Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jurejakopin

Piaggio Mp3 ABS in ASR

Recommended Posts

jurejakopin

Pozdravljeni, imam Mp3 500 Piaggio in ko sem po zimovanju priklopil akumulator nazaj v motor, mi lučka za ABS in ASR nenehno gori. Varovalke so ok. Mogoče lahko pridem do koga od vas ki to obvlada, sem iz Vodic.

 

Hvala za pomoč in odgovor, Jure

Edited by jurejakopin

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihael61
pred 2 urami, jurejakopin pravi:

Pozdravljeni, imam Mp3 500 Piaggio in ko sem po zimovanju priklopil akumulator nazaj v motor, mi lučka za ABS in ASR nenehno gori. Varovalke so ok. Mogoče lahko pridem do koga od vas ki to obvlada, sem iz Vodic.

 

Hvala za pomoč in odgovor, Jure

ali ti vžge,ti morda tudi kej piska,probaj še enkrat odklopit akumolator pa nazaj priklopi

Share this post


Link to post
Share on other sites
jurejakopin

Ne nič ne piska, sem odklopil pa zopet priklopili in gori še vedno

Share this post


Link to post
Share on other sites
jurejakopin

Sem, in  gori. Ne nič ne piska, sem odklopil pa zopet priklopili in gori še vedno

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihael61
pred 1 minuto, jurejakopin pravi:

Sem, in  gori. Ne nič ne piska, sem odklopil pa zopet priklopili in gori še vedno

najbolje na servis da ti ga priklopi na računalnik 

če še imaš garancijo je tud boljše

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jurejakopin

Ja saj bo najbolje, imam garancijo ja, motor ja nov.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihael61
pred 23 minutami, jurejakopin pravi:

Ja saj bo najbolje, imam garancijo ja, motor ja nov.

Hvala

Ko bodo popravili mi javi kaj je bilo narobe,če ti ni preteško,men je garancija letos potekla pa je fajn kej vedet

Share this post


Link to post
Share on other sites
jurejakopin

Evo zrihtano, nič ni bilo samo en kabel sem narobe priklopil na akumulator.

Lp Jure

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihael61
pred 59 minutami, jurejakopin pravi:

Evo zrihtano, nič ni bilo samo en kabel sem narobe priklopil na akumulator.

Lp Jure

ja,se zgodi

hvala za info

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Giig

Potrebno je izvesti kalibracijo ASR

 

1.       Vžig

2.      pelješ, ko se ugasijo vse opozorilne lučke, ustaviš.

3.      Stabiliziraš, ročna zavora

4.       Pri vžganem motorju hkrati držiš ASR gumb in gumb za zagon motorja (5 sek. oziroma dokler ne začne ASR opozorilna lučka utripati)

5. Spelješ in voziš nekaj km cca. 40 km/h. Opozorilna lučka se ugasne , kalibracija končana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!