Skoči na vsebino

Električni avto? DA / NE


DUSS

Priporočene objave

Take strokovne članke lajkam. Pred leti je bil podoben članek na temo: "Tovorni promet preusmeriti na železnice".

Tip iz fakultete ( no, več avtorjev) za promet je dokazal, da če bi hoteli samo tretjino  kamionov na relaciji Maribor - Koper prestaviti na železnice, bi rabili 12 do 14 milijard €.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Tedybear pravi:

Take strokovne članke lajkam. Pred leti je bil podoben članek na temo: "Tovorni promet preusmeriti na železnice".

Tip iz fakultete ( no, več avtorjev) za promet je dokazal, da če bi hoteli samo tretjino  kamionov na relaciji Maribor - Koper prestaviti na železnice, bi rabili 12 do 14 milijard €.

 

Z ozirom da Slo prevozijo v treh urah..svaka čast strokovnjakom ki majo fakultete :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Z ozirom da Slo prevozijo v treh urah..svaka čast strokovnjakom ki majo fakultete :P

 

 

Ni stvar v urah, ampak v železnici, ki ne bi prenesla tak promet in obremenitve. In za to je potreben denar cca 12-14 milijard ;) 

Sicer se ne bi nalagali v Mariboru ampak v Nemčiji, Poljski, Ukrajini, Romuniji itd itd ;)

 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, maus pravi:

Ni stvar v urah, ampak v železnici, ki ne bi prenesla tak promet in obremenitve. In za to je potreben denar cca 12-14 milijard ;) 

Sicer se ne bi nalagali v Mariboru ampak v Nemčiji, Poljski, Ukrajini, Romuniji itd itd ;)

 

 

ja jasno, sicer je govora samo o Sloveniji, ampak kako boš spravil kamione na železnico? Čas je denar mar ne, nakladanje izguba ene ure, razkladanje pol ure, čakanje vlaka za odhod, hitrost vlaka pa nič bolj kot kamioni. Smiselnost nakladanja je za velike relacije, prihranek na gorivu, cestninah, razbremenitev cestnega prometa. Austrija se nekje s tem ubada, Italija ma pa drugačno ideologijo (vse na ceste)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

 ampak kako boš spravil kamione na železnico? 

Tako kot vse ostalo. Z denarjem.

Ko jih udariš po žepu, se "čudežno" splača.

Ekološke takse, cestnine, omejitve (časovne) vožnje, prepoved vožnje ponoči...

Dokler so lobiji močnejši, pač mi plačujemo "razliko" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, franc said:

Tako kot vse ostalo. Z denarjem.

Ko jih udariš po žepu, se "čudežno" splača.

Ekološke takse, cestnine, omejitve (časovne) vožnje, prepoved vožnje ponoči...

Dokler so lobiji močnejši, pač mi plačujemo "razliko" .

lp

Tovornjakarji vozijo pri nas ker se jim splača.  Tovornjakarji od uvedbe vinjet  darsu pokrivajo manjko cestnin.  Obiraš jih lahko tako dolgo, dokler ne bo cenej maširat čez Avstrijo. Ampak, po tem bodo evrčke nosili avstrijcem…je pa to čist faljena debata v temi o električnih avtih. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, franc pravi:

Tako kot vse ostalo. Z denarjem.

Ko jih udariš po žepu, se "čudežno" splača.

Ekološke takse, cestnine, omejitve (časovne) vožnje, prepoved vožnje ponoči...

Dokler so lobiji močnejši, pač mi plačujemo "razliko" .

lp

in potem bo problem rešen? :P

Mi mamo slabo pretočno infrastrukturo, tako železnico, kot ceste. Koneckoncev, od prometa se živi , tudi od tranzita. Ko bomo predragi bodo hitro našli drug koridor mimo Slovenije..sicer smo pa zašli stran od elektrike, ki je še ena utvara EUja. Pa nimam nič proti razvoju.

https://portal24.si/prodaja-elektricnih-avtomobilov-v-evropi-je-mocno-padla/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

Kje pa bodo šli mimo Slovenije?

