Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
celjan89

BMW F 850 GS 2018 in ADVENTURE 2019

Recommended Posts

dlicen

Sam ta druga fotka je na moč čudna. Nekaj ne štima s perspektivo notranjosti kamiona. Razen, če je dno res precej nagnjeno nazaj. No, morda je varka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Praktično popolnoma nov agregat ne pa evolucija obstoječega 800ccm Rotax motorja. Nuda 900 je bila le "povrtana" in spremenjena osnova Rotax 804 čeprav se je pričakovalo, da bo to novi agregat za F900 serijo.

Živi bili pa videli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

Vizuelno zelo podoben koncept kot f800, samo ketna in dimnik na kontra strani. Pa obroček na levi ročki iz 1200.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Ravno pozicija verige nakazuje na to da bodo v motorju korenite spremembe. Me prav zanima, če bodo obdržali tretjo ojnico in "nihajočo utež" ali bodo vibracije reševali kot vsi ostali. Koncept je še vedno "lahka" potovalna endura kolikor je z 200+ kilami sploh lahka.

Obroček za kontrolo elektronskih "gadgetov" je pa zaščitna znamka Bavarcev in siguno ga bodo vtaknil na vsak svoj motor.

Že nekaj časa je od tele slike pa je zatonila v pozabo mogoče bo pa tole "novi 700" 800,900 ali kakor ga bodo že poimenovali.

M_foto-spia-bmw.jpg.b00c017816afe40c2189feb04bdc8bf4.jpg

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Tole bo najbrž zamenjava za model F700GS glede na "vilice",  krmilo in nizki vetrobran.

F850GS.thumb.jpg.ffbcbc3dbaa768981a8e6ff60e337e02.jpg

Je to že to?

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Vse v smislu "šparanja", takšna armatura 7" tablica, je precej cenejša kot klasična instrumenta z mehanskima kazalcema.

JBG nekaterim je to celo všeč. Meni ni...

Živi bili pa videli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 31 minutami, MiNa pravi:

Vse v smislu "šparanja", takšna armatura 7" tablica, je precej cenejša kot klasična instrumenta z mehanskima kazalcema.

JBG nekaterim je to celo všeč. Meni ni...

Živi bili pa videli.

meni pa je, sicer pa gre celoten svet v smeri tablic in elektronike, povezljivosti, verjetno me ne bo čudilo, če bo že po defoltu kaka igrica nameščena na tako tablico, pa podatki o vremenu in cestah. :D

pa še nekaj, zakaj bi imel 2,3 ali 4 naprave nameščene če imaš lahko vse v enem.

Recimo, GPS posebej, prikazovalniki podatkov motorja, komunikacija. 3 zadeve ki stanejo vsaka posebe, na vsako moraš posebej pazit, vsako posebej filat...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
36 minutes ago, MiNa said:

Vse v smislu "šparanja", takšna armatura 7" tablica, je precej cenejša kot klasična instrumenta z mehanskima kazalcema.

JBG nekaterim je to celo všeč. Meni ni...

Živi bili pa videli.

Osebno na GSu ne vidim na številke poleg kazalcev. Hitrost gledam samo na navigaciji. Zame so velike digitalne številke, za analogne so moje oči prestare. 

 

7 minutes ago, DAMI34 said:

meni pa je, sicer pa gre celoten svet v smeri tablic in elektronike, povezljivosti, verjetno me ne bo čudilo, če bo že po defoltu kaka igrica nameščena na tako tablico, pa podatki o vremenu in cestah. :D

pa še nekaj, zakaj bi imel 2,3 ali 4 naprave nameščene če imaš lahko vse v enem.

Recimo, GPS posebej, prikazovalniki podatkov motorja, komunikacija. 3 zadeve ki stanejo vsaka posebe, na vsako moraš posebej pazit, vsako posebej filat...

 

Kakšna radarska slika padavin bi prav prišla. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, motolover pravi:

Osebno na GSu ne vidim na številke poleg kazalcev. Hitrost gledam samo na navigaciji. Zame so velike digitalne številke, za analogne so moje oči prestare. 

