Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DeReN

BMW F 800 GS

Recommended Posts

car_freak
pred 1 minuto, MiNa pravi:

Danes sem menjal olje, oljni filter in zračni filter trenutno ima na števcu 27700 kilometrov. Prilagam sliko airboxa, kot sem že v prejšnjem zapisu napisal je v njem le nekaj sledi oljne pare...

IMG_20191014_131551.thumb.jpg.1766bc0d8f30df0cd548ae1f3217c786.jpg

nekaj "vesp" in muh se je v 20kkm nabralo na mrežici filtra...

IMG_20191014_132208.thumb.jpg.5dc4768a4a8ebfa450123b2965a91228.jpg

pod filtrom relativno čisto, na levi nekaj oljne usedline...

IMG_20191014_132539.thumb.jpg.51c0200957e95ef5acd0e1282f543961.jpg

Nov filter za naslednjih 20kkm....

Zelo podobo je bilo pri meni.  Očitno je normalno. Sem še malo googlal in naj bi bilo to ok posebej če voziš na višjih obratih kar se meni sliši logično. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Nivo olja v motorju je predpisan. Viška ali manjka ne sme biti. To je takoimenovano pozitivno prezračevanje motorja (Positive Crankcase Ventilation). Na ta način odstranimo škodljive hlape iz motorja in preprečimo nastajanje nadtlaka v prostoru glavne gredi. PCV in vakuum v sesalnem kolektorju (airboksu) pa poskrbita, da ti plini izgorijo v izgorevalni komori.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Po harverskem delu še malo diagnostike...

IMG_20191015_094822.thumb.jpg.86293b47398b97ab460d87c4b822aa52.jpg

Napaka na modulu kontrole tlaka v gumah???

IMG_20191015_094603.thumb.jpg.70df59521c02822270b7bb0e30d851bd.jpg

Pregorela žarnica za "zasenčeno luč" to sem pričakoval, zaradi pregorele žarnice...

IMG_20191015_094832.thumb.jpg.e344adf873dc87419b51f76f4db9e88f.jpg

seveda "reset" ponastavitev napak...

IMG_20191015_095052.thumb.jpg.9476b98862b07a247de95ed09efa655c.jpg

in na koncu ponastavitev opozorila za servis, oktobra drugo leto, ali upam, da bo veliko prej 37000km B). NČ zdej pa vozit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

...še pred par dnevi se je "šeki" moje :inlove: šopiril po korčuli, danes sem ga pa malo na "kanal" postavil.

IMG_20191020_155432.thumb.jpg.888a68ad8dd14497444d38f401900d33.jpg

V kratkem se bo obrnilo 60kkm zato sem se odločil, da zamenjam še olje v sprednjih amortizerjih in pregledam sprednje zavore in po potrebi menjam kar bo potrebno.

IMG_20191024_133230.thumb.jpg.50028c5b7ae0c5ae0e5b13c90ceb091e.jpg

pri razstavljanju sem opazil, da bo potrebno še kar nekaj čiščenja. No tole bo super prilika, da krpa pride tudi tam kjer drugače ne doseže...

IMG_20191024_141040.thumb.jpg.c37476863510639d8703421157c43446.jpg

Kraki brez poškodb, nikakršne "zračnosti" prav tako tesnila BP in jih ne bom menjal.

IMG_20191024_152647.thumb.jpg.0f29ee3ef2546ad326ca0c1a56b0868d.jpg

Deli desnega kraka,

IMG_20191024_152657.thumb.jpg.37344960e72b5438a59219f46bd0278f.jpg

levega kraka

IMG_20191024_154805.thumb.jpg.ac246caaa3a4bcf0b26e0b4d640e886f.jpg

in pripomoček za določitev pravilnega nivoja olja v posameznem kraku. V primeru viška ga lepo odsesaš...Olje MOTUL fork oil 10W.

NivoOlja.thumb.JPG.01cb810e8330efa151c070e739542863.JPG

Original pripomoček BMW serviserjev "31 6 551"

IMG_20191024_161007.thumb.jpg.b62b90385151cf37ab266d32a5b12ac6.jpg

Manjkata le še plastična pokrovčka nato pa sestava.

Seveda sem pregledal tudi zavore. Desna je bila precej trda. Spet že večkrat opisana "bolezen propelerjev" :devil: nekaj malega rje na drsnem pinu. Očistil, namazal, sestavil. Seveda sem preveril tudi levo čeljust vendar je bilo tam vse BP. Zavorne ploščice so izrabljene 1/4, tako da ostanejo...

Sestavljanje sledi jutri.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zelenijurij

Pozdravljeni,

se opravičujem če ne pišem v pravi post.....

Ampak zanima me, če je kakšen lastnik F800GS že zamenjal original sprednje luči z LED lučmi iz kitajske ?

1. Vidim da jih pošiljajo tudi že iz Evrope, z oznako E9 na luči (original ima E1) pa me zanima če gredo čez tehnični ?

2. Nekatere so 80w, druge 120w...a je res taka razlika ? ali pa spet kitajc piše gor oznake kakor mu paše-kar sem vajen iz drugih nakupov...

 

LP  in Hvala za vaše mnenje

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc74

1. označuje kje je bila žarnica potrjena, E1 = nemcija, E9 = spanija, verjetno so pa oznake ponaredek. Btw oboje je ok.

