nemcija, E9 = spanija, verjetno so pa oznake ponaredek. Btw oboje je ok.

2. žarnice iz kitajske so vredne približno toliko kolikor stanejo, bore malo. Oznake lepijo kot jim paše, kot si ze sam ugotovil :)

Naceloma bi moral iti cez tehnicneg, razen so res slabo izveden, ker se noben na tehnicnem ne bo sel detektiva in uogotavljal da je oznaka ponarejena.

Edited by nejc74

Share this post


Link to post
Share on other sites
zelenijurij

hja, sem malo forume preletel. Vse sorte odgovore se najde: Za in proti.....najbolj pameten proti je ta, da če ti sredi Tanzanije luč crkne, pač zamenjaš žarnico na stari. Pri tanovi je pa konec vožnje

Ne vem. Bom še malo premisli oz. počakal na ta famozni črni petek, koliko bodo cene padle

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

@avtomoto je DIY izvedbo tanka namestil na G650Xchallenge (original le 9,5l). Mogoče on odgovori kako in kaj.

Pride v poštev južna Amerika, centralna Azija, Aljaska, Afrika, vzhod Rusije še kje?

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Khm, lahko bi kar tele slike nalimu....

Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala rutina...

1380548104_Zajetaslika1.thumb.PNG.263ddaaa600df7c7aaf15f0cca8a66a8.PNG

Najprej odstranim zavorne čeljusti, senzor ABS...

1283623911_Zajetaslika2.thumb.PNG.536dfff38b2f6eca956c1a1a53f979b8.PNG

os kolesa...

888075092_Zajetaslika3.thumb.PNG.494d5ee606177947e422dfd8107a9520.PNG

nato še kolo, blatnik in mostiček, ki povezuje oba kraka...

1376647345_Zajetaslika4.thumb.PNG.d819c1f723d02fc1de19494add8a9129.PNG

snamem oba kraka, (na "pajku" visijo zavorne čeljusti).

2047851697_Zajetaslika5.thumb.PNG.f9423f5cc2ac35ddd980acbffa1379ff.PNG

Na obeh krakuh se vidijo sledovi spodnjega križa, po čiščenju s krpo sledov ni več...

Preveril sem tudi, da kraki niso ukrivljeni in sicer na ravni površini (kosu šipe debele 1cm) z merilnimi lističi in da v pušah ni zračnosti.

1697112121_Zajetaslika6.PNG.f3306540df3c2ab94a83bf4763ae0159.PNG

Tale rjava barva mi ni prav všeč, ampal po rahlem čiščenju...

164804440_Zajetaslika7.PNG.bd55d65274676b1dd427012d4c8f2d04.PNG

je zadeva precej boljša. seveda bom pred sestavljanjem še spoliral. Oringe bom menjal, so standardni tako, da nabava ni problem...

130821293_Zajetaslika9.thumb.PNG.dcb7af89da52e7f5bc8b2e0ac6637588.PNG

Olje ni neka posebna brozga ima "le" 30Kkm ampak 7 sezon - potrebno menjave.

918395726_Zajetaslika8.thumb.PNG.a0f869d2ae7446468054780b0139dfd8.PNG

takole, da se povsem odteče staro olje do sestavljanja...

1610057375_Zajetaslika10.thumb.PNG.3d7dac00bca954c49b99ddb072fe247b.PNG

tole bo pa v razmerju 2:1 in sicer v korist 10W. Glede na to kje in kako vozim, mi takšna znes še najbolj ustreza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      https://www.gpone.com/it/2020/02/24/motogp/honda-in-difficolta-marquez-ruba-una-rcv-2019-a-nakagami.html
    • MiNa
      Khm, lahko bi kar tele slike nalimu.... Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala rutina... Najprej odstranim zavorne čeljusti, senzor ABS... os kolesa... nato še kolo, blatnik in mostiček, ki povezuje oba kraka... snamem oba kraka, (na "pajku" visijo zavorne čeljusti). Na obeh krakuh se vidijo sledovi spodnjega križa, po čiščenju s krpo sledov ni več... Preveril sem tudi, da kraki niso ukrivljeni in sicer na ravni površini (kosu šipe debele 1cm) z merilnimi lističi in da v pušah ni zračnosti. Tale rjava barva mi ni prav všeč, ampal po rahlem čiščenju... je zadeva precej boljša. seveda bom pred sestavljanjem še spoliral. Oringe bom menjal, so standardni tako, da nabava ni problem... Olje ni neka posebna brozga ima "le" 30Kkm ampak 7 sezon - potrebno menjave. takole, da se povsem odteče staro olje do sestavljanja... tole bo pa v razmerju 2:1 in sicer v korist 10W. Glede na to kje in kako vozim, mi takšna znes še najbolj ustreza.
    • RobiRoberto
      NE vEM
    • RobiRoberto
      Zgleda, da bo treba mojo mamo preseliti kar v "enoto" Idrija ... Moje drage seveda to ne zanima nič, ker "je padla tako globoko", da se od tam "ne more pobrati več ... Karkoli ji omenim kar je povezano z mojo mamo, je sploh ne zanima, ali pa me "zatre" še preden povem do konca ... Res ne zmorem več in zato "si želim" "počitnice" v PB Idria ...     Spoštovani! V kolikor gospa ni bila v preteklosti psihiatrično obravnavana in nima posebne psihiatrične diagnoze, bi spadala v enoto v Idriji. Situacija bo razvidna, ko boste poslali prošnjo z dokazili. Lep pozdrav,  
    • VS800
      NI ona kr tko, aNE
  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!