Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
poggy

Portugalska

Recommended Posts

DinDiin
Ob 15. 6. 2017 ob 22:54, MiNa pravi:

Najin "moto" je MOTO.

Enako turo bi lahko naredila z avtom bilo bi mnogo udobneje.

Danes sva že tik pred "skalo" jutri jo bova obiskala.

660 kilometrov od Ribamar-a na Portugalskem do San Roque  malo severno od Gibraltarja. Ob startu je bilo le 18 stopinj in megleno, ja mrzel Atlantik poskrbi za nizko temperaturo in meglo, potem pa je temperatura rasla in v okolici Sevilie  je bilo že 39 stopinj. Celo pot prevozila brez AC.

DSC03983.thumb.JPG.7c728917ec82d3f0365ddc437104ccdb.JPG

Start ob osmih.

DSC03986.thumb.JPG.4eae8a49452a5be1a74d72ffce260543.JPG

Most na reki Tajo.

DSC03992.thumb.JPG.d65dbc00ccf131206de16cd12a954e1b.JPG

Kafe...

DSC03999.thumb.JPG.6de00ed60900877770de315023a1e937.JPG

Mestece Ubrique

DSC04003.thumb.JPG.1c138e868a7a4220f8c60e05ee2eb822.JPG

Hrast plutovecDSC04009.thumb.JPG.e08008f3c42c1b2ce62b8239c1fc798b.JPG

Nekje vmes.

IMG_6964.thumb.JPG.01aab5e0632b89d67f7f95d797e91b9c.JPG

oleandri ob potoku,

IMG_6968.thumb.JPG.a1e6dddb03573a6dee6a795ee9d4da0e.JPG

Takšne ceste imajo Španci sredi ničesar.

Kolk pa pride takle hec do Portugalske? K eni pari pisejo, da jih je prslo 3 tedne 1200 al 1500...a ni to nekam mal? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
pred 15 urami, DinDiin pravi:

Kolk pa pride takle hec do Portugalske? K eni pari pisejo, da jih je prslo 3 tedne 1200 al 1500...a ni to nekam mal? 

Odvisno, kaj in koliko si privoščiš.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 21 urami, DinDiin pravi:

Kolk pa pride takle hec do Portugalske?

Hm...Bila sva dva tedna, tule pripenjam pregled prevoženih kilometrov in cene spanja. Dva motorja poraba cca 4l/100km, vsak. Na takšni poti nikoli ne "divjava", voziva umirjeno v okviru omejitev, zato je včasih poraba še nižja.

Koliko porabiš (zapravil bi za....) na poti je pa odvisno od posameznika kot je zgoraj zapisal @franc.

Portugal2017.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erik99
pred 3 urami, MiNa pravi:

Hm...Bila sva dva tedna, tule pripenjam pregled prevoženih kilometrov in cene spanja. Dva motorja poraba cca 4l/100km, vsak. Na takšni poti nikoli ne "divjava", voziva umirjeno v okviru omejitev, zato je včasih poraba še nižja.

Koliko porabiš (zapravil bi za....) na poti je pa odvisno od posameznika kot je zgoraj zapisal @franc.

Portugal2017.pdf 38.58 kB · 25 downloads

Te cene spanj so verjetno na osebo, četudi imaš v naslovu navedeni dve osebi?

Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 14 urami, Erik99 pravi:

dve osebi?

Cena spanja je za dve osebi (booking rulz! :cool:). Kilometre pa sva "vrtela" vsak na svojem motorju. Zato so stroški po tej strani malo višji. Dvojne cestnine, trajekti, gume...tu profitirajo tisti z dvema na enem motorju :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX
Ob 9. 12. 2019 ob 16:40, DinDiin pravi:

E to Mina, hvala!:worship:

Hja, js sm mislu,da vsi tm tm pokurmo.:D

Tole bi se kr dal enkrat a??? sammidva morva pol se ksn € vec zravn racunat :D zeja je kur...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Do Spanije przgemo popoldne po sihtu, pa smo tm drug dan zvecer, pa bo ze cnej per. 😂

