Skoči na vsebino

Električni avto? DA / NE


DUSS

Priporočene objave

a dizl lokomotiva je na elektriko?

 

ps...če maš konkretne in znane razdalje dnevno tja do 50km v eno smer nimaš kaj razmišljat. kupiš električarja, če ga nimaš kje filat (blok in podobno) maš pa električarja k ne kresne.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

... je treba tule malo seštevati...   :hmm: 

....vožnja na bencin = 6l bencina/100km ...

... vožnja na elektrika = 0l bencina/100km

...vožnja na bencin + filanje akumulatorjev = 13l/100km

...končna računica + 1l bencina več/100km...    :P

 

...ok... tole je napisano na pamet... ampak verjetno si doumel bistvo, k kkšne stvari mal bolj počas dojemaš...   :P   :lol1: 

 

Hočem reči, da se v hibridu ne filajo baterije kar tako iz zraka...   :P  ampak polnilnik porabi precejšen odstotek goriva za polnjenje baterij. ... ne rečem za povratne sisteme, kjer zaviralni učinek izkoristijo za polnjenje baterij, ampak, če pa polniš samo na bencin, je pa račun preprost .... energija je energija.... ne moreš je dobiti iz nič...   :P

 

govorim o priključnem hibridu, ker ko štartaš imaš 100 % baterijo ... še enkrat pejt vse zračunat ;) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

a dizl lokomotiva je na elektriko?

 

... to ni dizel lokomotiva, ampak je to elektro lokomotiva z dizel powerbankom....

pred 52 minutami, maus pravi:

če imaš priključnega hibrida, in službo daleč do 20 km v eno stran se lahko skoz voziš na elektriko in filaš čez noč v garaži ... za daljše fure je p ahibrid praktičen, saj se nobenmu ne da čakat 4 ure za filanje .. se pač fila med vožnjo na bencin in ko je pouhn, se spet pelješ cca 100 km na elektriko, ki si jo nafilal z vožnjo na bencin ... edino to me zanima .. ostalo zaenkrat ne

p.s.

itak še 3,5 pol pa penzija ... :jezik: 

..pejt še enkrat brat za sabo...   :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

... to ni dizel lokomotiva, ampak je to elektro lokomotiva z dizel powerbankom....

 

e to, se mi je zdelo, da bolj fino diši kot navadna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

... to ni dizel lokomotiva, ampak je to elektro lokomotiva z dizel powerbankom....

..pejt še enkrat brat za sabo...   :P 

ne da se mi .. glavn, da se ne vzame... pejt ti brat :P  ... samo prvi stavek preberi ... ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

ampak, če pa polniš samo na bencin, je pa račun preprost .... energija je energija.... ne moreš je dobiti iz nič...   :P

 

In pri vsaki pretvorbi je še tisti zajeb - izkoristek 🙄

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Frenk 67 pravi:

In pri vsaki pretvorbi je še tisti zajeb - izkoristek 🙄

...lepo, da si opazil...

...zato sem pa napisal, da je 6+6=13

😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Zivnorc pravi:

... je treba tule malo seštevati...   :hmm: 

....vožnja na bencin = 6l bencina/100km ...

... vožnja na elektrika = 0l bencina/100km

...vožnja na bencin + filanje akumulatorjev = 13l/100km

...končna računica + 1l bencina več/100km...    :P

 

...ok... tole je napisano na pamet... ampak verjetno si doumel bistvo, k kkšne stvari mal bolj počas dojemaš...   :P   :lol1: 

 

Hočem reči, da se v hibridu ne filajo baterije kar tako iz zraka...   :P  ampak polnilnik porabi precejšen odstotek goriva za polnjenje baterij. ... ne rečem za povratne sisteme, kjer zaviralni učinek izkoristijo za polnjenje baterij, ampak, če pa polniš samo na bencin, je pa račun preprost .... energija je energija.... ne moreš je dobiti iz nič...   :P

 

Vozim  Toyoto CHR, ki mi v povprečju spije dobre 6,5 do 7l/100 km. Potem sem pa šel na test CHR hybrida z motorjem 2.0, imel sem ga 1 uro, vozil podobno kot vozim z mojim in je bila povprečna poraba 4,5l/100 km, s tem da je polnil baterije vmes. Baterja se polni tudi ko odmakneš nogo s stopalke za gas in ob zaviranju. Tako, da pri polnjenju baterije se povpreča poraba ne poveča. Seveda pa je potrebno hybid prodati vsaj eno leto pred potekom garancije na baterijo.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, MARJA pravi:

