Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
tomos tuner

Ktm freeride 250r vs ktm 250 exc

Recommended Posts

tomos tuner

Pozdravljeni,

sem nov v enduro vodah in kupujem novega ktm endurca in se odlocam med freeride 250r in 250 exc. Zanima me zakaj je med dokaj podobnima motorjema taka razlika v ceni (1600e) in kateri se po vasem mnenju bolje obnese ob uporabi izkljucno za po gozdu?

Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 8 urami, tomos tuner pravi:

Pozdravljeni,

sem nov v enduro vodah in kupujem novega ktm endurca in se odlocam med freeride 250r in 250 exc. Zanima me zakaj je med dokaj podobnima motorjema taka razlika v ceni (1600e) in kateri se po vasem mnenju bolje obnese ob uporabi izkljucno za po gozdu?

Lp.

Freeride je nekje na pol poti med trial in enduro motorjem. Manjši od enduro motorja, manj moči, slabše vzmetenje, lažji za vozit po resnih jebah. 250 EXC je full size enduro stroj, resna raketa, po moči ne zaostaja veliko za 300 EXC. Če si začetnik, je 250 EXC pomojem malo preveč.

Ta dva motorja si nista niti malo podobna. Razen tega, da sta oba iste znamke. Najbolje da stopiš do Seleša, kolker vem ima Freeride 250R v štacuni, pa primerjaš kako se sedi na tem in na kakem full size enduro stroju. Za striktno po hosti zna biti Freeride ok. Kot enduro za vsepovsod z občasnim obiskom kake MX proge pa je 250 EXC boljša varianta. Tretja opcija za začetnika bi bila EXC-F 250 (4T stroj), ki je precej lažje obvladljiv od 2T.

In ker je kolega @sesir lih omenil - alternativa Freeridu je Beta Xtrainer. Ta je bolj enduro kot Freeride, namembnost pa je ista kot za Freeride - bolj ali manj extremni tereni. Premehek za MX proge, pa menda zelo prijazen do začetnikov. Pol maš pa še 250 RR, ki je spet resna raketa. Posebnost Beta endur je v tem, da imajo malo manjše okvirje in nižjo razdaljo do tal. Pa so s tem lažje obvladljivi za nižjerasle. Probaj če imaš možnost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 57 minutami, jskrablin pravi:

 

In ker je kolega @sesir lih omenil - alternativa Freeridu je Beta Xtrainer. Ta je bolj enduro kot Freeride, namembnost pa je ista kot za Freeride - bolj ali manj extremni tereni. Premehek za MX proge, pa menda zelo prijazen do začetnikov. Pol maš pa še 250 RR, ki je spet resna raketa. Posebnost Beta endur je v tem, da imajo malo manjše okvirje in nižjo razdaljo do tal. Pa so s tem lažje obvladljivi za nižjerasle. Probaj če imaš možnost. 

Beta omenjam,ker jih je nabavilo kar nekaj prijateljev...vsi ekstremno zadovoljni...in nobeden začetnik...

 

 

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 12 minutami, sesir pravi:

Beta omenjam,ker jih je nabavilo kar nekaj prijateljev...vsi ekstremno zadovoljni...in nobeden začetnik...

Beta 300 RR je super stroj. V isti klanec, v katerega je treba mojga EXC-ja kr fino naterat, gre bp. Ko sem se prvič spravljal v en vzpon na Verdu s 300 RR, sem dal po gasu kot sem navajen... pa se gor po zadnji pripelal :D Xtrainer uporablja isto 300 kubično 2T mašino, samo nastavljena je drugače, bolj na navor in skor nič na agresijo. Tako mi vsaj pravijo, peljal še nisem tega čuda. 

Pri 300 RR (velja isto za 250/300 2T od kateregakoli proizvajalca) je "zgolj" en problem za začetnika - ko se to premakne, se res premakne. Vleče ornk iz podna gor. Kar te z lahkoto spravi v resne probleme ko ti enkrat fino zategne roke, občutka za gas ni več, pol pa preko kakega kuclja nekontrolirano dodaš gas, po možnosti direkt pred ovinkom. 200 npr pa rabi nekaj obratov da postane zloben in to res pomaga ko si utrujen. Vržeš prestavo gor in bo motor rabil več časa da podivja. Obenem pa ima še vedno dovolj navora, da bo šlo. 4T endure so tudi precej prijazne - moč tam narašča precej linearno z obrati. In jih je lažje krotit ko pa po definiciji zelo on/off 2T stroje. 2T v trenutku ko odpre powervalve rata nekaj drugega, kot je bil še par obratov prej...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomos tuner

Hvala za razlago in nasvete, sem si ogledal beta spletno stran in se zdaj bolj nagibam k nakupu bete xtranier 300 namrec je za cenejsa in ima vec kubikaze, ni pa na njihovi spletni strani kaj dosti podatkov kot jih ima ktm. Mogoce gdo ve višino motrorja in kako se bi ga ob morebitni odločitvi dalo odblokirati?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Hm, tule res ni veliko podatkov - http://betamotor.si/motorna-kolesa/enduro/xtrainer-detail Tam pod kontakt maš telefonsko, pa pomoje najbolj da kr pokličeš pa se magari zmeniš za kak ogled. Če je razlika glede na 300 RR samo v izpuhu mi lahko verjameš na besedo da ne bo treba karkoli odblokirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!