Skoči na vsebino

Električni avto? DA / NE


DUSS

Priporočene objave

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ful besed za rečt da brez avta skor ne moreš do šihta… pa je ušivih 13km.


@smasher, a nisi nekih bafang mopedov delal? 

 

Res sem... sedaj bom še dva verjetno na TZ elektro motorje... samo jaz sem "taprau dec" ne rabim elektromotorja  :lol1::lol1:, sej zdej ko se zresnim bom začel pedalirat imam vgrajene baterije... globina popka kaže kapaciteto baterije :P (upam da se do konc poletja kej zmanjša kapaciteta da bom lahko spet filau od novembra do velke noči :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, smasher said:

Res sem... sedaj bom še dva verjetno na TZ elektro motorje... samo jaz sem "taprau dec" ne rabim elektromotorja  :lol1::lol1:, sej zdej ko se zresnim bom začel pedalirat imam vgrajene baterije... globina popka kaže kapaciteto baterije :P (upam da se do konc poletja kej zmanjša kapaciteta da bom lahko spet filau od novembra do velke noči :D )

Ne razumet narobe, te ne peham na bicikl, da boš rešil svet, zanima me, kako se obnesejo čez čas. Kaj je TZ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ne razumet narobe, te ne peham na bicikl, da boš rešil svet, zanima me, kako se obnesejo čez čas. Kaj je TZ? 

Za aftermakret sta dva glavna proizvajalca Bafang, in Tongshen skrajšano TZ. Bafang je bolj znan in dela tudi vgradne motorje, ima več opcij moči, je bolj kompakten. Vsaj za te aftermarket je podatek o podajanju moči kadenca (kako hitro vrtiš pedala), medtem ko ima TZ senzor navora, sedaj sem enega naročil za test da vidim kako se razlikuje podajanje moči. 

KAko se obnesejo zadeve čez čas... kdo ve vsaj 2leti zagotovo delajo ... upajmo da bojo še dlje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kugelschreiber pravi:

Ful besed za rečt da brez avta skor ne moreš do šihta… pa je ušivih 13km.

 

..ja res je...ful besed.

...hja...ljudje radi jemljemo del povedi iz konteksta...oz. preberemo, kar nam ustreza...zato .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@smasher Ko "to" pride do evrope, je cena cca 15k€ , to pa ni več ravno malo za "mačka v žaklju" .

16 let sem se vozil z avtom v službo, zadnjih 18 let v kombinaciji moped/kolo (več kot 10 let izključno kolo, ker se moram gibati) . V vseh teh letih sem se z avtobusom peljal mogoče 5x , ker z avtobusom enostavno porabim preveč časa (butasta povezava in rabim peš samo par minut več) . Res pa je, da imam teh 18 let manj kot 4km. Kakor sem se navadil bi vztrajal do 1/2ure (cca 8km) vožnje s kolesom. Za kaj več pa bi moralo biti kaj več vzpodbude (Predvsem normalna kolesarska pot, kar pa je v Ljubljani že malo težje. Moraš imeti kar srečo, da je na "tvoji" relaciji "nenevarna" ) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, franc pravi:

@smasher Ko "to" pride do evrope, je cena cca 15k€ , to pa ni več ravno malo za "mačka v žaklju" .

16 let sem se vozil z avtom v službo, zadnjih 18 let v kombinaciji moped/kolo (več kot 10 let izključno kolo, ker se moram gibati) . V vseh teh letih sem se z avtobusom peljal mogoče 5x , ker z avtobusom enostavno porabim preveč časa (butasta povezava in rabim peš samo par minut več) . Res pa je, da imam teh 18 let manj kot 4km. Kakor sem se navadil bi vztrajal do 1/2ure (cca 8km) vožnje s kolesom. Za kaj več pa bi moralo biti kaj več vzpodbude (Predvsem normalna kolesarska pot, kar pa je v Ljubljani že malo težje. Moraš imeti kar srečo, da je na "tvoji" relaciji "nenevarna" ) .

lp

...skoraj identičen primer pri meni.

Sem se kar veliko vozil na šiht s kolesom. Imam cca 13 km do šihta, nekaj po navadni zelo prometni cesti... nekaj po kolesarskih stezah, nekaj po kombinirani ( ne vem kako naj rečem, to, kar je v novejšem času, ko so po  cestišču označbe za kolesarje, ob enem pa tudi vozni pas po ozkih dvosmernih cestah), pa ni lih prijeten občutek se voziti med avtomobili, dostavnimi kombiji... kamijončki, ko te prehitevajo na 10 cm od komolca....

... v bistvu si  "primoran" nekje delati tudi prekrške.... drugače je katastrofa in porabiš kar nekaj minut, da greš pravilno okoli in okoli križišča in čakaš na vse zelene luči čez prehode za pešce in kolesarje ( naredim kak prekršek, ne delam pizdarij, oz. pazim na druge udeležence v prometu..in ne kot gledam nekatere kolesarje, ko mislijo, da so sami na cesti)....pa te lahko zaradi tega "cepi " še kak organ...kar je sicer pravilno... ampak...