 

Kakšna radarska slika padavin bi prav prišla. 

No saj to pravim, vse kar je na founu je možno prenest na tablico, je pa vprašanje kdaj vse to postane ovira in moti voznika.

In z ozirom na tvoj prvi stavek, tablico (armaturko) bo sigurno možno prilagoditi uporabniku, od velikosti , izbire podatkov, ki jih želiš, barve prikaza..

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK

V avtomobilski industriji so že pogruntali, da se preko WiFi povezave da na LCD prikazovalnikih v kabini poganjat aplikacije na telefonu, tudi navigacija če želiš, pa telefonija, pa spletni brskalnik .... Ne vidim razloga, da bi pri motorju bilo drugače in bi mi tiščali v njihov elektronski paket še navigacijo in telefonijo. Če potem tole crkne si hitro ob jurčka ali dva. Naj prekopirajo iz avto industrije in ustvarijo povezljivost med napravami in motorjem, da je vse prikazano in upravljano centralno. Jaz imam Android telefon, Sena telefonijo in Garmin navigacijo medsebojno povezano, "neumni" motor pa ni v tem paketu. Mislim, da je tole prava smer, ne pa tiščanje svojih naprav v sklop motorja in posledično nekompatibilnost. A bom potem še za vsak update navigacije plačeval? Lep vzgled je nova Yamaha WR 450 F GYTR, ki bo imela v modelu 2018 integriran WiFi ter bo na voljo aplikacija za pametni telefon. Preko te aplikacije ne samo, da lahko preveriš vse kritične funkcije ampak spreminjaš mapo vbrizga ! Pa je to hard enduro moped, ki ima sicer od instrumentov LCD v velikosti zapestne ure in ga v resnici sploh ne potrebuje.

Opuščanje analognih instrumentov pa je spet druga stvar. Osebno menim, da je analogni prikaz hitrosti in vrtljajev najpreglednejši in estetsko najlepši. Če pa ti potem še dodajo milijon neuporabnih informacij na miniaturni zaslon, pol pa hvala lepa... Jaz bi si želel analogne instrumente ter dodatno LCD za vse ostalo razen hitrosti in vrtljajev. Vem pa, da  so to mokre sanje in bom dobil jebeni 3 palčni LCD zaslon z milijon neuporabnimi prikazi potem pa bodo zvišali ceno mopeda, ker je opremljen z "najnovejšo tehnologijo".

Mimogrede, včasih si dobil zapestno LCD uro če si kupil vrečo pralnega praška.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Je res, da gre vse v smer tablic, samo mene pa na avtu moti vse skupaj. Na centralni konzoli je zaslon na dotik. Na kratko... uporabnost je slabša kot na prejšnjem avtu. Prej sem zapeljal roko po armaturi in brez, da bi gledal stisnil gumb. Sedaj moram gledat zaslon in pikat po zaslonu. Včasih je vidljivost zaradi sonca enaka nič,  ponoči ga moram dostikrat izklopit, ker preveč sveti. Cela stvar je tudi hudo nadležna/nevarna pri telefoniranju. Prikaz vzvratne vožne je tudi cela komedija... na prejšnji mi je 5 sekund gorelo opozorilo čez cel zaslon naj pazim in sem se že v tem cajtu ponavadi sparkiral. Tudi na zdejšnji jim še ni ratal rešit problem vzvratne kamere, ki se med vožnjo tako zapaca, da potem na zaslonu vidim samo meglo. Tak da grem ironično velikokrat ven iz avta in brišem kamero...  v končni fazi... če sem že zunaj, pri zadnji tablici... lahko tudi sam pogledam koliko je še placa.

