Jump to content

BMW F 800 GS


DeReN

Recommended Posts

  • Replies 732
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MiNa

    161

  • blazius

    44

  • Kmet2

    35

  • THOMPSON

    21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Enaka slika (drugo ozadje) in 63Kkm kasneje... Ko sem že pri delu še menjava olja v zavorah spredaj in zadaj, menjava prednjih ploščic, po 112Kkm je bil že čas in menj

Khm, lahko bi kar tele slike nalimu.... Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala

Na par zadnjih vožnjah me je "rdečko" parkrat opozoril na težavo z gorivom. Začelo se je pred par K kilometri, ko je količina goriva padla pod 4l, ni pa še na rezervi, začne med vožnjo "cukat". Kljub

Posted Images

Kot sem zapisal tule me je "kljuse" skoraj pustilo na klancu v Žlebeh na laški strani. V soboto naredim eno podobno vožnjo in zgodi se enako. Kot da sem tam v Žlebeh padel v Bermudski trikotnik, motor mi je parkrat krepal, preden sem se privlekel do vrha. Potem pa do črpalke v Bovcu brez problemov tudi vzpon na Predel ni bil problematičen. 

Ker se mi je to že dogajalo se odločim, da pogledam, kaj bi lahko bilo. Vzrokov za "cukanje" je lahko sicer več. Stikalo bočnega stojala, tipka za izklop v sili pa še bi lahko našteval. Serija F ima tank za gorivo nameščen pod sedežem takoj za motorjem, zato se ob določenih pogojih pregreva črpalka za gorivo, še posebej pri mali količini goriva v tanku.

Pri zagonu v garaži GS911 ne pokaže nikakršnih napak in tudi tlak črpalke je normalen (3200mbar). Nič, ker imam vse potrebno se odločim pogledat, seveda tudi zamenjat črpalko in filter. Po le dobrih 13Kkm od zadnje menjave filtra se je nabralo svinjarije, da je bil skoraj popolnoma zamašen.

IMG_20200803_115509.thumb.jpg.5b9a476b3c9b49119f56f064a4939c5b.jpg

Zamenjam, kot sem opisal tule, vendar sedaj tudi črpalko in setavim nazaj.

Z novim filtrom in črpalko je tlak bencina 4515mbar.

Clipboard04.jpg.8bd4080926d460d16ae5991bf4345a2b.jpg

Motor vžge takoj in tudi kratka testna vožnja pokaže da je vse BP.

Nič sedaj pa v Bermudski trikotnik, da vidim, če sem zares popravil :whistle:....

 

ps Vse se pokvari! Važno je da lahko popraviš sam z razumnimi stroški.

Cel "poseg" traja z osnovnim orodjem lagano ob :kava: ali :beer2: cca eno urco.

Edited by MiNa
Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, MiNa pravi:

Kot sem zapisal tule me je "kljuse" skoraj pustilo na klancu v Žlebeh na laški strani. V soboto naredim eno podobno vožnjo in zgodi se enako. Kot da sem tam v Žlebeh padel v Bermudski trikotnik, motor mi je parkrat krepal, preden sem se privlekel do vrha. Potem pa do črpalke v Bovcu brez problemov tudi vzpon na Predel ni bil problematičen. 

Ker se mi je to že dogajalo se odločim, da pogledam, kaj bi lahko bilo. Vzrokov za "cukanje" je lahko sicer več. Stikalo bočnega stojala, tipka za izklop v sili pa še bi lahko našteval. Serija F ima tank za gorivo nameščen pod sedežem takoj za motorjem, zato se ob določenih pogojih pregreva črpalka za gorivo, še posebej pri mali količini goriva v tanku.

Pri zagonu v garaži GS911 ne pokaže nikakršnih napak in tudi tlak črpalke je normalen (3200mbar). Nič, ker imam vse potrebno se odločim pogledat, seveda tudi zamenjat črpalko in filter. Po le dobrih 13Kkm od zadnje menjave filtra se je nabralo svinjarije, da je bil skoraj popolnoma zamašen.

IMG_20200803_115509.thumb.jpg.5b9a476b3c9b49119f56f064a4939c5b.jpg

Zamenjam, kot sem opisal tule, vendar sedaj tudi črpalko in setavim nazaj.

Z novim filtrom in črpalko je tlak bencina 4515mbar.

Clipboard04.jpg.8bd4080926d460d16ae5991bf4345a2b.jpg

Motor vžge takoj in tudi kratka testna vožnja pokaže da je vse BP.

Nič sedaj pa v Bermudski trikotnik, da vidim, če sem zares popravil :whistle:....

 

ps Vse se pokvari! Važno je da lahko popraviš sam z razumnimi stroški.

Cel "poseg" traja z osnovnim orodjem lagano ob :kava: ali :beer2: cca eno urco.

pa zgleda da z nižjo ceno bencina tudi večjo svinjarijo tankamo. Nam je služben kombi crknil. Vzrok voda v filtru. Pa niti 15kkm po servisu.

Link to post
Share on other sites
pred 9 urami, DAMI34 pravi:

pa zgleda da z nižjo ceno bencina tudi večjo svinjarijo tankamo. Nam je služben kombi crknil. Vzrok voda v filtru. Pa niti 15kkm po servisu.

Bolj je važen podatek kdaj je bil zamenjan filter za gorivo. 

Link to post
Share on other sites
pred 10 urami, car_freak pravi:

Bolj je važen podatek kdaj je bil zamenjan filter za gorivo. 

Težave z zamašenimi filtri in pregrevanjem črpalke so izrazite v nekaterih področjih. Avstralija, Amerika in področja s podobno klimo in okoljem...

Pri nas je pa čisto odvisno od sreče. Na sivčku sem prvič mejal filter šele na 80Kkm, na sedanjem rdečku pa že drugič na 36Kkm.

Od začetka so na servisih menjal cel sklop, ki stane okrog 500€, zagotovili so si delo z pogodbo, ki je prepovedala MAHLE-ju prodajat filtre KL315 v prosti prodaji.

Kar nekaj uporabnikov je filter bencina namestilo izven tanka zaradi lazje menjave.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Lep pozdrav formuraši! Namen imam kupiti moje prvo motorno kolo. V mislih imam kar nekaj znamk in modelov. Med drugimi mi je trenutno padel v oči, seveda na avtonet u tudi ta motor. Seveda neki grozne ponudbe do cca.5500€ ni. Z nakupom se mi tudi ne mudi, ampak do spomladi bi pa želel imeti nekaj v garaži. Ali kdo pozna motor in lastnika in na kaj bi bilo dobro da sem pazljiv.

Že vnaprej se vam zahvaljujem za  informacije in pomoč.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15486625&display=BMW F800GS

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!