Jump to content

Aprilia AF1 Futura


Recommended Posts

spet pozdraw mam nowo wprašanje...

motor zej skor dela tko k bi mogu...

se pelem u prvi ga znorim....pa mi začne cukat pod wlkm obratam....dam u drugo pa znori pa spet cukne dam u treto itd.....pa neki zlo smrdi k se ustavm....pa k sepelem po hribu dol bol dam gas manj wleče....zamori ga neki...

najlepša hwala za odgovore

Link to post
Share on other sites
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zok

    28

  • bugiman

    18

  • Jerry_exc

    6

  • _LuX_

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

taki projekti so mi bli vedno ql, sej bi se sam tud loto tega samo ni dnara pa ni placa za šraufat, srečno do naslednje sezono boš že porihtal, letos pa pazi kak se voziš da je ne boš vsipo, kot nekaka nesrečna sezona letos očitno

Link to post
Share on other sites
spet pozdraw mam nowo wprašanje...

motor zej skor dela tko k bi mogu...

se pelem u prvi ga znorim....pa mi začne cukat pod wlkm obratam....dam u drugo pa znori pa spet cukne dam u treto itd.....pa neki zlo smrdi k se ustavm....pa k sepelem po hribu dol bol dam gas manj wleče....zamori ga neki...

najlepša hwala za odgovore

še enkrat vprašam in prosim za odgovore

Link to post
Share on other sites
še enkrat vprašam in prosim za odgovore

ja fergi je sigurn za naštelat... fergi poglej, glede tistega smradenja je lohka karkol... men je recimo dihtunga spustla, ole po mašini teku pa je smrdel k prasica... al pa kj podobnga

ne vem naštimaj naštelaj spucaj ferg pa probaj :)

Link to post
Share on other sites
ja fergi je sigurn za naštelat... fergi poglej, glede tistega smradenja je lohka karkol... men je recimo dihtunga spustla, ole po mašini teku pa je smrdel k prasica... al pa kj podobnga

ne vem naštimaj naštelaj spucaj ferg pa probaj :)

a kaj da bi recimo blo kej z gas zajlo narobe da bi bla natrgana je kaka možnost da bi zrd tega blo tko.....ker jst gas navijm do konca pa morm 3-4s čakat da začne wlečt pol pa cuka k je 1-2s pod pounm gasom...

lp

Link to post
Share on other sites
a kaj da bi recimo blo kej z gas zajlo narobe da bi bla natrgana je kaka možnost da bi zrd tega blo tko.....ker jst gas navijm do konca pa morm 3-4s čakat da začne wlečt pol pa cuka k je 1-2s pod pounm gasom...

lp

ne zajla nima veze, a to k ga maš v visokih obratih ti ga zalije? tko da ti motor ne vleče?

Link to post
Share on other sites
ne zajla nima veze, a to k ga maš v visokih obratih ti ga zalije? tko da ti motor ne vleče?

ne ne...pelem se pol pa če mam skos gas na full mi kr začne cukat pol nakonc pa crkne....

Link to post
Share on other sites
a kaj da bi recimo blo kej z gas zajlo narobe da bi bla natrgana je kaka možnost da bi zrd tega blo tko.....ker jst gas navijm do konca pa morm 3-4s čakat da začne wlečt pol pa cuka k je 1-2s pod pounm gasom...

lp

zajla nima nič pri tem... natrgana cela isto bi blo... vsaj moje mnenje.. jst še zmer mislm da je fergi

Link to post
Share on other sites
ne ne...pelem se pol pa če mam skos gas na full mi kr začne cukat pol nakonc pa crkne....

preglej še cevke za benz oz. pipco

mogoče ne pride zadostna količina benza in se zato tisti zamik dela... nakonc pa crkne k ga ni več

to se je men pr ponyprascu dogajal k se je skos fergi mašiu... sam da tam so dize tak micene da vsaka smetka vse zapaca... prever to no... cevke , pipco pa fergi spuci :)

Link to post
Share on other sites

premalo lufta ti ma motor , tak je blo pri meni isto do 7k je normalno vleklo pol pa do 8.5k trokiralo pol pa spet dalje gas, pa sem malo predelo airbox (pokrov dol vzet, večji štangas) pa je boljše zaj nič ne trokira samo še morn malo štangas povišat kr ko je segret motor skoraj da prenizko laufle

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
    • Python
      By Python
      Mal brskam po bikepctures,in ugledam serijo 125ccm mopedov tuareg.zdej me pa zanima ce mogoce kdo ve kej vec o tem motociklu,a sploh je ksn take vrste v sloveniji,itd?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!