Ja nej naredijo... itak se da, pa še poceni je. Sam naj bo vse skupaj smiselno, pregledno in brez navlake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK
pred 5 urami, ciciban pravi:

Je res, da gre vse v smer tablic, samo mene pa na avtu moti vse skupaj. Na centralni konzoli je zaslon na dotik. Na kratko... uporabnost je slabša kot na prejšnjem avtu. Prej sem zapeljal roko po armaturi in brez, da bi gledal stisnil gumb. Sedaj moram gledat zaslon in pikat po zaslonu. Včasih je vidljivost zaradi sonca enaka nič,  ponoči ga moram dostikrat izklopit, ker preveč sveti. Cela stvar je tudi hudo nadležna/nevarna pri telefoniranju. Prikaz vzvratne vožne je tudi cela komedija... na prejšnji mi je 5 sekund gorelo opozorilo čez cel zaslon naj pazim in sem se že v tem cajtu ponavadi sparkiral. Tudi na zdejšnji jim še ni ratal rešit problem vzvratne kamere, ki se med vožnjo tako zapaca, da potem na zaslonu vidim samo meglo. Tak da grem ironično velikokrat ven iz avta in brišem kamero...  v končni fazi... če sem že zunaj, pri zadnji tablici... lahko tudi sam pogledam koliko je še placa.

Ja nej naredijo... itak se da, pa še poceni je. Sam naj bo vse skupaj smiselno, pregledno in brez navlake.

Maš prav, samo na motorju ni placa za vse gumbe, ki jih na modernem mopedu potrebuješ. Moraš imet nek centralni prikazovalnik in komande za sprehajanje po menijih za nastavitve. Hudič je, ko potem tlačijo na ta LCD tudi instrumentni prikaz. Prejšnje generacije BMW, KTM ... so imele analogne instrumente in poleg LCD za ostalo. Upam, da bo prek kot slej uredba EU, da morajo biti instrumenti nekih minimalni izmer in vidni ob vsaki svetlobni situaciji ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK

Drugače pa glede novega BMW F 900. Če bo samo nov agregat bo premalo. V tem segmentu je Honda postavila nova merila in lepo pokazala vsej konkurenci, da se da izdelat 1000 ccm offroad potovalnik, ki je dejansko uporaben na terenu ne pa samo v glavah marketinških strokovnjakov ( lažnivcev ) . Bo potrebno še kaj naredit na vzmetenju, teži, 21 palčno prednje kolo ...

Edited by IZTOK

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Najbrž bo kar 850 in bo ko bo v treh izvedbah kot sedaj F700GS, F800GS in F800GSADV.

Razlike med novimi bodo nekaj podobnega kot med aktualnimi modeli kolesa (ALU, napere) , prednje vilice (navadne, USD), hodi vzetenja in ADV malo bolj "zavaljen".

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

jp, očitno bo potrebno naslov popravit, počakam do uradne predstavitve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Kakšen off road potovalnik???....Sploh veste kaj je off road...off road pomeni izven ceste. Makedam in kategorizirane gozdne ceste NISO off road. To so ceste (road), kjer pač ni asfalta.  Off road se začne (čez prste pogledano) na kakšnem kolovozu...se nadaljuje v vlaki in nadaljuje po brezpotju.

In katera od naštetih krav je "off road potovalnik". To so navadne potovalne rajngle oblečene v atraktivno plastiko z miljon elektronskimi gadgeti in stikali, prikazovalniki, lučkami, ki so za voznika pravega off-road-a, nepotrebna in škodljiva navlaka. To so cestne novoletne smrekice. Te krave ne odpeljejo O od off road-a. To ni nič drugega kot razni X5, Q7, Q5 in podobna sranja, ki ostanejo na prvem kuclju.

Pravi off road-erji tega sploh ne pogledajo.

To, da se nekdo pelje 3km. po makadamu, ker cesto renovirajo pa ima občutek, da se je peljal off road je samo fikcija v glavah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK

In kateri potovalni enduro bi to bil od trenutno dobavljivih? Imaš v mislih hard enduro, to ni isto. Takšni off roadarji pa so tudi obsojeni, da rijejo neprestano po enih in istih žlakah, ker dalje kot 50 km od garaže z tem motorjem ne morejo :friend1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Škoda da niso malo delali tudi na dizajnu, sprednji del je še vedno porazno grd, čudno nizka šipa in neestetski žaromet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred eno uro, IZTOK pravi:

In kateri potovalni enduro bi to bil od trenutno dobavljivih? Imaš v mislih hard enduro, to ni isto. Takšni off roadarji pa so tudi obsojeni, da rijejo neprestano po enih in istih žlakah, ker dalje kot 50 km od garaže z tem motorjem ne morejo :friend1:

Jah...nobeden. Zato pa pravim da potovalnih off road motorjev NI. Enduro je enduro....potovalnik pa potovalnik. To, da so potovalnike dali v enduro dizajn je zgolj marketinška (pametna) poteza proizvajalcev, ki se zgolj odzovejo na želje kupcev. Kupci pa so wannabe off roaderji, ki pa to nikoli niso bili in ne bodo...se pa radi navzven tako predstavljajo, ker roko na srce segment športakov je pri večinski populaciji odbijajoč, ker jih ljudje pač povezujejo z dirkanjem in potencialno nevarnostjo na cesti....čoperisti pri ljudeh vzbujajo odpor, ker jih (sicer neupravičeno) povezujejo z prispodobo ameriškega motorističnega nasilneža....in tako so še najbolj "sprejemljivi" gospodje na motorjih, ki dajejo vtis turista, ki ima rad stik z naravo na neškodljiv način. In tako je rojen potovalni off road motor, ki pa to v resnici NI in nikoli NE BO. A kot pri vseh takih zadevah se najde odstotek uporabnikov, ki pa hoče (ali meni), da bo svoj motor uporabil kot multipraktik s tem, da se ne želi odreči nobeni novodobni gadgetariji...in tako imamo razne GS-e, AT-je Super Tenereje...da ne naštevam...ki imajo na sebi nafukano vse kar se da, z zelo omejeno uporabo. Ampak proizvajalci so brihtni in kot božički izponjujejo naše želje in predstave in to mastno obračunajo. Tako imamo potem produkte, ki jih 95% uporabnikov ne zna uporabljati....jih pa ima...in to...samo to nekaj šteje...off road potovalnike....all in one...show za sosede, znance, prijatelje, neprijatelje...

Kar poglej si koliko "off road potovalnikov" ima vsaj 50/50 terenske gume...redko...ker jih za asfalt ne rabijo. Pol pa izgledajo kot z anaboliki napumpana vzhodnonemška dvigovalka uteži v baletnih copatkih...Pa špice na felnah...za koji kurac?...samo problem je iz njih praheca brisat po furi...alu felno lažje očistiš...ker tam kjer se "potovalni off roaderji" vozijo špic felne NE rabiš...Pomembnejša so vsa elektronska pomagala za "terensko" vožnjo in stikala, da jih lahko pokažeš firbcem...ko jebe, da so neuporabna...važno je da so...

In vsako leto naredijo up-grade...malo povrtajo luknjo cilindra...dodajo kakšno novo lučko...pa špic felne namesto alu-felne...šipica, ki se premika, ker stara se ni...blinker bo led, ker stari je bil klasika in če je žarnica crknila si jo dobil na vsaki pumpi...to pa ni več moderno...in ekola....rojen je nov "off road potovalnik" za rajo z denarjem.

Skratka...proizvajalci bruhajo to kar večinski trg išče, želi in je predvsem pripravljen plačati. Nikakor pa to niso "OFF ROAD potovalniki" kot nam jih želijo prodati....še najmanj pa so OFF ROAD.

Edited by BIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Digitalni display je kul, ampak tale iz videa deluje ceneno.Moti me še balanca, izgleda kot da je iz avtomatika pobrana.

Off road? Zame je to že lep makedam in v ta namen mi GSA super služi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 42 minutami, NejcZ pravi:

Off road? Zame je to že lep makedam in v ta namen mi GSA super služi.

Pošteno!. Se vsaj zavedaš tega in si eden redkih, ki to pove tudi javno. In tudi drži da ti za to GSA super služi. Ampak po lepem makedamu gre čisto VSAK motor...še Gold Wing...edina razlika je da GoldWing ne izgleda nič "off roadersko...

Edited by BIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!