Jump to content

Aprilia AF1 Futura


Recommended Posts

torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zok

    28

  • bugiman

    18

  • Jerry_exc

    6

  • _LuX_

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Čru, Čru. tts je kurba. tk ko ti praviš more bit pa tvoja aprilija kr zverina!! vedno sm si želeu cestaka. ne boš vrjeu! tut js sm kuru motorex u mojem endurotu kawasaki kmx, pa ti povem d je sou tk ko z nobenim drugim olem! zle sm pa tts kuru pa mi je zaribu. vrž tts vstran, motorex pa silkolen sta zakon!! :drinking:

Link to post
Share on other sites

:wink: Nekaj malega o oljih... :wink:

Opa, tole o oljih je pa zanimivo. Da je sintetično olje tisto, ki se 100% sintetizira = da se popolnoma razgradi pri gorenju, nima veze z resničnostjo. Mineralna olja so olja pridobljena iz naftnih derivatov, na klasičen način. Delno sintetična so tista, ki so jim s HC (hydrocrackingom) odvzete lastnosti mineralnih olj. Načeloma imajo nižjo viskoziteto in so stabilnejša pri visokih temperaturah. Sintetična olja, pa so lahko iz vsega mogočega. Tudi iz kokosovega olja, naprimer. Zdržijo zelo visoke temperature.

Univerzalnega NAJBOLJŠEGA olja ni! Če ostanemo pri skuterjih, potem je skorajda edini razlog za nakup TTS, njegov duh pri zgorevanju. Saje, maščenje, obraba in cena gotovo niso razlog za nakup.

Med mineralnimi (za mopede z nizkimi obrati) je verjetno najboljši nakup trenutno Liqui Moly Racing Scooter 2T BASIC za SIT 870 ali v kanti 5l SIT 3.500.

Med delno sintetičnimi Liqui Moly 2T SIT 1.586 ali Valvoline DURABLEND SCOOTER SIT 1.356

Med sintetičnimi pa je ABSOLUTNA ŠPICA, ki si je zaradi cene žal ne moremo vsi privoščiti Liqui Moly FORMULA RACING OUTBOARD 2T SIT 4.000. Po 90 urah dirkanja na čelu bata in na sferi glave ni saj, okoli obročka nobenih saj, izpušni kanal svetel itd itd.

Če ostanemo na realnih tleh, potem je tu še Liqui Moly Racing Scooter Synth SIT 2.267 ali pa Valvoline Synpower 2T SIT 2.352.

Jasno, to ne pomeni, da so vsa ostala olja zanič. samo razmerje med ceno in kvaliteto pri Liqui Moly in Valvolinu še najbolje klapa.

PS

Cene verjetno ne štimajo, je že nekaj časa odkar je bilo to objavljeno na foromu :?:

Jaz uporabljam za hexagona Liqui moly racing scooter, pa sem zadovoljen (boljši od tts -po moje)

Link to post
Share on other sites

a se da LIQUI MOLY FORMULA RACING OUTBOARD 2T dobit tud na bencinskih crpalkah? ce ne, kje v Celju bi se lahko to kupilo? kuril sem namrec tudi ze Motul-a za 4800 sit/liter, ceprav me za ta denar ni ravno impresioniral...

Link to post
Share on other sites

Ni treba glih LIQUI MOLY kupvat d bi dubu kvaleteto. Slišu sm d je za cestne motorje še najbolše olje mapetrol bike 2t. razmerje glede cene in kvalitete je tu neki. če daš 4500 SIT za ole ko je špica dobiš za 850 SIT (kolk košta mapetrol) dobiš prbližn 5x manjšo kvaliteto. povem ti d prekaša vsakega dvotaktola al pa kako drugo sraje. če ti je žau dnarja, pa če ti ni škoda motorja ti res priporočam mapetrol. pravijo d je celo bolše ko jedilno olje. sam ni treba vse vrjet... jedilno olje ima izrede mazalne sposobnosti, če je pa olje že rabljeno (npr. od pomfrija) pa zagotovljeno še diši bol ko tts. in prau tem jedilnemu olju se hočejo strokovnjako pri mapetrolu približat. to je res pohvale vredno. njihov moto (jebi ga kako je, sam de je pocen sj nas ne morjo tožit ko zariba).. hehe

namig.: rajš kot razmišlaš o boljšem olju si kup raj kakega štirtaktarja. :wink:

Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Če se ti zdi, da motor ravno ne leti kakor piše v revijah itd, je najbolje, da za začetek greš k nekomu in da pomerita kompresijo motorja. Mogoče je pa malo "zdihan" in mu primanjkuje kompresije?

Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

A ja pa še nekaj, dvotaktni motorji so blazno občutlivi na delovanje s slabim izpuhom in na delovanje brez zračnega filtra. Če mu karkoli od tega odstraniš, ne bo šel nikamor.

Link to post
Share on other sites

izpuh = giannelli (difinitivno NI slab!! :D ), airfilter pa je originalen. res mi je svecko pred enim tednom totalno frdirbal (elektrod enostavno NI VEC!!! ne zunanje, ne notranje!!), sam mi ze prej di nosegu visjih obratov. gre pa dokaj normalno, takoj vzge, laufa na 1200 rpm, pa do 9500, ceprav bi lahk pod visokimi obrati mal bl potegnu... aja, pa eno elektrodo se mi zdi d mam zdej v resonancnem delu auspuha, k mi neki ruzi tam pod masino, se mi zdi... :D

aja, a bi mi na kakem servisu zastonj zmerli kompresijo??

zinga: hvala enako :D :wink:

Link to post
Share on other sites
(elektrod enostavno NI VEC!!! ne zunanje, ne notranje!!)

Ne verjamem , da je za kaj takega kriv zracni filter. Pozgane elektrode so prej posledica napacne svecke, beri temperature ni prenesla.

lp DTW

Link to post
Share on other sites

sj z NGK B10EG (ki je BTW predpisana za ta agregat) ne gre nic bolj, pa tudi visjih obratov ne doseze. na ravnini, kjer mi je vcasih skocil na 170, 175 km/h (enkrat celo 190!!) gre zdaj le do 150, 155. je mozno, da je bat potreben menjave? a bi lahko menjal samo obrocke??

Link to post
Share on other sites
sj z NGK B10EG (ki je BTW predpisana za ta agregat) ne gre nic bolj, pa tudi visjih obratov ne doseze. na ravnini, kjer mi je vcasih skocil na 170, 175 km/h (enkrat celo 190!!) gre zdaj le do 150, 155. je mozno, da je bat potreben menjave? a bi lahko menjal samo obrocke??

Svecko, ki jo omenjas sem pred leti uporabljal na 100ccm go-kartu, bo kar prava za tvoj motor. Kot pa ze omenjeno, ni receno, da je napaka na svecki. Kompresijo merit, nastavitve frgazarja,..... Samo menjava obrockov se mi ne zdi smiselna.

lp DTW

Link to post
Share on other sites

če ti je elektroda stran padla pol maš mogoč tud cilinder pa bat kej zdrajsan.men je tko BT zaribal k sm mel eno slabo svečko not in je bil bat čist ferderban...

kaj pa menite o MOTULU 600?mislim da je dobr...

Link to post
Share on other sites

POZDRAVLJEN! UPORABLJAL SVEČKO NGK BR10EG KER JE PREDPISANA.

ČE SO SE TI ELEKTRODE PREJŠNJE SVEČICE ODLOMILE SO TI VERJETNO ŽE POŠKODOVALE BAT IN CILINDER!

MOTUL 600 2T JE PA NAJBOLJŠE OLJE ZA TA ROTAXOV AGREGAT.

Link to post
Share on other sites

ja, nekaj casa sem kuril Motul 600 2T, mislim da je res dosegal vecje obrate, ni kadil, imel je vecjo moc, a me vseeno ni preprical, razlika za moje pojme ni vredna 3 kSIT na liter (kolikor je razlike v ceni, TTSa sem namrec nazadnje dobil po 1500 SIT/liter - neka cudna posiljka:D). ne vem, bom poskusil ko pride stipendija.

ja, se to: pred kratkim sem cistil RAVE ventil v izpusnem kanalu, pa ne vem, kako more biti obrnjen: tako, da je odrezana stran plosce ventila vzporedna s steno bata, ali tako, da je vzporedna z vrhom bata (s steno kanala)? jaz imam prvo, pa ne vem, ce mi mogoce zato kanala ne odpre do konca, pa da zaradi tega ne dosega toliko moci in obratov...

Link to post
Share on other sites

kolega (modelar, strojnik, univerzalc, vsega boga) je rekel, da lahko imam ze obrocke bol boge, glede na to, da ma masina 34 konjev pri 125 ccm, in da po celem obmocju ne gre vec tako, kot je sel (sploh pa tja do 4000 rpm), bi mu skoraj verjel... ...bi lahko bili res obrocki krivi???

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
    • Python
      By Python
      Mal brskam po bikepctures,in ugledam serijo 125ccm mopedov tuareg.zdej me pa zanima ce mogoce kdo ve kej vec o tem motociklu,a sploh je ksn take vrste v sloveniji,itd?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!