Čez Avstrijo?

Soglašam, da je naša železnica verjetno ena najslabših daleč naokoli, ampak v končni fazi bodo tudi to morali urediti, ker jih bodo drugi prisilili. Pri nas smo silne milijarde vložili v avtoceste (pa še en lep del denarja je poniknil) . Ampak na koncu bo potrebno urediti železnico (pa pri tem niti najmanj ne mislim na "drugi tir" , ki je samo še ena natega) .

Pa če smo že pri elektriki. Me zanima kdaj bodo kamioni električni?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, franc pravi:

 

Pa če smo že pri elektriki. Me zanima kdaj bodo kamioni električni?

lp

Sj so že ... Volvo, Scania .. 

https://www.volvotrucks.si/sl-si/trucks/alternative-fuels/electric-trucks.html

https://www.scania.com/si/sl/home/products/trucks/battery-electric-truck.html

 

;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tesla se tut afna s futuristiko.

https://www.tesla.com/semi

sam še uporabno lih ni :P

pa lepo izgleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, franc pravi:

:lol1:

Kje pa bodo šli mimo Slovenije?

Čez Avstrijo?

Soglašam, da je naša železnica verjetno ena najslabših daleč naokoli, ampak v končni fazi bodo tudi to morali urediti, ker jih bodo drugi prisilili. Pri nas smo silne milijarde vložili v avtoceste (pa še en lep del denarja je poniknil) . Ampak na koncu bo potrebno urediti železnico (pa pri tem niti najmanj ne mislim na "drugi tir" , ki je samo še ena natega) .

Pa če smo že pri elektriki. Me zanima kdaj bodo kamioni električni?

lp

Da, čez Avstrijo, če bomo še dolgo pacali 2. tir, ki je po tvojem nateg. Avstrijci in Italijani že kar nekaj let gradijo hitro železnico od Trsta na sever. Naša železnica res ni za vzor, vseeno pa na relaciji Koper - Maribor ( in naprej) zaenkrat nudi najkrajšo in najhitrejšo povezavo severno jadranskih pristanišč z srednjo Evropo ( A, H, Č, SLK ....). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ne štekam, kaj je tak problem dat kamione na železnico?!?!?

 

... gume jim dol pobereš, pa gasa.... pa še na gumah pršparaš...

image.png.1dca9dbb093a7d089762e6ba34bfb106.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, franc pravi:

:lol1:

Kje pa bodo šli mimo Slovenije?

Čez Avstrijo?

Soglašam, da je naša železnica verjetno ena najslabših daleč naokoli, ampak v končni fazi bodo tudi to morali urediti, ker jih bodo drugi prisilili. Pri nas smo silne milijarde vložili v avtoceste (pa še en lep del denarja je poniknil) . Ampak na koncu bo potrebno urediti železnico (pa pri tem niti najmanj ne mislim na "drugi tir" , ki je samo še ena natega) .

Pa če smo že pri elektriki. Me zanima kdaj bodo kamioni električni?

lp

Slovenske železnice niso ravno najslabše daleč na okoli, pa jih nebi jih primerjal z železnicami v državah iz bivše Yuge, ki so daleč zadaj, temveč z razvito EU, tudi kakšne druge države iz vzhodne EU nimajo ravno zglednih državnih železnic...taka primerjave med železnicami so  zelo kompleksna, ker so države različnih velikosti, s svojskim geografskim reliefom, ki na nek način določa železniško infrastrukturo in potrebe družbe, gospodarstva, primerjavi pa je potrebno upoštevat tudi nekatere druge faktorje na posameznih geografskih področjih....daleč pa od tega da bi bile SŽ odlične, ne morejo biti dokler se bodo na vodilne pozicije matičnega podjetja in tudi hčerinskih postavljali nesposobni politični kadri in njihovi prijatelji, zunanji izvajalci pa spet prijatelji od......žalostna zgodba državnih podjetij.....lahko bi bilo bistveno bolje.....sreča je ta, da je v SLO sečišče dveh EU žel koridorjev in tovor prihaja sam in s tem delo, dohodek + tovor Luke Kp, ki ima velik ugled predvsem zaradi nemotenega delovanja in je na določenih segmentih tovora vodilna v Jadranu.........zgodovina Slovenskih železnic je taka, da se je železniška infrastruktura gradila, ko smo bili v neki drugi državi, sami praktično nismo zgradili nič omembe vrednega

