Skoči na vsebino

BMW F 850 GS 2018 in ADVENTURE 2019


celjan89
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

830E341C-A3C3-42DE-8576-B445FB81EFC0.jpeg.958ab60ec1e75d37465a3ed42f4fc86a.thumb.jpeg.f72ad1cbd2b8d4421bc7ac01d217d0a8.jpeg

Priporočene objave

13 minutes ago, Snecer said:

QS je samo vmesna neposrečena zadeva do pretikanja na klik klik na krmilu...

Polizdelek, ki ne dela optimalno.

Če bi @Scarabeo 500 hotel imeti QS, bi si ga lahko naknadno nabavil

https://www.healtech-electronics.com/products/iqse/

Torej, al ročno menjavanje, al pa avtomatika in klik klik.

Vmesne opcije so nateg.

@builder mi je posredoval vzržljivostni test pri lahu pri 50k km, kako super imai zaradi QSja zadeva pobrane zobnike.

Je pa fajn QS, sploh za ovce in potrošnike, potem pa tudi tu na MS beremo, kako stranka pelje nazaj, se vozi po dvorišču servisa in kaže kako QS ne dela, majstri pa se mu smejijo in pišejo fakturo

Avtomatika je najbrž res končna postaja, predvsem elektro motorji, kjer prestav sploh ne bo, do takrat bodo QS izpopolnjevali in izpopolnjevali. 

Dokupovanje opreme mi ne diši, naj bo gor od novega in potem imaš vsaj možnost garancije in reklamiranja. Vsak po svoje, nekateri radi sami dograjujejo, drugi radi kupimo in potem vozimo. 

Ovc, ki se ne morejo ali nočejo naučiti o motorju, ki ga imajo je vedno dovolj. Priznam, da se tudi sam po dveh in pol letih lastništva še kaj naučim. Zadnjič sem se recimo, da motor lahko pobere podatke o uri z navigacije in je ni treba ročno prestavljati, ko se voziš v kraje z drugo uro. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, motolover pravi:

niti ne znaš uporabljati. 

OK ne bom vzel kot podcenjevanje.

QS , pomagalo, ki je "prišlo" (tako kot) večina iz dirkaškega okolja. Tam je pomembno prestaviš v 1/10 sekunde ali v 1/2 sekunde. Zame kot tehnično razgledanega človeka je prestavljanje tega čudeža tehnike pregrobo.

Na mojem motorju (analognem) no vbrizg ima elektronski, ABS tudi pa TCS in ESA (delni) prestavljam v zgrnjih prestavah brez uporabe sklopke prav tako (mehko in hitro), kot sem na "testnen" motorju z QS. Tako, da znati ali ne znati ni vprašanje. Prava zadeva bo stopnica višje in veliki modri lepo pripravlja svoje uporabnike in njihove € na to kar pride....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, motolover pravi:

Zadnjič sem se recimo, da motor lahko pobere podatke o uri z navigacije in je ni treba ročno prestavljati,

To je mogoče v vozilih že odkar "pametne" naprave medsebojno komunicirajo na posebnem vodilu, seveda morajo pa podpirat.

Uporabnik pač mora 2 leti "staro" napravo menjat za novo seveda dražjo. To delajo tudi takšni, ki redko ali nikoli ne zapuščajo svojega časovnega pasu :devil:.

OK pa še nekaj OT

Povsod opevajo uravnoteženost novega modela, ker je tank prestavljen na "staro" mesto. Pod sedežem se s tem, ko se rezervoar prazni, obtemenitev na obeh kolesih ostaja enaka pa še težišče je nižje. Pri novem je pa s praznjenjem rezervoarja ta razlika v obremenitvi prednjega kolesa lahko tudi do cca 12Kg. Aja uporabniki nismo "dikači" in nimamo občutka :whistle:.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Snecer pravi:

Africa ima že nek končni približek na klik klik

@Snecer ne mešat Japse v tole Uber temo no. Bodo tud modri začel "to" prodajat (živi bili pa videli).

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 7. 2018 ob 21:33, MiNa pravi:

Agregat je še eden od tistih, ki čaka na vpoklic, precej bolj grob med delovanjem kot Rotax-ov 800, je pa odziven in se zelo rad zavrti.

Kaj pa vibracije napram tvojemu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

54 minutes ago, MiNa said:

QS , pomagalo, ki je "prišlo" (tako kot) večina iz dirkaškega okolja. Tam je pomembno prestaviš v 1/10 sekunde ali v 1/2 sekunde. Zame kot tehnično razgledanega človeka je prestavljanje tega čudeža tehnike pregrobo.