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
2 hours ago, DinDiin said:

Do Spanije przgemo popoldne po sihtu, pa smo tm drug dan zvecer, pa bo ze cnej per. 😂

 

Sm su pobrskat po zaznamkih s tripa. Ob 13:00 sva strtala s postojne, in katrco prvic resno ustavla na la jonqueri, okrog 4:00. Vozila sva 2, edin postank je bil  nekje na AC v Franciji, za 45min, skuhala torteline in gas naprej.
 

butastimav20letnikoma v R4 je blo kul. Zdej In na motorju? Ne bi ponovil. 100% bi spal nekje v Franciji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Pri 20 malo drugače dojemaš stvari. Jaz sem popoldne po službi štartal iz Ljubljane (z Yugom) in sem bil dopoldne v Amsterdamu (pa smo se peljali čez Katchberg, da smo prišparali na tunelih) . Z motorjem sem v malo bolj "zrelih letih" rabil do Portugalske 5 dni.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • boych
      Slana voda ji ne naredi nič, sem lani sedmico tunkal na morju, po uporabi jo samo spereš s sladko vodo  ... na lečo pa kot je že moj predhodnik napisal, daš panzarglass ... gre pa steklo pred lečo tudi zamenjati (koliko sem slišal, na osmici več ne)
    • vandrovec
      Ko bodo ta vozila v vsem konkurenčna klasičnim vozilom z notranjim izgorevanjem, bodo zanimiva za nek širši krog kupcev. Nastala naj bi zaradi onesnaževanja okolja z izpusti po drugi strani se pa planet onesnažuje z morji drugih odpadkov. Neka velika rešitrv za planet to verjetno ni je le nek začetek na enem področju. Po drugi strani se pa ozračje  kontaminira z vedno močnejšimi sevanji...čas bo pokazal, kaj je bolj pametno.
    • krucymucy
      Malo pocakaj da gorivne celice naredijo primerne za vgradnjo v moped. V vecjih aplikacijah so na voljo in jih ponuja kar nekaj proizvajalcev ze.  Mogoce je brca v temo, to bo prihodnost pokazala kaj bo bolje, FCEV ali BEV? Najbrz oboje. BEV za daily, FCEV za daljse razdalje. Gostota energije v baterijah raste, v proizvodnji so ze baterije s 400Wh/kg, 500Wh/kg so na pragu, prototipi 600Wh/kg tudi ze obstajajo in se preizkusajo. Za zadnji primer bi to pomenilo da ima baterija za 300+km 60kg. Nic tezje od polnega rezervoarja in kompletnega ICE motorja z vsemi potrebnimi priveski.  
    • Akito
    • NoGe
      Ja pogooglou sem že vse živo. Je pojav ja, tako na starih kot na magnesium. Nekaj tem je, nobena pa zaključena z rešitvijo  oziroma vzrokom. Tudi pri agregatih z zelo malo kilometri se pojavi. Vijak popolnoma čist. Oziroma reees malo finega prahu ampak zanemarljivo. Lani sem tudi razmontoral in opral hladilnik olja, cevi, tlačni senzor in zunanji karter. Pogledal se tudi sklopko če bo kaj videt pa je vse na mestu. Stator originalen, 8 let nazaj sem zamenjal to 'sklopko' zaganjač takoj ko je začela preskakovat. Zagoni brezhibni vedno. Kakršno koli kopanje po agregatu pri mehaniku se ne splača. Po italiji se dobijo agregati za.500€ z okrog 30.000km. Res ni 100% sigurno kaj kupiš ampak ok... Malo tveganja. Zdej pa da bom dajal 1500€ za rihtanje tega agregata... Za 2000€ dobim pa cel motor drugi. Z motorjem sem zadovoljen, ampak je staro... Sicer od Tuono je malo agregatou, po večini so od RSV, ampak je itak isti. Edino Caponord mislim da ima drugačne odmične če se ne motim
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!