https://sl.wikipedia.org/wiki/Zgodovina_železnice_v_Sloveniji

naša mlada država  je najprej gradila AC, so bile potrebne, nebi pa bilo potrebno pozabiti na železnice, tako, imamo trenutno situacijo, da  je največji problem v infrastrukturi, na kateri sedaj vozijo sodobni vlaki in lokomotive, katerih pa se ne da popolno izkoristiti zaradi omejitev infrastrukture, drugi tir ne, da je potreben, moral bi biti zgrajen vsaj pred 10 leti, sedaj rabimo že tretjega, če želimo, da se Luka Koper razvija in funkcionirajo logistične verige, ki dajejo zaposlitev in prinašajo dohodek, na enem tiru iz Divače do Kp potniški vlaki sploh ne vozijo, da se lahko odvija max tovorni promet  24/7, kličejo dir velikih EU podjetij, da se prednostno odpeljejo vlaki z njihovim tovorom iz Kp luke.......potniški promet; naša lepa Slo je pač mala in relativno gosto naseljena, tako, potniški vlak proti NM praktično ustavi v vsaki vasi za vsakim ovinkom in potem je čas potovanja 2x daljši kot z avto.....javni železniški potniški promet ima svoj namen in subvencije.....dejstvo je, da naša vrla politika ni imela posluha beri ni namenila denarja za investicije v infrastrukturo, kot je bilo to v tujini, posledice vidimo in čutimo vsi.....smo mali in imamo kratke razdalje, zato ne bomo imeli takih prog in potniških vlakov s hitrostjo +400km/h kot velike države, bi pa bilo super, če bi se človek usedel na vlak in bi bil v cca. dveh urah v BG s postankom v ZG, za odpeljat se  na čevape dol :)   zadeve v žel prometu niso tako enostavne......zašel s teme, kdor ima možnost naj pogleda za nazaj nedeljski intervju na RTV SLO1 ob 21 uri s prof.dr. Rafael Mihalič-em z UN v LJ, EF predstojnik katedre, ki je jasno in lepo razložil bluzenje EU o obnovljivih virih za proizvodnjo elekt energije, nezmožnostih skladiščenja, prenosa energije, količina energije in ne-zmožnost hitre polnitev vozil..... in posledično željah uporabnikov........končno ne kar nekdo, rekel bobu bob...fosilna goriva in jedrska energija + vodna bodo še dajale človeštvu obstoj in življenje....

SREČNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem to "srečo" , da sem imel nekaj let službeno opraviti s slovensko železnico. Edino kar je takrat funkcioniralo, je bila malica (in kakor sem seznanjen sedaj še tega ni, vse ostalo pa je ostalo na istem nivoju) .

V 100 letih je potovalna hitrost vlakov ostala praktično enaka (kar je bilo pred 100 leti pojem napredka, danes pa ravno ni) . Slovenija ima enostavno premalo morja, da bi izkoristili 2 tir (lahko jih imamo 16, pa dokler bodo z njimi upravljale SŽ, ne bo efekta) . Luka se pa lahko širi kam? Če sem prav seznanjen je max (možna) globina 17 m, torej lahko "poberejo" večino ladij, ki pride skozi Suez (pa jih ne) .