 

Pismo, men se je QS na 1200g/s LC zdela hudo fina zadeva. Predvsem, ko sm probal menjavat brez njega, al pa na sklopko, se mi je zdel menjalnik zelo zelo...podobn agrokulturni mehanizaciji. S QS pa.....gosposko. Zelo gosposko. Zato sm razvil teorijo, da je bmw s tem odlicnim dopolnilom popolnoma skril ne-tako-premium menjalnik, in pokasiral se par stotakov. Krucefix, tako mi je blo vsec, de sm to skor nabavil za moje staro taljansko kljuse. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Precej drobnih vibracij, ki sem jih čutil na stopalkah in krmilu ne pa toliko, da bi bila "slika" v ogledalih zamegljena.

Na mojem sem odstranil gumice na stopalkah (manj pokrčena kolena ) so precej debele gumice skoraj 2cm pa brez njih ni toliko vibracij kot na novem.

@Joker tudi mene so do preizkusa srbeli prsti in denarnica :D. Si bom vzel za premislek še kakšno sezono in nekaj Kkm na "starem".

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Pismo, men se je QS na 1200g/s LC zdela hudo fina zadeva. Predvsem, ko sm probal menjavat brez njega, al pa na sklopko, se mi je zdel menjalnik zelo zelo...podobn agrokulturni mehanizaciji. S QS pa.....gosposko. Zelo gosposko. Zato sm razvil teorijo, da je bmw s tem odlicnim dopolnilom popolnoma skril ne-tako-premium menjalnik, in pokasiral se par stotakov. Krucefix, tako mi je blo vsec, de sm to skor nabavil za moje staro taljansko kljuse. 

ko ti bo zobnike popapalo bo pa druga pesem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pismo, men se je QS na 1200g/s LC zdela hudo fina zadeva.

Nič nimam proti napredku PIKA in tudi meni je všeč hitro pretikanje. Imam pa občutek, da s tako grobim pretikanjem zagotovo "zakolješ" menjalnik PIKA

Sicer pa z uporabo sklopke teče menjalnik tako kot se pričakuje - mehko in natančno.

Mogoče tudi motorne vibracije (prekomerne) izhajajo iz problema, ki je poznan na prvih modelih in so v vpoklicu. Čez kakšno sezono bom preizkusil ponovno, kaj so popravili.

Ali pa konkurenca izdela nekaj kar mi bo "všeč".

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kugelschreiber pika z veliko ni letelo nate.

Forumi so javna stvar in nekateri zapisano jemljejo "zdravo za gotovo". V primeru, da bi leta 11, ko sem kupil malega (800ccm) gs-a upošteval zapise razočaranih kupcev in vzel v obzir probleme, ki so jih imeli v moji garaži tega mopeda nebi bilo. Ampak v tistem času motorja pod 200 kil, do cca 50KW... ni bilo (XLV700 in DL650) najbolj podobna motorja cca 30kg težja, manjša moč me ni toliko motila glede na to kako motor uporabljam.

Prevozil sem 134Kkm z nekaj problemi, sem jih tudi na tem forumu opisal (mogoče komu v pomoč) in sem se ob prehodu na malo "večjega" gs-a ob seveda zelo ugodni ceni BP odločil zanj.

Prehod na še  malo večjega po poizkusni vožnji, nikakor ni bil to test motorja, tega opravijo "kredibilni" preizkusni piloti, se bom precej težje odločil za preskok. Tudi ta model je prebil težo 200kg.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah @MiNa, ce bi forume jemal za suho zlato, bi bil berac hehe. In verjetno tekac. K za forumsko sprejemljiv avto/bicikl/motor ne zasluzm zadost. Za superge bi zneslo. 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, Kugelschreiber pravi:

. Za superge bi zneslo. 

Hja....na tem forumu tudi za te ni vseeno kakšne so....zračne, znamka, oblika, vezalke....so spodaj mastne ali ne....raven podplat ali malce grob....lahko v njih s prsti migljaš gor ali dol ali so sprejemljive samo tiste z miganjem levo-desno...t.i. Boxer superge za izbrano sorto....skratka....ne si delat utvar, da je tako enostavno kupit superge...če si na moto forumu...:P

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, MiNa pravi:

Nič nimam proti napredku PIKA in tudi meni je všeč hitro pretikanje. Imam pa občutek, da s tako grobim pretikanjem zagotovo "zakolješ" menjalnik PIKA

Sicer pa z uporabo sklopke teče menjalnik tako kot se pričakuje - mehko in natančno.

Mogoče tudi motorne vibracije (prekomerne) izhajajo iz problema, ki je poznan na prvih modelih in so v vpoklicu. Čez kakšno sezono bom preizkusil ponovno, kaj so popravili.

Ali pa konkurenca izdela nekaj kar mi bo "všeč".