Vozim  Toyoto CHR, ki mi v povprečju spije dobre 6,5 do 7l/100 km. Potem sem pa šel na test CHR hybrida z motorjem 2.0, imel sem ga 1 uro, vozil podobno kot vozim z mojim in je bila povprečna poraba 4,5l/100 km, s tem da je polnil baterije vmes. Baterja se polni tudi ko odmakneš nogo s stopalke za gas in ob zaviranju. Tako, da pri polnjenju baterije se povpreča poraba ne poveča. Seveda pa je potrebno hybid prodati vsaj eno leto pred potekom garancije na baterijo.

... ja... vse je res.... tisto prej je bilo mišljeno - napisano, da če bi polnil baterije samo s pomočjo agregata, je to total nesmiselno.

 

... sej sem napisal, da se tu v glavnem polnijo baterije ob zaviralnem učinku, ob pospeševanju pa pomaga elektrika, kjer se porabi največja moč motorja.... in tu se špara na gorivu.

 

...prej je bilo napisano malo za štos, malo zares.... upam, da ste vsi razumeli... moral sem malo dregniti mausa...   :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Zivnorc pravi:

...prej je bilo napisano malo za štos, malo zares.... upam, da ste vsi razumeli... moral sem malo dregniti mausa...   :P 

še vedno nisi izračunal, če grem od doma s polno baterijo, ki sem jo doma v garaži napolnil ... govoril sem o priključnem hibridu ... 

najlažje se je name spraut :dry:  ... dj mi base in me zajebi :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, maus pravi:

še vedno nisi izračunal, če grem od doma s polno baterijo, ki sem jo doma v garaži napolnil ... govoril sem o priključnem hibridu ... 

najlažje se je name spraut :dry:  ... dj mi base in me zajebi :P 

... ja kaj naj rečem o priključnem hibridu...   :hmm:

... da se bi najdlje pripeljal, če je skoz priključen.... da ga ne odključiš spljoh...   :P 

 

.... ti pa me odjebi pa prid na base...  :P   RESNO!  :mad:      

    :P 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

.... ti pa me odjebi pa prid na base...  :P   RESNO!  :mad:      

bom prišu ... itak ti s pounimi usti naum mogu nč pojasnt ... te bom pa poslušu :P 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, zoranko pravi:

verjemi, ko bodo zalaufal spet vse termo elektrarne, ker ne bo ruskega plina, bo čisto drugačen odtis :P

Kar ne pomeni, da nisem za napredek in ne za električarje, kateri so prihodnost. Šepa nam pridobivanje električne energije in skladiščenje le te. 

Kak dober izzum kakih dobrih baterij (od kapacitete do hitrosti polnjenja) bi marsikaj rešil, pa kaka jederska elektrarna več.

 

Tisti ki vozijo službene avtomobilčke za dostave in podobno znajo pa marsikaj povedat o električarjih. :P Pošta in podobno. Drugo je če maš avto za vsak dan za v služno. Zlahka lahko kalkuliraš in doma vsak dan polniš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...najbolj nam šepa smotrna poraba energije.... več, ko jo bo in predvsem cenejša, več jo bomo potrošili, večinoma za brez veze in za še večji luksuz.

 

Za akumulatorje pa so že skoraj razvite nove tehnologije (sicer že cca 60 let stare ideje, vendar z dosedanjo tehniko neizvedljive, oz. slabo uporabne) z do 5x večjo kapaciteto na isto maso današnjega LiIon akumulatorja. To so Litij - žveplovi akumulatorji (z dodatkom sladkorja) ....