Žal na vseh nivojih prevladuje samo neka demagogija, zato je tudi ta tema, ker nam hudo optimistično vsiljujejo neko tehnologijo, ki mogoče enkrat bo (pa je zaenkrat ni) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, franc said:

Luka se pa lahko širi kam?

Čez cel Sermin. 

6 hours ago, franc said:

Žal na vseh nivojih prevladuje samo neka demagogija, zato je tudi ta tema, ker nam hudo optimistično vsiljujejo neko tehnologijo, ki mogoče enkrat bo (pa je zaenkrat ni)

Višek demagogije je vzvišeno vihat nos nad vsako novostjo, s katero se ne strinjaš 200%. Doseg, pa infrastruktura, pa doseg pa infrastruktura...pa tio je vse bezveze.  Kojnske vprege so bile vsaj 30 let  neskončno bol enostavne kot avtomobil. Nokia 6310 je bla bisveno bol smiselna od ericssona m600 in samsunga omnia... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

  Kojnske vprege so bile vsaj 30 let  neskončno bol enostavne kot avtomobil. 

Konjske vprege ni pokopala ekonomičnost ampak gnoj. Posledično so jim (ko je bilo enkrat na razpolago dovolj "drugačnega" prevoza) prepovedali vstop v mesto. Enako bo tudi s "fosilci" in tukaj ni problem. Problem je, da planirajo nekaj, kar je zaenkrat še popolnoma "v luftu" in sploh ni rečeno, da kdaj bo. Tudi konje so najprej hoteli zamenjati s "paro" , pa se nekako ni izšlo.

Pa veš, da do sedaj nisem vedel, da gredo ladje tudi po suhem.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, franc said:

Problem je, da planirajo nekaj, kar je zaenkrat še popolnoma "v luftu" in sploh ni rečeno, da kdaj bo.

ne vidim v prihodnost, ampak prepoved PRODAJE avtov na fosilna goriva je NAPOVEDANA za 2035. Se pravi še najmanj 25 let se za ICE avtomobile nimamo kaj bati. Pustimo ob strani, da osebno dvomim v uveljavitev te časovnice. Če bo obveljala, pomeni da je vsa infrastruktura že urejena. 

 

36 minutes ago, franc said:

Pa veš, da do sedaj nisem vedel, da gredo ladje tudi po suhem.

No, večina Luke ni v vodi, ampak na kopnem. Velikost luke ni število pomolov, je predvsem skladiščni prostor. Na Serminu ga je še nekaj.  Vsak dan se lahko kaj navadimo. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, franc pravi:

Imel sem to "srečo" , da sem imel nekaj let službeno opraviti s slovensko železnico. Edino kar je takrat funkcioniralo, je bila malica (in kakor sem seznanjen sedaj še tega ni, vse ostalo pa je ostalo na istem nivoju) .

V 100 letih je potovalna hitrost vlakov ostala praktično enaka (kar je bilo pred 100 leti pojem napredka, danes pa ravno ni) . Slovenija ima enostavno premalo morja, da bi izkoristili 2 tir (lahko jih imamo 16, pa dokler bodo z njimi upravljale SŽ, ne bo efekta) . Luka se pa lahko širi kam? Če sem prav seznanjen je max (možna) globina 17 m, torej lahko "poberejo" večino ladij, ki pride skozi Suez (pa jih ne) .