Da se malo vmešam, dvomim, da zakolješ menjalnik, moj tudi vseka, oziroma udari, če so nizki ali srednji obrati, je pa čista poezija če ga pulim, potem je pa samo še pk, pk :D

in da jaz na Z900 lepše menjujem brez sklopke, kot pa dela kviki na ktm. V glavnem javim, če bo šel menjalnik zaradi kvikija. Trenutno sem na 36kkm.

se pa popolnoma strinjam s tvojo oceno mopeda, namreč le ti so narejeni za uporabnika in ne obratno. Tebi neke zadeve niso všeč pričakoval si bolje ali drugače, drugemu bo pa fantastičen. Potem je pa še ena skupina ljudi, to je ta, ki prisega ali pozna samo eno znamko motorjev. Pa ni nujno to BMW, lahko je kater Japonc , taljan, al pa Avstrijc. Ta grupa ljudi pa bo itak samo hvalila in slepo zaupala znamki v katero je zaljubljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, Snecer said:

Me čudi, da GSka še nima, ker pol bo to oglaševano tudi, tako kot se šika.

Bo pa nova GSka kar 1250 kubična, @motolover si že vplačal? :) 

Nisem, ne menjam vozil tako hitro, mi paše imeti dlje časa in, da se ga res navadim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, MiNa said:

To je mogoče v vozilih že odkar "pametne" naprave medsebojno komunicirajo na posebnem vodilu, seveda morajo pa podpirat.

Moj tega ni imel aktiviranega, ker sem normalno čas prestavljal dvakrat letno, se s tem nisem ukvarjal. Ugotovil sem šele, ko sva s kolegom z enakim motorjem prečkala nekaj mej s spremenjenim časom in se je njemu ura sama spreminjala, meni ne. Šel v nastavitve in uredil. Njegov je imel nastavljeno že od novega. 

5 hours ago, DAMI34 said:

Potem je pa še ena skupina ljudi, to je ta, ki prisega ali pozna samo eno znamko motorjev. Pa ni nujno to BMW, lahko je kater Japonc , taljan, al pa Avstrijc. Ta grupa ljudi pa bo itak samo hvalila in slepo zaupala znamki v katero je zaljubljena.

Čudno, da ne poznam nobenega takega. Še HD vozniki priznajo, da ne menjajo znamke zaradi družbe, ki bi jo potem izgubili. Samo oni so res nekaj posebnega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, motolover pravi:

 Samo oni so res nekaj posebnega. 

Si že odgovoril. Jaz tako ali tako nimam proti fanom nič, le njihovo mnenje mi je včasih manj objektivno, ker svojemu ljubljenčku marsikaj odpustijo. 

Pa če se da ostanimo pri temi, da ne bomo zašli, ker kot sem omenil fane, obstajajo tudi zagrizeni hejterji, ki pa so še hujši od fanov in potem je tu mineštra mnenj, brez kakega pametnega vtisa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, motolover pravi:

Moj tega ni imel aktiviranega, ker sem normalno čas prestavljal dvakrat letno, se s tem nisem ukvarjal.

Da ti vrnem žogico, a ti tudi ne znaš uporabljat? :P

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, MiNa said:

Da ti vrnem žogico, a ti tudi ne znaš uporabljat? :P

Vsega zagotovo ne. Če tvojega testa ne bi primerjali s testi profesionalnih moto novinarjev in prehvalili kako ima večjo težo, se ne bi oglasil ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, da motor tega cenovnega razreda ter iz te renome motohiše nima nastavljivih prednjih vilic. Če to nardijo oni je OK, če bi japonci...

Verjetno bodo pri naslednjem modelu (izboljšanem) dodali , ter ceno +2,3K €

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 7. 2018 ob 21:33, MiNa pravi:

dobil omenjen motocikel F850GS na kratek "test".

Si opazi, da je beseda test v narekovajih v mojem prvem zapisu. Sem v eni od kasnejših objav zapisal, kdo testira. Seveda so pa njihovi zapisi včasih (bolj verjetno vedno) takšni, da so všeč tistim, ki jim te motorje dajo v TEST. Novo mora biti boljše od starega.

Jaz sem motor preizkušal kot potencialni bodoči kupec in tudi zapisal, da moj zapis mogoče komu ne bo všeč.

Očitno tebi ni. QS sem seveda preizkusil v več različnih območjih motornih vrtljajev vendar je kot sem zapisal.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, skalar36 pravi:

Verjetno bodo pri naslednjem modelu (izboljšanem) dodali , ter ceno +2,3K €

Trenutna cena za 850 je cca 14.300€  za 3 glavne pakete (Dinamic, Confort in Luči) in Confort sedež. Za to ceno pa pogled uide v konkurenčne vode...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, MiNa pravi:

Trenutna cena za 850 je cca 14.300€  za 3 glavne pakete (Dinamic, Confort in Luči) in Confort sedež. Za to ceno pa pogled uide v konkurenčne vode...

Sploh ni dvoma, da je AT cenejša ter boljša!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer :topic: ampak stara AT je Legenda, če bo pa nova, bo pa potrebno počakat.

Ji pa dobro kaže.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!