... druga stvar: zadnja leta je katastrofa od vremena. Smo konec maja, pa skoraj vsak dan dež.... mrzlo... praktično ne moraš z biciklom na šiht.... potem bo pa takoj 35 stopinj žgoče vročine.... pa spet ni zdravo na bicikel pri teh letih.

Bom pa zakurblal mopeda.... pa se z njim vozil na šiht, sploh zdaj, ko je že skoraj vsak dan zastoj v vse smeri na Lj. obvoznici.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam to srečo, da na moji poti, praktično ni prometa in samo en semafor. Vozim se celo leto, tudi po snegu, lažje je porivati kolo par metrov, kjer ne gre, kot gaziti celec po neskidanih pločnikih.

Poznam pa "občutke" , ko te prehitevajo na centimetre ali pa te izrivajo iz kolone čeprav so dejansko počasnejši. Kateri kreten si je zamislil "delitev" cestišča, pa tudi mene zanima. Kolesarski del je zarisan tako ozko, da praktično ne moreš voziti po njem, potem te pa kreteni prehitevajo "po črti" . Če imam čas si vedno izberem bolj varno pot (tudi če je daljša) , kadar pa ni časa je zadeva kar stresna, vedno se najdejo kreteni, ki mislijo, da so hudo pomembni in sami na svetu (na žalost) .

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Kugelschreiber pravi:

Ful besed za rečt da brez avta skor ne moreš do šihta… pa je ušivih 13km

20230522_154848.thumb.jpg.50d9a868d898ecb906bb8f0d14d7a4d2.jpg

Tudi jaz imam ful opremljen bicikl pa se letos še nisem peljal na šiht z njim, ker je bilo neugodno vreme do danes

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobro, saj veste tisto: "Ni slabega vremena je samo slaba oprema" .

To je do neke mere res. Odvisno je od tega kako dolgo si na slabem vremenu in kakšno možnost imaš, da se preoblečeš/posušiš, ko si enkrat na cilju.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, maus pravi:

... ampak noge moraš pa vseeno dvignit, če v lužo zapelješ...in pol ti zmoči jajca z obeh strani, k ma spredi dve kolesi...  :D 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

To je zanimiva zadeva, samo na žalost, čisto neuporabna. Kje bi se pa vozil s tem? To je za kraje kjer imajo urejene kolesarske poti, zaprte centre (velikih) mest in urejene "cone" . V Ljubljani pa še z navadnim kolesom ne gre (vedno) .

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale zadeva bi bila kul z 3kw motorjem pa registracijo za moped... Pa ceno 1500eur.

Za 5 jurjev bi jaz nabavil geely pando. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 1500€ še "pametnega" bicikla ne dobiš...nekaj podobnega bi bilo zanimivo, višje in udobno sedenje kot prvo, da je stvar prijetna za uporabo, hitrost vsaj 50 ali več,  da nisi v napoto po mestu in streha za vremenske neprilike...široko uporabna zadeva 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, RobiRoberto pravi:

Izpit najbrž ni potreben :hmm: , zato iščem donatorja.   :D   :OK:   :010

Kakšen imaš buđet... Jaz sem vedno mnenja da se da ceneje če malce zanemarimo estetiko.. 🤣 

 

Ps:Čez palec dva stara bicikla pa jurja elektronike

Popravljeno . Popravil smasher
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vi mislite da so velomobili nekaj novega, magari na štrom in sončne celice.

Sever Nemčije pa Holandija sta polna tega.

Slovenci smo še rekorderji s temi vozili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da o Sinclaru sploh ne govorim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Buschi pravi:

Pa vi mislite da so velomobili nekaj novega, magari na štrom in sončne celice.

Sever Nemčije pa Holandija sta polna tega.

Slovenci smo še rekorderji s temi vozili.

Ja ja, samotamna prste stopijo pa vidijo cesto 50km naprej. Ležeče pedaliranje pa velomobili so baje bol muka v klanec. Če morš vsak dan narest cca. 200m višinske razlike.. Te mine.

Ravno elekrrika sedaj pomaga da ne bo taka muka vlečt vso ropotijo v klanec gor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.

Uporabljajte pravilno terminologijo, to niso električni avti, ampak AVTKI NA BATERIJE.

2.

Ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 23 urami, Frenk 67 pravi:

Evo 330e na dvorišču, do tuki grem jst z elektriko. 

... a iz garaže... pa mal po dvorišču... kukr maš dolg podaljšek.... al kuko si mislu?..  :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 29. 6. 2023 ob 13:57, Zivnorc pravi:

... a iz garaže... pa mal po dvorišču... kukr maš dolg podaljšek.... al kuko si mislu?..  :huh: 

po mesecu in pol izkušenj lahko povem, da veliko večino kilometrov opravim z elektriko. Seveda na daljših poteh to ne gre, a teh ni tako veliko. Realno pa prihranek ne oddtehta cenovnega pribitka. 

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!