Žal na vseh nivojih prevladuje samo neka demagogija, zato je tudi ta tema, ker nam hudo optimistično vsiljujejo neko tehnologijo, ki mogoče enkrat bo (pa je zaenkrat ni) .

lp

No jaz pa imam srečo, da sem več kot tri desetletja zaposlen na SŽ, na več DM v različnih hčerinskih družbah, tudi v poslovodstvu dobro desetletje in ker sodelujemo tudi z državnimi železnicami po EU lahko z veliko mero kritičnosti zagotovim, da SŽ niso najslabše daleč na okoli, kot je bilo napisano......časi se spreminjajo in nemogoče je poslovati v logistični verigi EU, če ne zagotavljaš vsaj osnovnih pogojev in nivoja kakovosti, organizacije,....in še glede malice, verjetno je zelo malo družb v SLO, ki izplačajo nadomestilo za ne-izrabo odmora za malico v kolikor ga zaradi nemotenega procesa delavec ni imel, v večini podjetij ga na žalost ignorirajo....... če nam je jasno kaj je potovalna hitrost vlaka in kakšna je konfiguracija SLO infrastrukture, potem nam je jasno zakaj se potovalna hitrost na SLO infrastrukturi ne da drastično dvigniti, kljub temu, da se je seveda zvišala....pojasnjeno zgoraj.  JŽI je v lasti RS in vodenje prometa po železniški infrastrukturi bo in je v vseh državah izključno v ingerenci upravljanja železniškega prometa posamezne države in tako bo tudi v SLO v prihodnje in je glede na situacijo dobro, kar priznavajo tudi iz "zglednih" železniških uprav A in D, katerih industrija je odvisna od tega upravljanja. Problem je predvsem v tovornem prometu, ki se ne odvija po voznem redu, temveč skoraj po sistemu kdo bolje plača za traso vlaka za svoj tovor, ker je enotirna proga med Di in KP, dejansko ozko grlo, zasedena max. Seveda pa se vedno najdejo "strokovnjaki", ki vse vedo in znajo vse. Bi pa nedvomno lahko bilo delovanje vseh družb v skupini SŽ boljše, vendar je prvi pogoj, da se ustavi politično kadrovanje nestrokovnih kadrov na pomembne strokovne vodstvene položaje, kar je nekje od leta 2010 eklatantno....npr, en bivši notranji minister v eni od edinih poštenih vlad, po izobrazbi obramboslovec, v bistvu politik cel lajf, sedaj glavni odgovorni,  strokovnjak za inv v tehniko in takih "super strokovnjakov" z odličnimi plačami je še za ene dva dvonadstropna busa ......Nemci pravijo da so državne železnice ogledalo države in s tem bi se kar strinjal.....kjer je v EU merilu RS tam nekje so tudi SŽ in ne smemo preveč jamrat, ker v primeru, da bi bilo tako slabo se nebi vozili z bajki in pisali na tem portalu.

Luka Koper se lahko širi delno prostorsko in predvsem s povečanjem kapacitet, z investicijami v novejšo mehanizacijo in v pretovor vrednejših tovorov, ki prinašajo boljše zaslužke, večnadstropna garaža jim prinaša lepe dobičke, Mercedesi nisi na soncu in toči.....že sedaj so glavna vstopna luka za avte Hyundai, izstopna za MB za bližnji vzhod......vseskozi se v KP zalivu poglablja plovna linija za vstop in izstop ladij v luko, zaradi prodnatega dna, nedolgo tega je bila v luki ena največjih kontejnerskih ladij....prednost Luke KP je v tem, da delujejo stabilno nemoteno, medtem ko v Tržaški luki vsak mesec stavkajo na enem pomolu, ker so različni najemniki pomolov, kar je neprijetno za ladjarje, za katere so fiksni stroški srednje velike ladje cca.30k€ na dan in jih hudo boli glava, ko je ladja zasidrana pred pristaniščem in ni prekladanja tovora zato, ker stavkajo mizerno plačani afriški reveži na X pomolu, no sedaj bodo menda Nemci naredili red pri sosedih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Luka66 pravi:

No jaz pa imam srečo, da sem več kot tri desetletja zaposlen na SŽ, na več DM v različnih hčerinskih družbah, tudi v poslovodstvu dobro desetletje in ker sodelujemo tudi z državnimi železnicami po EU lahko z veliko mero kritičnosti zagotovim, da SŽ niso najslabše daleč na okoli, kot je bilo napisano......časi se spreminjajo in nemogoče je poslovati v logistični verigi EU, če ne zagotavljaš vsaj osnovnih pogojev in nivoja kakovosti, organizacije,....in še glede malice, verjetno je zelo malo družb v SLO, ki izplačajo nadomestilo za ne-izrabo odmora za malico v kolikor ga zaradi nemotenega procesa delavec ni imel, v večini podjetij ga na žalost ignorirajo....... če nam je jasno kaj je potovalna hitrost vlaka in kakšna je konfiguracija SLO infrastrukture, potem nam je jasno zakaj se potovalna hitrost na SLO infrastrukturi ne da drastično dvigniti, kljub temu, da se je seveda zvišala....pojasnjeno zgoraj.  JŽI je v lasti RS in vodenje prometa po železniški infrastrukturi bo in je v vseh državah izključno v ingerenci upravljanja železniškega prometa posamezne države in tako bo tudi v SLO v prihodnje in je glede na situacijo dobro, kar priznavajo tudi iz "zglednih" železniških uprav A in D, katerih industrija je odvisna od tega upravljanja. Problem je predvsem v tovornem prometu, ki se ne odvija po voznem redu, temveč skoraj po sistemu kdo bolje plača za traso vlaka za svoj tovor, ker je enotirna proga med Di in KP, dejansko ozko grlo, zasedena max. Seveda pa se vedno najdejo "strokovnjaki", ki vse vedo in znajo vse. Bi pa nedvomno lahko bilo delovanje vseh družb v skupini SŽ boljše, vendar je prvi pogoj, da se ustavi politično kadrovanje nestrokovnih kadrov na pomembne strokovne vodstvene položaje, kar je nekje od leta 2010 eklatantno....npr, en bivši notranji minister v eni od edinih poštenih vlad, po izobrazbi obramboslovec, v bistvu politik cel lajf, sedaj glavni odgovorni,  strokovnjak za inv v tehniko in takih "super strokovnjakov" z odličnimi plačami je še za ene dva dvonadstropna busa ......Nemci pravijo da so državne železnice ogledalo države in s tem bi se kar strinjal.....kjer je v EU merilu RS tam nekje so tudi SŽ in ne smemo preveč jamrat, ker v primeru, da bi bilo tako slabo se nebi vozili z bajki in pisali na tem portalu.

Luka Koper se lahko širi delno prostorsko in predvsem s povečanjem kapacitet, z investicijami v novejšo mehanizacijo in v pretovor vrednejših tovorov, ki prinašajo boljše zaslužke, večnadstropna garaža jim prinaša lepe dobičke, Mercedesi nisi na soncu in toči.....že sedaj so glavna vstopna luka za avte Hyundai, izstopna za MB za bližnji vzhod......vseskozi se v KP zalivu poglablja plovna linija za vstop in izstop ladij v luko, zaradi prodnatega dna, nedolgo tega je bila v luki ena največjih kontejnerskih ladij....prednost Luke KP je v tem, da delujejo stabilno nemoteno, medtem ko v Tržaški luki vsak mesec stavkajo na enem pomolu, ker so različni najemniki pomolov, kar je neprijetno za ladjarje, za katere so fiksni stroški srednje velike ladje cca.30k€ na dan in jih hudo boli glava, ko je ladja zasidrana pred pristaniščem in ni prekladanja tovora zato, ker stavkajo mizerno plačani afriški reveži na X pomolu, no sedaj bodo menda Nemci naredili red pri sosedih.

Čakal sem tvoj odziv, ker si " ajzenponar". 😀

 

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luka.

V večini se strinjava, a to žal ne spremeni dejstva, da je SŽ slaba (neodzivna, nekonkurenčna, neorganizirana... ) .