2. žarnice iz kitajske so vredne približno toliko kolikor stanejo, bore malo. Oznake lepijo kot jim paše, kot si ze sam ugotovil :)

Naceloma bi moral iti cez tehnicneg, razen so res slabo izveden, ker se noben na tehnicnem ne bo sel detektiva in uogotavljal da je oznaka ponarejena.

Edited by nejc74

Share this post


Link to post
Share on other sites
zelenijurij

hja, sem malo forume preletel. Vse sorte odgovore se najde: Za in proti.....najbolj pameten proti je ta, da če ti sredi Tanzanije luč crkne, pač zamenjaš žarnico na stari. Pri tanovi je pa konec vožnje

Ne vem. Bom še malo premisli oz. počakal na ta famozni črni petek, koliko bodo cene padle

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

@avtomoto je DIY izvedbo tanka namestil na G650Xchallenge (original le 9,5l). Mogoče on odgovori kako in kaj.

Pride v poštev južna Amerika, centralna Azija, Aljaska, Afrika, vzhod Rusije še kje?

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
Pravkar, Snečer pravi:

Gume sam premontiraš?

Premontira vulkanizer, centriram pa sam. Vzamem si čas, pregledam še ležaje, semeringe vse lepo namastim in sestavim. Za tak poseg na "gumikliniki" ponavadi ni časa. Jaz ga imam pa na pretek...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Namesto, da bi se vozil...

Danes še montaža kolesa, blatnika seveda tudi zavornih čeljusti in nato "test".

Zaradi RDC senzorja sem moral dodati 110g uteži, da je bilo uravnoteženo. 10g večkot na prejšnji gumi.

Pozabil posnet uravnoteženo, tule je še povsem brez uteži.

Test pred garažo uspel, tudi ABS deluje, mogoče je celo nalo preobčutljiv.

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, MiNa pravi:

Namesto, da bi se vozil...

Danes še montaža kolesa, blatnika seveda tudi zavornih čeljusti in nato "test".

Zaradi RDC senzorja sem moral dodati 110g uteži, da je bilo uravnoteženo. 10g večkot na prejšnji gumi.

Pozabil posnet uravnoteženo, tule je še povsem brez uteži.

Test pred garažo uspel, tudi ABS deluje, mogoče je celo nalo preobčutljiv.

 

pokaži kako uravnotežiš

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 45 minutami, Snečer pravi:

pokaži kako uravnotežiš

Bi moral imet 3 roke :kva2: ali nekoga, da me :photo:.

Sicer pa, pripravo za uravnoteženje na ravno površino, kolo na os in preizkusim kje je najtežji del. Poten točno na drugo stan obroča prilepim (začasno) uteži. S preizkušanjem ugotovim pravo težo. 5g-ska utež že dovolj, da kolo obrne sicer počasi, ampak ga.

Ko kolo v vsaki poziciji (recino vsakih 30 stopinj) ostane uravnovešeno je OK. Za preizkus ga obrnem za 180 stopin in ponovno preverim v več pozicijah. Sicer kar traja, ampak kot sem napisal, imam čas :P...

Sicer gre zadeva takole...

Pa še...

 

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 7 minutami, MiNa pravi:

Bi moral imet 3 roke :kva2: ali nekoga, da me :photo:.

Sicer pa, pripravo za uravnoteženje na ravno površino, kolo na os in preizkusim kje je najtežji del. Poten točno na drugo stan obroča prilepim (začasno) uteži. S preizkušanjem ugotovim pravo težo. 5g-ska utež že dovolj, da kolo obrne sicer počasi, ampak ga.

Ko kolo v vsaki poziciji (recino vsakih 30 stopinj) ostane uravnovešeno je OK. Za preizkus ga obrnem za 180 stopin in ponovno preverim v več pozicijah. Sicer kar traja, ampak kot sem napisal, imam čas :P...

Sicer gre zadeva takole...

 

 

tale v videu? hm :) srebrne uteži, preko pa črni lepilni trak...

ok za razlago principa, a izvedba :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 17 urami, Snečer pravi:

preko pa črni lepilni trak...

Model pravi, da zato, ker nima prave barve in da uteži slučajno ne odpadejo. Že kar nekaj časa počnem tole zadevo sam, pa mi utež še ni odpadla, čeprav ne uporabljam "zaščitnega" traku.

794476752_Zajetaslika14.PNG.1f0db27fa05fbe72690cc9a5979843ad.PNG

Tole so uteži, ki so bile na novem motorju (potemtakem originalne), ko jih odstranim očistim ostanke lepila in potem ponovno uporabim. Za leplenje uporabim dvostransko lepilo (pena cca 0,6mm) Tesa.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
7 minutes ago, MiNa said:

Že kar nekaj časa počnem tole zadevo sam, pa mi utež še ni odpadla, čeprav ne uporabljam "zaščitnega" traku.

Saj pove. Dirkaska sola. Za dirke se gume menjajo veckrat na dan, utezi se redno reciklira, in ker na pisti marskej odpade, precej ljudi pokne cez se mal traka. Ce to nardis u miru enkat/dvakat na sezono, je drugac. Me pa zanima, a si kdaj zavrtel prazno feltno? Dokaj pogosta praksa je tudi, de scenteirajo prazno feltno, gume oa montirajo s piko na ventilu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Ja, brez gume. Problem je da je RDC teža, ki jo je potrebno kompenzirat. Nisem pa vlekel senzorja iz obroča, da bi preveril prazen obroč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jernej23

Zdravo, kolega bi kupil 2013 facelift model, budget cca. 7.000.

Bi kdo s pametno kilometrino prodal? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!