...baje da bodo kmalu uporabni za serijsko izdelavo in množično uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem na kolo montiral električnega Kitajca, sicer malo močnejšega kot so legalni in pelje tudi brez vrtenja pedalov. Idealno v teh vročih dnevih za v službo, prav veselje se je po šihtu usesti na kolo, te prepiha in brez napora pelje. Za hladnejše dneve bo potrebno nekaj toplejšega obleči...drugače pa dizel, okrog 5 litrov poraba, ...me ne mika, da bi težke kante z elektriko premikal 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

jaz sem na kolo montiral električnega Kitajca, sicer malo močnejšega kot so legalni in pelje tudi brez vrtenja pedalov. Idealno v teh vročih dnevih za v službo, prav veselje se je po šihtu usesti na kolo, te prepiha in brez napora pelje. Za hladnejše dneve bo potrebno nekaj toplejšega obleči...drugače pa dizel, okrog 5 litrov poraba, ...me ne mika, da bi težke kante z elektriko premikal 🙂

...isto sem jaz svoji namontiral Bafang 1250W ... gre 50km/h +  ..... pa se noče vozit, ker preveč gre tudi na prvi stopnji...   :lol1: ...

...bi moral preprogramirati na manj moči...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Bafang in Tongsheng, oba 750W. Tongsheng je precej bolj umirjen, ker podaja moč glede na navor pedaliranja, tudi precej manj baterije porabi, normalna hitrost na ravnini je 40 km/h, gre do 45 z 42 prednjim zobnikom. Bafang ima še enkrat več navora, imam dva zobnika 44 in 48 zob ...brez pedaliranja gre po ravnini 50 km/h. 

To bi bilo verjetno že za drugo temo...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje. Pred 4 meseci sem kupil električnega UP-a, saj mi elektrarna na strehi dela viške. Po 8000 prevoženih km, ob porabi 0€/100km (elektrarna seveda ni bila zastojn, ampak ob nakupu vozila sem jo že imel) so moje ugotovitve:

- cena vozila je bila cca 6-7000 dražja od enakega bencinarja, s tem, da ima električni ogromno opreme, za tiste, ki jim to pomeni (avtomatski menjalnik,avt.klima, ogrevanje/hlajenje mirujočega vozila,tampomat, potovelni računalni, sistem za vozni oas, ogrevano prednjo šipo in sedeža,...) kar razliko v ceni še zmanjša, komur to kaj pomeni, seveda

-navor 2+ x večji, prehitevanje ( ne na avtocesti ) kot z recimo 500ccm motorjem, max hitrost 135km/h po vsej avtocesti, torej po ravnini, navzdol, navzgor

-ena od največkrat omenjenih situacij nasprotnikov je, problem ko ostaneš v koloni, pri 36 klima na polno poraba 0,9 (baterija 32kWh)

-pri dosedanji 5 vožnjah, ki sem jih imel v teh 4 mesecih, ki so presegale doseg z enim polnjenjem sem opazil te probleme: 1xni delovala kartica v lepi naši (pri HR telekom lahko z GENi kartico polnim zastonj, kartica me stane 1,22€/mesec), 1x je bila polnilnica zasedena, pa sem moral počakati, da se prejšni odklopi. V SLO je tudi zelo malo hitrih polnilnic, (razen avtocest, kjer pa je cenovna razlika z primerljivim bencin/dizlom manj kot 1/2), zato bodo vrste v primeru povečanja števila vozil, kar pogoste

Sam bi dejal, da je e avto primeren za ljudi, ki ga uporabljajo vsakodnevno, za razdalje cca 1/2 do 3/4 dosega, ga večino polnijo doma, po možnosti razpoložljiv 3-fazni priključek

PS: še primer izleta. Cerknica-Krk-Cerknica cca 300km. Rogljički iz domače pekarne, pijača iz bljižnega trgovskega centra, 20 min dopolnitev baterije na Geni kartico, 10ur plaže in morja v lipi naši = 0 kun

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:huh:

Morda je slika naslednjega: avtomobil in na prostem

dve uri maš frej parkinga, če ti kabl vn štrli :? 

Popravljeno . Popravil maus
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko pa cakas, da se napolne, pa zabijas kes na sokcih pa kavicah, pa hrani. Tko da ni lih 0 vse skp :)

Se slabs za zdravje ubistvu, razen ce gres laufat okol pumpe al neki :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 7. 2022 ob 13:27, maus pravi:

:huh:

Morda je slika naslednjega: avtomobil in na prostem

dve uri maš frej parkinga, če ti kabl vn štrli :? 

Mora da je naš 😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!