Da je za to kriv predvsem razen politični kader, se povsem strinjam, vendar pa je bilo v časih, ko sem imel opravka z njimi, tako na vseh nivojih (do zadnjega fizikalca) . Edino pri čemer so bili točni in dosledni, je bil odhod na malico (dobesedno jim je v tistem trenutku vse padlo iz rok) . Kakor imam "novice" od tistih, ki se s tem še vedno ukvarjajo, ni sedaj kaj drugače.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Tedybear pravi:

Čakal sem tvoj odziv, ker si " ajzenponar". 😀

 

Nekaj je treba pokomentirat 😉    ....marsikaj mi ni všeč pri nas in bi bilo potrebno izboljšat, vendar tudi na DB in FS ni vse super, vlagajo pa bogatejše države bistveno več v železnico, ker jo tudi bolj rabijo in rezulati take gospodarske politike so vidni. Smo kar smo in moramo biti ponosni na to kar smo, se izbojševat, saj veš, da svet je zelo raznolik in kam pašemo mi :) 

Moramo na kako kavo in raje odpret moto debate 😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, franc pravi:

Luka.

V večini se strinjava, a to žal ne spremeni dejstva, da je SŽ slaba (neodzivna, nekonkurenčna, neorganizirana... ) .

Da je za to kriv predvsem razen politični kader, se povsem strinjam, vendar pa je bilo v časih, ko sem imel opravka z njimi, tako na vseh nivojih (do zadnjega fizikalca) . Edino pri čemer so bili točni in dosledni, je bil odhod na malico (dobesedno jim je v tistem trenutku vse padlo iz rok) . Kakor imam "novice" od tistih, ki se s tem še vedno ukvarjajo, ni sedaj kaj drugače.

lp

Franc,

s tem, da so SŽ slabe se pač ne morem strinjat, tako, da to ni dejstvo, temveč ocene nestrokovne javnosti, na podlagi parcialnih izkušenj in odnosa do malice...sorry to pač ni relavantna ocena. Lahko rečem, da zelo dobro poznam SŽ po lokacijah in nivojih, ter tudi delovanje železnice po EU in smo daleč od tega, da bi bili slabi, res pa, da je marsikaj potrebno izboljšat in me živcira, vendar celo na DB ni vse dobro....... in dokler bo tak odnos lastnika nas žene naprej konkurenca in trg, hvala bogu še EU direktive, ki postavljajo določene zahteve, ki jih kot dobri šolarčki pridno izpolnjujejmo in se posledično izbojšujemo.....v kolikor bi bili tako slabi nebi iz leta v leto podirali rekorde v BTK v TP in PKM v PP....logistična veriga ne odpušča, D, A, H.... bi nas že zdavanj odrezali, če nebi uspeli slediti prevoznim trendom,....JŽI je odprta za vse zainteresirane prevoznike, kot v CP, hitro bi izgubili tovor, če se nebi uspeli prilagajti potrebam kupcev, tako, da smo izgleda dobri v svoji neodzivnosti, nesposobnosti.....pri MB bi nam takoj skenslali prevoze njihovih dragih avtov, če bi ti prihajali v LK z zamudo.....ko je čas malice pa tudi v proizvodnji MB in tudi kje drugje, delavcem pade orodje iz rok, ker so na to upravičeni....na žalost je vse manj takih, ki imajo tak privilegij danes....stojevodja si tega ne more privoščiti, ima odmor za malico, ko ga lahko ima, pogosto se zgodi, da ga tudi nima in vlak ne stoji, ker ne sme....vsak si lahko razlaga stanje različno, vendar številke o prepeljanem tovoru in potnikih, km, govorijo svoje, to so dejstva, pa bili slabi ali dobri....če smo v taki situaciji slabi kaj bo ko bomo dobri :)😉

Zašli s teme, potrebno se je fokusirat ne e-avte in e-bajke, ko izgleda se bomo po letu 2030-35-45 vozili z e-bajki, ki bodo imeli dobre wooferja, da bo kaj slišat, Akrapovič pa bo preičel proizvajat odlične zvočnike 🤣

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!